*meldtquote:
quote:Eten, drinken en roken
Er zijn geen beperkingen wat betreft eten en drinken, hoewel dit de eerste dagen na de behandeling meestal niet makkelijk gaat. Wel is het aan te raden om de eerste dagen na de ingreep geen alcohol te gebruiken in verband met de kans op een nabloeding. Geleidelijk kunt u via vloeibare en zachte voeding overgaan op uw normale voedingspatroon. Roken verstoort de wondgenezing waardoor lange tijd napijn kan ontstaan.
@ all goedemiddagquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef RudyCarell het volgende:
Ben net terug van dentist en is idd een beetje ontstoken... Nu mag ik niet roken... En ibu's had ik al 600mg... Heb nu een spoelmiddel... Bocasan...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb nog wel wat liggen, en echt pijn doet het niet... Ik ben niet zo kleinzerig, neem nooit verdoving enkel bij dit soort dingen...
[..]
mij ook... heb enkel soup, drinkontbijt en melk op!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
Is dat nieuw ofzo dat er geen beperkingen zijn? Mij werkt toch wel verteld dat ik alles met een rietje mocht maar dan nog op moest passen met voedsel met stukjes (drink ontbijt bv.) omdat dat makkelijk de in gaten kan gaan zitten en dan gaat het onsteken.
Mij werdt ook verteld dat ik een dag of 2 door een rietje moest eten en drinken. Door de pijn zelf heb je idd geen trek in hongerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
Is dat nieuw ofzo dat er geen beperkingen zijn? Mij werkt toch wel verteld dat ik alles met een rietje mocht maar dan nog op moest passen met voedsel met stukjes (drink ontbijt bv.) omdat dat makkelijk de in gaten kan gaan zitten en dan gaat het onsteken.
Tis even een dagje uithongeren maar aan de andere kant heb je toch al niet heel erg veel trek in etenWeet je iig zeker dat je geen ontstekingen eraan over houdt
altjd wanneer je niet mag drinken heb je er trek inquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
net nu ik erachter ben gekomen dat ik het wel lust! enkel johnny walker dan...
Voor jou een ramp/catastrofequote:
Glennfiddichquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:19 schreef RudyCarell het volgende:
net nu ik erachter ben gekomen dat ik het wel lust! enkel johnny walker dan...
Heerlijk op het strotje!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
[..]
GlennfiddichPrijziger maar wat mij betreft zeker z'n geld waard
goed zo, veel beterschapquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:10 schreef BattleLies het volgende:
Hee lieve mensen!
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes (zowel hier op het forum als in de sms). Doet een mens goed als er zoveel mensen meeleven.
Zoals jullie zien ben ik weer thuis! Gelukkig!
Heb een paar pijnlijke behandelingen achter de rug maar het heeft gelukkig resultaat gehad! Toen de eerste behandeling mislukt was heb ik wel even een traantje moeten laten .. maar toen het eenmaal wel succes had was ik voornamelijk blij. Een pijnlijke behandeling is vervelend maar als het goed effect heeft dan ben je de pijn alweer snel vergeten. Ben in ieder geval heel erg blij dat het achter de rug is!
Ben nu vooral erg slap en moe maar dat gaat vanzelf weer over!
Nogmaals; iedereen bedankt voor jullie steun!!
Vandaag nog even lekker in bed en op de bank liggen .. maar morgen weer een beetje normaal gaan leven .. hoe eerder weer op de been hoe beter!![]()
Jp is trouwens NU in Engeland!! Het contract tussen het bedrijf waarvoor JP werkt en India wordt zometeen getekend! Dus dan is het eindelijk rond! Dan kan er niks meer mis gaan! Gaaf he?
@ Kef: wanneer kom je langs??Heb zin om de pokertafel uit te proberen!
Blij te horen dat het weer wat beter gaat.. Sterkte er nog mee..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:10 schreef BattleLies het volgende:
Hee lieve mensen!
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes (zowel hier op het forum als in de sms). Doet een mens goed als er zoveel mensen meeleven.
Zoals jullie zien ben ik weer thuis! Gelukkig!
Heb een paar pijnlijke behandelingen achter de rug maar het heeft gelukkig resultaat gehad! Toen de eerste behandeling mislukt was heb ik wel even een traantje moeten laten .. maar toen het eenmaal wel succes had was ik voornamelijk blij. Een pijnlijke behandeling is vervelend maar als het goed effect heeft dan ben je de pijn alweer snel vergeten. Ben in ieder geval heel erg blij dat het achter de rug is!
Ben nu vooral erg slap en moe maar dat gaat vanzelf weer over!
Nogmaals; iedereen bedankt voor jullie steun!!
Vandaag nog even lekker in bed en op de bank liggen .. maar morgen weer een beetje normaal gaan leven .. hoe eerder weer op de been hoe beter!![]()
quote:Jp is trouwens NU in Engeland!! Het contract tussen het bedrijf waarvoor JP werkt en India wordt zometeen getekend! Dus dan is het eindelijk rond! Dan kan er niks meer mis gaan! Gaaf he?
@ Kef: wanneer kom je langs??Heb zin om de "pokertafel" uit te proberen!
Liesje!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:10 schreef BattleLies het volgende:
@ Kef: wanneer kom je langs??Heb zin om de pokertafel uit te proberen!
Eeh dat jij het nou ZO opvat ... zegt meer over jou dan over mijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef ursel het volgende:
![]()
Hou je er rekening mee dat JP dit forum ook leest..![]()
![]()
![]()
jajajaja! Zo bedoelde ik t niet johquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Liesje!!
ja ik kom net aan in Zeeland![]()
vanavond eerst vera dr bed uitproberen
Cool! Veel plezier alvast met de verkenning, ook goed dat het weer wat beter gaat met jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh dat jij het nou ZO opvat ... zegt meer over jou dan over mij![]()
[..]
jajajaja! Zo bedoelde ik t niet joh
@ all: Wij gaan 5 tot 11 Februari naar India!!! Huis zoeken en jp heeft een zootje afspraken en we worden geintroduceerd daar enz! Cool he!???
Het is arnish, das me broertje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:58 schreef IJsmuts het volgende:
nou homo's kom op, fight night![]()
ik ben er al en ene anal arnischook, FF VULLEN DUS!!!!!!!!!!!!
wist ik wel johquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is arnish, das me broertje.
En kan iemand kijken wat er aan de kand is TS?
thanks, ga ik zo even doen, echt irri dat PBquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:23 schreef BugWorks het volgende:
Hij heette realistic_bot
Overigens voor je PB, moet je kijken of evenbalance.com, en stappen volgen.
Ernstige problemen momenteel in ons netwerk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is arnish, das me broertje.
En kan iemand kijken wat er aan de kand is met TS?
Heb je met die 1237 punten erbij nu ook een hogere rang?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:41 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh!
Ja als je geluk hebt wel.... Ik wacht het af, altijd leuk als er meer Fokkers 2142 gaan spelen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef Colnago het volgende:
[..]
Heb je met die 1237 punten erbij nu ook een hogere rang?
Nog een week en dan ga ik ook meedoen op het slagveld, ik heb de game al maar mijn nieuwe pc haal ik vrijdag op, je bent gewaarschuwd.![]()
Wat spelers zou geen kwaad kunnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:15 schreef Sumera het volgende:
roep maar als er iets bij/af moet.
hij doet het niet:Squote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ernstige problemen momenteel in ons netwerk.
Zowel de webserver als de TS server liggen eruit.. Tevens moet ik het ergste vrezen voor mijn webserver..![]()
Ik heb een tijdelijke ts server online gezet op
85.92.128.103:8668
BoF06GH
25 spelers online nuquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat spelers zou geen kwaad kunnen
oquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef Sumera het volgende:
Hij doet het bij mij, maar dan op poort 8767
85.92.128.103:8767
lol netjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef jpjedi het volgende:
Zo na wat klussen is de pokertafel klaar.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef jpjedi het volgende:
Zo na wat klussen is de pokertafel klaar.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef ursel het volgende:
Nu is alleen de grote vraag, wie heeft hem uitgetest??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |