En op http://www.webwereld.nl/quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:45 schreef tong80 het volgende:
Doordevil, die op Fok begon als columnist, en nu op de maandagse sportpagina van de Volkskrant een column heeft.
Oe ja, zeker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef twiFight het volgende:
vergeet LMK niet..
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:59 schreef vosss het volgende:
Ik vond Barry van Dam ook altijd wel leuk
Ik kwam er onlangs achter dat ie gewoon nog steeds post.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef twiFight het volgende:
vergeet LMK niet..
En natuurlijk ook onze sociaal darwinist Berserker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef Ringo het volgende:
Koekepan. Komt af en toe nog wel eens langs.
MeneerAart was tof.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
En MeneerAart.
Ik las een tijd geleden dat ie inmiddels dezelfde studie doet als ik (en MrTim ook, overigens). Maar geen idee of ik hem al eens tegengekomen ben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
MeneerAart was tof.Weet iemand waar-ie uithangt? Fok ontgroeid, eindelijk het echte leven ingedoken? (o was ik maar zover
![]()
)
Het was overigens ZineGeneZidane.quote:
Ik heb nog heel veel Bier met hem Gedronken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik las een tijd geleden dat ie inmiddels dezelfde studie doet als ik (en MrTim ook, overigens). Maar geen idee of ik hem al eens tegengekomen ben.
Post nog met "Machielovic"quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:50 schreef tong80 het volgende:
Machiel de eerste sportmod al jaren niks meer van vernomen
Oh leukquote:
Ja, zo is dat. *snif*quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Uberhaupt, #filosofie was sowieso wel een bijzonder kliekje.
Tuuk! Joker1977, Plunk, Wolfje, hoe kunnen we Hagelslag vergeten, Bazyx, de hele filosofen-clanquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:10 schreef Ringo het volgende:
Hoort RaisinGirl ook niet in dit topic thuis?
Dan moet je ook Vlens nog noemen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk! Joker1977, Plunk, Wolfje, hoe kunnen we Hagelslag vergeten, Bazyx, de hele filosofen-clan
Vlensquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan moet je ook Vlens nog noemen!
Oja.quote:
Ohja, Lithion was ook wel kewl.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:19 schreef Mike het volgende:
Ernst kan natuurlijk ook niet ontbreken...er was een grote zoektocht naar de eigenaar van deze kloon.
Jij wordt nog elke post aan 'm herinnerd, natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |