abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42160141
wow, dit lijkt me echt mooi experiment. ik heb mezelf betrapt op heel gek gevoel als ik iets langer in de spiegel in me eigen ogen staar. soort van verhoogd zelfbewustzijn. op een gegeven moment moet ik gewoon wegkijken anders word ik gek.

de vraag is ZOU JIJ VOOR 1 MILJOEN EURO NAAR JEZELF VOOR 2 UUR LANG STAREN. JE MAG GEEN ENKEL MOMENT WEGKIJKEN ANDERS GELD WEG. IK WEET ZEKER IK ZOU HET NIET DOEN WANT DAN GEBEURT ER IETS ONBESCHRIJFBAARS.

waar kan ik op zoeken in google om meer over dit fenomeeen te weten komen?

reacties plz
  woensdag 27 september 2006 @ 03:59:09 #2
48715 FRaGMaN
jajajajajajajaja!!
pi_42160149
Net gedaan. Maak maar over die 1 miljoen.
Mors principium est
pi_42160153
jij bent een oppervlakkig type. jij zegt nog dat jij hooopje stront opeet zonder ooit een echte vots goed geroken te hebben.

ga eens een minuut voor de spiegel staan, één minuut, en geef me daarna je antwoord nog een keer.

-------------------------

kan het spiegel gebeuren zijn dat ik slecht geweten heb? (ja dat heb ik).
pi_42160161
Zweef je Henk?
pi_42160164
quote:
Op woensdag 27 september 2006 04:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zweef je Henk?
nachtelijke filosoof uithangen zon beetje.

ik heb niet es een joint in me leven gehad als je daarop doelt.
  woensdag 27 september 2006 @ 04:05:55 #7
48715 FRaGMaN
jajajajajajajaja!!
pi_42160167
Ik heb me rekening nummer gemailed. Word wel een beetje ongeduldig. (ben niet het type waar je ruzie mee wilt... Heb een woonwagen)
Mors principium est
pi_42160180
rofl kereltjes als jij heb ik leterlijk aan de grond genageld zien staan als het erop af kwam. keyboard-heracles.

waarschijnlijk werkt dat spiegel effect voor slimmere mensen met hoog zelfbewustzijn. Niet voor leeghoofden met eeuwig vooruit starende blik en vmbo diploma.
  woensdag 27 september 2006 @ 04:23:02 #9
48715 FRaGMaN
jajajajajajajaja!!
pi_42160204
het word tijd om jou eens de spiegel voor te houden. Of word dit topic dan te dubbelzinnig?
Mors principium est
pi_42160294
quote:
Op woensdag 27 september 2006 03:56 schreef LoveHenk het volgende:
wow, dit lijkt me echt mooi experiment. ik heb mezelf betrapt op heel gek gevoel als ik iets langer in de spiegel in me eigen ogen staar. soort van verhoogd zelfbewustzijn. op een gegeven moment moet ik gewoon wegkijken anders word ik gek.

de vraag is ZOU JIJ VOOR 1 MILJOEN EURO NAAR JEZELF VOOR 2 UUR LANG STAREN. JE MAG GEEN ENKEL MOMENT WEGKIJKEN ANDERS GELD WEG. IK WEET ZEKER IK ZOU HET NIET DOEN WANT DAN GEBEURT ER IETS ONBESCHRIJFBAARS.

waar kan ik op zoeken in google om meer over dit fenomeeen te weten komen?

reacties plz
wat IS dit, past dit niet beter in TRUTH?
pi_42160311
-->ONZ
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_42160504
Goedemorgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')