Allemaal al doorgespit..quote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef escape_nl het volgende:
15-01 (21:29) Poker E-book : Roy Rounder - Tournament Tactics Arne87
15-01 (21:29) Poker E-book : Roy Rounder - Poker Math Made Easy Arne87
15-01 (21:28) Poker E-book : Pokertracker Guide Arne87
15-01 (21:27) Poker E-book : Poker for Dummies Arne87
15-01 (21:27) Poker E-book : Poker Statistics And Appendix Advanced Texas Holdem Vol 6 Arne87
15-01 (21:26) Poker E-book : Poker Bluffing Betting And No Limit Strategy Texas Holdem Arne87
15-01 (21:25) Poker E-book : Playing Texas Holdem Online - The Professional's Guide 2005 Arne87
15-01 (21:25) Poker E-book : Online No-Limit Texas Holdem Poker For Beginners Arne87
15-01 (21:24) Poker E-book : Max Maven - Devil's Poker Arne87
15-01 (21:23) Poker E-book : Matthew Hilger - Internet Texas Hold'Em Winning Strategies From An Internet Pro Arne87
15-01 (21:23) Poker E-book : Malmuth and Sklansky - Hold em Poker For Advanced Players Arne87
15-01 (21:22) Poker E-book : Lee Jones - Winning Low Limit Hold'em Arne87
15-01 (21:21) Poker E-book : Harrington on Hold'em - Volume 3:The Workbook Arne87
15-01 (21:20) Poker E-Book : Complete Hold'Em Odds Handbook Arne87
15-01 (21:20) Poker E-book : Jonathan Schaeffer - Learning To Play Strong Poker Arne87
15-01 (21:20) Poker E-book : Malmuth Miller and Sklansky - Small Stakes Hold Em Arne87
15-01 (21:17) Poker E-book : Jason Noble - Finding Robust Texas Hold'em Arne87
15-01 (21:16) Poker E-book : Doyle Brunson's Super System - A Course In Power Poker By Doyle Brunson Arne87
15-01 (21:16) Poker E-book : Harrington On Holdem - Volume 2 Arne87
15-01 (21:15) Poker E-book : Harrington on Hold'em - Volume 1 Arne87
15-01 (21:14) Poker E-book : Graham Kendall - Adaptive Play Of Poker Arne87
15-01 (21:13) Poker E-Book : Texas Holdem Poker for Dummies 2006 Arne87
15-01 (21:12) Poker E-Book : David Sklansky - Theory of Poker Arne87
15-01 (21:12) Poker E-Book : Allan Pease - Body Language Arne87
15-01 (21:10) Poker E-book : David Sklansky - The Eight Mistakes In Poker Arne87
15-01 (21:09) Poker E-Book : Brian Alspach - Mathematics And Poker Arne87
15-01 (21:09) Poker E-book : Advanced Concepts Of Poker
Als Frank nou maar een re-buy doet als hij eruit ligt dan is de pot weer wat hoger..quote:Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering jullie zitten allemaal zwaar in de boeken
Ik ga gewoon uit van me eigen kracht en dan zullen we zien wat het beste is.
Ervaring door spelen of door lezen uit boeken.
Ik zet me geld in ieder geval op mezelf
Hoezo? Dan ga ik gewoon Wii'enquote:Op maandag 15 januari 2007 22:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als Frank nou maar een re-buy doet als hij eruit ligt dan is de pot weer wat hoger..![]()
psst dit lezen Frank..
is het niet de retentietijd...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef Sickert het volgende:
@ Ferdi lekkere Nzb's stuur jij zegincomplete tering bende!
gelukkig voor jou ben ik de beroertste niet
mail niet gezien.?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoezo? Dan ga ik gewoon Wii'en
Ik zal hem trouwens wel mededelen dat ik er niet vanuit ga dat meneer zich wil verlagen tot smaad en dat ik de laatste alinea verkeerd begrepen zal hebben. Mocht dit niet het geval zijn dan zal ik niet schromen hier aangifte van te doen en melding maken binnen het cattery circuit..quote:Ook wil aan je meegeven dat mond op mond reclame de beste reclame is, maar
dat wist je waarschijnlijk al, Ik zal dan ook bij een niet correcte
afhandeling van jouw kant je naam niet sparen binnen het cattery circuit.
dat was ik niet dat was ijsmutsquote:
hehe ja inderdaad..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat was ik niet dat was ijsmuts
edit:
moguh trouwens
enne jp het is als het goed is 7900 GT niet 9700 GT
Dikke loser bedoel je..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hehe ja inderdaad..
dikke vingers he..![]()
Inderdaad. Daarnaast zou het al een stuk fijner zijn als we allemaal een beetje leren leven en laten leven. In een kroeg kun je roken, in een restaurant niet, zijn er mensen die er last van hebben dan ga je lekker buiten roken. Leven zou een stuk makkelijker zijn als we niet allemaal respect eisenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef Sickert het volgende:
maak eens een goed topic en ondebouw je mening
en op Fok! kun je verwachten dat je helemaal word afgebrand![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:05 schreef Sickert het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt geluk dat ik vandeweek toevallig al iets moet verzenden![]()
Geluk? Ik krijg nog een krat bier van je manWerken voor je geld!
quote:Sorry man. Gus Hansen enquote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef Sickert het volgende:
1 gig maar?
ik moet 3 wagens van Tnt naar Rotterdam zenden vol met spul![]()
Phil Ivey wilde nog wel een container delen maar Phil Laak wilde een eigen container. Je moet er wat voor over hebben toch?Dat wil ik ookquote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef RudyCarell het volgende:
ik ga vanavond het nieuws kijkenKut Astra sateliet. Altijd wat met die kut-Opels
Hmm zelf helemaal geen last van gehad. Of iig beperkt. Ach daarvoor zijn par bestanden uitgevonden tochquote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef Sickert het volgende:
@ Ferdi lekkere Nzb's stuur jij zegincomplete tering bende!
gelukkig voor jou ben ik de beroertste nietquote:Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering jullie zitten allemaal zwaar in de boekenIk heb wel een paar videobestanden gezien. De eerste was puur de basics dus daar had ik weinig aan, de tweede leerde me toch een paar wiskundige handigheidjes. De derde ging over het spelen met chips
dus trucjes enzo en de vierde meer over echt championship play. Ook wel handig
Verder merk ik na het spelen op bv. Pokerstars dat ik over het algemeen wel goed mee kan komen maar goed JP is er zo slecht in dat ie zich wel in moet lezen. Anders kan ie binnen 10 minuten met Frank gaan Wiien
wacht op de hapJe replyquote:![]()
JP met een 9700GTSmaad is het pas als hij echt onwaarheden vertelt. Op het moment dat hij het verhaal een beetje zijn kant op draait en vertelt aan iemand en die iemand vertelt dat weer aan jou dan zul je snel het verweer krijgen "dan heeft hij het verkeerd opgevat, ik heb het goed verteld". Het is dus in ieder geval lastig te bewijzen. Ach houd het circuit in de gaten en als er een forum is dan kun je daar het hele verhaal op kwijt zoals jij dat ziet.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef ursel het volgende:
Ik zal hem trouwens wel mededelen dat ik er niet vanuit ga dat meneer zich wil verlagen tot smaad en dat ik de laatste alinea verkeerd begrepen zal hebben. Mocht dit niet het geval zijn dan zal ik niet schromen hier aangifte van te doen en melding maken binnen het cattery circuit..Iets minder van spellenquote:Spuit 11 awardquote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:27 schreef dekkered het volgende:
enne jp het is als het goed is 7900 GT niet 9700 GT
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
¤ 20,- vindt ik wel genoeg aangezien ik toch wel alles verliesquote:Op maandag 15 januari 2007 22:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mail niet gezien.?
jij wii-en en de rest ernaast pokeren..![]()
Gewoon jas aan en naar huis.. of wachten tot ik eruit lig want dan kan ik met cashgame nog wat winst terugpakken..![]()
In plaats van hier zo lang te reply'en zou je natuurlijk ook je weblog eens kunnen bijwerkenquote:
Jaja zodat jij je bruiloft site er weer doorheen kunt spammenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:19 schreef BattleLies het volgende:
In plaats van hier zo lang te reply'en zou je natuurlijk ook je weblog eens kunnen bijwerken
nee hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja zodat jij je bruiloft site er weer doorheen kunt spammen![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
nee hoor!
Zodat ik niet elke dag voor noppes 2x naar je blog surf!!
Je kan nog schrijven over je bezoek aan NL en hoe het op je werk is! En wanneer je eindelijk internet en NL'se tv krijgt enz enzquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:46 schreef FJD het volgende:
Misschien deze week nog een keertje maar op dit moment gebeurt er niet erg veel boeiends hier behalve hetzelfde ritme van eten koken, TV kijken/Wiien, slapen, werken, eten koken. Voel me weinig geroepen om elke dag een verslag te maken over wat ik nu weer heb gegeten
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:11 schreef IJsmuts het volgende:
@ dekkered, wat een mafkees ben je ook zeg, maar toch ook wel een beetje lief![]()
DUS! Binnen een week...quote:Volgens onze administratie hebben wij jullie voorschot voor de speeldatum 24 februari 2007 nog niet ontvangen.
Jullie speeldatum staat pas vast als wij het voorschot hebben ontvangen, ik kan deze datum nog een week voor jullie vasthouden i.v.m. andere groepen die ook willen boeken.
Je kan het voorschot overmaken op het volgende rekeningnummer.
AIRSOFTADVENTURE
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:05 schreef FJD het volgende:
Ik gooi er morgen wel even een geld bulkmail uit of heb je al wel geld ontvangen van alle BoFers ?
Ik kan wel wat voorschieten, maar o wat ben ik slecht in organiserenquote:1 Jasper/Rudy - Betaald
2 Ashrin - Maat Rudy
3 Frank - Maat Rudy
4 Postman - BoF - Betaald
5 Richard - Maat Rudy - Betaald
6 Sickert - BoF - Betaald
7 Veer - Vriendin Sickert
9 Ziggy - Maat Rudy
10 Gert Jan - Maat Rudy
11 Ruben - Maat Rudy
12 Egg-Bird - BoF
13 Jedi - BoF
14 Voske - BoF
15 Zwager Jedi
16 Vriend zwager Jedi
17 Lies - BoF
18 Relaxteb - BoF
19 Vondutch1 - BoF
20 Vondutch1's Vrouw
21 - 27 Vrienden Jedi
Ja... Maar ik denk dat ik anders gewoon de rest voorschiet, JP schiet het geloof ik voor voor zijn maten... Ik betaal denk gewoon de 25x25 en iedereen die extra meekomt betaalt op de dag zelf de volle mep.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:14 schreef FJD het volgende:
Als ik het goed heb zijn vooral je eigen maten en JP en co. de schuldigen
Ja dat leek mij ook, gewoon dezelfde afspraken houden. Ik mail de degene nog even...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
Nee het komt voor mij echt te slecht uit ivm eigen terugkomst, komst van Anne naar Roemenie etc. etc. helaas
Mocht je de bulkmail nog op prijs stellen dan hoor ik t wel van je maar zover ik kan zien gaat het op een paar man uit BoF die we daarmee zouden bereiken. Ik zou verder trouwens gewoon weer meeten in Eindhoven, kopje koffie e.d. en dan carpoolen naar Belgie.
Aha, ik zat al naar gebruikers te kijken...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:49 schreef FJD het volgende:
Dingen komen niet eens aan manWaarom weten we nog steeds niet. In t admin gedeelte staan alle email adressen. Pik daar de juiste even uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |