Zeg maar welkequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:08 schreef IJsmuts het volgende:
en gaan jullie echt worst serveren op het zomerfeest???? ik ben verslaafd aan die troep![]()
als jij een grillworst met kaas van de ambachtelijk slager gaat serveren, moet ik me echt inhoudenquote:
Krijg je van mijquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:20 schreef IJsmuts het volgende:
als jij een grillworst met kaas van de ambachtelijk slager gaat serveren, moet ik me echt inhouden![]()
Of grillworst met ham en kaas van de Digros/Dirkquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als jij een grillworst met kaas van de ambachtelijk slager gaat serveren, moet ik me echt inhouden![]()
als jij lekkere grillworst regeld en het feest is niet tijdens mn vakansie is ben ik van de partijquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Krijg je van mij
Ga zelf ook eens meedoen
-edit-
Ingevuld bij de pot. Uiteraard is dat een extratje
Deal!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:38 schreef IJsmuts het volgende:
als jij lekkere grillworst regeld
Playoffs zijn eind mei afgelopen. Denk dus aan een BBQ eind mei/begin juni. Vooral ook omdat ik zo min mogelijk in de vakantie wil zittenquote:en het feest is niet tijdens mn vakansie is ben ik van de partij![]()
quote:kan ik direcht mn schuld aan je inlossen en neem ik nog wel wat te zoepen mee![]()
Dan kom je toch al snel weer op kosten...we kunnen er wel een animo check voor doen maar verwacht er niet te veel vanquote:oja en een voorwaarde; ik WIL wel [BoF] & [GAYMER] shirtjes geregeld hebben![]()
Die worsten bij de Makro vandaan zijn zalig..quote:
En dit gaat allemaal zonder mij... Tsss... Nou ja dan maar geen mooi ontwerp...quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:20 schreef IJsmuts het volgende:
owke, zet me maar op de lijst!![]()
ik neem iig een krat juup mee voor ferdi, rest zien we tegen die tijd wel.
owja, over die shirts, als iedereen aangeeft of ze 30 (tshirt) of 50 (voetbalshirt) overhebben wil ik ze wel laten maken en voorschieten. tis natuurlijk niet verplicht!
maar zelf neem ik iig wel zon vet voetbalshirtje![]()
we weet ik niet, ik wil gewoon een voetbal shirtje met op de voorkant [BoF], daaronder "Gaymer" en op de achterkant Lt.IJsmuts met rugnummer 1337quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
We hebben dit btw al een keer getest... En nu willen we ineens wel een BoF-shirt... Nu is me ontwerp van het 1-jarig
Zoveelquote:
*blaat*quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En ze passen niet in een beertender, maar in een PerfectDraft
Ik lekker welquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:56 schreef Sickert het volgende:
Blaat!
hoest nou met lies ? had gesmst maar verder niks meer gehoord
check Veronica eens wat betreft dartsquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:36 schreef RudyCarell het volgende:
GVD Geen darten en geen House MD vanavond op die KUTcampingzender, want er moeten zonodig weer een paar van die homos dansen op bervroren water...
O Darten komt gewoon maar later, en ook op BBC, maar House komt niet!![]()
Hier Ad's hole in one..quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef Sickert het volgende:
http://youtube.com/watch?v=qmY9EzApTEo
@ Jp zag je sms! we maken wle een afspraak voor die pokertafelquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:02 schreef jpjedi het volgende:
Nou we zijn weer wat opgelucht. Met name de derde behandeling heeft wel aangeslagen en het probleem lijkt opgelost echter oorzaak is nog onbekend. Ze blijft waarschijnlijk nog maar 1 nachtje in het ziekenhuis. Ze had al weer meer praatjes.
Bedankt voor de mailtjes en smsjes!! Ze was er erg blij mee.!!![]()
De topictitel vond ze erg lief![]()
Ook nog nieuws van de derde pagina:
En de pokertafel staat binnen.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ Jp zag je sms! we maken wle een afspraak voor die pokertafel(versteviging/lijnen etc
)
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eerst maar zorgen dat lies weer thuis is..![]()
![]()
nou dat scheeltquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:52 schreef FJD het volgende:
WheheGewoon pijnstillers blijven slikken
@Ijsmuts, met een beetje geluk ben ik er ook en ik zuig standaard in BF2 dus je bent niet alleen
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
nou dat scheelthebben ze daar ook TS in dat apeland? kunnen we iig ouwehoeren
![]()
vol verwachting klopt mn hartquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk verwacht geen TGS maar ik neem gewoon m'n laptopje mee incl. mic en koptelefoon en dan zie ik t wel
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
-knip-
kost om een fatsoenlijke PC te hebben. Toch maar m'n eigen PC mee moeten nemen
Ik ken dat. Bij mij zijn er 2 verstandskiezen eruit getrokken. Je kan het beste 2 pijnstillers nemen tegen de pijn. Dat helpt echtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:50 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh! Woensdag me verstandskies getrokken, nergens last van en vandaag lijk ik wel een bever! WTF
FF gebeld en ik moet terug naar de tandarts, aangezien die in Duitsland zit moet ik nu een half uur rijden...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken dat. Bij mij zijn er 2 verstandskiezen eruit getrokken. Je kan het beste 2 pijnstillers nemen tegen de pijn. Dat helpt echtJe voelt je net een bejaarde
je mag alleen soep eten door een rietje, drinken moet ook door een rietje. Als de wond nat wordt is de pijn die je nu hebt niks vergeleken met een ontstoken wond in je mond
![]()
Sterkte dan maarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:53 schreef RudyCarell het volgende:
FF gebeld en ik moet terug naar de tandarts, aangezien die in Duitsland zit moet ik nu een half uur rijden...
Ik kreeg helemaal NIETS! Tis niet eens gehecht, tis net of er iemand C4 in me bek heeft laten ontploffen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef FJD het volgende:
Twee stuksIk kreeg ibuprofen in poedervorm van 1600mg. Daar neem je er echt geen twee van in, met die krengen leg je een olifant nog om
Dan weet ik wel waarom jij pijn hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
Ik kreeg helemaal NIETS! Tis niet eens gehecht, tis net of er iemand C4 in me bek heeft laten ontploffen!
Ja dat kreeg ik ook mee. Maar die waren als snel opquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef FJD het volgende:
Twee stuksIk kreeg ibuprofen in poedervorm van 1600mg. Daar neem je er echt geen twee van in, met die krengen leg je een olifant nog om
Geen hechtingen terwijl je verstandskies eruit getrokken isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal NIETS! Tis niet eens gehecht, tis net of er iemand C4 in me bek heeft laten ontploffen!
idd ga z.s.m. naar de drogist en haal ibuprofen in. Zoals ferdi zegt een flinke dosis, dat heb je echt nodig. Wat wij mensen allemaal niet moeten slikken als onze verstandskies uit wordt getrokken. Is niet normaalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan weet ik wel waarom jij pijn hebtJe verdoving is gewoon echt goed uitgewerkt. Ibuprofen halen bij de drogist en flink over de toegestane dosis slikken. Bij verstandskiezen trekken kreeg ik zoals gezegd 1600mg en ik geloof dat ik er drie of vier stuks per dag slikte
Echt belachelijk dat je niets kreeg.
Face it, we zijn gewoon losers. In de virtuele wereld hangen we de Rambo uit. Rijgen iedereen die we zien liggen aan het mes en pompen de rest zonder genade tot het randje toe vol met lood. Lukt dat om onverklaarbare redenen niet dan zijn we niet te beroerd om de APC in z'n achteruit te gooien om het gehele lijf te voorzien van vakkundig geplaatste bandensporen. Mochten we zelf geraakt worden dan rennen we in volle sprint weg, de pijn verbijtend, om na een vakkundig operatie in het veld (zonder verdoving want dat duurt te lang) weer vol goede moed de warzone in te rennen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:04 schreef Viro het volgende:
idd ga z.s.m. naar de drogist en haal ibuprofen in. Zoals ferdi zegt een flinke dosis, dat heb je echt nodig. Wat wij mensen allemaal niet moeten slikken als onze verstandskies uit wordt getrokken. Is niet normaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |