abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43581419
Tweakers.net komt vandaag met het volgende nieuwbericht;
quote:
iPhone-contracten rond, introductie wellicht in januari

Volgens Reg Hardware zijn alle praktische beslommeringen achter de rug en kan Foxconn gaan beginnen met de productie van Apples iPhone. Over of het nu een of twee modellen zullen worden, zijn de geruchten het nog niet eens.

De Chinese krant Commercial Times meldt dat de contracten rond zijn en dat de iPod met telefoonfunctie in de eerste helft van 2007 al op de markt zal komen. Apple onthoudt zich gewoontegetrouw van alle commentaar, maar onbevestigde bronnen beweren dat Steve Jobs het kleinood al op de Macworld Expo in januari zal voorstellen. Sommige geruchten hebben het zelfs over een tweetal mobiele telefoons met Apple-logo en iTunes-ondersteuning. Hon Hai Industries, beter bekend onder de merknaam Foxconn, zou het contract binnengesleept hebben en zal als de berichten kloppen twaalf miljoen exemplaren gaan
produceren. Foxconn is overigens, zoals bekend, geen nieuwkomer in de leverancierspoule van Apple. Onlangs nog raakte bekend dat het bedrijf ook 13"-MacBooks zou gaan produceren.

Naar het design van het apparaat is het nog steeds gissen
Tweakers bron
Klik hier voor een site welke de iPhone aankondigd door middel van Apple-updates te bestuderen. Dit artikel is van 30 juni 2005. Da's alweer even geleden

Aangezien er dus geen nieuwberichten van Apple zelf naar buiten komen blijft het een beetje gissen naar een eventuele release-datum.

Mijn huidige contract loopt binnenkort af, en ik was van plan om een leuke QTec te kopen. Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de iPhone eruit zal gaan zien. Als ik tweakers mag geloven komt het toestel binnen 2 maanden, ik wacht nog wel even af dan

Weet iemand meer over de iPhone? Wanneer je iets tegenkomt laat het even weten

ik wacht in spanning af
pi_44452305
quote:
iPhone komt dichterbij [vr 17 nov 2006, 15:54]
De kans dat softwarefabrikant Apple volgend jaar met de nieuwe gadget 'iPhone' op de markt komt word steeds groter. Apple heeft namelijk een Taiwanese fabriek opdracht gegeven om 12 miljoen telefoons te produceren. Deze fabriek werkte eerder ook al voor Nokia.

Waarschijnelijk wordt in januari tijdens Macworld een officiele aankondiging door Apple gedaan en vervolgens in februari de eerste exemplaren over de toonbank gaan.

Nogmaals heeft Apple deze sterke geruchten niet bevestigd dus we moeten nog even geduld hebben.
bron

Webwereld.nl komt met het nieuws dat er patent is aangevraagd voor de Iphone
quote:
'Iphone' dichterbij na patentaanvraag Apple

Vrijdag 1 december 2006, 10:17 - Apple heeft op donderdag een patentaanvraag ingediend die het vermoeden doet rijzen dat het bedrijf werkt aan een mobiele telefoon met Ipod-functies.
4 reacties Door Judith Groot

Roger Kay van het marktonderzoeksbureau Endpoint Technologies is niet verbaasd over die stap. Kay is van mening dat Apple deze stap wel moet maken. "De enige markt die groter is dan de computermarkt, is de telefoniemarkt. Telefoniebedrijven kunnen in de toekomst de markt van mediaspelers om zeep helpen, dus Apple moet hier wel van zich laten horen", aldus Kay.
In januari 2007 vindt de Macworld Expo plaats, volgens Kay is er een goede kans dat de Iphone dan geintroduceerd wordt.

Eerder werkte Apple samen met Motorola aan de 'Rokr'-telefoon die ook Itunes-mp3's kon afspelen, en verscheen een script waardoor ook Sony-Ericssons W800-gsm met de Apple-liedjes uit de voeten kon.
beluister de webwereld podcast hier (doorspoelen naar 2min)

Verder heb ik afgelopen week nog ergens een nieuwsbericht voorbij zien komen waarin gespeculeerd werd over de mogelijke release-date; maart 2007
Dat zou mooi zijn, dan is m'n huidige abbo net verlopen
pi_44452328
Wat een slechte en oude nieuwsberichten
pi_44452393
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:04 schreef tonks het volgende:
de eerste nuttige reply
pi_44452411
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:04 schreef tonks het volgende:
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_44452451
Vul het eens aan met nieuwe berichten dan
stelletje ondankbare honden
pi_44539777
Wat slim van linksys !
pi_44539930
tof,

dan ben ik toch nog benieuwd of apple in maart nog met een eigen mobieltje komen
da's interessanter dan zo'n voip apparaat

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2006 15:56:01 ]
pi_44541823
apple komt vast wel met een mobje maar de naam iphone is al heel lang van linksys, ze hebben er nog over onderhandeld maar linksys besloot om em zelf te gebruiken
0023
  zondag 7 januari 2007 @ 21:52:44 #12
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_45124488
Bron: NU.NL

'Apple lanceert iPhone komende week op Macworld'

Uitgegeven: 7 januari 2007 13:55
Laatst gewijzigd: 7 januari 2007 15:03

AMSTERDAM - Experts verwachten dat Apple volgende week op de jaarlijkse conferentie Macworld een eigen smartphone zal aankondigen: de iPhone. Dit meldt persbureau Reuters. Over deze Apple-telefoon wordt al tijdenlang gespeculeerd.

Ondanks de verwachtingen is er over de nieuwe smartphone nog nauwelijks iets bekend. De iPhone zal waarschijnlijk naast een muziekfunctie ook een 2-megapixel camera hebben. Eerder werd al duidelijk dat Apple bezig is met het ontwikkelen van een telefoon. In december vroeg het bedrijf een patent aan op een telefoon met iPod-functie. Ook werd een Taiwanees bedrijf opdracht gegeven om dertien miljoen telefoons te maken.

Ondanks de patentaanvraag is het allerminst zeker dat de nieuwste Apple-gadget iPhone gaat heten. De naam is immers reeds geregistreerd door het bedrijf Linksys, dat hun voip-producten onder die naam aanbiedt.

Film

Naast de iPhone is de verwachting dat op Macworld door Apple nog andere bekendmakingen zullen worden gedaan. Zo is er de afgelopen maanden gespeculeerd over nieuwe deals met filmmaatschappijen, waardoor films ter download aangeboden kunnen worden op iTunes. Eerder sloot Apple al een dergelijke deal met Walt Disney.
pi_45128794
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:52 schreef pdiscs het volgende:
Bron: NU.NL

[afbeelding]

'Apple lanceert iPhone komende week op Macworld'

Uitgegeven: 7 januari 2007 13:55
Laatst gewijzigd: 7 januari 2007 15:03

AMSTERDAM - Experts verwachten dat Apple volgende week op de jaarlijkse conferentie Macworld een eigen smartphone zal aankondigen: de iPhone. Dit meldt persbureau Reuters. Over deze Apple-telefoon wordt al tijdenlang gespeculeerd.

Ondanks de verwachtingen is er over de nieuwe smartphone nog nauwelijks iets bekend. De iPhone zal waarschijnlijk naast een muziekfunctie ook een 2-megapixel camera hebben. Eerder werd al duidelijk dat Apple bezig is met het ontwikkelen van een telefoon. In december vroeg het bedrijf een patent aan op een telefoon met iPod-functie. Ook werd een Taiwanees bedrijf opdracht gegeven om dertien miljoen telefoons te maken.

Ondanks de patentaanvraag is het allerminst zeker dat de nieuwste Apple-gadget iPhone gaat heten. De naam is immers reeds geregistreerd door het bedrijf Linksys, dat hun voip-producten onder die naam aanbiedt.

Film

Naast de iPhone is de verwachting dat op Macworld door Apple nog andere bekendmakingen zullen worden gedaan. Zo is er de afgelopen maanden gespeculeerd over nieuwe deals met filmmaatschappijen, waardoor films ter download aangeboden kunnen worden op iTunes. Eerder sloot Apple al een dergelijke deal met Walt Disney.
valt tegen zeg, als je die eerdere plaatjes ziet.
pi_45128981
Er zijn al een aantal topics hierover geopend... Zie o.a. dit topic.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 7 januari 2007 @ 23:35:34 #15
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45129200
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef Repeat het volgende:

[..]

valt tegen zeg, als je die eerdere plaatjes ziet.
Ho wacht. Dat plaatje is gewoon één van de vele concepten die op internet zwerven. Er is, wat nu.nl ook zegt, nog steeds geen zekerheid dat Apple dinsdag met een telefoon komt, laat staan dat er al een plaatje is.

Dat gezegd hebbende: na al die hype van de afgelopen jaren, het gedoe begon geloof ik in 2001, kan iedere telefoon die Apple uitbrengt eigenlijk sowieso alleen maar tegenvallen
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 7 januari 2007 @ 23:38:37 #16
141482 Q.
JurassiQ
pi_45129306
Niemand die weet wat het gaat worden, dat is tof.
For great justice!
pi_45132444
De naam Iphone is niet Correct
Deze naam is al gebruikt door een ander bedrijf..
*Bron*

Het word dus een ipod met bel fuctie, waarschijnlijk maakt deze dan gebruik van Dit OS systeem
  maandag 8 januari 2007 @ 01:34:18 #18
10710 gday
propria cures
pi_45132544
quote:
Op maandag 8 januari 2007 01:28 schreef seekfaM het volgende:
De naam Iphone is niet Correct
Deze naam is al gebruikt door een ander bedrijf..
*Bron*

Het word dus een ipod met bel fuctie, waarschijnlijk maakt deze dan gebruik van Dit OS systeem
Bedankt, maar dat de naam 'iPhone' al van Linksys is, is al een maand geleden gemeld in dit topic.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_45133345
Volgens mij is ook NU de mac expo bezig, dus word hij ook nu gepressenteerd en heel veel andere leuke speeltjes
  maandag 8 januari 2007 @ 03:02:57 #20
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_45133368
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef ikJur het volgende:
apple komt vast wel met een mobje maar de naam iphone is al heel lang van linksys, ze hebben er nog over onderhandeld maar linksys besloot om em zelf te gebruiken
bron?

Onderhandeld?
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  maandag 8 januari 2007 @ 03:08:45 #21
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45133401
quote:
Op maandag 8 januari 2007 02:56 schreef seekfaM het volgende:
Volgens mij is ook NU de mac expo bezig, dus word hij ook nu gepressenteerd en heel veel andere leuke speeltjes
De presentatie is dinsdag om 18.00u pas.
Ik ga naar huis.
pi_45133502
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:08 schreef nietzman het volgende:

[..]

De presentatie is dinsdag om 18.00u pas.
Huntijd? Onzetijd?
  maandag 8 januari 2007 @ 12:26:47 #23
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45138973
Onze.
Ik ga naar huis.
pi_45191580

Klik hier voor nog veel meer plaatjes
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_45191704
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:08 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]

Klik hier voor nog veel meer plaatjes
gewoon een fancy pda dus. Maar dit gaat te ver om nog een telefoon te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')