Probeer zelf maar met asma fatsoenlijk te ademen als iemand steeds die kut rook naar jou toe blaast!quote:Vandaag zag ik toevallig hoe een vrouw die astma bleek te hebben zo boos werd dat ze een meisje gewoon een schop gaf omdat ze maar doorging nadat ze het netjes gevraagd had om die terngzooi de andere kant op te blazen.....
over dat roken dan hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef Janetje het volgende:
Een NWS topic krijgt een KLB wending.. mwah.. we kijken het even aan..
En Swets, reageer even normaal.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef Janetje het volgende:
Een NWS topic krijgt een KLB wending.. mwah.. we kijken het even aan..
En Swets, reageer even normaal.
daar denken andere anders overquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hele topic is niet zinnig helder licht
Het had geen bestaansrecht omdat het een KLB topic was in NWS.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het originele topic had al geen bestaansrecht. Bij het tweede topic in NWS heeft de TS mazzel dat hij niet gebanned werd, en jij gaat serieus modereren in een spin off topic.
Ja je hebt het begrepen...
Overigens reageerde ik normaal. Ik klaag in een klaagbaak topic. onjtoppicer kan ik het niet verzinnen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het had geen bestaansrecht omdat het een KLB topic was in NWS.
Dat tweede topic was belachelijk en had niet geopend moeten worden. Dit is een topic dat gaat over het onderwerp waar de beste heer/mevrouw rednajt het over had, deze TS had net zo goed die OP kunnen copy pasten.
[quote]
nee doosch, dit topic gaat over de eerder genoemde topics die beide zoals je zelf zegt geen bestaans recht hebben.
[quote]
En je klaagt niet, je doet een verkapte doodsverwensing, laat dat achterwege.
* Popcorn en Bier paktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:58 schreef Janetje het volgende:
Swets, hoer op met je gestik.
Als je nog wat te huilen hebt kom je maar naar KLB FB.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn god. Zoek even achter de schermen naar Danny's opmerkingen over losser modereren en de nieuwe policy enzo.
Zou je me aub normaal willen aanspreken? Een woord als 'hoer' vind ik een factor of 20 erger dan 'stik'quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:58 schreef Janetje het volgende:
Neuh dat doe ik wel hier.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je nog wat te huilen hebt kom je maar naar KLB FB.
hehe GMTA.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn god. Zoek even achter de schermen naar Danny's opmerkingen over losser modereren en de nieuwe policy enzo.
zalk een ban voor je aanvragen? (ik wordt namelijk gek van je)quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
zalk een ban voor je aanvragen? (ik wordt namelijk gek van je)
Kun jij even normaal gaan posten dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou je me aub normaal willen aanspreken? Een woord als 'hoer' vind ik een factor of 20 erger dan 'stik'
Bemoei jij je er alstjeblieft even niet mee.quote:
Hoezo? Moet ik "TS stik alsjeblieft" dan maar laten staan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe GMTA.
ik snap trouwens niet waarom deze open is...
jantje zou je mischien?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ga je gang. Ik geloof niet dcat dat zelfs met de strengste policy ooit een argument is geweest om een ban uit te delen.
Oh en het is word zonder t.
Schat, ik ga er geen ban voor aanvragen.quote:
SHUT UPquote:
Ik post normaal, in een topic waar geklaagd wordt over rokers post ik 'stik' Als je niet inziet dat dat een subtiel statement is maar dat interpreteert als een doodverwensing vraag ik me werkelijk af wat er met je snappertje aan de hand is en hoe je uberhaupt moderator bent geworden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kun jij even normaal gaan posten dan?
vraag ik me af wie van ons twee op de vingers getikt moet worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:58 schreef Janetje het volgende:
okejquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schat, ik ga er geen ban voor aanvragen.
altijd lache als ze happen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
SHUT UP
ga anders zelf maar is naar het ziekenhuis omdat je amper adem kan halen dan piep je wel anders
Daar heb je toch van die inhalers voor?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
SHUT UP
ga anders zelf maar is naar het ziekenhuis omdat je amper adem kan halen dan piep je wel anders
och er blijven vaak heftigere dingen staan, dat daargelaten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoezo? Moet ik "TS stik alsjeblieft" dan maar laten staan?
het liefst verwens ik het jou toe.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:06 schreef wise het volgende:
[..]
altijd lache als ze happen.
naar adem that is.
![]()
"Ophoeren" lijkt me op zich iets anders dan iemand een hoer noemen, ik kan het mis hebben hoor..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik post normaal, in een topic waar geklaagd wordt over rokers post ik 'stik' Als je niet inziet dat dat een subtiel statement is maar dat interpreteert als een doodverwensing vraag ik me werkelijk af wat er met je snappertje aan de hand is en hoe je uberhaupt moderator bent geworden.
Als je dat vervolgens beantwoord met
[..]
vraag ik me af wie van ons twee op de vingers getikt moet worden.
ja maar die helpen niet altijd (want dan is het een te laage doses)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar heb je toch van die inhalers voor?
geen astma verwensing aubquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
het liefst verwens ik het jou toe.
ik weet zeker dat je dan anders er over praat
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:09 schreef Dennisch het volgende:
Ik neem later een astmapatient, want die hijgen zo lekker snel
Sorry dat ik het zeg hoor, maar je bent wel een beetje zielig vandaag, als je je daar al druk om maakt...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ophoeren" lijkt me op zich iets anders dan iemand een hoer noemen, ik kan het mis hebben hoor..
Stik is een doodsverwensing. Simple as that.
Iemand die stikt, gaat namelijk dood.
neem dan een labrador ofzo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:09 schreef Dennisch het volgende:
Ik neem later een astmapatient, want die hijgen zo lekker snel
Is het nog niet, maar ik vatte dit topic op als een verkapte 'wat er hier in de op staat, ben ik het mee eens.'quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och er blijven vaak heftigere dingen staan, dat daargelaten.
maar goed, dit KLB topic gaat over een topic op FOK! enzo, en daar was vroeger KLB niet voor. weet niet of dat losser modereren dat heeft evranderd, maar goed. en als die reden niet legitiem is, dan wel de reden dat de andere twee topics ook al zo serieus waren als de inhalator van astma-vrouwtje in het verhaal zelf, dus wat dat betreft vraag ik mij ernstig af wat het nut is van dit topic. stuur die knakker dan naar een KLB topic waar al langer word geklaagd over roken
.
Ja dat kan je zeker. En lijkt me zeker niet de manier om een user te benaderen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ophoeren" lijkt me op zich iets anders dan iemand een hoer noemen, ik kan het mis hebben hoor..
quote:Stik is een doodsverwensing. Simple as that.
Iemand die stikt, gaat namelijk dood.
Jammer zeg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:10 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg hoor, maar je bent wel een beetje zielig vandaag, als je je daar al druk om maakt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |