Dat is wel iets fijner, maar uiteindelijk schiet je daarmee ook niets op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:47 schreef Sieg het volgende:
Hey, ik heb me maar ff geregistreerd om te kunnen reageren hier...
Ik zit met vrijwel hetzelfde probleem als jij TS. Ik ben 24 en heb slechts 2 hele korte relaties gehad (max 2 maanden). Net als jij ben ik bang dat ik dadelijk 30 ben en nog alleen ben.
Het is inderdaad klote om de enige vrijgezel te zijn op een familie dag oid.
Ik herken mezelf in 90% van de opmerkingen die jij hier plaatst.
Ik zie het zo:
Een vriendin willen is vergelijkbaar met honger hebben. Als je al zo lang geen eten hebt gehad, krijg je een kut gevoel in je maag. Wat velen hier roepen is dat je je maar ergens anders op moet focussen en je honger proberen te vergeten. Punt is dat je als je echt zolang niet gegeten hebt, je misselijk wordt. Weleens met buikpijn proberen te sporten? Of te studeren met een knorrende maag?
Dat houdt niemand lang vol. Ja je krijgt dan een zuur gezicht op een gegeven moment ja...... duh!!![]()
Het enige wat dan helpt is ETEN.
Om antwoord te geven op je vraag:
Nee een psycholoog kan je waarschijnlijk niet helpen. Ik heb er veel ervaring mee. Mijn gesprekken bij de psycholoog verliepen ongeveer hetzelfde als jou topic hier. Ze probeerde me er steeds van te overtuigen dat er niks mis met me is en ik "eerst van mezelf moet leren houden" Ik moest die honger maar vergeten, en me ergens anders mee bezig houden. Nou bedankt, heb ik wat aan
![]()
Een psych zal je niet het antwoord geven wat je zoekt. Je beste hoop op antwoorden is, denk ik, zoeken naar mensen die bereid zijn je de waarheid te vertellen. Zoals Milagro bijv.
Je doet er een beetje makkelijk over. Kijk, als je een rare neus hebt, of een heel grof gezicht b.v., dan kun je daar met zelfverzekerheid wat aan doen. Maar je lengte is zo erg bepalend dat dat toch teveel 'af blijft leiden'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, mooi en aantrekkelijk zijn twee verschillende dingen. De lengte van ts kan dus voor de een een afknapper zijn, voor de ander niets uitmaken omdat hij, ik noem maar wat, zulke mooie ogen heeft ofzo...
En wat zijn de juiste plekken volgens jou?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef Integrity het volgende:
Als jij bezig blijft met het 'willen' en dus blijft 'zoeken', zoek dan in de juiste plekken of stop met de stille hoop.
Moet je mij toch even uitleggen wat in essentie het verschil us tussen een rare neus, een grof gezicht of een tekortschietende lengte. Want die vat ik even niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef dlebrok het volgende:
Je doet er een beetje makkelijk over. Kijk, als je een rare neus hebt, of een heel grof gezicht b.v., dan kun je daar met zelfverzekerheid wat aan doen. Maar je lengte is zo erg bepalend dat dat toch teveel 'af blijft leiden'.
Dan kun je denken aan plekken die bestemd zijn voor 'zoekenden'. Voorbeelden hiervan zijn: relatieplanet via het internet, een chatbox of gewoon bij speciale bijeenkomsten van single mensen die op zoek zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:31 schreef dlebrok het volgende:
[..]
En wat zijn de juiste plekken volgens jou?
Een gezicht is minder bepalend voor je uiterlijk als je bouw en lengte. Genoeg mensen met een 'klein' schoonheidsfoutje, maar niet zo veel mensen met een 'extremere' afwijking.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je mij toch even uitleggen wat in essentie het verschil us tussen een rare neus, een grof gezicht of een tekortschietende lengte. Want die vat ik even niet.
Ukkiequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef L-IS het volgende:
haha, blijf je nou zielig bezig!
Voor de zesduizendvierhonderdrieendertigste keer: Als je zekerheid uitstraalt maakt die lengte van je niet zoveel uit. Ken genoeg kleine jongens/mannen, ben er zelf eentje van (rond 170 cm).
Maakt geen ene flikker uit
quote:
Ok, om even te laten zien dat ik niet alleen mezelf 'afkraak' : Ik ken een jongen met een nierziekte, die is ongeveer 1.30 m. Prima gozer, en heeft veel vriendinnen (als in vrienden) maar denk je nou echt dat er meiden zijn die daar sex mee willen? (want dat is de laatste stap tussen goede vrienschap > relatie, als je niet (grofweg gezegd) 'geilt' op iemand dan blijft het bij die vriendschap).Dat moet voelen alsof er een kereltje van 11 op je ligtquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef L-IS het volgende:
haha, blijf je nou zielig bezig!
Voor de zesduizendvierhonderdrieendertigste keer: Als je zekerheid uitstraalt maakt die lengte van je niet zoveel uit. Ken genoeg kleine jongens/mannen, ben er zelf eentje van (rond 170 cm).
Maakt geen ene flikker uit
Daar ben ik het niet mee eens en ik denk dat iemand met een kraterhoofd of een neus die naar zijn/haar rug wijst het hier al helemaal niet mee eens is. Je bagatelliseert andere 'tekortkomingen' om je eigen shortcoming 'groter' en 'extremer' te maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef dlebrok het volgende:
Een gezicht is minder bepalend voor je uiterlijk als je bouw en lengte. Genoeg mensen met een 'klein' schoonheidsfoutje, maar niet zo veel mensen met een 'extremere' afwijking.
Mijn tekortkoming is ook extremer. Je hebt miljoenen mensen met een minder mooi gezicht in Nederland, maar hoeveel mannen van rond de 1.60? Paarduizend?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens en ik denk dat iemand met een kraterhoofd of een neus die naar zijn/haar rug wijst het hier al helemaal niet mee eens is. Je bagatelliseert andere 'tekortkomingen' om je eigen shortcoming 'groter' en 'extremer' te maken.
Ik denk dat het vooral in jouw belevingswereld zo is. Net zoals in de belevingswereld van de hypothetische man met haakneus en kratergezicht hij de enige is die daarmee is behept.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef dlebrok het volgende:
Mijn tekortkoming is ook extremer. Je hebt miljoenen mensen met een minder mooi gezicht in Nederland, maar hoeveel mannen van rond de 1.60? Paarduizend?
Ga eens naar buiten en kijk eens om je heenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral in jouw belevingswereld zo is. Net zoals in de belevingswereld van de hypothetische man met haakneus en kratergezicht hij de enige is die daarmee is behept.
Je moet vooral in je 'ik ben zielig en niemand is zo zielig als ik'- modus blijven zitten, daar win je de oorlog wel meequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:53 schreef dlebrok het volgende:
Ga eens naar buiten en kijk eens om je heen
Lelijke Negers die wél een leuk blondje kunnen scoren, maar mensen die tekort schieten in lengtequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je mij toch even uitleggen wat in essentie het verschil us tussen een rare neus, een grof gezicht of een tekortschietende lengte. Want die vat ik even niet.
Ik ben een (leuk) blondje en val ook op negers, dus bij deze vergelijking ga je bij mij de mist inquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:55 schreef SKETSj het volgende:
Lelijke Negers die wél een leuk blondje kunnen scoren, maar mensen die tekort schieten in lengte
altijd te horen krijgen van vrouwen dat TS 'niet hun type is' ? x op x?
Wat versta je onder 'kort'?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:55 schreef SKETSj het volgende:
Overigens ken ik wel 'korte' jongens die wél relaties achter de rug hebben. En nieteens met onlelike meisjes.
Meisjes die zelfs langer waren dan de betreffende jongens zelf?
Wat mij dwarszat is dat die jongens eigenlijk een persoon van niks waren, maar er kwa uiterlijk wel redleijk bij liepen.
(omgekeerd dus)
Nou is dat op zich al niet waar. Je hebt het ongeluk deel uit te maken van het langste volk ter wereld, maar ga voor de lol 's op vakantie naar Azië, daar ligt het gemiddelde al een stúk lager.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Mijn tekortkoming is ook extremer. Je hebt miljoenen mensen met een minder mooi gezicht in Nederland, maar hoeveel mannen van rond de 1.60? Paarduizend?
Ook Amerikanen en die Engelse voetbal-toeristen dat hier door de binnenstad rondloopt vind ik ook niet 'lang'quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou is dat op zich al niet waar. Je hebt het ongeluk deel uit te maken van het langste volk ter wereld, maar ga voor de lol 's op vakantie naar Azië, daar ligt het gemiddelde al een stúk lager.
Ik ken er een die echt vrouwen bij de vleet verslijtquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef dlebrok het volgende:
[..]
klopt, ze zijn niet allemaal alleen, maar zullen toch wat langer "gewacht" moeten hebben dan iemand zonder dat, of het geluk gehad hebben meteen tegen die ene aan te lopen die over die onvolkomenheid heen kan kijken ( no pun intended, TSquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik loop er constant tegenaan
Nee, onzin, maar zoals gezegd denk ik dat je wel gedeeltelijk gelijk hebt. Toch zijn echt niet alle kleine mannen, mensen met erge acne, dikke(re) mensen, lelijke mensen, schele mensen, mensen met een bochel of wat voor 'handicap' dan ook alleen. Ik zie genoeg mensen waarvan ik niet snap dat iemand er op kan vallen die toch wel degelijk een relatie hebben. Niets is zo persoonlijk als waar je op valt.
Bovendien, als ts zo verbitterd en negatief is, zal hij met zijn babbel, humor of welke andere leuke eigenschap ook neit erg scoren, want die houding ruiken meisjes gewoon en daarin zijn ze niet geinteresseerd!
Jaja..quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, ze zijn niet allemaal alleen, maar zullen toch wat langer "gewacht" moeten hebben dan iemand zonder dat, of het geluk gehad hebben meteen tegen die ene aan te lopen die over die onvolkomenheid heen kan kijken ( no pun intended, TS)
Het zal zeker wat langer kunnen duren of wat moeizamer gaan voor sommige mensen. Dat kan echter ook het geval zijn voor de zog. mooie mensen of om maar in het straatje van TS te blijven, de lange jongens die het volgens hem zo gemakkelijk hebben. Die lange jongen met het kratergezicht dat door ts als niet erg wordt beschouwd, moet misschien ook wel langer 'wachten'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, ze zijn niet allemaal alleen, maar zullen toch wat langer "gewacht" moeten hebben dan iemand zonder dat, of het geluk gehad hebben meteen tegen die ene aan te lopen die over die onvolkomenheid heen kan kijken ( no pun intended, TS)
iemand die toevallig voor velen in de categorie "aantrekkelijk" valt, zal meer keuze hebben, want meer aandacht krijgen.
wat niet wil zeggen dat die persoon dan vaak "beet" heeft, iedereen kan jou wel lekker en leuk vinden, maar jij moet die persoon ook lekker en leuk vinden.
maar áls je dan je uiterlijk zogenaamd niet mee hebt, kun je idd maar beter zorgen dat je de aandacht daarvan afleidt door een opgeruimd karakter te hebben en enigzins vrolijk door het leven te stappen, of ieder geval die indruk te wekken
quote:en nee, dat laatste heeft niets te doen met je dan anders voordoen, ik kan ook mezelf ertoe zetten om vrolijker te lijken dan ik ben, en dan toch mezelf te zijn.
gevolg is dan vaak dat ik vrolijkheid bij anderen oproep, aandacht krijg, en dat vrolijkt mij dan weer op en dan is het hek van de dam, horden mannen achter me aan, buschauffeurs die de route negeren om maar een glimp van me op te vangen, glazenwassers die iedere dag de ramen komen zemen, AH medewerkers die aan huis bezorgen zonder dat ik iets besteld heb, gekkenhuis gewoon.
quote:Trouwens, TS, ben je door al die schoppen onder je kont nu iets langer dan vorige week?
Doe eens meten
Het probleem is dus niet zo groot dat je de moeite neemt om die talen te leren, zodat je lekker de grote blanke bink in Azie kan uithangen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef dlebrok het volgende:
Ik kan geen Italiaans en geen Aziatische talen
reageer nu eens positiefquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef dlebrok het volgende:
Ik kan geen Italiaans en geen Aziatische talen
Jawel, als mensen eerlijk tegen je zijn kom je te weten waar de fout ligt. Daar kun je dan wat aan veranderen (op je lengte na). Ik was bijvoorbeeld veel te gesloten, ik praatte nooit over mezelf. Daar heeft mn ex wat van gezegd toen ze het uit maakte en dat heb ik nu veranderd. En guess what? het hielp nog ook! Zowel met vrienden als vriendinnen heb ik nu een betere band.quote:Dat is wel iets fijner, maar uiteindelijk schiet je daarmee ook niets op.
Probleem is dat hoe kleiner het meisje is, hoe vaker ze met een reus van 2 meter heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef Bolter het volgende:
Er zijn zat kleinere meisjes, dus dat komt dan echt wel goed.
probleem is dat jij overal problemen ziet, ook waar ze niet zijn, bij voorbaat al, bij nabaat en tijdensbaat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Probleem is dat hoe kleiner het meisje is, hoe vaker ze met een reus van 2 meter heeft.
Mwah, dat lijkt ws. alleen omdat het verschil veel groter is. Net alsof het lijkt dat er veel dikke meisjes met slankere jongens zijn. Dus dat lijkt mij een onzin argument. Je zal het iig niet moeten hebben van vrouwen die veel langer dan jou zijn, dusja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Probleem is dat hoe kleiner het meisje is, hoe vaker ze met een reus van 2 meter heeft.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef milagro het volgende:
[..]
probleem is dat jij overal problemen ziet, ook waar ze niet zijn, bij voorbaat al, bij nabaat en tijdensbaat.
grow up.
oeps.....
het doet er niet eens toe of het klopt of niet, hou gewoon eens op om iedere reactie, ieder voorstel negatief te beantwoorden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef dlebrok het volgende:
[..]Nee, ik heb het eens nagevraagd aan meerdere mensen, en ze bevestigden idd dat kleinere vrouwen vaak met lange mannen (1.90+) hadden
Komt omdat er zo gemakkelijk gedaan wordt, van "doe maar vrolijk en het komt wel goed", maar zo simpel is het helaas niet is uit m'n eigen ervaring gebleken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
het doet er niet eens toe of het klopt of niet, hou gewoon eens op om iedere reactie, ieder voorstel negatief te beantwoorden.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:43 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Komt omdat er zo gemakkelijk gedaan wordt, van "doe maar vrolijk en het komt wel goed", maar zo simpel kis het helaas niet is uit m'n eigen ervaring gebleken.
nee dat komt door jouw blinde vlek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:43 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Komt omdat er zo gemakkelijk gedaan wordt, van "doe maar vrolijk en het komt wel goed", maar zo simpel is het helaas niet is uit m'n eigen ervaring gebleken.
Ja, en ik ken al 3 koppels waar dat niet het geval is. Zo blijf je natuurlijk bezig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Nee, ik heb het eens nagevraagd aan meerdere mensen, en ze bevestigden idd dat kleinere vrouwen vaak met lange mannen (1.90+) hadden
Daarom, het is gewoon onzin, het enige is dat het meer opvalt. Daarom onthoud je het beter.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, en ik ken al 3 koppels waar dat niet het geval is. Zo blijf je natuurlijk bezig.
Ik vind mensen die onterecht denken dat ze wat zijn ook heel irritant. Zoals dat voorbeeld over dikkere vrouwen/mannen dat ik eerder gaf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef milagro het volgende:
[quote]
nogmaals, je fysieke lengte, daar verander je niets aan, je mentale houding wel, maar blijft die zo zoals die nu is, dan ben je én klein én irritant
Er is een verschil tussen misplaatste arrogantie en zelfkennis. Ik ben ook niet het mooiste meisje ter wereld, maar ik weet dat ik andere mensen kan vermaken en dat er mensen zijn die me knap vinden. Zo probeer ik ook naar mezelf te kijken. Ik ben niet arrogant, ik kan gewoon opnoemen wat m'n pluspunten zijn. Als je dan naar die pluspunten kijkt ipv de nadruk zó hard op je lengte te leggen straal je meer zekerheid en minder wanhoop uit, wat sowieso een enorm verschil maakt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ik vind mensen die onterecht denken dat ze wat zijn ook heel irritant. Zoals dat voorbeeld over dikkere vrouwen/mannen dat ik eerder gaf.
ja. dus als je kleine vrouwen ziet met een lange man. weetje dat ze iets willen compenseren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef dlebrok het volgende:
[..]Nee, ik heb het eens nagevraagd aan meerdere mensen, en ze bevestigden idd dat kleinere vrouwen vaak met lange mannen (1.90+) hadden
Vrouwen weten altijd alles zo erg mooi te brengen he.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[quote]Er is een verschil tussen misplaatste arrogantie en zelfkennis.
Dat is knap, er heeft nog nooit een foto van mij online gestaan. Ik denk dat je me verwart met een ander, maar je mag hem wel naar me PMen als je wil.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Vrouwen weten altijd alles zo erg mooi te brengen he.
De meest gore dingen kunnen ze zo onschuldig doen lijken.
Ik ben zelf trouwens van mening dat vrouwen misplaatste arrogantie bij mannen Niet kunnen herkennen.
Ze herkennen het nooit is mijn mening. Maargoed, je had het hier over jezelf.
En ik meen ook ooit een foto van je te hebben gezien. En als je dan zo erg voorzichtig over je eigen uiterlijk
gaat zitten praten. Terwijl je bij lange na geen lelijk meisje bent. Vind ik eigenlijk dat je niet kunt zeggen wat je net zei.
Volgens mij heb ik die foto.
Als ik em vind mag ik em plaatsen?
ik weet niet of jullie ooit van evolutie en genetica gehoord hebben, maar als je erg klein bent wil je dat liever niet doorgeven aan je kinderen en wordt je (instinktmatig) verliefd op een langere man, zodat je eindigt met een kind met gemiddelde lengte.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:48 schreef SKETSj het volgende:
[..]
ja. dus als je kleine vrouwen ziet met een lange man. weetje dat ze iets willen compenseren.
(net zoals de knul met een te grote mercedes)
maar op welk vlak willen te kleine vruwen zichzelf dan compenseren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |