Volgens de laatste geruchtenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:02 schreef Apekoek het volgende:
Hoe veel zou deze gaan kosten? Bovendien klopt het bovenstaande plaatje een beetje?
Het plaatje is een photosoep zoals er al velen zijn. Ik vind dit een van de lelijkste, vooral door die lelijke kleuren op voorkant.quote:- Going to be coming out in January
- All phone providers
- "It's small as sh*t"
- Don't know anything about the Operating System
- The OS is supposed to be "cool"
- Doing some unique things
- Two batteries, one charger. One for MP3 portion and one for Phone.
- 4GB ($249) and 8GB ($449)
- Flash memory, Slide out keyboard
- Maybe touch screen?
Nee, hij gaat vast niet op een ouder model iPod lijkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:02 schreef Apekoek het volgende:
Hoe veel zou deze gaan kosten? Bovendien klopt het bovenstaande plaatje een beetje?
Euh. Daar staat alleen dat Apple samen met Motorola een telefoon had uitgebracht die iTunes liedjes kon spelen, en dat met een scriptje (dat dus niet van Apple kwam) dat ook met één model van Sony Ericsson kan. Dat wil verder niets zeggen over wie de iPhone gaat maken of ontwikkelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:12 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.webwereld.nl/ref/rss/43986
conecties met motorolaen iets met Sony-Ericssons
Ik wil ook niet beweren dat motorola er aan (mee)werkt. maar het geeft wel aan dat ze er serieus mee bezig zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh. Daar staat alleen dat Apple samen met Motorola een telefoon had uitgebracht die iTunes liedjes kon spelen, en dat met een scriptje (dat dus niet van Apple kwam) dat ook met één model van Sony Ericsson kan. Dat wil verder niets zeggen over wie de iPhone gaat maken of ontwikkelen.
Verder zijn er inderdaad begin deze week geruchten uitgekomen dat in januari de iPhone gaat worden voorgesteld, uit een bron die vaker betrouwbaar is gebleken. Maar het blijven geruchten, dus pas op 8 januari weten we meer
Begint hij daarmee?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:42 schreef dborhem het volgende:
Wat een cool design,lijkt een beetje op de LG chocolate!
Steve Jobs heeft altijd wat achter de hand bij zn jaarlijkse toespraak,begint altijd met 'oh yeah,one more thing.......'.
Klassiek.![]()
Die laatste is lelijk! Ik hoop niet dat ie er zo uit komt te zien... die eerste is daarintegen wel weer aantrekkelijk!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:32 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik dat ooit gezegd of gesuggereerd? Misschien gesuggereerd wel jaquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:44 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit gezegd of gesuggereerd? Misschien gesuggereerd wel ja, maar ik bedoelde gewoon dat het een leuk ding is en dat ik het zeker zal overwegen om hem te gaan kopen, mocht hij uitkomen.
Ik vind die van TS mooiquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Die laatste is lelijk! Ik hoop niet dat ie er zo uit komt te zien... die eerste is daarintegen wel weer aantrekkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |