We hebben hem net uitgetest ..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef ursel het volgende:
Nu is alleen de grote vraag, wie heeft hem uitgetest??
lmaoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
We hebben hem net uitgetest ..
en ook nog 4 potjes poker gespeeld!![]()
De uitslag was:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmmm ik krijg de schijn wel erg tegenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog niet echt een gelukkig 2007
Volgens mij is me pc overleden, hij doet het niet meer, waarschijnlijk heeft JP er net te lang aangezeten tijdens de nieuwjaarsmeet![]()
Van ellende kruip ik maar achter me laptopje om een beetje te werken. Ik wil echt graag vakantie.
* zucht...
Heb je een windows update gedaan?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hmmm ik krijg de schijn wel erg tegen
![]()
Bij mij ook weer..gister in hotel deed laptop nog perfect en nu krijg ik melding van eroor met geheugen en problemen met svchost.exe.. en daarna nog applicatie error.
Als ik dan opstart werken diverse applicaties niet meer, systeem is traag en krijg geen verbinding met internet.ccleaner lost niks op...dat wordt weer netwerkbeheer optrommelen morgen. Wij hebben een fantastische systeem voor netwerk beheer..die klojo zit in Engeland...goed idee als je wijzigingen moet toepassen maar niet als het ding gewoon niet werkt..
![]()
begin dat poker mekker wel een beetje irri te vinden hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 18:36 schreef jpjedi het volgende:
Ga het proberen excape..ik heb geen update gedaan maar wie weet.![]()
edit: inderdaad exact mijn probleem..GRRR![]()
Ben nu halverwege met al die stappen..tot nu toe gaat het voorspoedig.![]()
MAN MAN MAN Escape wat ben ik je dankbaar...hij doet het weer top!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder moet je deze lunatic eens kijken: http://www.youtube.com/watch?v=vK8-Iw-_16E wanneer de Australier, Tony G, j die rus eruit speelt..hij gaat helemaal los en veroorzaakt zowat een koude oorlog in zijn eentje.![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
begin dat poker mekker wel een beetje irri te vinden hoordat je er helemaal in opgaat prima en leuk
en ik vind pokeren zelf ook leuk maar ik zie het op elke zender en echt overal
en dan ook nog eens in mn favo topic
Npquote:Op zondag 14 januari 2007 20:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
sorry.. was meer uit enthousiastme..
en dat pokertopic zijn allemaal irritante studentjes en bashen iedereen buiten het topic.![]()
ik ga een pokerforum zoeken..![]()
Ach ik heb de basis ook in 1 avond geleerdquote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Np
je mag ook best hier spammen hoor ik lees er wel overheen
was meer een irritatie van mij omdat ik gewoon geen zin heb om me in poker te verdiepen(te druk met andere dingen) ik wil ook mee pokeren etc maar de motivatie om echt mee te gaan doen en het te leren is ver te zoeken
ik kan al pokeren!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach ik heb de basis ook in 1 avond geleerdIedereen kan pokeren, jij ook.
"de poker gelul". Het wordt steeds erger met je grammatica / zinsopbouwquote:Op zondag 14 januari 2007 20:34 schreef dekkered het volgende:
je kan ook de poker gelul in het begin van het bericht POKER!!!! der inzetten ofzo
hoppa 26000 in een rondjequote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
"de poker gelul". Het wordt steeds erger met je grammatica / zinsopbouw
Ja, ik weet het, ik ben een taalpurist
sorryquote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
"de poker gelul". Het wordt steeds erger met je grammatica / zinsopbouw
Ja, ik weet het, ik ben een taalpurist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |