Dat is wel iets fijner, maar uiteindelijk schiet je daarmee ook niets op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:47 schreef Sieg het volgende:
Hey, ik heb me maar ff geregistreerd om te kunnen reageren hier...
Ik zit met vrijwel hetzelfde probleem als jij TS. Ik ben 24 en heb slechts 2 hele korte relaties gehad (max 2 maanden). Net als jij ben ik bang dat ik dadelijk 30 ben en nog alleen ben.
Het is inderdaad klote om de enige vrijgezel te zijn op een familie dag oid.
Ik herken mezelf in 90% van de opmerkingen die jij hier plaatst.
Ik zie het zo:
Een vriendin willen is vergelijkbaar met honger hebben. Als je al zo lang geen eten hebt gehad, krijg je een kut gevoel in je maag. Wat velen hier roepen is dat je je maar ergens anders op moet focussen en je honger proberen te vergeten. Punt is dat je als je echt zolang niet gegeten hebt, je misselijk wordt. Weleens met buikpijn proberen te sporten? Of te studeren met een knorrende maag?
Dat houdt niemand lang vol. Ja je krijgt dan een zuur gezicht op een gegeven moment ja...... duh!!![]()
Het enige wat dan helpt is ETEN.
Om antwoord te geven op je vraag:
Nee een psycholoog kan je waarschijnlijk niet helpen. Ik heb er veel ervaring mee. Mijn gesprekken bij de psycholoog verliepen ongeveer hetzelfde als jou topic hier. Ze probeerde me er steeds van te overtuigen dat er niks mis met me is en ik "eerst van mezelf moet leren houden" Ik moest die honger maar vergeten, en me ergens anders mee bezig houden. Nou bedankt, heb ik wat aan
![]()
Een psych zal je niet het antwoord geven wat je zoekt. Je beste hoop op antwoorden is, denk ik, zoeken naar mensen die bereid zijn je de waarheid te vertellen. Zoals Milagro bijv.
Je doet er een beetje makkelijk over. Kijk, als je een rare neus hebt, of een heel grof gezicht b.v., dan kun je daar met zelfverzekerheid wat aan doen. Maar je lengte is zo erg bepalend dat dat toch teveel 'af blijft leiden'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, mooi en aantrekkelijk zijn twee verschillende dingen. De lengte van ts kan dus voor de een een afknapper zijn, voor de ander niets uitmaken omdat hij, ik noem maar wat, zulke mooie ogen heeft ofzo...
En wat zijn de juiste plekken volgens jou?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef Integrity het volgende:
Als jij bezig blijft met het 'willen' en dus blijft 'zoeken', zoek dan in de juiste plekken of stop met de stille hoop.
Moet je mij toch even uitleggen wat in essentie het verschil us tussen een rare neus, een grof gezicht of een tekortschietende lengte. Want die vat ik even niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef dlebrok het volgende:
Je doet er een beetje makkelijk over. Kijk, als je een rare neus hebt, of een heel grof gezicht b.v., dan kun je daar met zelfverzekerheid wat aan doen. Maar je lengte is zo erg bepalend dat dat toch teveel 'af blijft leiden'.
Dan kun je denken aan plekken die bestemd zijn voor 'zoekenden'. Voorbeelden hiervan zijn: relatieplanet via het internet, een chatbox of gewoon bij speciale bijeenkomsten van single mensen die op zoek zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:31 schreef dlebrok het volgende:
[..]
En wat zijn de juiste plekken volgens jou?
Een gezicht is minder bepalend voor je uiterlijk als je bouw en lengte. Genoeg mensen met een 'klein' schoonheidsfoutje, maar niet zo veel mensen met een 'extremere' afwijking.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je mij toch even uitleggen wat in essentie het verschil us tussen een rare neus, een grof gezicht of een tekortschietende lengte. Want die vat ik even niet.
Ukkiequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef L-IS het volgende:
haha, blijf je nou zielig bezig!
Voor de zesduizendvierhonderdrieendertigste keer: Als je zekerheid uitstraalt maakt die lengte van je niet zoveel uit. Ken genoeg kleine jongens/mannen, ben er zelf eentje van (rond 170 cm).
Maakt geen ene flikker uit
quote:
Ok, om even te laten zien dat ik niet alleen mezelf 'afkraak' : Ik ken een jongen met een nierziekte, die is ongeveer 1.30 m. Prima gozer, en heeft veel vriendinnen (als in vrienden) maar denk je nou echt dat er meiden zijn die daar sex mee willen? (want dat is de laatste stap tussen goede vrienschap > relatie, als je niet (grofweg gezegd) 'geilt' op iemand dan blijft het bij die vriendschap).Dat moet voelen alsof er een kereltje van 11 op je ligtquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef L-IS het volgende:
haha, blijf je nou zielig bezig!
Voor de zesduizendvierhonderdrieendertigste keer: Als je zekerheid uitstraalt maakt die lengte van je niet zoveel uit. Ken genoeg kleine jongens/mannen, ben er zelf eentje van (rond 170 cm).
Maakt geen ene flikker uit
Daar ben ik het niet mee eens en ik denk dat iemand met een kraterhoofd of een neus die naar zijn/haar rug wijst het hier al helemaal niet mee eens is. Je bagatelliseert andere 'tekortkomingen' om je eigen shortcoming 'groter' en 'extremer' te maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef dlebrok het volgende:
Een gezicht is minder bepalend voor je uiterlijk als je bouw en lengte. Genoeg mensen met een 'klein' schoonheidsfoutje, maar niet zo veel mensen met een 'extremere' afwijking.
Mijn tekortkoming is ook extremer. Je hebt miljoenen mensen met een minder mooi gezicht in Nederland, maar hoeveel mannen van rond de 1.60? Paarduizend?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens en ik denk dat iemand met een kraterhoofd of een neus die naar zijn/haar rug wijst het hier al helemaal niet mee eens is. Je bagatelliseert andere 'tekortkomingen' om je eigen shortcoming 'groter' en 'extremer' te maken.
Ik denk dat het vooral in jouw belevingswereld zo is. Net zoals in de belevingswereld van de hypothetische man met haakneus en kratergezicht hij de enige is die daarmee is behept.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef dlebrok het volgende:
Mijn tekortkoming is ook extremer. Je hebt miljoenen mensen met een minder mooi gezicht in Nederland, maar hoeveel mannen van rond de 1.60? Paarduizend?
Ga eens naar buiten en kijk eens om je heenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral in jouw belevingswereld zo is. Net zoals in de belevingswereld van de hypothetische man met haakneus en kratergezicht hij de enige is die daarmee is behept.
Je moet vooral in je 'ik ben zielig en niemand is zo zielig als ik'- modus blijven zitten, daar win je de oorlog wel meequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:53 schreef dlebrok het volgende:
Ga eens naar buiten en kijk eens om je heen
Lelijke Negers die wél een leuk blondje kunnen scoren, maar mensen die tekort schieten in lengtequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je mij toch even uitleggen wat in essentie het verschil us tussen een rare neus, een grof gezicht of een tekortschietende lengte. Want die vat ik even niet.
Ik ben een (leuk) blondje en val ook op negers, dus bij deze vergelijking ga je bij mij de mist inquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:55 schreef SKETSj het volgende:
Lelijke Negers die wél een leuk blondje kunnen scoren, maar mensen die tekort schieten in lengte
altijd te horen krijgen van vrouwen dat TS 'niet hun type is' ? x op x?
Wat versta je onder 'kort'?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:55 schreef SKETSj het volgende:
Overigens ken ik wel 'korte' jongens die wél relaties achter de rug hebben. En nieteens met onlelike meisjes.
Meisjes die zelfs langer waren dan de betreffende jongens zelf?
Wat mij dwarszat is dat die jongens eigenlijk een persoon van niks waren, maar er kwa uiterlijk wel redleijk bij liepen.
(omgekeerd dus)
Nou is dat op zich al niet waar. Je hebt het ongeluk deel uit te maken van het langste volk ter wereld, maar ga voor de lol 's op vakantie naar Azië, daar ligt het gemiddelde al een stúk lager.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Mijn tekortkoming is ook extremer. Je hebt miljoenen mensen met een minder mooi gezicht in Nederland, maar hoeveel mannen van rond de 1.60? Paarduizend?
Ook Amerikanen en die Engelse voetbal-toeristen dat hier door de binnenstad rondloopt vind ik ook niet 'lang'quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou is dat op zich al niet waar. Je hebt het ongeluk deel uit te maken van het langste volk ter wereld, maar ga voor de lol 's op vakantie naar Azië, daar ligt het gemiddelde al een stúk lager.
Ik ken er een die echt vrouwen bij de vleet verslijtquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef dlebrok het volgende:
[..]
klopt, ze zijn niet allemaal alleen, maar zullen toch wat langer "gewacht" moeten hebben dan iemand zonder dat, of het geluk gehad hebben meteen tegen die ene aan te lopen die over die onvolkomenheid heen kan kijken ( no pun intended, TSquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik loop er constant tegenaan
Nee, onzin, maar zoals gezegd denk ik dat je wel gedeeltelijk gelijk hebt. Toch zijn echt niet alle kleine mannen, mensen met erge acne, dikke(re) mensen, lelijke mensen, schele mensen, mensen met een bochel of wat voor 'handicap' dan ook alleen. Ik zie genoeg mensen waarvan ik niet snap dat iemand er op kan vallen die toch wel degelijk een relatie hebben. Niets is zo persoonlijk als waar je op valt.
Bovendien, als ts zo verbitterd en negatief is, zal hij met zijn babbel, humor of welke andere leuke eigenschap ook neit erg scoren, want die houding ruiken meisjes gewoon en daarin zijn ze niet geinteresseerd!
Jaja..quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, ze zijn niet allemaal alleen, maar zullen toch wat langer "gewacht" moeten hebben dan iemand zonder dat, of het geluk gehad hebben meteen tegen die ene aan te lopen die over die onvolkomenheid heen kan kijken ( no pun intended, TS)
Het zal zeker wat langer kunnen duren of wat moeizamer gaan voor sommige mensen. Dat kan echter ook het geval zijn voor de zog. mooie mensen of om maar in het straatje van TS te blijven, de lange jongens die het volgens hem zo gemakkelijk hebben. Die lange jongen met het kratergezicht dat door ts als niet erg wordt beschouwd, moet misschien ook wel langer 'wachten'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, ze zijn niet allemaal alleen, maar zullen toch wat langer "gewacht" moeten hebben dan iemand zonder dat, of het geluk gehad hebben meteen tegen die ene aan te lopen die over die onvolkomenheid heen kan kijken ( no pun intended, TS)
iemand die toevallig voor velen in de categorie "aantrekkelijk" valt, zal meer keuze hebben, want meer aandacht krijgen.
wat niet wil zeggen dat die persoon dan vaak "beet" heeft, iedereen kan jou wel lekker en leuk vinden, maar jij moet die persoon ook lekker en leuk vinden.
maar áls je dan je uiterlijk zogenaamd niet mee hebt, kun je idd maar beter zorgen dat je de aandacht daarvan afleidt door een opgeruimd karakter te hebben en enigzins vrolijk door het leven te stappen, of ieder geval die indruk te wekken
quote:en nee, dat laatste heeft niets te doen met je dan anders voordoen, ik kan ook mezelf ertoe zetten om vrolijker te lijken dan ik ben, en dan toch mezelf te zijn.
gevolg is dan vaak dat ik vrolijkheid bij anderen oproep, aandacht krijg, en dat vrolijkt mij dan weer op en dan is het hek van de dam, horden mannen achter me aan, buschauffeurs die de route negeren om maar een glimp van me op te vangen, glazenwassers die iedere dag de ramen komen zemen, AH medewerkers die aan huis bezorgen zonder dat ik iets besteld heb, gekkenhuis gewoon.
quote:Trouwens, TS, ben je door al die schoppen onder je kont nu iets langer dan vorige week?
Doe eens meten
Het probleem is dus niet zo groot dat je de moeite neemt om die talen te leren, zodat je lekker de grote blanke bink in Azie kan uithangen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef dlebrok het volgende:
Ik kan geen Italiaans en geen Aziatische talen
reageer nu eens positiefquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef dlebrok het volgende:
Ik kan geen Italiaans en geen Aziatische talen
Jawel, als mensen eerlijk tegen je zijn kom je te weten waar de fout ligt. Daar kun je dan wat aan veranderen (op je lengte na). Ik was bijvoorbeeld veel te gesloten, ik praatte nooit over mezelf. Daar heeft mn ex wat van gezegd toen ze het uit maakte en dat heb ik nu veranderd. En guess what? het hielp nog ook! Zowel met vrienden als vriendinnen heb ik nu een betere band.quote:Dat is wel iets fijner, maar uiteindelijk schiet je daarmee ook niets op.
Probleem is dat hoe kleiner het meisje is, hoe vaker ze met een reus van 2 meter heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef Bolter het volgende:
Er zijn zat kleinere meisjes, dus dat komt dan echt wel goed.
probleem is dat jij overal problemen ziet, ook waar ze niet zijn, bij voorbaat al, bij nabaat en tijdensbaat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Probleem is dat hoe kleiner het meisje is, hoe vaker ze met een reus van 2 meter heeft.
Mwah, dat lijkt ws. alleen omdat het verschil veel groter is. Net alsof het lijkt dat er veel dikke meisjes met slankere jongens zijn. Dus dat lijkt mij een onzin argument. Je zal het iig niet moeten hebben van vrouwen die veel langer dan jou zijn, dusja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Probleem is dat hoe kleiner het meisje is, hoe vaker ze met een reus van 2 meter heeft.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef milagro het volgende:
[..]
probleem is dat jij overal problemen ziet, ook waar ze niet zijn, bij voorbaat al, bij nabaat en tijdensbaat.
grow up.
oeps.....
het doet er niet eens toe of het klopt of niet, hou gewoon eens op om iedere reactie, ieder voorstel negatief te beantwoorden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef dlebrok het volgende:
[..]Nee, ik heb het eens nagevraagd aan meerdere mensen, en ze bevestigden idd dat kleinere vrouwen vaak met lange mannen (1.90+) hadden
Komt omdat er zo gemakkelijk gedaan wordt, van "doe maar vrolijk en het komt wel goed", maar zo simpel is het helaas niet is uit m'n eigen ervaring gebleken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
het doet er niet eens toe of het klopt of niet, hou gewoon eens op om iedere reactie, ieder voorstel negatief te beantwoorden.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:43 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Komt omdat er zo gemakkelijk gedaan wordt, van "doe maar vrolijk en het komt wel goed", maar zo simpel kis het helaas niet is uit m'n eigen ervaring gebleken.
nee dat komt door jouw blinde vlek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:43 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Komt omdat er zo gemakkelijk gedaan wordt, van "doe maar vrolijk en het komt wel goed", maar zo simpel is het helaas niet is uit m'n eigen ervaring gebleken.
Ja, en ik ken al 3 koppels waar dat niet het geval is. Zo blijf je natuurlijk bezig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Nee, ik heb het eens nagevraagd aan meerdere mensen, en ze bevestigden idd dat kleinere vrouwen vaak met lange mannen (1.90+) hadden
Daarom, het is gewoon onzin, het enige is dat het meer opvalt. Daarom onthoud je het beter.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, en ik ken al 3 koppels waar dat niet het geval is. Zo blijf je natuurlijk bezig.
Ik vind mensen die onterecht denken dat ze wat zijn ook heel irritant. Zoals dat voorbeeld over dikkere vrouwen/mannen dat ik eerder gaf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef milagro het volgende:
[quote]
nogmaals, je fysieke lengte, daar verander je niets aan, je mentale houding wel, maar blijft die zo zoals die nu is, dan ben je én klein én irritant
Er is een verschil tussen misplaatste arrogantie en zelfkennis. Ik ben ook niet het mooiste meisje ter wereld, maar ik weet dat ik andere mensen kan vermaken en dat er mensen zijn die me knap vinden. Zo probeer ik ook naar mezelf te kijken. Ik ben niet arrogant, ik kan gewoon opnoemen wat m'n pluspunten zijn. Als je dan naar die pluspunten kijkt ipv de nadruk zó hard op je lengte te leggen straal je meer zekerheid en minder wanhoop uit, wat sowieso een enorm verschil maakt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ik vind mensen die onterecht denken dat ze wat zijn ook heel irritant. Zoals dat voorbeeld over dikkere vrouwen/mannen dat ik eerder gaf.
ja. dus als je kleine vrouwen ziet met een lange man. weetje dat ze iets willen compenseren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef dlebrok het volgende:
[..]Nee, ik heb het eens nagevraagd aan meerdere mensen, en ze bevestigden idd dat kleinere vrouwen vaak met lange mannen (1.90+) hadden
Vrouwen weten altijd alles zo erg mooi te brengen he.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[quote]Er is een verschil tussen misplaatste arrogantie en zelfkennis.
Dat is knap, er heeft nog nooit een foto van mij online gestaan. Ik denk dat je me verwart met een ander, maar je mag hem wel naar me PMen als je wil.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Vrouwen weten altijd alles zo erg mooi te brengen he.
De meest gore dingen kunnen ze zo onschuldig doen lijken.
Ik ben zelf trouwens van mening dat vrouwen misplaatste arrogantie bij mannen Niet kunnen herkennen.
Ze herkennen het nooit is mijn mening. Maargoed, je had het hier over jezelf.
En ik meen ook ooit een foto van je te hebben gezien. En als je dan zo erg voorzichtig over je eigen uiterlijk
gaat zitten praten. Terwijl je bij lange na geen lelijk meisje bent. Vind ik eigenlijk dat je niet kunt zeggen wat je net zei.
Volgens mij heb ik die foto.
Als ik em vind mag ik em plaatsen?
ik weet niet of jullie ooit van evolutie en genetica gehoord hebben, maar als je erg klein bent wil je dat liever niet doorgeven aan je kinderen en wordt je (instinktmatig) verliefd op een langere man, zodat je eindigt met een kind met gemiddelde lengte.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:48 schreef SKETSj het volgende:
[..]
ja. dus als je kleine vrouwen ziet met een lange man. weetje dat ze iets willen compenseren.
(net zoals de knul met een te grote mercedes)
maar op welk vlak willen te kleine vruwen zichzelf dan compenseren?
Ik sweer ut je. een webcam-foto dat je achter je pc zit ws.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is knap, er heeft nog nooit een foto van mij online gestaan. Ik denk dat je me verwart met een ander, maar je mag hem wel naar me PMen als je wil.
Ze voelen zich veilger en geborgen bij langere mannen. Geven ze zelf toch ook altijd aan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:08 schreef Angst het volgende:
[..]
ik weet niet of jullie ooit van evolutie en genetica gehoord hebben, maar als je erg klein bent wil je dat liever niet doorgeven aan je kinderen en wordt je (instinktmatig) verliefd op een langere man, zodat je eindigt met een kind met gemiddelde lengte.
ik zou ook niet weten over een statistiek is die dit bewijs, maar het heeft nix te maken met compensatie gedrag op de manier waarop jij het zegt...
ze voelen zich gewoon aantrekkelijk tot grote mannen, dat heeft nix met diepe psychology te makenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:24 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ze voelen zich veilger en geborgen bij langere mannen. Geven ze zelf toch ook altijd aan?
Kijk dat het om 'De Evolutie' zou gaan/te doen is. Dit klinkt rete nobel. Is het ook.
Maar IRL. willen vrouwen zich denk ik toch nog op andere vlakken compenseren.
Mischien voelen vrouwen zich over het algemeen zwakker en teer tussen al die gespierde testosteron-gasten.
(komt er eentje aan die gaat zitten zeggen dat het ws. enkelt om de evolutie te doen is... yeah.. right.)
waarom worden vrouwen altijd zo beschermd?
Vinden ze zelf toch ook niet leuk?
o nee?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:28 schreef Angst het volgende:
[quote] ze voelen zich gewoon aantrekkelijk tot grote mannen, dat heeft nix met diepe psychology te maken
vrouwen willen toch altijd over gevoelens praten? Is dat niet rationeel proberen omte gaan met 'instinkten' ?quote:ik vind het nogal onaardig om maar te doen alsof je iemand kiest om jezelf te compenseren en aantrekkingskracht etc. als iets rationeels te behandelen ipv instinkt.
quote:en langere mensen zijn nou eenmaal over het algemeen gezonder (de gemiddelde lengte in landen groeit als het beter met die landen gaat)
o nee?quote:en ik heb nog niet iemand horen zeggen dat ie zich bij iemand geborgen en veilig voelde vanwege de lengte
Ja vrouwen worden automatisch verliefd als ze iets van 2 meter voorbij zien lopen slungelen.quote:dat heeft meer iets met verliefdheid te maken!
En toch is lengte voor veel vrouwen een belangrijk punt. TS is al een aantalquote:Overigens is lengte niet de belangrijkste factor in het verliefd worden op iemand dus zo'n groot probleem mag het overigens niet zijn...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
quote:I wish I was little bit taller,
I wish I was a baller
I wish I had a girl who looked good
I would call her
I wish I had a rabbit in a hat with a bat
and a '64 Impala
ow ja, dat was 't.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Copycat het volgende:
Ja maar, jij bent vast en zeker groter dan 1.60m!
Jij hebt dus makkelijk praten.
/TS-modus
Ik ben er bang voorquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:23 schreef Garisson72 het volgende:
Pak je mijn emmertje water even aan, die moet de zee in namelijk.![]()
Da's waarschijnlijk een stuk minder waar dan dat vrouwen op "langer" vallen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:48 schreef Angst het volgende:
ohjah daarbij, mannen vallen ook op dikke tieten, dus doe nou niet alsof vrouwen evil zijn, omdat ze op lange mannen vallen
Ik val op kleine tietenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:48 schreef Angst het volgende:
ohjah daarbij, mannen vallen ook op dikke tieten, dus doe nou niet alsof vrouwen evil zijn, omdat ze op lange mannen vallen
Ik ken er iig al 1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:35 schreef SKETSj het volgende:
En hoeveel vrouwen zullen zeggen op kleine mannen te vallen
Niet 'makkelijk' praten, maar toch blijf ik erbij dat onze situaties niet echt te vergelijken zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Copycat het volgende:
Ja maar, jij bent vast en zeker groter dan 1.60m!
Jij hebt dus makkelijk praten.
/TS-modus
Kon in mijn geval niet. Waarom precies niet heb ik nooit helemaal gesnapt, maar het kwam er op neer dat groeihormonen alleen in bepaalde gevallen werkten, en niet bij mij. Bovendien mocht je geloof ik alleen een behandeling krijgen als je onder de 1.55 was, 1.60 werd volgens de dokter gezien als een 'redelijk natuurlijke lengte' en niet als dwerggroei of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:30 schreef SKETSj het volgende:
Waarom hebben ze bij jou geen groeibehandeling gegeven?
Ik kn een jongen. Bert-jan. Altijd kleinste van de klas geweest. Lagere school, Middelbare school.
Na een ws. hormoonbehandleing, issie nu 1 van de langste mensen die ik ken.
Terwijl ik op m,n twaalfde al langer was dan zijn vader en moeder
Ik heb de rest van de reacties niet gelezen en geef alleen antwoord op deze posting.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:47 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit precies?
[..]
Dat is het probleem. Er zijn genoeg meiden die vrienden met me willen zijn (teveel zelfs) maar ze vinden me lichamelijk niet aantrekkelijk dus dat ontbreekt steeds maar het laatste puzzelstukje voor een echte relatie. Ze wordt wel naast me wakker op den duur, om het zo maar te zeggen
Bovendien is een vriendschap beginnen met een potentiele vriendin gewoon dom, want er zijn maar weinig mensen die eerst lang bevriend zijn en daarna de stap zetten naar een relatie. Je kent het hele 'broertje'-verhaal natuurlijk ook wel.
[..]
Als ik die signalen dan niet opving dan deden vrienden van me het wel. Die zijn nooit te beroerd om de omgeving een beetje 'af te scannen' en hadden mij ook het liefst met een vriendin gezien.
Klopt, ik vind mezelf ook niet knap, eerder lelijk zelfs.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:21 schreef Keromane het volgende:
[..]
Ik heb de rest van de reacties niet gelezen en geef alleen antwoord op deze posting.
1. Dat je signalen verkeerd opvangt. Je hebt een beeld van hoe relaties zouden moeten zijn c.q. tot stand moeten komen terwijl de realiteit misschien ietsjes anders in elkaar steekt. Je zou -puur overdrachtelijk bedoeld- niet eens een relatie met jezelf kunnen krijgen als dat zou kunnen. Op dit moment.
Dat is wel zo, de ene vindt iemand superknap en de ander vindt hem/haar er niet uitzien. Maar iemand met een 'afwijking' (extreem overgewicht, extreme lengte) is gewoon niet knap. Kun je wel zeggen dat er mensen zijn die daar wél op vallen, maar er zijn ook mensen die op kinderen vallenquote:2. Aantrekkelijkheid is een subjectief begrip. Zoveel mensen zoveel meningen. Jij kunt niet voor een ander uitmaken of je aantrekkelijk bent of niet.
O ik heb genoeg vriendinnen hoor, ik hang alleen niet meer het 'broertje' uit bij nieuwe mensenquote:Maar goed, je begint dus geen vriendschappelijke betrekkingen met een potentiele vriendin. Wat dan? Volgens mij loop je nu spaak en raak je hier precies de kern. Je hebt een bepaald beeld waaraan je jezelf en anderen aan probeert te conformeren. Gaat niet lukken. In deze denkwijze is slechts één relatievorm mogelijk: puur op basis van een kille zakelijke verstandhouding. Dat is niet wat je zoekt, anders had je wel een Russisch bruidje, om het maar even cynisch te zeggen.
Klopt ook wel, maar een beetje helpen signalen op te vangen kunnen ze wél. ("Die meid daar kijkt de hele tijd naar je").quote:Jouw vrienden kunnen helemaal niks voor je afscannen. Kom op zeg. Het zou booming business zijn. De bureautjes 'persoonlijke relatiecoaching in het veld' zouden als paddestoelen uit de grond schieten. Je hebt niks aan koppelaars. Mensen kunnen hooguit een boodschap overbrengen zoals 'die jongen daar vindt je leuk', maar dan zal een meisje waarschijnlijk raar opkijken en zich afvragen waarom je zelf niet op haar afstapt. Het is geen 1910 meer.
Hier ben ik het niet mee eens. Het is normaal dat een mens (zeker rond z'n 23e) relaties/scharrels heeft.quote:Van vrienden die oprecht van mening zijn dat ze je liever met een vriendin zien kun je je afvragen of het wel vrienden zijn. Zeker als ze je op sleeptouw nemen en 'wel even' voor je 'de boel gaan afscannen'. Ik zou me eerlijk gezegd in de zeik genomen voelen. Maar het kan zijn dat jij ook hier een bepaald beeld van de situatie hebt en dingen invult terwijl mensen het anders bedoelen.
Haha bedankt in ieder gevalquote:Spreekuur van de internetpsycholoog zit er nu op. Ga gewoon eens praten met een echte, onder vier ogen. Een groot openbaar internetforum is niet handig voor dit soort zaken.
Uh dit lijkt me dus onzin. Het is een feit dat vrouwen nou eenmaal een grote sterke man zoeken over het algemeen. En dat kleine vrouwtjes behoorlijk in de smaak vallen bij de heren. Net zoals dat een beetje getraind lichaam mooier is dan een bierpensquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef Keromane het volgende:
Lengte is bij TS het probleem niet. Er zijn volksstammen mensen die een iets genuanceerder 'selectiecriterium' hanteren bij partnerkeuze dan lengte, anders zouden de spreekuren vol zitten met eenzame mensen die kleiner dan jouw norm zijn. Laat ik het nog sterker vertellen. Er zijn evenzozeer mensen van het vrouwelijke geslacht die problemen ondervinden.
Niet precies nee, maar je kunt het wel indelen in extreem klein - klein - gemiddeld - lang en extreem lang. Gemiddeld en lang zijn in het voordeel.quote:Er is geen lengtenorm.
Is allebei op zeer goed in ordequote:Lichamelijke verzorging is belangrijk. Dat je je kamer/huis op orde hebt ook.
Ik vind het juist een nadeel, het schrikt mensen af als je als jongen 'gevoelig' bent.quote:Z'n eerlijkheid, oprechtheid en het kwetsbaar durven opstellen zegt veel over iemands karakter. Zo negatief of desperate vind ik hem echt niet.
Ik hoop het maar.quote:TS zou activiteiten kunnen gaan ondernemen. Kennismaken met totaal nieuwe vriendengroepen. Nieuwe mensen ontmoeten. Komt helemaal goed.
Dit is eigenlijk wel interessant, die schoenen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
Aangezien TS amper ergens voor openstaat, denk ik dat hij zijn heil in de volgende opties zou kunnen zoeken:
http://www.growtaller.net/plus.html
http://www.heightincreasing-shoes.co.uk/
Sjonge jonge jonge. En denk je dat die gedachtengang gaat helpen? In Nederland?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef Keromane het volgende:
[quote]Met een psycholoog praat je onder 4 ogen. Zonder wijsneuzen in de buurt die hun eigen ideeen bevestigd menen te zien en dit opleggen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Lengte is bij TS het probleem niet. Er zijn volksstammen mensen die een iets genuanceerder 'selectiecriterium' hanteren bij partnerkeuze dan lengte, anders zouden de spreekuren vol zitten met eenzame mensen die kleiner dan jouw norm zijn. Laat ik het nog sterker vertellen.
Ja, en die hebben het heul moeilijkquote:Er zijn evenzozeer mensen van het vrouwelijke geslacht die problemen ondervinden. Daar gaat je 'norm' nog een keer. Je projecteert gigantisch.
Tuurlijk wel. Gevoelsmatig. Onder de dames. Dus het is rete-werkelijk.quote:Er is geen lengtenorm
En hoe oud is TS?quote:Behalve in de gedachtewereld van mensen die oppervlakkig zijn c.q. nog niet genoeg van de wereld gezien hebben misschien.
Volgens TS issie dat ook. Hij loopt enkelt hard tegen palen aan. (palen = meisjes die hem glashard niet zien zitten,quote:Lichamelijke verzorging is belangrijk. Dat je je kamer/huis op orde hebt ook. Dat je ergens mee bezig bent in je leven. Dat je omgang verkiest met mensen die constructief zijn en met wie je constructief kunt zijn.
Dat laatste zit wat in.quote:De rest is niets anders dan bijzaak of zelfs ballast dat je moet dumpen als je dat kunt.
Tuurlijk. Maar TS heeft al aangegeven daar geen behoefte aan te hebben (k heb niet alles gelezen alsie zich gaandewegquote:TS moet met een psycholoog praten als hij er de behoefte toe voelt.
quote:Het kan ook zijn dat ie met de wildgroei van reacties tot de ontdekking komt dat meningen over uiterlijk mijlenver uit elkaar lopen en dat het blijven plakken bij een bepaald ideaalbeeld niet veel zin heeft. En dat ie met een iets andere houding c.q. zienswijze m.b.t. relaties inziet dat je naar een relatie toegroeit in plaats van een driestappenplan te volgen.
quote:oprechtheid en het kwetsbaar durven opstellen zegt veel over iemands karakter.
Zeg eens. Probeer jij in het dagelijkse echte leven ook met zulks mooie praatjes vrouwen te paaien ofzo?quote:Komt helemaal goed.
Ik heb over het algemeen ook hele lange vriendjes gehad (boven de 1.90 m. mijn huidigequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:11 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Is zelfs nog een stukje kleiner dan mij, maar volgens mij heeft ie ook geen vriendin
Wow, eng hoe jij zegt wat ik bedoel...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge. En denk je dat die gedachtengang gaat helpen? In Nederland?
Ben jij zelf klein? Welles zelf last ondervonden mbt. lengte?
[..]
Ja, en die hebben het heul moeilijk![]()
[..]
Tuurlijk wel. Gevoelsmatig. Onder de dames. Dus het is rete-werkelijk.
[..]
En hoe oud is TS?
Wil je em voorleggen dattie maar naar 30+ vrouwen moet gaan kijken ipv zijn leeftijdsgenoten?
Omdat 35+ vrouwen meer levenservaring hebben? Meer hebben gezien?
Wat een BS.
[..]
Volgens TS issie dat ook. Hij loopt enkelt hard tegen palen aan. (palen = meisjes die hem glashard niet zien zitten,
vanwege zijn lengte)
En ja dat pijn en doet je ego niets goeds.
[..]
Dat laatste zit wat in.
[..]
Tuurlijk. Maar TS heeft al aangegeven daar geen behoefte aan te hebben (k heb niet alles gelezen alsie zich gaandeweg
toch heeft bedacht)
[..]
Zit wat in. Maar hij is jong. Wat wil je. Vrienden/leeftijdgenoten om hem heen gaat het ws. gesmeerd wb. relaties.
Ik heb over zijn leeftijds genoten he. Niet over mensen die al 10 jaar verder zijn en een 'bredere kijk hebben'
Kraam diezelfde onzin ook maar es uit tegen meisjes van zijn leeftijd. Waarom zij persé met jongens willen van 2Meter 10. Wat verwacht je van de gedachtengang van die jonkies? (@TS: no pun intended)
[..]
Ja. Klinkt allemaal mooi (zucht) Hoe lang zit je hier al op fok?
En hoeveel mensen heb je wel niet gezien die oprecht een OP maakten waarin ze hun hart uitstortten.
En welk soort reacties las je daaronder van zeker driekwart-fokkend-nederland? Vnl. negatieve toch?
En er lopen aardig wat 30-ers hier rond. Dus wat zegt dat van de o-zo volwassen state of mind van de o-zo
rijpere mensen die een bredere blik hebben op de wereld omdat ze zoveel meer hebben gezien en hebben meegemaakt?
Ik snap niet hoe je denkt. Is dus ook onzin en projectie uit je eigen idealistische gedachtengang.
Je kraamt mooi-klinkende onzin uit. En dat strookt nooit met de werkelijkheid.
[..]
Zeg eens. Probeer jij in het dagelijkse echte leven ook met zulks mooie praatjes vrouwen te paaien ofzo?
En dat helpt he? Tja, enkelt omdat het mooi klinkt niet?
Maar dit werkt niet bij TS. (maar dat maggie naar eigen inzicht zelf uitmaken natuurlijk)
Ik heb al 4 keer gehoord van mensen dat ik op hem lijk qua lengte maar ook qua gezicht (wist niet eens wie het was tot een paar weekjes terug) dus nu maar hopen dat er meer meiden met jouw smaak zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen ook hele lange vriendjes gehad (boven de 1.90 m. mijn huidigeis 1.85 oid, en is de "kleinste" tot nu toe), maar ik vind dit zeker een lekker ding hoor
*kuch* Als je nog bent klinkt de nuchterheid van 30-ers misschien wel negatief, maar dat is perceptie van de jonkies hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef SKETSj het volgende:
..
Ja. Klinkt allemaal mooi (zucht) Hoe lang zit je hier al op fok?
En hoeveel mensen heb je wel niet gezien die oprecht een OP maakten waarin ze hun hart uitstortten.
En welk soort reacties las je daaronder van zeker driekwart-fokkend-nederland? Vnl. negatieve toch?
En er lopen aardig wat 30-ers hier rond. Dus wat zegt dat van de o-zo volwassen state of mind van de o-zo
rijpere mensen die een bredere blik hebben op de wereld omdat ze zoveel meer hebben gezien en hebben meegemaakt?
Ik snap niet hoe je denkt. Is dus ook onzin en projectie uit je eigen idealistische gedachtengang.
Je kraamt mooi-klinkende onzin uit. En dat strookt nooit met de werkelijkheid.
[..]
Ik denk dat in veel gevallen die vrouwen wat aan hun omvang kunnen doen, als ze maar willen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar het gros wel. Aan je lengte kun je nooit wat doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Angst het volgende:
kunnen mensen nou es ophouden over het idee dat vrouwen het nooit moeilijk hebben om een partner te vinden
voor vrouwen geldt misschien bijna geen lengte norm, maar bijvoorbeeld wel een omvang norm die veel minder voor mannen geld...
om maar iets te noemen
of een vrouw die kaal is
leef je es in, dat mensen van het andere geslacht het ook moeilijk kunnen hebben
doet nix af aan hoe zielig jij bent hoor!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ik denk dat in veel gevallen die vrouwen wat aan hun omvang kunnen doen, als ze maar willen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar het gros wel. Aan je lengte kun je nooit wat doen.
ik noem maar een voorbeeld, maar kaalheid dan, het compleet ontbreken van borsten(ja dan kan je idd implantaten nemen, maar d'r zijn ook gruwelijke manieren om langer te worden botten breken etc.) en dikte is soms een ziekte, en sommige graatmagere vrouwen met een te hoge schildklier werking, mensen met een pokdalige huid/ littekens, vrouwen zonder baarmoeder en sexlust, mensen in een rolstoel en ga zo maar door.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ik denk dat in veel gevallen die vrouwen wat aan hun omvang kunnen doen, als ze maar willen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar het gros wel. Aan je lengte kun je nooit wat doen.
Zijn die schoenen met hoge vulling niet iets? Die link die copycat gaf..quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Sorry, ik wou niemand beledigen ofzo. Maar er wordt hier door mensen gezegd dat vrouwen in het algemeen makkelijker aan een man komen, niet dat dat voor elke vrouw geldt. Er zijn heus wel vrouwen die het moeilijk hebben een vent te vinden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:54 schreef Angst het volgende:
[..]
ik noem maar een voorbeeld, maar kaalheid dan, het compleet ontbreken van borsten(ja dan kan je idd implantaten nemen, maar d'r zijn ook gruwelijke manieren om langer te worden botten breken etc.) en dikte is soms een ziekte, en sommige graatmagere vrouwen met een te hoge schildklier werking, mensen met een pokdalige huid/ littekens, vrouwen zonder baarmoeder en sexlust, mensen in een rolstoel en ga zo maar door.
je bent niet zieliger omdat je man en klein bent
that's all
en als je dat niet kan accepteren, zie je vrouwen niet als volwaardige wezens
en vrouwen zullen dan niet snel verliefd op je worden
en ik wordt dat werkelijk furieus van deze opmerkingen!
maar je zal waarschijnlijk nooit kunnen begrijpen waarom
Ja, ik heb er een paar besteld bij Bugarri schoenen (een soortgelijk Nederlands bedrijf).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:24 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Zijn die schoenen met hoge vulling niet iets? Die link die copycat gaf..
Nou, kleine mannen zijn niet specifiek mijn smaak hoor, helemaal niet zelfs, ik geef alleen maar aan dat lengte dus niet zo heel bepalend hoeft te zijn..dat ik, als persoon die meestal op lang en groot valt dus ook een kleine man aantrekkelijk kan vinden, door zijn koppie, door zijn uitstraling etcquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ik heb al 4 keer gehoord van mensen dat ik op hem lijk qua lengte maar ook qua gezicht (wist niet eens wie het was tot een paar weekjes terug) dus nu maar hopen dat er meer meiden met jouw smaak zijn
10 cmquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:09 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel groter gaan die schoenen je maken?
Met zo'n opmerking passeer je de grenzen van weldenkendheid en fatsoen vind ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef dlebrok het volgende:
Maar iemand met een 'afwijking' (extreem overgewicht, extreme lengte) is gewoon niet knap. Kun je wel zeggen dat er mensen zijn die daar wél op vallen, maar er zijn ook mensen die op kinderen vallen
Waarom geef je die links dan (met die schoenen en nog iets anders. weet niet wat),quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
En ben je dan niet bang voor de reactie als de schoenen uitgaan?
Ow mijn god. Wat een antwoord.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, kleine mannen zijn niet specifiek mijn smaak hoor, helemaal niet zelfs, ik geef alleen maar aan dat lengte dus niet zo heel bepalend hoeft te zijn..dat ik, als persoon die meestal op lang en groot valt dus ook een kleine man aantrekkelijk kan vinden, door zijn koppie, door zijn uitstraling etc
Ik denk altijd: Better to have had and lost than never to have had at all.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Vrijgezel zijn heeft ook zo z'n voordelen misschien wel meer dan een raltie hebben![]()
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:55 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking passeer je de grenzen van weldenkendheid en fatsoen vind ik.
Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin". Het feit dat je een aantal cm's korter bent dan de gemiddelde NL zal geen obstakel zijn voor een relatie met een leuke dame. Ik zou je meer openstellen voor wat anderen zeggen en jezelf van dat hersenspinsel zien te verlossen. Ik zou aan een vriendin (las dat je twee vriendinnen hebt die je willen helpen) vragen: "Als ik jou in een cafe tegen zou komen en we zouden elkaar niet kennen, zou jij mij dan vanwege mijn lengte afstoten?".quote:
Lijkt me een normaler antwoord dan jouw reply in deze.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:38 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ow mijn god. Wat een antwoord.![]()
Hier heb je toch geen kracht meer voor?
Tja, en dat gaat nu al 2 topics lang zo! TS neemt helemaal niets aan, kraakt elke positieve opmerking af en blijft maar in datzelfde dwangmatige cirkeltje rondzwemmen. En toch blijven mensen er hier energie steken in positieve opmerkingen en goedbedoeld advies! Compleet zinloos, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:34 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin".
Alsof ze daar eerlijk over zouden zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:34 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je jezelf in een bepaalde hoek probeert te drukken, alsof wij moeten bevestigen dat je gelijk hebt met de zin "ik ben klein dus ik heb geen vriendin". Het feit dat je een aantal cm's korter bent dan de gemiddelde NL zal geen obstakel zijn voor een relatie met een leuke dame. Ik zou je meer openstellen voor wat anderen zeggen en jezelf van dat hersenspinsel zien te verlossen. Ik zou aan een vriendin (las dat je twee vriendinnen hebt die je willen helpen) vragen: "Als ik jou in een cafe tegen zou komen en we zouden elkaar niet kennen, zou jij mij dan vanwege mijn lengte afstoten?".
okey eerlijk: je hebt het moeilijker dan iemand van normale lengtequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:51 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Alsof ze daar eerlijk over zouden zijn
Even onzinnig lijkt me. Je zegt dat kleine mannen met een knap koppie best aantrekkelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lijkt me een normaler antwoord dan jouw reply in deze.
ik als vrouw wil bekennen dat ik "maar" 1 keer verliefd (maar vrij kort omdat hij daarna bezet was) om iemand die een stuk kleiner was dan mij, en ik heb een soort fling gehad met iemand die maar enkele centimeter langer was dan mij (dus niet boven de 1.75) , en verder ik ben wel enkele keren door jongens benadert en daar zaten gewoon geen kleinere jongens bij, omdat daar minder van zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Even onzinnig lijkt me. Je zegt dat kleine mannen met een knap koppie best aantrekkelijk kunnen zijn.
Dan zeg je, "ik val niet op klein, integendeel zelfs,"
Wat voor boodschap probeer je TS eigenlijk te geven? Het is toch onzinnig wat je zegt?
Ik ken meisjes van 1.55 die het liefst 1.80+ willen. En die voorkeur is niet individueel per geval/vrouw zo.
(ZOals alle vrouwen graag geloven)
Dat is bij alle vrouwen zo. Als het effe kan wel. En alle vrouwen hebben wat te zeggen zelfs de lelijkere.
Ik snap niet dat mensen TS een hart onder de riem willen steken (goed bedoeld),
maar wat in de praktijk dus 8-9/10 x niet werkt.
noch waar is.
Werkt alleen maar meer illusies en fdaardoor uiteindelijk frustraties op.
Als vrouw weet je toch dat lengte erg belangrijk is voro jouw? Maar je durft het niet te zeggen voor andere vrouwen?
Holy Crap!.
okey ik wil zeggen dat ik nog NOOIT Iemand heb afgewezen omdat hij klein is, dus dat het bullshit is om tezeggen dat ik het wel zou doen... (en jij zegt dat vrouwen dat altijd doen)quote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef SKETSj het volgende:
Dus wat de fuck wil je dan hirmee zeggen?
Geen van de jongens die jou benaderden waren kleiner. Maar je vind het wel fijn dat je
kleintje genoemd kan worden door hen. En je hebt maar 1 x een 'fling' gehad met iemand iets kleiner dan jou.
Wat moet ik hieruit destlleren?
Is dit grappig bedoeld ofso?
Hier heb je toch geen kracht meer voor?
Misschien omdat TS er wel iets in ziet, aangezien alle andere aangedragen mogelijkheden met een dramatisch gebaar worden weggewuifd?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:36 schreef SKETSj het volgende:
Waarom geef je die links dan (met die schoenen en nog iets anders. weet niet wat),
als antwoord aan hem? Waar slaat dat op
dat jij daarop wil hameren is duidelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef SKETSj het volgende:
owkeeeej..
En nog wil ik erop hameren dat vrouwen over het algemeen niet houden van kleinere mannen dan zijzelf.
Zeker niet in een relatie.
ik knap persoonlijk eerder af op iemand die zich schaamt voor hoe hij van zichzelf is en dat stiekem gaat lopen compenseren dan op iemand die gewoon een beetje klein is hoor...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:18 schreef dlebrok het volgende:
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar dan heb ik tenminste 'bewijs' dat ze puur op m'n lengte afknapt.
En dat is eigenlijk alles waar je naar op zoek bent: "bewijs" dat wat jij denkt, waar is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:18 schreef dlebrok het volgende:
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar dan heb ik tenminste 'bewijs' dat ze puur op m'n lengte afknapt.
ja, dan heeft hij tenminste een reden om zelfmoord te plegenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk alles waar je naar op zoek bent: "bewijs" dat wat jij denkt, waar is.
Het is denk ik eerder dat hij vrijwel zeker weet dat het zo is wattie vermoed.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk alles waar je naar op zoek bent: "bewijs" dat wat jij denkt, waar is.
Hij is al meerdeere malen afgewezen, punt. Of het om zijn lengte is, is iets dat hij zelf ingevuld heeft, maar helemaal niet zeker is. Laten we wel wezen: je kunt niet iedereen leuk en aantrekkelijk vinden, om wat voor reden dan ook. Dat kan best iets zijn als lengte, maar het kan ook iets anders zijn, de klik die er niet is, zijn oren zijn niet mooi, hij is niet gezellig genoeg, hij is te stil of te druk, zijn schoenen zijn niet mooi, hij heeft witte sokken aan...een heel scala aan mogelijkheden, maar hij sluit alles uit behalve die ene.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:52 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Het is denk ik eerder dat hij vrijwel zeker weet dat het zo is wattie vermoed.
Hij is immers al vele malen afgewezen om zijn lengte.
Maar als vrouwen om een directe vraag/hamvraag heen gaan zitten draaien, en zeggen van niet.
Terwijl hij bij zijn volle verstand wel beter weet. Door te zeggen dat Hij ongelijk heeft,
terwijl hij om zich heen niets anders tegenkomt IRL.
Dat is eigenlijk hetzelfde als het beledigen van iemand zijn intelligentie. Door te zeggen van,
"Ja, wat je zegt kan wel wezen, maar weetje wat? Ik geef jou niet die bevestiging die je zoekt,
Lekker puh.. En wat wou je dan doen? Wij blijven toch ontkennen"
Dat idee heb ik hier.
een vriend van mij is indonesisch en vrij klein moet ik de drie meisjes met naam en toe naam noemen die verkering met hem hebben gehad (in de tijd dat ik hem ken), vind ik een beetje lullig om te doen zonder hun toestemmingquote:Op maandag 29 januari 2007 00:09 schreef milagro het volgende:
-knip-
ben blij dat je je zo aangesproken voelt, die post was tenslotte voor jou bedoeld, er dan 1 fucking zinnetje eruit pikt, en dan er zo godgruwelijk letterlijk op reageert, en totaal voorbij gaat aan de strekking ervan en de post als geheelquote:Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef Angst het volgende:
[..]
een vriend van mij is indonesisch en vrij klein moet ik de drie meisjes met naam en toe naam noemen die verkering met hem hebben gehad (in de tijd dat ik hem ken), vind ik een beetje lullig om te doen zonder hun toestemming
en ik zei zelf al verkering gehad te hebben met ene jongen die ongeveer even lang was
meer kan ik helaas niet voor ze doen
nee, omdat de meeste vrouwen niet uitgaan om te neuken aan het einde vd avond, maar vooral om uit te gaan, lol te maken en ms die ene tegen te komen en als dat niet gebeurt, niet met blauwe ballen vol frustratie zitten, daarom.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:32 schreef SKETSj het volgende:
[Quote: Milagro]
Ik geloof wel wat je zegt. Wil er ook wel in geloven. Het is een andere insteek.
Vind het ook wel grappig dat het vnl. mannen zijn die aan het eind van zo'n avondje met een half glas
bier aan de bar zitten. En vrouwen niet/nooit.
Is dat A. Omdat vrouwen zich beter dan mannen goed kunnen houden bij gemis aan onbeantwoorde verlangens?
of B. Omdat vrouwen over het algemeen nooit verlegen hoeven zitten om sex ?
dat is omdat ik het voor de rest niet met je oneens bent, inderdaad zijn lange mannen aantrekkelijker dan kleine mannen voor de meeste vrouwen. het enige zinnetje waar ik dus op kon reageren, daar reageerde ik op.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ben blij dat je je zo aangesproken voelt, die post was tenslotte voor jou bedoeld, er dan 1 fucking zinnetje eruit pikt, en dan er zo godgruwelijk letterlijk op reageert, en totaal voorbij gaat aan de strekking ervan en de post als geheel
.
ja en wat heeft dit te maken met wat ik zei?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:45 schreef SKETSj het volgende:
Mmm.
Ik kom anders welles vrouwen tegen die brutaal doen tegen me hoor als ik ze ontken.
Als ik doe alsof ik ze niet heb zien voorbijlopen, omdat ik effe niet weet wat me overkomt,
Als zo'n dronken schreeuwlelijk naar me gaat zitten roepen.
Shit, ben ik nu net een wijf?
Half dronken meisjes (zogenaamd) die erg gaan zitten schreeuwen of handtastelijk worden als ik
niet reageer (o zo vervelend, echt)
Erger nog. Wijven die denken dat ze alles kunnen maken en zomaar tegen je aan gaan rijden.
Of twee hele lelijke (neem het me niet kwalijk) dikke wijven die me gaan zzitten sandwichen op de dansvloer.
En denken dat ik het leuk vind ;')
Sorry maar daar ben ik niet van gedient. Zeker ook omdat ik weet dat als meisjes zo worden behandeld.
Ze het absoluut niet zouden pikken. En ja, ik kom op voor mijn medemens/man.
O excusesquote:Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en wat heeft dit te maken met wat ik zei?
Vrouwen worden versierd. Mannen moeten jagen. Wellicht dat mannen dan denken dat ze niet mee (kunnen) doen.quote:bij dames zie je denk ik vaker dat "als er geen vent is, er geen sex is, en dat is prima" dan dat je dat bij (jonge) mannen ziet, die zijn er (logisch, want de natuur) toch iets meer op gefixeerd, scoren, neuken, sex
nou, bij mij doet het uiterlijk er wel toequote:Op maandag 29 januari 2007 08:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind zelf, door mijn eigen ervaring wijs geworden, het helemaal onzin om te zeggen dat ik op (fill in welk uiterlijk kenmerk dan ook) val, omdat als ik naar mijn vriendjes/scharrels kijk, er echt geen lijn in te zien is. Ze zijn van allerlei haarkleuren, lengtes, kledingstijlen, huidskleur, omvang, verschillen in leeftijd, verschillen in hobbies...kortom: er was in allemaal iets anders dat ze aantrekkelijk maakte, en die uiterlijkheden deden er niet echt toe.
Ik zeg niet dat uiterlijk er niet toe doet, want natuurlijk is dat wel zoquote:Op maandag 29 januari 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, bij mij doet het uiterlijk er wel toe
wat er niet toe doet of deed is of ze 'volgens de algemene norm' knap zijn of waren.
ík vond ze aantrekkelijk, , en dat zit hem wel degelijk in het uiterlijk (en soms zelfs enkel in het uiterlijk, zo bleek dan later)
er zijn wel zeker ook wel overeenkomsten wb uiterlijk, al lijken ze niet op elkaar , ze hebben allemaal in bepaalde details overeenkomsten (nee, niet dát)
ik neem aan dat de TS ook zo zijn voorkeuren heeft, of maakt het hem totaal niet uit hoe een dame eruit ziet,als ze maar lief is?
Als je voor je 30e nog nooit korte relaties hebt gehad, dan wijk je toch af hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef miss_sly het volgende:
Een goed voorbeeld van zijn bekrompen denkwijze mbt lengte was zijn vraag aan mij wat er mis wat met mijn vriend omdat hij heel lang vrijgezel is gebleven, eerder in dit topic,
Eigenlijk hetzelfde als bij jou. Ik val vrijwel nooit op de vrouwen die over het algemeen als 'lekker' worden gezien door m'n seksegenoten. Ik viel nooit op de Pamela Andersons of de Janet Jacksons in tegenstelling tot m'n vrienden.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
ik neem aan dat de TS ook zo zijn voorkeuren heeft, of maakt het hem totaal niet uit hoe een dame eruit ziet,als ze maar lief is?
Afwijken van de massa is inet per definitie verkeerd, imoquote:Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Als je voor je 30e nog nooit korte relaties hebt gehad, dan wijk je toch af hoorIk zette 'mis' tussen aanhalingstekens omdat ik daarmee ook b.v. verlegenheid meereken. Zo bedoelde ik het.
Voor de rest, de reden waarom ik denk/weet dat het aan m'n lengte ligt is omdat, 1) zoals hier ook al aangegeven werd door anderen, een jongen van 1.70 in Nederland al als klein wordt gezien en kleine jongens/mannen zijn nou eenmaal minder populair bij de meiden, dat kun je niet ontkennen. Net zoals dat stevigere of hele lange (1.90+) vrouwen minder populair zijn bij mannen.En 2) Ik heb veel vrienden waaronder veel meisjes en die zijn allemaal 'gek' op me (als vriend), dat merk ik aan alles.
En van meisjes naar jou toe zou er altijd een vonk zijn, als je maar niet klein was!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:02 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ze moet (ook qua uiterlijk) 'iets' hebben inderdaad (wat het is, weet ik niet) anders dan slaat die vonk niet over.
Dat is ook onzin natuurlijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En van meisjes naar jou toe zou er altijd een vonk zijn, als je maar niet klein was!
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef SKETSj het volgende:
Hey TS. val jij ook op MILFS?
Dus is het niet zo dat ze je nooit willen omdat je klein bent..het kan ook iets anders zijn waardoor de vonk er niet is...quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus is het niet zo dat ze je nooit willen omdat je klein bent..het kan ook iets anders zijn waardoor de vonk er niet is...
slotje
Je lijkt maar niet te geloven dat de mensen die dat soort dingen zeggen in deze topics dat ook daadwerkelijk menen, en het niet alleen maar zeggen om de TS goed te laten voelen. Twee topics lang verhalen en voorbeelden, en allemaal komen ze op hetzelfde neer, namelijk dat al dat soort schoonheidseisen in het dagelijks leven met een flinke korrel zou genomen moeten worden. Maar dan toch stug vol blijven houden dat de wereld zwart-wit is... Hoe bedoel je bord voor de kop?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef SKETSj het volgende:
Mensen snappen niet dat TS te maken heeft met een algemene voorkeur voor lang door dik 90%
van de vrouwen.
Overal zeggen ze dat, overal zie je dat. Langer geeft vrouwen een beschermend gevoel etc. etc.
En hier enkele foksters die dan steevast gaan zeggen van niet. Wat moet TS daarmee?
Denk je dat hij zijn 'Piece of mind' vindt door te denken dat er heus wel 'wat' (handjevol) meisjes zijn die hem
zouden 'diggen' ?
En zeker meisjes van zijn leeftijd. Zo jong. Die lang niet zo individualiistch zijn ingesteld nog.
En daardoor dus zeker over 1 kam zijn te scheren.
Ze willen allemaal lang, langer, nog langer. Daar krijgen ze vlinders van in hun buikje, of gaat hun clitoris van tintelen.
Dat wat oudere vrouwen een wat bredre blik hebben... Hoelang moet hij nog wachten???
Moet hij zich uitleven met uitgewoonde ex-slettten die wat wijzer zijn geworden?
Hey TS. val jij ook op MILFS?
Tnx voor de illustratiequote:Maar dan toch stug vol blijven houden dat de wereld zwart-wit is... Hoe bedoel je bord voor de kop?
Mischen hebben de mensen die geloven dat de wereld niet zwart-wit is wel een bord voor de kopquote:
licht overgewicht ookquote:Op maandag 29 januari 2007 19:03 schreef SKETSj het volgende:
Dikke tieten zijn voor tienerjongens en als gespreks materiaal leuk op forums.
Maar lengte is REAL.
Tja, of misschien kijken die mensen weleens uit het raam, en zien ze daar allerlei soorten mensen die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldoen en toch erg gelukkig zijn. Kom op nou zeg, moet ik een lijstje maken van vrouwen die niet aan het ideaal voldoen? Misschien blijft het dan duidelijker dan wanneer we over de mannelijke idealen blijven praten.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Mischen hebben de mensen die geloven dat de wereld niet zwart-wit is wel een bord voor de kop![]()
Je wordt niet langer door afte vallenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef Angst het volgende:
[..]
licht overgewicht ook![]()
ohnee wacht daar kon je wat aan doen![]()
eerder in het topic heb ik dit ookal aangekaart (bijvoorbeeld kaalheid) het helpt allemaal nixquote:Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, of misschien kijken die mensen weleens uit het raam, en zien ze daar allerlei soorten mensen die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldoen en toch erg gelukkig zijn. Kom op nou zeg, moet ik een lijstje maken van vrouwen die niet aan het ideaal voldoen? Misschien blijft het dan duidelijker dan wanneer we over de mannelijke idealen blijven praten.
- Vrouwen met overgewicht
- Vrouwen met rood haar
- Vrouwen die boven de 1.90 m zijn
- Vrouwen met huidproblemen
- Vrouwen met een grote neus
- Vrouwen zonder tieten
- Vrouwen met veel sproeten
En toch kunnen die vrouwen heus wel een kerel vinden hoor. Zoals ook mannen die niet voldoen heus wel een vrouw kunnen vinden. Kijk om je heen en zie dat de wereld voornamelijk uit grijstinten bestaat (of kleur, zo je wil)
zat vrouwen die kale bol sexy vinden.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef Angst het volgende:
[..]
eerder in het topic heb ik dit ookal aangekaart (bijvoorbeeld kaalheid) het helpt allemaal nix
in hun wereld zijn alleen kleine mannen zielig
Op die 1.90 m-'afwijking' na heeft 90 % van de vrouwen in Nederland volgens mij wel 'last' van een of meer van de bovenstaande dingen, maar hoeveel procent van de Nederlandse mannen zal onder de 1.65 zijn? Lengte is gewoon bij mannen nog bepalender voor het uiterlijk dan gewicht en gelaat, of wou je zeggen dat een lilliputter evenveel kans maakt op een vrouw als een meisje met rood haar op een man?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, of misschien kijken die mensen weleens uit het raam, en zien ze daar allerlei soorten mensen die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldoen en toch erg gelukkig zijn. Kom op nou zeg, moet ik een lijstje maken van vrouwen die niet aan het ideaal voldoen? Misschien blijft het dan duidelijker dan wanneer we over de mannelijke idealen blijven praten.
- Vrouwen met overgewicht
- Vrouwen met rood haar
- Vrouwen die boven de 1.90 m zijn
- Vrouwen met huidproblemen
- Vrouwen met een grote neus
- Vrouwen zonder tieten
- Vrouwen met veel sproeten
En toch kunnen die vrouwen heus wel een kerel vinden hoor. Zoals ook mannen die niet voldoen heus wel een vrouw kunnen vinden. Kijk om je heen en zie dat de wereld voornamelijk uit grijstinten bestaat (of kleur, zo je wil)
Nou, hij heeft eigenlijk 3 keuzes:quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef SKETSj het volgende:
Denk je dat hij zijn 'Piece of mind' vindt door te denken dat er heus wel 'wat' (handjevol) meisjes zijn die hem zouden 'diggen' ?
precies: ik val niet op jongens met buikjes...maar ik ben wel verleifd geworden op een jongen met een buikje...dat betekent niet dat t me niks uitmaakt hoe hij eruit ziet, maar dat er andere dingen zijn, ook in zijn uiterlijk, waar ik wél op val.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, bij mij doet het uiterlijk er wel toe
wat er niet toe doet of deed is of ze 'volgens de algemene norm' knap zijn of waren.
ík vond ze aantrekkelijk, , en dat zit hem wel degelijk in het uiterlijk (en soms zelfs enkel in het uiterlijk, zo bleek dan later)
er zijn wel zeker ook wel overeenkomsten wb uiterlijk, al lijken ze niet op elkaar , ze hebben allemaal in bepaalde details overeenkomsten (nee, niet dát)
Zou jij zelf op kleine mannen kunnen vallen?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, hij heeft eigenlijk 3 keuzes:hij blijft kniezen en verongelijkt en zielig zitten zijn en dan zal er nooit een meisje zijn dat hem ziet zitten, want zijn state of mind is belangrijker nog dan zijn lengte. hij probeert die state of mind te vinden en gaat zitten wachten tot een van die (handjevol) meisjes zijn pad kruist om daar dan zijn hele geluk aan op te handen. hij probeert die state of mind te vinden en probeert intussen iets leuks te maken van zijn leven, te genieten van de dingen die hij heeft en kan (vrienden, uitgaan, hobbies, studie, werk, op zichzelf gaan wonen en zijn huisje fijn maken om in te wonen) en komt dan vanzelf meisjes tegen die wel op hem vallen, omdat hij namelijk zo'n leuke vent is die uitstraalt dat hij blij is met zichzelf en zijn leven.
Zoals ik de ts inschat, gaat hij voor 1. Ik hoop werkelijk dat hij voor 3 kan gaan.
heb je het topic gelezen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 05:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Zou jij zelf op kleine mannen kunnen vallen?
Als je het topic echt hebt gelezen, heb je ook gezien dat mijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 06:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
Je geeft alleen aan dat jij middels ervaring niet echt voorkeuren hebt.
Maar hoe zit het met de gemiddelde lengte van jouw voorgaande vriendjes dan?
Hoe lang ben jij zelf en hoe lang waren jouw exen?
En je ontwijkt de vraag imo.
sorry, dat was al in deel 1quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
waar?
Mischien dat ik later op de dag het vroge deeltje ok nog ff lees. Op zich wel een interessant onderwerp. 'k ben wel benieuwd wat de vrouwen hier verder over zeggenquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
sorry, dat was al in deel 1
Psycholoog heeft voor mij geen zin toch
ik heb het over kale vrouwenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef SKETSj het volgende:
[..]
zat vrouwen die kale bol sexy vinden.
heb je welles vrouwen horen zeggen dat een man sexy is omdat hij klein is?
edit: dat ze met een man naar bed willen omdat hij klein is?
ik kan niet voor andere spreken, maar ik wil niet ontkennen dat het moeilijk is (zoals ik al heb gezegd). Ik heb alleen gezegd dat het verre van onmogelijk is, maar des te negatiever je er naar kijkt, des te meer vrouwen je extra afstoot.quote:Het enige waar ik mee zat was:
A. Dat gelijk bij post 1 in gelijkwaardige topics, fokkers dezelfde geblaat laten horen.
En direct zeggen dat het niet waar is want 'vul in..moraal/ridderlijk/mooi klinkende BS. dat in de
praktijk weinig standhoud'
B TS gelijk gelijk wordt aangevallen/afgekraakt, maar later de scherpe opmerkingen worden terrug gedraait
/genuanceerd. Dan zijn ze al niet meer geloofwaardig.
Lengte is ook wel belangrijk, maar een te kleine lengte sluit een man niet uit. En er zijn natuurlijk ook vrouwen bij die alleen op uiterlijk af gaan, natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
waar?
maargoed ik geloof je wel.
Hij heeft ook wel het ongeluk te leven in een land waar de gemiddelde lengte toch wel heel hoog ligt.
En waarom zouden meisjes met "minder" genoegen nemen als ze een langere jongen kunnen uitkiezen?
Andere kwaliteiten zullen vast wel spelen. Maar ik heb altijd wel het idee gehad dat lengte voor meisjes wel heel
belangrijk is. Kan het fout hebben natuurlijk. Milagro zegt ook al van dat lengte toch wel een "uiterlijk punt" is.
En uiterlijk is toch belangrijk. Maargoed ik heb ook nog me eigen topics en sores.
Mijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
waar?
maargoed ik geloof je wel.
Hij heeft ook wel het ongeluk te leven in een land waar de gemiddelde lengte toch wel heel hoog ligt.
En waarom zouden meisjes met "minder" genoegen nemen als ze een langere jongen kunnen uitkiezen?
Andere kwaliteiten zullen vast wel spelen. Maar ik heb altijd wel het idee gehad dat lengte voor meisjes wel heel
belangrijk is. Kan het fout hebben natuurlijk. Milagro zegt ook al van dat lengte toch wel een "uiterlijk punt" is.
En uiterlijk is toch belangrijk. Maargoed ik heb ook nog me eigen topics en sores.
Maar een collega is dan weer enkelt zakelijk ofzo, en geen vrijetijdsbesteding.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:59 schreef Angst het volgende:
Maar als hij een collega/kennissen heeft zal het veel minder om lengte gaan, dan als je in een kroeg op vrouwen afstapt.
Begin nou niet weer met je eeuwige afgeven op de zog. 'mooie' mensen die het alleen maar gemakkelijk hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Maar een collega is dan weer enkelt zakelijk ofzo, en geen vrijetijdsbesteding.
vrouwen scheiden al die verschillende scoiale aspecten toch zo goed?
werk is werk, sociaal is sociaal. ach ik vat em niet meer hoor.
Ik weet enkelt dat als je er goed uitziet.
Maakt niet uit war je komt, in welke aangelegenheid dan ook.
Zit je altijd goed. Nemen mensen de tijd om je te helpen etc. etc. Ik heb een hekel aan mooie mensen.
Wat missen zij nou?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Maar een collega is dan weer enkelt zakelijk ofzo, en geen vrijetijdsbesteding.
vrouwen scheiden al die verschillende scoiale aspecten toch zo goed?
werk is werk, sociaal is sociaal. ach ik vat em niet meer hoor.
zolang jij je persoonlijke problemen niet oplost zul jij nooit rationeel kunnen nadenkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nou, dat zwart wit kijken komt tóch ergens vandaan he.
Wat ik oko zo vreemd vind s dat vrouwen over het algemeen niet graag over 1 kam geschoren
willen worden.
Ze vinden zichzelf heel erg individuaistisch en ánders dan andere vrouwen.
Toch kleden ze zich hetzelfde, doen ze dezelfde dindgen, houden ze van dezelfde dingen. zo raar.
Ik kleed me totaal anders dan mijn buurvrouw, praat totaal anders dan mijn buurvrouw en hou van totaal andere dingen als waar mijn buurvrouw van houdt. Toch zijn we allebei vrouw en van ongeveer dezelfde leeftijd. En ook tussen mezelf en vriendinnen zie ik werelden van verschil.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat ik oko zo vreemd vind s dat vrouwen over het algemeen niet graag over 1 kam geschoren
willen worden.
Toch kleden ze zich hetzelfde, doen ze dezelfde dindgen, houden ze van dezelfde dingen. zo raar.
Ik denk toch dat dat meer aan jouw benadering ligt. Jij laat geen enkele ruimte voor individuele verschillen bij vrouwen of mooie mensen, ze zijn allemaal precies hetzelfde in jouw hoofd. Daartegen ageren ze, en terecht lijkt me.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
willen worden.
Misschien komt dat wel door een gebrek aan nuancering van jouw kant.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
willen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |