En op http://www.webwereld.nl/quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:45 schreef tong80 het volgende:
Doordevil, die op Fok begon als columnist, en nu op de maandagse sportpagina van de Volkskrant een column heeft.
Oe ja, zeker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef twiFight het volgende:
vergeet LMK niet..
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:59 schreef vosss het volgende:
Ik vond Barry van Dam ook altijd wel leuk
Ik kwam er onlangs achter dat ie gewoon nog steeds post.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef twiFight het volgende:
vergeet LMK niet..
En natuurlijk ook onze sociaal darwinist Berserker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef Ringo het volgende:
Koekepan. Komt af en toe nog wel eens langs.
MeneerAart was tof.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
En MeneerAart.
Ik las een tijd geleden dat ie inmiddels dezelfde studie doet als ik (en MrTim ook, overigens). Maar geen idee of ik hem al eens tegengekomen ben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
MeneerAart was tof.Weet iemand waar-ie uithangt? Fok ontgroeid, eindelijk het echte leven ingedoken? (o was ik maar zover
![]()
)
Het was overigens ZineGeneZidane.quote:
Ik heb nog heel veel Bier met hem Gedronken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik las een tijd geleden dat ie inmiddels dezelfde studie doet als ik (en MrTim ook, overigens). Maar geen idee of ik hem al eens tegengekomen ben.
Post nog met "Machielovic"quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:50 schreef tong80 het volgende:
Machiel de eerste sportmod al jaren niks meer van vernomen
Oh leukquote:
Ja, zo is dat. *snif*quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Uberhaupt, #filosofie was sowieso wel een bijzonder kliekje.
Tuuk! Joker1977, Plunk, Wolfje, hoe kunnen we Hagelslag vergeten, Bazyx, de hele filosofen-clanquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:10 schreef Ringo het volgende:
Hoort RaisinGirl ook niet in dit topic thuis?
Dan moet je ook Vlens nog noemen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk! Joker1977, Plunk, Wolfje, hoe kunnen we Hagelslag vergeten, Bazyx, de hele filosofen-clan
Vlensquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan moet je ook Vlens nog noemen!
Oja.quote:
Ohja, Lithion was ook wel kewl.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:19 schreef Mike het volgende:
Ernst kan natuurlijk ook niet ontbreken...er was een grote zoektocht naar de eigenaar van deze kloon.
Jij wordt nog elke post aan 'm herinnerd, natuurlijk.quote:
KingShaker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:22 schreef yvonne het volgende:
KingShakur
Da's ook een eerbetoon natuurlijk. Smikequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Jij wordt nog elke post aan 'm herinnerd, natuurlijk.
Die heeft Forumhoeren gestart met ondergetekende, daarna FH2 en toen dat geflopt was, z'n blog.quote:
Cosma Shiva?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:24 schreef yvonne het volgende:
Hoe heete die vrouw ook weer die altijd in ANM/OOG/NWS postte?
En wij hebben 'mquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's ook een eerbetoon natuurlijk. Smike![]()
En af en toe vraagt een newbie: "wat is een smikeslut?" en dan kan ik weer even over smike zwijmelen
Hagelslag leeft toch niet meer? En OtakuSan toch ook niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk! Joker1977, Plunk, Wolfje, hoe kunnen we Hagelslag vergeten, Bazyx, de hele filosofen-clan
Die ja!! Ooit eens voor de FP gevraagd en daarna nooit meer gezienquote:
Met die doodenge zweefmolen. Heeft -ie toen ook niet aan m'n Spaanse worstje gesabbeld?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op de parade zelfs![]()
Die goeie ouwe tijd
Nee, daarom zijn ze nog wel FOK!-Heldquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hagelslag leeft toch niet meer? En OtakuSan toch ook niet?
Snap ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, daarom zijn ze nog wel FOK!-Held
En Vixen!quote:
En zelfs nog steeds heeft!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Jarno het volgende:
Die opeens tieten had.
Nah! Nog steeds van die grotes?quote:
Lees je je eigen topics ook wel eens door, tong?quote:
Sorry overheen gelezenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Lees je je eigen topics ook wel eens door, tong?
Was dat oxazepam?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef Jarno het volgende:
Hoe heette nou dat neukertje van Ulx?
Priscella. Met die gore avatarquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:39 schreef tong80 het volgende:
Chandler pochte dat ie het BB-huis in zou gaan. Het werd shit hoe heet ze nou ? Dinges die ook nooit meer post na dat debacle.
Oh die op het forum heel stoer deed maar op tv door de mand viel. Nooit meer iets van vernomen.quote:
SANCTAsimplicissimus!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:11 schreef Jarno het volgende:
opa (de man met de witte shawl)
Jep, die.quote:
Bloody of naturel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:16 schreef Jarno het volgende:
Lotte.
En je hebt elke keer weer hoop om genoemd te worden?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:51 schreef rubbereend het volgende:
leuk topic, eens in de 9 maanden verschijnt hier een versie van
De blonde prins mag altijd genoemd wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Mag Bioslock al genoemd worden?
ja die jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
Hoogl296 (ofzoiets)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En je hebt elke keer weer hoop om genoemd te worden?.
Machiel kwam ik recent nog tegen als vaste medewerker van een Ajax-site.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:50 schreef tong80 het volgende:
Machiel de eerste sportmod al jaren niks meer van vernomen
Meki post gewoon nog hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:58 schreef Gebleekte het volgende:
Geen held, en pas een jaar ofzo uit de running, maar toch benoemenswaardig: Meki
Echt?? Heb al zo lang niks van hem gezien.. sprak pas nog iemand die ook elke dag fokt en hij had ook al tijden niks van 'm vernomenquote:
En nog steeds met dezelfde foto hehequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Machiel kwam ik recent nog tegen als vaste medewerker van een Ajax-site.
quote:
DeParasietquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:03 schreef fotoloog het volgende:
Oxazepam
en WouterBquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:53 schreef MeneerTim het volgende:
Risk One
Idem, ondanks dat ze tasjes van dode katten maakte.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef tong80 het volgende:
Ik zie Tinkepink en moet aan de lieve Tinkerbell denken
Slakkie is de Dig modquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:24 schreef Dinus het volgende:
Speedcore.
En Iets met BlauweM&M ofzo?
Slakkie, Graz
Acnaib
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:45 schreef tong80 het volgende:
X-Ray, die mocht ie nu posten, om de twee zinnen een ban zou krijgen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef -IksRee- het volgende:
Klopt ja. Ik hou het maar weer eens voor gezien. Met fok ook voorlopig denk ik want de rustige zomermaanden zijn zowat voorbij.
Die komt dus wel weer terug.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef -IksRee- het volgende:
Tja jaapje, in tegenstelling tot jij verzet ik wel concreet werk en moet er geld verdiend worden. Ik krijg geen cheque voor niets doen op kosten van de gemeenschap dus helaas. Ik moet weer flink aan de slag gaan de komende maanden want anders komt het niet goed.
Can't wait.quote:
Da's een andere Jij bedoelt Tinkebel, zonder R.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Idem, ondanks dat ze tasjes van dode katten maakte.![]()
Er is er nog 1.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's een andere Jij bedoelt Tinkebel, zonder R.
Kijk 'es naar mijn post, 5 posts boven je?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef SunChaser het volgende:
X Ray post allang weer onder een nieuwe account
Neequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kijk 'es naar mijn post, 5 posts boven je?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:23 schreef SunChaser het volgende:
Nee
Die ik bedoel heeft een kindje samen met Havocquote:
Gellarboy?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ik bedoel heeft een kindje samen met Havoc
Ik wist wel dat je van sex geen verstand hebt.quote:
Paul de Leeuw heeft ook geadopteerdquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je van sex geen verstand hebt.
quote:Als je teveel mensen naast elkaar zet die lijnrecht tegenover elkaar staan, gaat het fout.
Ja enquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Paul de Leeuw heeft ook geadopteerd
Ga je niet steeds meer off-topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:46 schreef SunChaser het volgende:
Dus je hebt geen baarmoeder nodig om met iemand een kind te krijgen.
SanSanquote:
nee hoor, je bedoelt MoJoquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:25 schreef ASSpirine het volgende:
Zit Semtex, Jerney hier nog op FOK?
En er was ook nog zo'n kerel waar Semtex af en toe in de clinch lag, vooral bij userfoto's ofzo. Die jongen was een ober in een restaurant (een dure) en verdedigde het wel of niet geven van fooien aan obers. Aangezien hij er zelf één was in een high class restaurant zei hij dat het volledig aan de toewijding van de persoon zelf lag etc...
mss beetje onduidelijk
klopt, SanSan is/was op FOK! Oxazepam, maar De Parasiet gebruikte die nick weer op andere foraquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:00 schreef SunChaser het volgende:
SanSan
De parasiet was toch niet Oxa?
Ik vind het zijn in de supermarkt kutquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:25 schreef FlyingFox het volgende:
nou searchen op LoveHenk en je hebt echt de hele nacht lol
2 uur lang naar jezelf in spiegel kijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:30 schreef FlyingFox het volgende:
man die gast krijgt een ere-topic.
morgen!
't Is maar wat je briljant noemt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef FlyingFox het volgende:
Wakker worden met een stijve. What's your plan? ow echt ik sorry dat ik dit topic verziek maar deze toch briljant!
Allen de topic titel al. ik rol over de grond!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:39 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is maar wat je briljant noemt.
Plunk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:39 schreef yvonne het volgende:
oliebol2000!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef FlyingFox het volgende:
Wakker worden met een stijve. What's your plan? ow echt ik sorry dat ik dit topic verziek maar deze toch briljant!
V...definieer ff "druif"...interessante woordkeuze...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:44 schreef Verbal het volgende:
Er was zo'n ontzettende druif... met wie ik stevig in de clinch heb gelegen in ANM (toen het nog zo heette)... zo'n bodybuilder-type die echt te stom was om frisse lucht te ademen... kan niet op zijn naam komen. Anyone?
V.
Kasta?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:49 schreef Verbal het volgende:
Druif, jeweetwel: druiloor, sneuneus, dropveter, kneus, dwarrel, waaihoofd, zaadje, zeikstraal, schijtemmer.
Vrij agressief type, ook.
Yvonne weet het vast nog wel.
V.
Neequote:
Was dat die van het rode driewielertje niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee
Ik weet nog dat ik echt ontzettend met hem overhoop lag in een topic over lui die opriepen om uit protest tegen de benzineprijzen () hun auto stil te zettn op de snelweg... Hilarisch topic.
V.
Whehehe, nee, het was ook niet Hummmmmiequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was dat die van het rode driewielertje niet?
Cyberrat?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Whehehe, nee, het was ook niet Hummmmmie![]()
Ver daarvoor.
V.
Serum! Kreeg ooit een ban van Danny om een roken topic.quote:
Hummertje!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:01 schreef Verbal het volgende:
Ver daarvoor.
V.
Wie, waar?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:32 schreef tong80 het volgende:
We hebben een nieuwe fokheld
Huub : 'Fok heeft grote journalistieke waarde'
Je herhaalt jezelf. Ga nu maar naar 24 kijken warbij je weet dat het goed aflooptquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie, waar?
Oh de Gouden kooi ofzo?
Moet dat nu ook al hier gespamd worden, dat kansloze programma?
Je bent weer lekker ontopic bezig in je eigen topic.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:39 schreef tong80 het volgende:
Je herhaalt jezelf. Ga nu maar naar 24 kijken warbij je weet dat het goed afloopt
Liever dat dan 'snachts alleen nog maar negatieve dingen posten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent weer lekker ontopic bezig in je eigen topic.
Of je topics all over the place promoten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Liever dat dan 'snachts alleen nog maar negatieve dingen posten.
Het enige dat ik over mijn plees promoot is urine.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je topics all over the place promoten.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze was er niet dit jaar
Juul, ik ben te laat dit jaar!!!
Ja, dus?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:39 schreef SunChaser het volgende:
De Parasiet was gewoon Semtex
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:18 schreef FlyingFox het volgende:
Swami_Twelvinchalami, (held, zie m nog wel es op station Tilburg)
Die post nog altijd, ik kan alleen ff niet op zn naam komenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:22 schreef EggsTC het volgende:
Wie was nou die gast van leuke matige grap
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef tong80 het volgende:
Het enige dat ik over mijn plees promoot is urine.
Midioot misschien?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ver daarvoor.
V.
Of je leest het topic ff door, lamlulquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:14 schreef ThE_ED het volgende:
ZineGeneZidane al genoemd?
Dát zou wel erg makkelijk zijn heh.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Of je leest het topic ff door, lamlul
Inderdaad legendarisch!quote:
( o )( o )quote:
( Θ )( Θ )quote:
Ik zie Ripley, ik denk: Smike!quote:
Ze is net bevallen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef Zapper het volgende:
De Belgische BassMiss, met haar schitterende foto's![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |