abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:27:48 #126
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_45211479
Ben ik de enige die teleurgesteld is? Een Apple TV.... lijkt me niet zo handig als je geen TV hebt en die iPhone is leuk maar peperduur (want ze hebben de abonnementssubsidies er al afgetrokken) en nog lang niet beschikbaar.

Het mag dan wel Apple Inc. zijn, maar wat hebben ze nu gisteren geïntroduceerd wat met hun basis te maken heeft?
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:28:47 #127
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_45211507
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Het is gewoon een 4-bands GSM toestel hoor. Wat dat betreft niks spectaculairs. Er is geen enkele reden om er van uit te gaan dat dat toestel hier niet zou werken.
Idd, wie brengt er nou een high end telefoon op de markt die niet overal werkt
pi_45211629
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:27 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ben ik de enige die teleurgesteld is? Een Apple TV.... lijkt me niet zo handig als je geen TV hebt en die iPhone is leuk maar peperduur (want ze hebben de abonnementssubsidies er al afgetrokken) en nog lang niet beschikbaar.

Het mag dan wel Apple Inc. zijn, maar wat hebben ze nu gisteren geïntroduceerd wat met hun basis te maken heeft?
Wat een drogredenatie. Ik durf rustig aan te nemen dat als je niet in staat bent om een TV aan te schaffen, dat je überhaupt ook niet geïnteresseerd bent om Apple-producten aan te schaffen. Dat is net als een DVD-brander bekritiseren omdat het niet zo handig is als je geen computer hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_45211661
Wat een design!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_45211773
quote:
Een Apple TV.... lijkt me niet zo handig als je geen TV hebt
Joh, je meent het?!

Ik durf dan ook wel te beweren dat Apple zich met dat AppelTV zich voornamelijk richt op degenen die wél een TV hebben.
  Redactie Games woensdag 10 januari 2007 @ 14:36:56 #131
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45211784
quote:

Apple TV vond ik ook niet zo bijster spannend, dat is gewoon wat ik nu doe met mijn macbook en Tv-out. Scheelt nog een extra kopieerslag ook. Als er nou een recorder mogelijkheid in zat.

Over de kosten van de iPhone kun je weinig zeggen, bij de keynote presentatie was het een deal die ze gesloten hadden met Cingular en hoe die kortingen op telefoons realiseren in Amerika is anders dan in NL. Meestal zijn ze zelfs duurder dan in IMHO, gezien ik 2 maanden geleden nog in San Francisco geweest ben om die prijzen te zien. Maar zoals de prijzen in Amerika zijn, zou ik dat ding absoluut niet kopen..

En verder vond ik de iPhone wel spectaculair om te zien, serieus zijn de meeste mobiele telefoons qua navigatie echt ondinger om maar niet over de conference-call optie te spreken. Qua UI, is dat ding top ontworpen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_45211816
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:32 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Wat een drogredenatie. Ik durf rustig aan te nemen dat als je niet in staat bent om een TV aan te schaffen, dat je überhaupt ook niet geïnteresseerd bent om Apple-producten aan te schaffen. Dat is net als een DVD-brander bekritiseren omdat het niet zo handig is als je geen computer hebt.
Ik ken ook mensen met een Mac (en dan een 24inch iMac) zonder TV hoor. Die houden gewoon niet van TV.
  Redactie Games woensdag 10 januari 2007 @ 14:39:25 #133
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45211879
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:37 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Ik ken ook mensen met een Mac (en dan een 24inch iMac) zonder TV hoor. Die houden gewoon niet van TV.
En vervolgens allemaal series en films van internet downloaden....Neuh ik kijk geen tv hoor...
pi_45211911
quote:

[..]

Dat zijn zeker van die alto's met een Apple fetish.
pi_45212029
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:40 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dat zijn zeker van die alto's met een Apple fetish.
Omdat appel
pi_45212465
quote:

[..]

en die zouden wel een Apple TV gaan kopen
en dan mar denken: "he gut, lekker dingetje, maar wel jammer dat ik geen TV heb want dan kan ik hem niet geheel gebruiken, maar hij ziet er wel lekker Dope uit."
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:23:30 #137
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_45213297
Ik heb wel een Apple. Ik kijk TV op m'n Apple.
pi_45213525
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik zit nu nog eens de keynote te kijken, en het is toch wel een lekker apparaatje. Maar hij zal wel ontzetten duur worden. En de batterij tijd valt me erg tegen.
Op dat moment haperde m'n verbinding, dus ik heb niet het hele verhaal over de batterijduur gehoord. Was het nu zo dat de batterijduur 5 uur was of 5 uur langer dan de zuinigste mobiele telefoon die er nu op de markt is. Het laatste geval lijkt me waarschijnlijker.

tenminste.. ik mag het hopen, de iPod gaat nu zo'n 12 uur mee.. dat is niet de levenstijd
  Redactie Games woensdag 10 januari 2007 @ 15:43:07 #139
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45213982
5 uur spraak/video/chat/googlemaps/piel tijd
16 uur voor het afspelen van alleen muziek...
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:43:31 #140
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45214003
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Op dat moment haperde m'n verbinding, dus ik heb niet het hele verhaal over de batterijduur gehoord. Was het nu zo dat de batterijduur 5 uur was of 5 uur langer dan de zuinigste mobiele telefoon die er nu op de markt is. Het laatste geval lijkt me waarschijnlijker.

tenminste.. ik mag het hopen, de iPod gaat nu zo'n 12 uur mee.. dat is niet de levenstijd
De 'gesprekstijd' is vijf uur, de muziekluistertijd 16 uur. Niet bijzonder veel of weinig, lijkt me zo.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_45214152
Is er ook bekend wat de maximale stand-by tijd is ?

Ik ben iig verliefd
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_45214195
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vergeet niet dat Apple meester is in het constant vernieuwen en upgraden van zijn producten, dus binnen 6 maanden van de introductie van de iPhone op de markt kun je redelijkerwijs een iPhone 2G verwachten met langere 'piel' tijd.
pi_45214485
Het is een leuk, maar ik hoop wel dat de europeese versie iets anders word (EDGE > UMTS, dubbele camera).

Trouwens, klopt de resolutie die op de website van Apple staat wel? Mijn vijf jaar oude PDA doet hetzelfde, en zo speciaal is die nou ook weer niet. Misschien is het scherm van de Nokia 770 wel een leuk toekomstidee voor de iPhone
pi_45214705
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
klinkt redelijk, en hoe lang gaat het mee als je het alleen voor telefonie gebruikt? Ik heb nu een hele zuinige die een week met 1x opladen kan

wat dat betreft een achteruitgang.. maar gelukkig zijn de voordelen een stuk groter
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:02:34 #145
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45214711
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:24 schreef Lemmeb het volgende:
HAHAHA iedereen vindt hem tof, iedereen vindt hem mooi, iedereen vindt het een gadget, iedereen gaat die $$$$ euri lappen! En iedereen loopt straks met hetzelfde totaal niet originele gehypedte klootjesvolkapparaat!
Dus jij denkt dat dit dingetje populairder gaat worden dan willekeurig Nokiaatje?

Zo optimistisch is Apple zelf zelfs niet mén. .
Ik ga naar huis.
pi_45215942
Ik heb nu ook al een telefoon die mp3'tjes af kan spelen 1 gig geheugen en een betere camera. Tuurlijk hij ziet er niet zo slick uit maar tegen de tijd dat m'n abbo afloopt zien alle telefoons er zo mooi uit maar zijn ze wel gratis bij je abbonementje.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:40:02 #147
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45216311
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:32 schreef Hamburcher het volgende:
tegen de tijd dat m'n abbo afloopt zien alle telefoons er zo mooi uit
Dat betwijfel ik. De concurrentie heeft inmiddels vijf jaar de tijd gehad om de iPod van z'n troon te stoten, en dat is ze ook niet gelukt. Apple heeft twee jaar over de iPhone gedaan en heeft de boel ook lekker lopen patenteren. Een tweede kekke gebruiksvriendelijke telefoon met touchscreen zou ik dan ook niet zomaar in de winkels verwachten.
Ik ga naar huis.
pi_45216807
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:40 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. De concurrentie heeft inmiddels vijf jaar de tijd gehad om de iPod van z'n troon te stoten, en dat is ze ook niet gelukt. Apple heeft twee jaar over de iPhone gedaan en heeft de boel ook lekker lopen patenteren. Een tweede kekke gebruiksvriendelijke telefoon met touchscreen zou ik dan ook niet zomaar in de winkels verwachten.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:54:16 #149
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_45216886
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:52 schreef Hamburcher het volgende:

[..]

[afbeelding]
Sorry, maar dat vind ik minder mooi dan de iPhone. Lijkt wel een lakschoentje.
pi_45216947
Beetje krom dat er 2 topics worden gesloten, en we door worden verwezen naar het Macworld-topic, en er vervolgens door een moderator zelf wel weer een word geopend

Zie:
I-phone
De iPhone komt eraan!

I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')