Nopequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:10 schreef dekkered het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic: Waar pokeren ineens interesant is.
heb ik het goed gespelt?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je moet toch eens wat aan je ABN doen
Ik vind em lelijk. Maar dat heb ik met meer producten van Applequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:53 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.apple.com/iphone/
[afbeelding]
kick ass tvpquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:53 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.apple.com/iphone/
[afbeelding]
Niets ernstig hoop ik? Sterkte iig!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef BattleLies het volgende:
Lies ligt in het ziekenhuis.![]()
Ben nu ff thuis spullen halen.
later meer.
JP
tering :Squote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef BattleLies het volgende:
later meer.
JP
wtfquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef BattleLies het volgende:
later meer.
JP
4) Jawel.. jij moet gewoon ff langskomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:23 schreef Viro het volgende:
Niets ernstig toch?
BTW @ all :
@4. Friday night fight night is niks voor mij![]()
5. BoF is naar mijn mening doodgebloed in BF2. Zeg nou eerlijk hoeveel actieve BF2 spelende BoF spelers zijn er nouDe meest actieve spelers zijn weg bij BoF
![]()
6. Server wordt niet goed beheerd vind ik, als we spelen en als er van die BF2 spelers zijn die de sfeer op onze server verpesten kunnen we met moeite een admin bereiken![]()
En jij moet ook komen vrijdag.. mijn billen hebben weer wat shock therapy nodig!quote:
sterke man.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef BattleLies het volgende:
later meer.
JP
ik zal zeker binnenkort eens langskomen op de friday fight night (goed initiatief), alleen gaat het deze vrijdag niet lukken. zaterdag en zondag ga ik wel spelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En jij moet ook komen vrijdag.. mijn billen hebben weer wat shock therapy nodig!
iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En wil je de server vol hebben, of populair maken op dit moment, dan moet ie toch echt op INF only... Weet dat er veel mensen het daar niet mee eens zullen zijn, maar dat is op dit moment the only way.. En dat is puur omdat we niet genoeg spelers hebben om een normale roulatie (incl Wake) te kunnen laten draaien
de sigs werken niet eens isquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef Silver_Shark het volgende:
De volgende 44 leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Silverfox is op dit moment de #1 van BoF.
Als ik die wiki zie is die voor een groot deel fout. De sigs werken iig niet omdat het in een "cimg" tag staat ipv "img".quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
de sigs werken niet eens is
enne ik denk dat iemand dacht leuk te zijn want staat in de wiki fout dus
dat is geen fout dat hoort geloof ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:59 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Als ik die wiki zie is die voor een groot deel fout. De sigs werken iig niet omdat het in een "cimg" tag staat ipv "img".
wens ze maar veel beterschap!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef jpjedi het volgende:
Kom net terug uit het ziekenhuis..
Ze rommelt al een tijd met haar gezondheid die al erg breekbaar is door lang prednison gebruik (10 jaar) voor haar bekende astma. NA herhaaldelijke blaasontstekingen heeft ze kuur na kuur en doorlopen als een soort veredeld proefkonijn. Nu er stees meer problemen ontstaan met haar spijsvertering is zij toch na veel gerommel door diverse artsen doorverwezen naar de eerste hulp en daar direct opgenomen. Ze is vanavond behandeld en is op veel pijn na nog opgewekt en hoopt morgen terug naar huis te kunnen. Echter de behandeling van vanavond heeft niet goed aangeslagen en een tweede behandeling wordt morgen uitgevoerd.
Ik hoop echt dat ze morgen naar huis mag want dit is niks zo op afstand terwijl je juist bij elkaar wil zijn nu.. Gelukkig mag ik veel bij haar zijn buiten bezoekuren om.
Ze is erg happy met onze juist afgeleverde trouwkaarten en dat tovert al snel een glimlach op haar gezichtje.![]()
Indien je een berichtje wil achterlaten voor haar dan stuur het maar even naar mijn hotmail bericht en print ik het uit. Voor degene die haar gsmnummer hebben, ze leest haar smsjes.![]()
Nu kijken of ze de nacht goed doorkomt.
Spammennnnnnnnn!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef jpjedi het volgende:
Kom net terug uit het ziekenhuis..
Ze rommelt al een tijd met haar gezondheid die al erg breekbaar is door lang prednison gebruik (10 jaar) voor haar bekende astma. NA herhaaldelijke blaasontstekingen heeft ze kuur na kuur en doorlopen als een soort veredeld proefkonijn. Nu er stees meer problemen ontstaan met haar spijsvertering is zij toch na veel gerommel door diverse artsen doorverwezen naar de eerste hulp en daar direct opgenomen. Ze is vanavond behandeld en is op veel pijn na nog opgewekt en hoopt morgen terug naar huis te kunnen. Echter de behandeling van vanavond heeft niet goed aangeslagen en een tweede behandeling wordt morgen uitgevoerd.
Ik hoop echt dat ze morgen naar huis mag want dit is niks zo op afstand terwijl je juist bij elkaar wil zijn nu.. Gelukkig mag ik veel bij haar zijn buiten bezoekuren om.
Ze is erg happy met onze juist afgeleverde trouwkaarten en dat tovert al snel een glimlach op haar gezichtje.![]()
Indien je een berichtje wil achterlaten voor haar dan stuur het maar even naar mijn hotmail bericht en print ik het uit. Voor degene die haar gsmnummer hebben, ze leest haar smsjes.![]()
Nu kijken of ze de nacht goed doorkomt.
Donequote:
lees es goed eihoofdquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:15 schreef egg-bird het volgende:
@ ijsmuts: als jij er vrijdag bent. ben ik er ook...
Zeg maar welkequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:08 schreef IJsmuts het volgende:
en gaan jullie echt worst serveren op het zomerfeest???? ik ben verslaafd aan die troep![]()
als jij een grillworst met kaas van de ambachtelijk slager gaat serveren, moet ik me echt inhoudenquote:
Krijg je van mijquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:20 schreef IJsmuts het volgende:
als jij een grillworst met kaas van de ambachtelijk slager gaat serveren, moet ik me echt inhouden![]()
Of grillworst met ham en kaas van de Digros/Dirkquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als jij een grillworst met kaas van de ambachtelijk slager gaat serveren, moet ik me echt inhouden![]()
als jij lekkere grillworst regeld en het feest is niet tijdens mn vakansie is ben ik van de partijquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Krijg je van mij
Ga zelf ook eens meedoen
-edit-
Ingevuld bij de pot. Uiteraard is dat een extratje
Deal!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:38 schreef IJsmuts het volgende:
als jij lekkere grillworst regeld
Playoffs zijn eind mei afgelopen. Denk dus aan een BBQ eind mei/begin juni. Vooral ook omdat ik zo min mogelijk in de vakantie wil zittenquote:en het feest is niet tijdens mn vakansie is ben ik van de partij![]()
quote:kan ik direcht mn schuld aan je inlossen en neem ik nog wel wat te zoepen mee![]()
Dan kom je toch al snel weer op kosten...we kunnen er wel een animo check voor doen maar verwacht er niet te veel vanquote:oja en een voorwaarde; ik WIL wel [BoF] & [GAYMER] shirtjes geregeld hebben![]()
Die worsten bij de Makro vandaan zijn zalig..quote:
En dit gaat allemaal zonder mij... Tsss... Nou ja dan maar geen mooi ontwerp...quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:20 schreef IJsmuts het volgende:
owke, zet me maar op de lijst!![]()
ik neem iig een krat juup mee voor ferdi, rest zien we tegen die tijd wel.
owja, over die shirts, als iedereen aangeeft of ze 30 (tshirt) of 50 (voetbalshirt) overhebben wil ik ze wel laten maken en voorschieten. tis natuurlijk niet verplicht!
maar zelf neem ik iig wel zon vet voetbalshirtje![]()
we weet ik niet, ik wil gewoon een voetbal shirtje met op de voorkant [BoF], daaronder "Gaymer" en op de achterkant Lt.IJsmuts met rugnummer 1337quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
We hebben dit btw al een keer getest... En nu willen we ineens wel een BoF-shirt... Nu is me ontwerp van het 1-jarig
Zoveelquote:
*blaat*quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En ze passen niet in een beertender, maar in een PerfectDraft
Ik lekker welquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:56 schreef Sickert het volgende:
Blaat!
hoest nou met lies ? had gesmst maar verder niks meer gehoord
check Veronica eens wat betreft dartsquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:36 schreef RudyCarell het volgende:
GVD Geen darten en geen House MD vanavond op die KUTcampingzender, want er moeten zonodig weer een paar van die homos dansen op bervroren water...
O Darten komt gewoon maar later, en ook op BBC, maar House komt niet!![]()
Hier Ad's hole in one..quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef Sickert het volgende:
http://youtube.com/watch?v=qmY9EzApTEo
@ Jp zag je sms! we maken wle een afspraak voor die pokertafelquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:02 schreef jpjedi het volgende:
Nou we zijn weer wat opgelucht. Met name de derde behandeling heeft wel aangeslagen en het probleem lijkt opgelost echter oorzaak is nog onbekend. Ze blijft waarschijnlijk nog maar 1 nachtje in het ziekenhuis. Ze had al weer meer praatjes.
Bedankt voor de mailtjes en smsjes!! Ze was er erg blij mee.!!![]()
De topictitel vond ze erg lief![]()
Ook nog nieuws van de derde pagina:
En de pokertafel staat binnen.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ Jp zag je sms! we maken wle een afspraak voor die pokertafel(versteviging/lijnen etc
)
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eerst maar zorgen dat lies weer thuis is..![]()
![]()
nou dat scheeltquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:52 schreef FJD het volgende:
WheheGewoon pijnstillers blijven slikken
@Ijsmuts, met een beetje geluk ben ik er ook en ik zuig standaard in BF2 dus je bent niet alleen
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
nou dat scheelthebben ze daar ook TS in dat apeland? kunnen we iig ouwehoeren
![]()
vol verwachting klopt mn hartquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk verwacht geen TGS maar ik neem gewoon m'n laptopje mee incl. mic en koptelefoon en dan zie ik t wel
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
-knip-
kost om een fatsoenlijke PC te hebben. Toch maar m'n eigen PC mee moeten nemen
Ik ken dat. Bij mij zijn er 2 verstandskiezen eruit getrokken. Je kan het beste 2 pijnstillers nemen tegen de pijn. Dat helpt echtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:50 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh! Woensdag me verstandskies getrokken, nergens last van en vandaag lijk ik wel een bever! WTF
FF gebeld en ik moet terug naar de tandarts, aangezien die in Duitsland zit moet ik nu een half uur rijden...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken dat. Bij mij zijn er 2 verstandskiezen eruit getrokken. Je kan het beste 2 pijnstillers nemen tegen de pijn. Dat helpt echtJe voelt je net een bejaarde
je mag alleen soep eten door een rietje, drinken moet ook door een rietje. Als de wond nat wordt is de pijn die je nu hebt niks vergeleken met een ontstoken wond in je mond
![]()
Sterkte dan maarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:53 schreef RudyCarell het volgende:
FF gebeld en ik moet terug naar de tandarts, aangezien die in Duitsland zit moet ik nu een half uur rijden...
Ik kreeg helemaal NIETS! Tis niet eens gehecht, tis net of er iemand C4 in me bek heeft laten ontploffen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef FJD het volgende:
Twee stuksIk kreeg ibuprofen in poedervorm van 1600mg. Daar neem je er echt geen twee van in, met die krengen leg je een olifant nog om
Dan weet ik wel waarom jij pijn hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
Ik kreeg helemaal NIETS! Tis niet eens gehecht, tis net of er iemand C4 in me bek heeft laten ontploffen!
Ja dat kreeg ik ook mee. Maar die waren als snel opquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef FJD het volgende:
Twee stuksIk kreeg ibuprofen in poedervorm van 1600mg. Daar neem je er echt geen twee van in, met die krengen leg je een olifant nog om
Geen hechtingen terwijl je verstandskies eruit getrokken isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal NIETS! Tis niet eens gehecht, tis net of er iemand C4 in me bek heeft laten ontploffen!
idd ga z.s.m. naar de drogist en haal ibuprofen in. Zoals ferdi zegt een flinke dosis, dat heb je echt nodig. Wat wij mensen allemaal niet moeten slikken als onze verstandskies uit wordt getrokken. Is niet normaalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan weet ik wel waarom jij pijn hebtJe verdoving is gewoon echt goed uitgewerkt. Ibuprofen halen bij de drogist en flink over de toegestane dosis slikken. Bij verstandskiezen trekken kreeg ik zoals gezegd 1600mg en ik geloof dat ik er drie of vier stuks per dag slikte
Echt belachelijk dat je niets kreeg.
Face it, we zijn gewoon losers. In de virtuele wereld hangen we de Rambo uit. Rijgen iedereen die we zien liggen aan het mes en pompen de rest zonder genade tot het randje toe vol met lood. Lukt dat om onverklaarbare redenen niet dan zijn we niet te beroerd om de APC in z'n achteruit te gooien om het gehele lijf te voorzien van vakkundig geplaatste bandensporen. Mochten we zelf geraakt worden dan rennen we in volle sprint weg, de pijn verbijtend, om na een vakkundig operatie in het veld (zonder verdoving want dat duurt te lang) weer vol goede moed de warzone in te rennen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:04 schreef Viro het volgende:
idd ga z.s.m. naar de drogist en haal ibuprofen in. Zoals ferdi zegt een flinke dosis, dat heb je echt nodig. Wat wij mensen allemaal niet moeten slikken als onze verstandskies uit wordt getrokken. Is niet normaal![]()
*meldtquote:
quote:Eten, drinken en roken
Er zijn geen beperkingen wat betreft eten en drinken, hoewel dit de eerste dagen na de behandeling meestal niet makkelijk gaat. Wel is het aan te raden om de eerste dagen na de ingreep geen alcohol te gebruiken in verband met de kans op een nabloeding. Geleidelijk kunt u via vloeibare en zachte voeding overgaan op uw normale voedingspatroon. Roken verstoort de wondgenezing waardoor lange tijd napijn kan ontstaan.
@ all goedemiddagquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef RudyCarell het volgende:
Ben net terug van dentist en is idd een beetje ontstoken... Nu mag ik niet roken... En ibu's had ik al 600mg... Heb nu een spoelmiddel... Bocasan...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb nog wel wat liggen, en echt pijn doet het niet... Ik ben niet zo kleinzerig, neem nooit verdoving enkel bij dit soort dingen...
[..]
mij ook... heb enkel soup, drinkontbijt en melk op!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
Is dat nieuw ofzo dat er geen beperkingen zijn? Mij werkt toch wel verteld dat ik alles met een rietje mocht maar dan nog op moest passen met voedsel met stukjes (drink ontbijt bv.) omdat dat makkelijk de in gaten kan gaan zitten en dan gaat het onsteken.
Mij werdt ook verteld dat ik een dag of 2 door een rietje moest eten en drinken. Door de pijn zelf heb je idd geen trek in hongerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
Is dat nieuw ofzo dat er geen beperkingen zijn? Mij werkt toch wel verteld dat ik alles met een rietje mocht maar dan nog op moest passen met voedsel met stukjes (drink ontbijt bv.) omdat dat makkelijk de in gaten kan gaan zitten en dan gaat het onsteken.
Tis even een dagje uithongeren maar aan de andere kant heb je toch al niet heel erg veel trek in etenWeet je iig zeker dat je geen ontstekingen eraan over houdt
altjd wanneer je niet mag drinken heb je er trek inquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
net nu ik erachter ben gekomen dat ik het wel lust! enkel johnny walker dan...
Voor jou een ramp/catastrofequote:
Glennfiddichquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:19 schreef RudyCarell het volgende:
net nu ik erachter ben gekomen dat ik het wel lust! enkel johnny walker dan...
Heerlijk op het strotje!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
[..]
GlennfiddichPrijziger maar wat mij betreft zeker z'n geld waard
goed zo, veel beterschapquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:10 schreef BattleLies het volgende:
Hee lieve mensen!
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes (zowel hier op het forum als in de sms). Doet een mens goed als er zoveel mensen meeleven.
Zoals jullie zien ben ik weer thuis! Gelukkig!
Heb een paar pijnlijke behandelingen achter de rug maar het heeft gelukkig resultaat gehad! Toen de eerste behandeling mislukt was heb ik wel even een traantje moeten laten .. maar toen het eenmaal wel succes had was ik voornamelijk blij. Een pijnlijke behandeling is vervelend maar als het goed effect heeft dan ben je de pijn alweer snel vergeten. Ben in ieder geval heel erg blij dat het achter de rug is!
Ben nu vooral erg slap en moe maar dat gaat vanzelf weer over!
Nogmaals; iedereen bedankt voor jullie steun!!
Vandaag nog even lekker in bed en op de bank liggen .. maar morgen weer een beetje normaal gaan leven .. hoe eerder weer op de been hoe beter!![]()
Jp is trouwens NU in Engeland!! Het contract tussen het bedrijf waarvoor JP werkt en India wordt zometeen getekend! Dus dan is het eindelijk rond! Dan kan er niks meer mis gaan! Gaaf he?
@ Kef: wanneer kom je langs??Heb zin om de pokertafel uit te proberen!
Blij te horen dat het weer wat beter gaat.. Sterkte er nog mee..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:10 schreef BattleLies het volgende:
Hee lieve mensen!
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes (zowel hier op het forum als in de sms). Doet een mens goed als er zoveel mensen meeleven.
Zoals jullie zien ben ik weer thuis! Gelukkig!
Heb een paar pijnlijke behandelingen achter de rug maar het heeft gelukkig resultaat gehad! Toen de eerste behandeling mislukt was heb ik wel even een traantje moeten laten .. maar toen het eenmaal wel succes had was ik voornamelijk blij. Een pijnlijke behandeling is vervelend maar als het goed effect heeft dan ben je de pijn alweer snel vergeten. Ben in ieder geval heel erg blij dat het achter de rug is!
Ben nu vooral erg slap en moe maar dat gaat vanzelf weer over!
Nogmaals; iedereen bedankt voor jullie steun!!
Vandaag nog even lekker in bed en op de bank liggen .. maar morgen weer een beetje normaal gaan leven .. hoe eerder weer op de been hoe beter!![]()
quote:Jp is trouwens NU in Engeland!! Het contract tussen het bedrijf waarvoor JP werkt en India wordt zometeen getekend! Dus dan is het eindelijk rond! Dan kan er niks meer mis gaan! Gaaf he?
@ Kef: wanneer kom je langs??Heb zin om de "pokertafel" uit te proberen!
Liesje!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:10 schreef BattleLies het volgende:
@ Kef: wanneer kom je langs??Heb zin om de pokertafel uit te proberen!
Eeh dat jij het nou ZO opvat ... zegt meer over jou dan over mijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef ursel het volgende:
![]()
Hou je er rekening mee dat JP dit forum ook leest..![]()
![]()
![]()
jajajaja! Zo bedoelde ik t niet johquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Liesje!!
ja ik kom net aan in Zeeland![]()
vanavond eerst vera dr bed uitproberen
Cool! Veel plezier alvast met de verkenning, ook goed dat het weer wat beter gaat met jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh dat jij het nou ZO opvat ... zegt meer over jou dan over mij![]()
[..]
jajajaja! Zo bedoelde ik t niet joh
@ all: Wij gaan 5 tot 11 Februari naar India!!! Huis zoeken en jp heeft een zootje afspraken en we worden geintroduceerd daar enz! Cool he!???
Het is arnish, das me broertje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:58 schreef IJsmuts het volgende:
nou homo's kom op, fight night![]()
ik ben er al en ene anal arnischook, FF VULLEN DUS!!!!!!!!!!!!
wist ik wel johquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is arnish, das me broertje.
En kan iemand kijken wat er aan de kand is TS?
thanks, ga ik zo even doen, echt irri dat PBquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:23 schreef BugWorks het volgende:
Hij heette realistic_bot
Overigens voor je PB, moet je kijken of evenbalance.com, en stappen volgen.
Ernstige problemen momenteel in ons netwerk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is arnish, das me broertje.
En kan iemand kijken wat er aan de kand is met TS?
Heb je met die 1237 punten erbij nu ook een hogere rang?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:41 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh!
Ja als je geluk hebt wel.... Ik wacht het af, altijd leuk als er meer Fokkers 2142 gaan spelen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef Colnago het volgende:
[..]
Heb je met die 1237 punten erbij nu ook een hogere rang?
Nog een week en dan ga ik ook meedoen op het slagveld, ik heb de game al maar mijn nieuwe pc haal ik vrijdag op, je bent gewaarschuwd.![]()
Wat spelers zou geen kwaad kunnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:15 schreef Sumera het volgende:
roep maar als er iets bij/af moet.
hij doet het niet:Squote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ernstige problemen momenteel in ons netwerk.
Zowel de webserver als de TS server liggen eruit.. Tevens moet ik het ergste vrezen voor mijn webserver..![]()
Ik heb een tijdelijke ts server online gezet op
85.92.128.103:8668
BoF06GH
25 spelers online nuquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat spelers zou geen kwaad kunnen
oquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef Sumera het volgende:
Hij doet het bij mij, maar dan op poort 8767
85.92.128.103:8767
lol netjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef jpjedi het volgende:
Zo na wat klussen is de pokertafel klaar.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef jpjedi het volgende:
Zo na wat klussen is de pokertafel klaar.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef ursel het volgende:
Nu is alleen de grote vraag, wie heeft hem uitgetest??
We hebben hem net uitgetest ..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef ursel het volgende:
Nu is alleen de grote vraag, wie heeft hem uitgetest??
lmaoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
We hebben hem net uitgetest ..
en ook nog 4 potjes poker gespeeld!![]()
De uitslag was:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmmm ik krijg de schijn wel erg tegenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog niet echt een gelukkig 2007
Volgens mij is me pc overleden, hij doet het niet meer, waarschijnlijk heeft JP er net te lang aangezeten tijdens de nieuwjaarsmeet![]()
Van ellende kruip ik maar achter me laptopje om een beetje te werken. Ik wil echt graag vakantie.
* zucht...
Heb je een windows update gedaan?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hmmm ik krijg de schijn wel erg tegen
![]()
Bij mij ook weer..gister in hotel deed laptop nog perfect en nu krijg ik melding van eroor met geheugen en problemen met svchost.exe.. en daarna nog applicatie error.
Als ik dan opstart werken diverse applicaties niet meer, systeem is traag en krijg geen verbinding met internet.ccleaner lost niks op...dat wordt weer netwerkbeheer optrommelen morgen. Wij hebben een fantastische systeem voor netwerk beheer..die klojo zit in Engeland...goed idee als je wijzigingen moet toepassen maar niet als het ding gewoon niet werkt..
![]()
begin dat poker mekker wel een beetje irri te vinden hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 18:36 schreef jpjedi het volgende:
Ga het proberen excape..ik heb geen update gedaan maar wie weet.![]()
edit: inderdaad exact mijn probleem..GRRR![]()
Ben nu halverwege met al die stappen..tot nu toe gaat het voorspoedig.![]()
MAN MAN MAN Escape wat ben ik je dankbaar...hij doet het weer top!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder moet je deze lunatic eens kijken: http://www.youtube.com/watch?v=vK8-Iw-_16E wanneer de Australier, Tony G, j die rus eruit speelt..hij gaat helemaal los en veroorzaakt zowat een koude oorlog in zijn eentje.![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
begin dat poker mekker wel een beetje irri te vinden hoordat je er helemaal in opgaat prima en leuk
en ik vind pokeren zelf ook leuk maar ik zie het op elke zender en echt overal
en dan ook nog eens in mn favo topic
Npquote:Op zondag 14 januari 2007 20:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
sorry.. was meer uit enthousiastme..
en dat pokertopic zijn allemaal irritante studentjes en bashen iedereen buiten het topic.![]()
ik ga een pokerforum zoeken..![]()
Ach ik heb de basis ook in 1 avond geleerdquote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Np
je mag ook best hier spammen hoor ik lees er wel overheen
was meer een irritatie van mij omdat ik gewoon geen zin heb om me in poker te verdiepen(te druk met andere dingen) ik wil ook mee pokeren etc maar de motivatie om echt mee te gaan doen en het te leren is ver te zoeken
ik kan al pokeren!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach ik heb de basis ook in 1 avond geleerdIedereen kan pokeren, jij ook.
"de poker gelul". Het wordt steeds erger met je grammatica / zinsopbouwquote:Op zondag 14 januari 2007 20:34 schreef dekkered het volgende:
je kan ook de poker gelul in het begin van het bericht POKER!!!! der inzetten ofzo
hoppa 26000 in een rondjequote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
"de poker gelul". Het wordt steeds erger met je grammatica / zinsopbouw
Ja, ik weet het, ik ben een taalpurist
sorryquote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
"de poker gelul". Het wordt steeds erger met je grammatica / zinsopbouw
Ja, ik weet het, ik ben een taalpurist
De poker-masterquote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef Sickert het volgende:
ik kan al pokeren!
ik zet alles in
en dan ga ik lijkbleek op de bank liggen en langzaam richting de wc
Bowlen was zeker niet leuk maar nadat jullie zagen dat zelfs IK het in 1x kon zeker??quote:Op maandag 15 januari 2007 07:50 schreef FJD het volgende:
[..]
De poker-master
Wii Sports Golf 9-hole high-score staat nu op -8 trouwensKom maar JP met je topscore
Bowlen had ik al geownedquote:Op maandag 15 januari 2007 08:09 schreef ursel het volgende:
Bowlen was zeker niet leuk maar nadat jullie zagen dat zelfs IK het in 1x kon zeker??
Ik ben het echt helemaal vergetenquote:Op maandag 15 januari 2007 08:40 schreef IJsmuts het volgende:
@ FJD, waar was je nou afgelopen vijdag bluffer![]()
mmm owke dan, vergetenquote:Op maandag 15 januari 2007 08:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben het echt helemaal vergeten![]()
Vrijdag naar huis gereden om m'n satteliet schotel op te hangen. Dat duurde tot een uurtje of half 9 ofzo en toen bleek dat niet te werken. Toen nog even wat boodschappen gedaan en maar bier gaan drinken. Ben het echt helemaal vergeten. Sorry manHeb je er nog wel een paar neer geschoten voor me?
partyflock zegt opzich al genoegquote:Op maandag 15 januari 2007 10:56 schreef IJsmuts het volgende:
aanvulling, zie net de profielen op partyflock![]()
wat een mongolen zeg
![]()
![]()
maar daarom blijft het nog steeds te erg
jah is toch net zoiets als myspace?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
partyflock zegt opzich al genoeg![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jah is toch net zoiets als myspace?![]()
Of Hyves...quote:
Ja dan ben je pas echt een loser zeg!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:15 schreef IJsmuts het volgende:
of stage @ roemenie weblog......
Hier is het al maandagmiddag. Maar goed dat maakt voor het afzeiken niet echt uit. Lul.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:19 schreef IJsmuts het volgende:
ow heerlijk, ff lekker afzeiken op de maandagochten![]()
ow god, ons boerke is ook eens over de grensquote:Op maandag 15 januari 2007 11:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Hier is het al maandagmiddag. Maar goed dat maakt voor het afzeiken niet echt uit. Lul.
Mooi man, beetje achter Roemeense koeien en boerinnen aan. Of was het andersom? Ach zo duidelijk is t verschil toch niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:26 schreef IJsmuts het volgende:
ow god, ons boerke is ook eens over de grens"hier is het al maandagmiddag"
![]()
Jij bent pas uberstoerquote:hier achter mn bureau werk ik dwars door 60 tijdzones heen![]()
ik bedoel uiteraard een echt badhuis in romeinse stijl, met dikke harige mannen die elkaar masserenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
BadhuisKheb wel een bad maar het water is hier nou niet van dermate goede kwaliteit dat ik daar erg graag in ga liggen. Daarnaast is een bubbelbad niet eens standaard hier
Kun je wel weer zien dat het erg arm is
![]()
weg benquote:Op maandag 15 januari 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
Zaterdag zal ik eens kijken maar de kans bestaat dat ik weg ben. Wie weet. Als ze BF2 hebben in t cafe dan moet TS ook wel lukken gok ik
nee dat kan ik niet. waarvoor zou ik die dingen nou willenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
Waarom wil je godsnaam zulke diepe fotolijstjes hebben. Kun je er geen houtenbalkje omheen timmeren en die dan verven
quote:-----Original Message-----
From: R [mailto:@hotmail.com]
Sent: donderdag 11 januari 2007 11:23
To: SCE-DFI/B0
Subject: RE:
Hhhmmm uit je korte reactie is te herleiden dat je niet weet wat je
met deze e-mail aanmoet.
Ben je geschrokken, of verlegen ??
het was in ieder geval niet mijn bedoeling om je af te schrikken....
Mag ik vragen wat je afkomst is ?
>From: <ll.com>
>To: <r@hotmail.com>
>Subject: RE: Date: Thu, 11 Jan 2007 11:20:38 +0100
>
>Hi,
>
>dit is wel een beetje weird hoor...
>
>Maar goed thx.
>
>
>-----Original Message-----
>From: R4@hotmail.com]
>Sent: donderdag 11 januari 2007 11:14
>To: DFI/B0
>Subject:
>
>
>Haiii,
>
>Alles goed met je ??
>
>Je zal je vast afvragen wie ik ben, maar ik heb jouw e-mail adres van een
>"vriend" van mij gekregen. Ongeveer 1maand geleden zag ik jouw bij de
>
>ik had mijn vriend opgehaald van zijn werk, bij de
>
>En toen zag ik jouw uit het gebouw lopen...en dacht wowwwwww.
>
>mijn vriend wou heel lang jouw e-mail adres niet geven, tot gisteravond,
>heeft hij dan toch toegegeven....waar ik heel blij om ben ;-))
>
>Ik wou je alleen even laten weten, dat jij er echt super hot uitziet...
>
>Hope you don't mind.
>
>Ciao
>
>_________________________________________________________________
>Hotmail en Messenger on the move http://www.msn.nl/services
>
>
>
Als je secretaresse enig gevoel voor de Nederlandse taal heeft dan is dit niet echt concurrentie hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 12:33 schreef IJsmuts het volgende:
ow god, ik heb concurrentiemn secretaresse fw me deze mail die ze vorige week heeft gekregen
![]()
kerel zal blij zijn dat zijn mail en alles hier staat op internet ..quote:Op maandag 15 januari 2007 12:33 schreef IJsmuts het volgende:
ow god, ik heb concurrentiemn secretaresse fw me deze mail die ze vorige week heeft gekregen
![]()
[..]
hehe lachuh he, een geile marokkaan achter je aanquote:Op maandag 15 januari 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je secretaresse enig gevoel voor de Nederlandse taal heeft dan is dit niet echt concurrentie hoor
Zag jouw
Wou je adresAls je dan iemand probeert te veroveren doe dat dan in ieder geval in correct Nederlands
en dan heb ik het nog niet eens over z'n best wel sneue e-mail account. Kom op zeg, zulke accounts waren leuk op de middelbare school en zelfs toen was het een beetje zielig.
owja kutquote:Op maandag 15 januari 2007 12:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kerel zal blij zijn dat zijn mail en alles hier staat op internet ..![]()
![]()
*houdt ban-meld-topic in de gatenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:50 schreef jpjedi het volgende:
kerel zal blij zijn dat zijn mail en alles hier staat op internet ..![]()
![]()
hehe ik heb nog nooit een ban gehadquote:Op maandag 15 januari 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
[..]
*houdt ban-meld-topic in de gaten [afbeelding]
als ik thuis ging zagen pakte ik gewoon de decoupeerzaag en legde de balk/plank scheef op de werkbank, werkt net zo goedquote:Op maandag 15 januari 2007 13:07 schreef FJD het volgende:
Heb je nooit een vak als Techniek oid gehad op de middelbare school?
http://www.valahe.be/images/catalog/p107-300.jpg
Bij de dingen die je moest maken zat eigenlijk altijd wel een verstekbakDaarmee kun je dus dingen recht of in een hoek afzagen. Super handig man
nee ik wil mn kevers erin doenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:12 schreef FJD het volgende:
Kun je geen paint tekenen in perspectief? Ik heb nml geen idee wat je nu precies wilt. Moet de foto in het lijstje zover in de lijst liggen dan?>
Tis toch voor een insect? Dus ik denk dat er nogal wat ruimte tussen de achterkant en het glas moet komen...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:12 schreef FJD het volgende:
Kun je geen paint tekenen in perspectief? Ik heb nml geen idee wat je nu precies wilt. Moet de foto in het lijstje zover in de lijst liggen dan?>
Ik heb ooit hetzelfde gedaanquote:Op maandag 15 januari 2007 10:54 schreef IJsmuts het volgende:
zag het gister op journaal, een uit de hand gelopen ruzie in een boeren buurthuis![]()
![]()
![]()
vroeger als ik ruzie had pakte ik een boekentas af, flikkerde die 3 hoog uit het raam en bood daarna mn excuses aan omdat ik van het schoolhoofd op mn flikker kreegmaar dit is toch te erg.......
middag @ allquote:Op maandag 15 januari 2007 08:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmm owke dan, vergetenik heb er wel een paar voor je neergeknaldt hoor, eerste potje goud
waren er niet zoveel, alleen sumera, bugworks, viro & broertje, baus kwam nog even langs en volgens mij was dat het, nouja volgende keer beter. oja stefan was er ook nog ff. snap wel dat iedereen hem een cheater vind, issie ook
op een of andere manier is die gast niet te killen, sta ik een meter achter hem, schiet ik drie keer vol met mn DOA op zn knar, draaitie zich om en schiet die een raket in mn face
nou sorry hoor maar dat kan echt niet
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb ooit hetzelfde gedaan![]()
Ik kreeg een maand corvee van het trappenhuis, maar ze waren zo stom om dit niet te melden aan de schoonmaakster
hehe, de enige die scherp is deze ochtendquote:Op maandag 15 januari 2007 13:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tis toch voor een insect? Dus ik denk dat er nogal wat ruimte tussen de achterkant en het glas moet komen...
heb jij toevallig een linkje naar een manual hoe ik 5-7cm diepe fotolijstjes kan makenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:45 schreef IJsmuts het volgende:
hehe, de enige die scherp is deze ochtend![]()
het is ook een fotolijstje, maar dan zonder foto, maar met keverquote:Op maandag 15 januari 2007 13:50 schreef FJD het volgende:
[..]
heb jij toevallig een linkje naar een manual hoe ik 5-7cm diepe fotolijstjes kan maken
Kom op zeg. Tis maandag en jij wil een fotolijstje. Ik ga toch ook niet roepen dat ik op zoek ben naar een Renault om dan uiteindelijk te zeggen dat ik een auto zocht en dat het een Seat is gewordenMet zulke puzzels kom je op een woensdag maar aan dan is iedereen wat scherper
Het is een WC zonder WC maar met een gasfornuis. Dan is het dus een keukenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef IJsmuts het volgende:
het is ook een fotolijstje, maar dan zonder foto, maar met kever![]()
Voor mij hoeft de paint niet meer, nu snap ik t welquote:hou dit topique in de gaten, vanavond paint en foto's vd lijstjes die ik wil maken![]()
in een fotolijst hoven nl niet alleen fotos, maar ook dilomas, schilderijen en natuurlijk kevers... in een pot kun je ook zoveel dingen doen behalve snoep...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is een WC zonder WC maar met een gasfornuis. Dan is het dus een keuken
[..]
Voor mij hoeft de paint niet meer, nu snap ik t welZelf weten welke afmeting je wilt en daar dan berekenen welke materialen er in moeten en die uitzagen en dan lijmen maar
hej ijs jij bent gewoon wazzigquote:Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
het is ook een fotolijstje, maar dan zonder foto, maar met kever![]()
nu ga ik echt iets doen![]()
hou dit topique in de gaten, vanavond paint en foto's vd lijstjes die ik wil maken![]()
De enige manier waarop ik denk aan kevers in een fotolijst is als je ze pletquote:Op maandag 15 januari 2007 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
in een fotolijst hoven nl niet alleen fotos, maar ook dilomas, schilderijen en natuurlijk kevers... in een pot kun je ook zoveel dingen doen behalve snoep...
Ik heb all risk, dus geen eigen bijdragequote:Op maandag 15 januari 2007 15:30 schreef FJD het volgende:
Je hebt wel een gezellig weekje bij de tandarts geloof ikVolgens betaal jij eigenhandig z'n ski-trip naar de Alpen van dit jaar.
Net wat ik wou zeggenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:30 schreef FJD het volgende:
Je hebt wel een gezellig weekje bij de tandarts geloof ik
pas maar op voordat je zenuw ontstoken isquote:Op maandag 15 januari 2007 15:07 schreef RudyCarell het volgende:
oja ook nog leuk, ik word wakker, was mezelf en zie ineens dat me gebit er anders uitziet... Is gewoon me voortand afgebroken! Hij was gevuld tegelijkertijd met het trekken met me verstandskies, maar ik dacht niet dat hij zo kapot was voor hij gevuld werd... Ziet er niet uit, lijk wel een beetje op een crack-junk zo, dus om 17.30 maar weer naar de bekkentrekker...
idd, veel roken hequote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
pas maar op voordat je zenuw ontstoken is
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
idd, veel roken heouderwetse ZEIKERD!
Wou je zeggen dat het lekker ruikt dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
idd, veel roken heouderwetse ZEIKERD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt geluk dat ik vandeweek toevallig al iets moet verzenden
Narf!
maak eens een goed topic en ondebouw je meningquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:05 schreef Sickert het volgende:
@ FerdiWordt Anne in het geheim getraind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt geluk dat ik vandeweek toevallig al iets moet verzenden![]()
![]()
Ik heb ze al binnen hoor..al 1 gig aan e-books en articles plus een berg filmmateriaal.![]()
1 gig maar?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wordt Anne in het geheim getraind?![]()
![]()
Ik heb ze al binnen hoor..al 1 gig aan e-books en articles plus een berg filmmateriaal.![]()
Vis ook, en toch ruik ik het steeds weer als ik over de markt loopquote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat het lekker ruikt dan?
Het stinkt
Je wist dat je dit soort reacties zou gaan krijgen...quote:
Vis is gezond. Mits niet rot.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Vis ook, en toch ruik ik het steeds weer als ik over de markt loop
[..]
Je wist dat je dit soort reacties zou gaan krijgen...
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vis is gezond. Mits niet rot.
vis zit vol onverzadigde vetten, daarom is het gezond. uiteraard zitten er wel gradaties in het gezondheidsgehalte van vis. zo is een markreel gezonder dan een visstick.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vis is gezond. Mits niet rot.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vis zit vol onverzadigde vetten, daarom is het gezond. uiteraard zitten er wel gradaties in het gezondheidsgehalte van vis. zo is een markreel gezonder dan een visstick.
rotte vis is inderdaad niet gezond. toch wordt er in zweden bijvoorbeeld bedorven haring gegeten als delicatesse
Allemaal al doorgespit..quote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef escape_nl het volgende:
15-01 (21:29) Poker E-book : Roy Rounder - Tournament Tactics Arne87
15-01 (21:29) Poker E-book : Roy Rounder - Poker Math Made Easy Arne87
15-01 (21:28) Poker E-book : Pokertracker Guide Arne87
15-01 (21:27) Poker E-book : Poker for Dummies Arne87
15-01 (21:27) Poker E-book : Poker Statistics And Appendix Advanced Texas Holdem Vol 6 Arne87
15-01 (21:26) Poker E-book : Poker Bluffing Betting And No Limit Strategy Texas Holdem Arne87
15-01 (21:25) Poker E-book : Playing Texas Holdem Online - The Professional's Guide 2005 Arne87
15-01 (21:25) Poker E-book : Online No-Limit Texas Holdem Poker For Beginners Arne87
15-01 (21:24) Poker E-book : Max Maven - Devil's Poker Arne87
15-01 (21:23) Poker E-book : Matthew Hilger - Internet Texas Hold'Em Winning Strategies From An Internet Pro Arne87
15-01 (21:23) Poker E-book : Malmuth and Sklansky - Hold em Poker For Advanced Players Arne87
15-01 (21:22) Poker E-book : Lee Jones - Winning Low Limit Hold'em Arne87
15-01 (21:21) Poker E-book : Harrington on Hold'em - Volume 3:The Workbook Arne87
15-01 (21:20) Poker E-Book : Complete Hold'Em Odds Handbook Arne87
15-01 (21:20) Poker E-book : Jonathan Schaeffer - Learning To Play Strong Poker Arne87
15-01 (21:20) Poker E-book : Malmuth Miller and Sklansky - Small Stakes Hold Em Arne87
15-01 (21:17) Poker E-book : Jason Noble - Finding Robust Texas Hold'em Arne87
15-01 (21:16) Poker E-book : Doyle Brunson's Super System - A Course In Power Poker By Doyle Brunson Arne87
15-01 (21:16) Poker E-book : Harrington On Holdem - Volume 2 Arne87
15-01 (21:15) Poker E-book : Harrington on Hold'em - Volume 1 Arne87
15-01 (21:14) Poker E-book : Graham Kendall - Adaptive Play Of Poker Arne87
15-01 (21:13) Poker E-Book : Texas Holdem Poker for Dummies 2006 Arne87
15-01 (21:12) Poker E-Book : David Sklansky - Theory of Poker Arne87
15-01 (21:12) Poker E-Book : Allan Pease - Body Language Arne87
15-01 (21:10) Poker E-book : David Sklansky - The Eight Mistakes In Poker Arne87
15-01 (21:09) Poker E-Book : Brian Alspach - Mathematics And Poker Arne87
15-01 (21:09) Poker E-book : Advanced Concepts Of Poker
Als Frank nou maar een re-buy doet als hij eruit ligt dan is de pot weer wat hoger..quote:Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering jullie zitten allemaal zwaar in de boeken
Ik ga gewoon uit van me eigen kracht en dan zullen we zien wat het beste is.
Ervaring door spelen of door lezen uit boeken.
Ik zet me geld in ieder geval op mezelf
Hoezo? Dan ga ik gewoon Wii'enquote:Op maandag 15 januari 2007 22:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als Frank nou maar een re-buy doet als hij eruit ligt dan is de pot weer wat hoger..![]()
psst dit lezen Frank..
is het niet de retentietijd...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef Sickert het volgende:
@ Ferdi lekkere Nzb's stuur jij zegincomplete tering bende!
gelukkig voor jou ben ik de beroertste niet
mail niet gezien.?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoezo? Dan ga ik gewoon Wii'en
Ik zal hem trouwens wel mededelen dat ik er niet vanuit ga dat meneer zich wil verlagen tot smaad en dat ik de laatste alinea verkeerd begrepen zal hebben. Mocht dit niet het geval zijn dan zal ik niet schromen hier aangifte van te doen en melding maken binnen het cattery circuit..quote:Ook wil aan je meegeven dat mond op mond reclame de beste reclame is, maar
dat wist je waarschijnlijk al, Ik zal dan ook bij een niet correcte
afhandeling van jouw kant je naam niet sparen binnen het cattery circuit.
dat was ik niet dat was ijsmutsquote:
hehe ja inderdaad..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat was ik niet dat was ijsmuts
edit:
moguh trouwens
enne jp het is als het goed is 7900 GT niet 9700 GT
Dikke loser bedoel je..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hehe ja inderdaad..
dikke vingers he..![]()
Inderdaad. Daarnaast zou het al een stuk fijner zijn als we allemaal een beetje leren leven en laten leven. In een kroeg kun je roken, in een restaurant niet, zijn er mensen die er last van hebben dan ga je lekker buiten roken. Leven zou een stuk makkelijker zijn als we niet allemaal respect eisenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef Sickert het volgende:
maak eens een goed topic en ondebouw je mening
en op Fok! kun je verwachten dat je helemaal word afgebrand![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:05 schreef Sickert het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt geluk dat ik vandeweek toevallig al iets moet verzenden![]()
Geluk? Ik krijg nog een krat bier van je manWerken voor je geld!
quote:Sorry man. Gus Hansen enquote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef Sickert het volgende:
1 gig maar?
ik moet 3 wagens van Tnt naar Rotterdam zenden vol met spul![]()
Phil Ivey wilde nog wel een container delen maar Phil Laak wilde een eigen container. Je moet er wat voor over hebben toch?Dat wil ik ookquote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef RudyCarell het volgende:
ik ga vanavond het nieuws kijkenKut Astra sateliet. Altijd wat met die kut-Opels
Hmm zelf helemaal geen last van gehad. Of iig beperkt. Ach daarvoor zijn par bestanden uitgevonden tochquote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef Sickert het volgende:
@ Ferdi lekkere Nzb's stuur jij zegincomplete tering bende!
gelukkig voor jou ben ik de beroertste nietquote:Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering jullie zitten allemaal zwaar in de boekenIk heb wel een paar videobestanden gezien. De eerste was puur de basics dus daar had ik weinig aan, de tweede leerde me toch een paar wiskundige handigheidjes. De derde ging over het spelen met chips
dus trucjes enzo en de vierde meer over echt championship play. Ook wel handig
Verder merk ik na het spelen op bv. Pokerstars dat ik over het algemeen wel goed mee kan komen maar goed JP is er zo slecht in dat ie zich wel in moet lezen. Anders kan ie binnen 10 minuten met Frank gaan Wiien
wacht op de hapJe replyquote:![]()
JP met een 9700GTSmaad is het pas als hij echt onwaarheden vertelt. Op het moment dat hij het verhaal een beetje zijn kant op draait en vertelt aan iemand en die iemand vertelt dat weer aan jou dan zul je snel het verweer krijgen "dan heeft hij het verkeerd opgevat, ik heb het goed verteld". Het is dus in ieder geval lastig te bewijzen. Ach houd het circuit in de gaten en als er een forum is dan kun je daar het hele verhaal op kwijt zoals jij dat ziet.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef ursel het volgende:
Ik zal hem trouwens wel mededelen dat ik er niet vanuit ga dat meneer zich wil verlagen tot smaad en dat ik de laatste alinea verkeerd begrepen zal hebben. Mocht dit niet het geval zijn dan zal ik niet schromen hier aangifte van te doen en melding maken binnen het cattery circuit..Iets minder van spellenquote:Spuit 11 awardquote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:27 schreef dekkered het volgende:
enne jp het is als het goed is 7900 GT niet 9700 GT
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
¤ 20,- vindt ik wel genoeg aangezien ik toch wel alles verliesquote:Op maandag 15 januari 2007 22:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mail niet gezien.?
jij wii-en en de rest ernaast pokeren..![]()
Gewoon jas aan en naar huis.. of wachten tot ik eruit lig want dan kan ik met cashgame nog wat winst terugpakken..![]()
In plaats van hier zo lang te reply'en zou je natuurlijk ook je weblog eens kunnen bijwerkenquote:
Jaja zodat jij je bruiloft site er weer doorheen kunt spammenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:19 schreef BattleLies het volgende:
In plaats van hier zo lang te reply'en zou je natuurlijk ook je weblog eens kunnen bijwerken
nee hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja zodat jij je bruiloft site er weer doorheen kunt spammen![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
nee hoor!
Zodat ik niet elke dag voor noppes 2x naar je blog surf!!
Je kan nog schrijven over je bezoek aan NL en hoe het op je werk is! En wanneer je eindelijk internet en NL'se tv krijgt enz enzquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:46 schreef FJD het volgende:
Misschien deze week nog een keertje maar op dit moment gebeurt er niet erg veel boeiends hier behalve hetzelfde ritme van eten koken, TV kijken/Wiien, slapen, werken, eten koken. Voel me weinig geroepen om elke dag een verslag te maken over wat ik nu weer heb gegeten
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:11 schreef IJsmuts het volgende:
@ dekkered, wat een mafkees ben je ook zeg, maar toch ook wel een beetje lief![]()
DUS! Binnen een week...quote:Volgens onze administratie hebben wij jullie voorschot voor de speeldatum 24 februari 2007 nog niet ontvangen.
Jullie speeldatum staat pas vast als wij het voorschot hebben ontvangen, ik kan deze datum nog een week voor jullie vasthouden i.v.m. andere groepen die ook willen boeken.
Je kan het voorschot overmaken op het volgende rekeningnummer.
AIRSOFTADVENTURE
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:05 schreef FJD het volgende:
Ik gooi er morgen wel even een geld bulkmail uit of heb je al wel geld ontvangen van alle BoFers ?
Ik kan wel wat voorschieten, maar o wat ben ik slecht in organiserenquote:1 Jasper/Rudy - Betaald
2 Ashrin - Maat Rudy
3 Frank - Maat Rudy
4 Postman - BoF - Betaald
5 Richard - Maat Rudy - Betaald
6 Sickert - BoF - Betaald
7 Veer - Vriendin Sickert
9 Ziggy - Maat Rudy
10 Gert Jan - Maat Rudy
11 Ruben - Maat Rudy
12 Egg-Bird - BoF
13 Jedi - BoF
14 Voske - BoF
15 Zwager Jedi
16 Vriend zwager Jedi
17 Lies - BoF
18 Relaxteb - BoF
19 Vondutch1 - BoF
20 Vondutch1's Vrouw
21 - 27 Vrienden Jedi
Ja... Maar ik denk dat ik anders gewoon de rest voorschiet, JP schiet het geloof ik voor voor zijn maten... Ik betaal denk gewoon de 25x25 en iedereen die extra meekomt betaalt op de dag zelf de volle mep.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:14 schreef FJD het volgende:
Als ik het goed heb zijn vooral je eigen maten en JP en co. de schuldigen
Ja dat leek mij ook, gewoon dezelfde afspraken houden. Ik mail de degene nog even...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
Nee het komt voor mij echt te slecht uit ivm eigen terugkomst, komst van Anne naar Roemenie etc. etc. helaas
Mocht je de bulkmail nog op prijs stellen dan hoor ik t wel van je maar zover ik kan zien gaat het op een paar man uit BoF die we daarmee zouden bereiken. Ik zou verder trouwens gewoon weer meeten in Eindhoven, kopje koffie e.d. en dan carpoolen naar Belgie.
Aha, ik zat al naar gebruikers te kijken...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:49 schreef FJD het volgende:
Dingen komen niet eens aan manWaarom weten we nog steeds niet. In t admin gedeelte staan alle email adressen. Pik daar de juiste even uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |