Volgens mij komt Guido straks (die het eten gaat verzorgen, maar pin me er niet al te zwaar op vast)quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:53 schreef schizolientje het volgende:
Is er al iemand aan het eten begonnen, als Ilona het niet doet doet geloof ik niemand het
Je lijkt de DGK_REDACTIE wel, die kun je jammergenoeg ook nergens op vast pinnenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij komt Guido straks (die het eten gaat verzorgen, maar pin me er niet al te zwaar op vast)
hahaquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Je lijkt de DGK_REDACTIE wel, die kun je jammergenoeg ook nergens op vast pinnen![]()
![]()
Dat is idd een leuke gelegenheid gezien de drooglegging van de villa t/m zondagquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:56 schreef CHAOS_ het volgende:
Guido komt met Frederique dus weer wijn drinken vanavond!!!!!!!!
Hoop het wel. Beter dan al die FOK!kers die continue om de post zaten te vragen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel een heeeeeeeeeeele geruststelling voor ze zijn dat dit even is recht gezet![]()
Sorry, dat ik een commentaar gaf op jouw mening.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De enige die er een big issue van maakt ben jij![]()
Weet je wat...ik vergeef het je gewoonquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, dat ik een commentaar gaf op jouw mening.....
ze mogen vanavond drinken. Hoop dus dat vanavond er weer post komtquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is idd een leuke gelegenheid gezien de drooglegging van de villa t/m zondag
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoop het wel. Beter dan al die FOK!kers die continue om de post zaten te vragen.
Er was al beloofd dat het een latertje zou worden. En een paar deden niets anders dan zeuren om de post.
Ik vond de timing wel goed. (Natuurlijk kon het eerder, maar er werd al gezegd, dat er andere "bommetjes" zouden zijn)
Ik hoop ook dat de timing vanavond goed is, want er mist nog post.
Ik snap dat gezeur niet echt. Want op gegeven moment denken FOK!kers dat ze de gehele redactie kunnen overnemen.
Hij geeft netjes antwoord en nog kritiek geven.
En dan komen de kaartjesw en ineens is hij de MAN van het forum...
Geef hem dan ook een beetje respect vóór er een actie komt. Hij heeft duidelijk aangegeven dat het een latertje zou worden.
Het zal me niets verwonderen als de volgende kaarten nu niet meer komen. Wij als streamers geven onze mening. Maar je gaat niet lopen gillen (en sommigen 10x) dat het NU moet gebeuren.
Het is al leuk dat we een interactieve soap hebben. Maar ga niet denken dat WIJ (FOK!) de touwtjes in handen hebben.
ff offtopic waar heb jij je avatar gehaald?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Je lijkt de DGK_REDACTIE wel, die kun je jammergenoeg ook nergens op vast pinnen![]()
![]()
Mij wel. Akties in het huis laten ze echt niet afhangen van wat zeurpieten op dit forum.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal me niets verwonderen als de volgende kaarten nu niet meer komen.
Op een of andere avatar site, ik weet niet precies meer, Avatar World of zoiets..quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:14 schreef Lady-night het volgende:
[..]
ff offtopic waar heb jij je avatar gehaald?
op avatar staan > rechter knop eigenschappen > Adres URLquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:14 schreef Lady-night het volgende:
[..]
ff offtopic waar heb jij je avatar gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |