Dat is een concept, waarvan het nog maar de vraag is wanneer hij uit komt, als ie überhaupt al uit komt. Dat moet je er wel even bij zettenquote:
Boeiend.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:56 schreef -En4Cer- het volgende:
Beetje krom dat er 2 topics worden gesloten, en we door worden verwezen naar het Macworld-topic, en er vervolgens door een moderator zelf wel weer een word geopend![]()
Zie:
I-phone
De iPhone komt eraan!
![]()
Mwa, ik vind hem wel erg netjes. Dat hij all-black is, is best mooi. Dan vallen al die friemels als dockconnectors, koptelefoonconnectors, sim-kaart sleuven, camera's en andere dingetjes veel minder opquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik minder mooi dan de iPhone. Lijkt wel een lakschoentje.
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak, maar wat ik ermee bedoelde is dat de concurrenten niet stil zitten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik minder mooi dan de iPhone. Lijkt wel een lakschoentje.
Ja nogalquote:
3Dmax hebben ze in ieder geval al aangeslingerd!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef Hamburcher het volgende:
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak, maar wat ik ermee bedoelde is dat de concurrenten niet stil zitten.
Je denkt toch niet dat niemand een telefoon gaat ontwerpen die met de iphone mee kan qua stijl. En dan blijft er verder weinig over van dat ding want een 2MP camera'tje en 8 gig ruimte is nou niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
3Dmax hebben ze in ieder geval al aangeslingerd!
Was dat nou net niet die eerste gast die Steve belde tijdens de Keynote?quote:Cisco: 'iPhone nog niet aan Apple gelicenseerd'
Door René Wichers - woensdag 10 januari 2007 13:31 - Bron: InfoWorld - Views: 12.096 - Permalink
Apple heeft zijn nieuwe telefoon gisteren gelanceerd zonder dat het over de merknaam beschikt. Eigenaar Cisco verwacht dat Apple op zeer korte termijn met getekende contracten over de brug komt.
Cisco kondigde vorige maand aan dat het de merknaam iPhone voor zijn eigen voip-producten gaat gebruiken. Daarop werd geconcludeerd dat Apple naar een andere naam voor zijn mobieltje zou moeten omzien, en dat onderhandelingen met Cisco op niets waren uitgelopen. Dat is niet het geval, beweert de laatste: beide bedrijven hebben de afgelopen weken 'zeer intensief' overleg gevoerd, en tot eergisteren werd nog aan de licentievoorwaarden geschaafd. Apple heeft echter tot op heden niet laten weten of het met de door Cisco gestelde eisen akkoord gaat, zodat het bedrijf uit Cupertino formeel nog steeds geen recht op het gebruik van deze naam heeft. 'Apples aankondiging zegt ons dat ze akkoord gaan met de laatste versie die gisteren op tafel lag', liet Cisco-woordvoerder John Noh gisteren weten, 'maar we hebben nog altijd geen getekende contracten.' Ook het bedrijf dat de domeinnaam iphone.com bezit, heeft kennelijk nog geen overeenkomst met Apple gesloten. De website is inmiddels afgesloten vanwege de hoeveelheid dataverkeer die Apples productaankondiging teweegbracht.
Die mod is geen mod van het DIG forum, weet hij veel. En dit topic loopt nu lekker dus boeiendquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:04 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ja nogal![]()
Dan kan hij toch ook dat topic weer open gooien en daar zijn zegje doen over de IPhone..
wij zitten daar niet voor niks te posten.![]()
Nee, dat was Jonathan Ive.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was dat nou net niet die eerste gast die Steve belde tijdens de Keynote?
Waar concurrenten sowieso niet mee gaan komen is iTunes sync mogelijkheden. Of uberhaupt telefoons die op OS X draaien. En het is maar de vraag of er binnenkort andere fabrikanten zullen zijn die met een multi-input touchscreen komen en er ook op een handige manier gebruik van kunnen maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:10 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat niemand een telefoon gaat ontwerpen die met de iphone mee kan qua stijl. En dan blijft er verder weinig over van dat ding want een 2MP camera'tje en 8 gig ruimte is nou niet zo bijzonder.
Alleen hij kost wel erg veel.
Nou over iTunes verschillen de meningen, ik heb een ipod en vind het hele iTunes synchronisatie echt vreselijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar concurrenten sowieso niet mee gaan komen is iTunes sync mogelijkheden. Of uberhaupt telefoons die op OS X draaien. En het is maar de vraag of er binnenkort andere fabrikanten zullen zijn die met een multi-input touchscreen komen en er ook op een handige manier gebruik van kunnen maken.
Ik vraag mij nog wel het meest af hoe dit beestje met Windows gaat syncen. Ik denk niet dat veel zakenmensen blij zullen zijn iTunes te moeten installeren om alles te synchroniserenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar concurrenten sowieso niet mee gaan komen is iTunes sync mogelijkheden. Of uberhaupt telefoons die op OS X draaien. En het is maar de vraag of er binnenkort andere fabrikanten zullen zijn die met een multi-input touchscreen komen en er ook op een handige manier gebruik van kunnen maken.
Lijk me ideaal om alles te syncen via iTunes mp3's, foto's e.d. gebeurd al, waarom idd ook niet de rest ipv die brakke software van die telefoonmerken te gebruiken...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
OSX en usability.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:10 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat niemand een telefoon gaat ontwerpen die met de iphone mee kan qua stijl. En dan blijft er verder weinig over van dat ding want een 2MP camera'tje en 8 gig ruimte is nou niet zo bijzonder.
Alleen hij kost wel erg veel.
Er zijn gelukkig genoeg alternatieven inmiddels.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:20 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Nou over iTunes verschillen de meningen, ik heb een ipod en vind het hele iTunes synchronisatie echt vreselijk.
iTunes snapt prima dat de iPod en de iPhone verschillende apparaten zijn. Dus wat zou het probleem zijn?quote:Lijkt me trouwens echt klote, als je een 60 gig ipod hebt en je je iphone aan je computer en dus je itunes hangt, welke 8 gig aan muziek zet ie dan op je telefoon?
Elke telefoon komt met aparte software.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog wel het meest af hoe dit beestje met Windows gaat syncen. Ik denk niet dat veel zakenmensen blij zullen zijn iTunes te moeten installeren om alles te synchroniseren
bij een nokia moet ik toch ook pcsuite installeren om te syncenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog wel het meest af hoe dit beestje met Windows gaat syncen. Ik denk niet dat veel zakenmensen blij zullen zijn iTunes te moeten installeren om alles te synchroniseren
Wat ik van de Keynote begreep was dat het synchroniseren van deze telefoon via iTunes ging, net zoals de iPod 5G / 5.5Gquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Elke telefoon komt met aparte software.
Je kunt 'm ook handmatig syncen hè?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:20 schreef Hamburcher het volgende:
Lijkt me trouwens echt klote, als je een 60 gig ipod hebt en je je iphone aan je computer en dus je itunes hangt, welke 8 gig aan muziek zet ie dan op je telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |