LOL, waar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Incroyable!Die criminele loverboy??? Die in het fotoboek alleen maar bezig is om jonge autochtone meisjes in zijn islamval te lokken? Ik heb nog wat screenies van hem waar de honden geen brood van lusten. Bedreigingen dat hij bij me thuis langs gaat komen enzo.
Nee, die bedreigingen uitte hij omdat ik in z'n fotoboek suggereerde dat hij homo was. Je had hem moeten zien flippen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja als je mij een criminele loverboy zou noemen zou ik ook niet al te blij zijn.
kansloosquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.indymedia.nl/nl/2007/01/41645.shtml
En de reactie onderaan, van.... X-Ray...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
In mijn fotoboek. Ik kan er zelf niet meer in, want ben toen gepermband voor het fotoboek. Triggershot heeft er twee lange series posts geplaatst, waarvan hij de inhoud grotendeels gedelete heeft. Van de tweede serie heb ik toen screenies genomen voor het te laat was.quote:
Hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo te zien staan de screens niet meer in je fotoboek.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In mijn fotoboek. Ik kan er zelf niet meer in, want ben toen gepermband voor het fotoboek. Triggershot heeft er twee lange series posts geplaatst, waarvan hij de inhoud grotendeels gedelete heeft. Van de tweede serie heb ik toen screenies genomen voor het te laat was.
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef Lemmeb het volgende:
Watskeburt met X-Ray trouwens? Alweer geband? Een tijdje terug postte hij hier ineens weer.
Hij is hier inderdaad weer even geweest, maar hij had volgensmij niet echt zin om te blijven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef Lemmeb het volgende:
Watskeburt met X-Ray trouwens? Alweer geband? Een tijdje terug postte hij hier ineens weer.
Op zich heeft hij wel gelijk. Die beesten deugen gewoon niet. Maar X is daar natuurlijk voor de oergezellige discussies.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er vrijwillig weer mee gestopt omdat het teveel tijd in beslag ging nemen en hij druk wasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef Lemmeb het volgende:
Ow sorry, die screens bedoelde je. De discussie vond plaats in het fotoboek. Maar die screens staan nog ergens op m'n PC. Ik ga ze echter niet posten, dat vind ik dan weer sielug.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zo te zien staan de screens niet meer in je fotoboek.
Tja, misschien moet dat dhimmitopic er toch maar eens van komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:53 schreef Lemmeb het volgende:
In mijn fotoboek. Ik kan er zelf niet meer in, want ben toen gepermband voor het fotoboek. Triggershot heeft er twee lange series posts geplaatst, waarvan hij de inhoud grotendeels gedelete heeft. Van de tweede serie heb ik toen screenies genomen voor het te laat was.
Mod van wetenschap etc.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Tja het kan aan mij liggen maar ik heb Trigger nooit kunnen betrappen op een fundi standpunt bij religieuze zaken.
Ouder??? Hoe oud ben jij dan, 12?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Tja het kan aan mij liggen maar ik heb Trigger nooit kunnen betrappen op een fundi standpunt bij religieuze zaken. En hij is zeker een aantal jaar ouder dan mij
Ik weet het, maar het lijkt me geen logische plek voor een fundi.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
Tis een breed subforum, religie wetenschap en levensbeschouwing.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.htmlquote:Conclusie: zo langzamerhand valt het toch bijna niet meer vol te houden dat de mens niet van de aap afstamt. Dûh, zeggen nu wellicht een hoop lezers, maar u zult de goedopgeleide mensen de kost moeten geven die vanwege een geloof dit gegeven meer dan een eeuw na Darwin nog steeds weigeren te accepteren.
Dat dacht ik dus ook. Magoed, ik zal het binnenkort nog eens vragen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
ik ben 21. En nee, ik heb hem niet ontmoet, maar als je zijn schrijfstijl een beetje volgt en bekijkt (naast zijn foto's in het fotoboek) schat ik toch dat hij ouder is. Ook het feit dat ie een vaste baan heeft speelt een rol.
AAAAHH!quote:
Dalende bezoekersaantallen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Staat er ook nog ergens te lezen waarom de amnestie verleend is?
quote:
Verwacht geen dankwoord of zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Ze weten gewoon dat ik altijd gelijk had. Sportief van ze.
Ze zijn er alledrie nog, al dan niet onder een pseudoniemquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar is die zotte RichardQuest gebleven en Johan?
Waar is Berends of heet die nu Anne?
Kan het me echt niet voorstellenquote:
Ik zou het ook niet direct zeggen; bovendien zijn er pas nog verkiezingen geweest, en dat betekent altijd topdrukte in POL.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan het me echt niet voorstellen. Jullie lopen dat wel te roepen maar echt te onderbouwen lijkt het me niet. POL staat tegenwoordig in de top 10 van subfora dat is volgens mij hoger dan een paar jaar terug.
Ik ben geen volgeling. Er worden ernstige beschuldigingen geuit, dan moet het mogelijk zijn om daar op in te gaan. Ongeacht de auteur. Nu probeer je de zaak af te schuiven op het feit dat auteur geband is. Dat verandert niks aan de ernst van de zaak zelf.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:43 schreef Sidekick het volgende:
Ik geef enkel toe dat niet alles concreet in de policy staat omschreven, maar dat je wel zaken logisch kunt redeneren vanuit die policy als een leidraad. Users tijdelijk niet welkom -> ook niet via andere accounts. Het zou wat zijn als iedere gebande een weblog opent en dat er dan volgelingen zijn die de teksten gaan copy-pasten naar het forum toe. Dan zijn bans nutteloos geworden.
De praktijk is er echter een van klassejustitie, waar de een met veel meer wegkomt dan de ander, en dan heb ik het zeker niet over normaal gedrag. Deze theorie is wonderschoon, alleen doen jullie er irl niks mee.quote:We willen ook niet een allesomvattend wetboek hebben wat we als veredelde robots moeten handhaven. Het kan ook niet, want het basisprincipe is "doe normaal", en dat is altijd lastig te beoordelen. De policy is een richtlijn met middelen voor mods die we zouden kunnen gebruiken om de boel leuk te houden en we passen die polici dan ook naar gezond verstand toe om dat te bereiken.
In dat geval zou het aan de communicatie kunnen liggen, aangezien er een zeer warrig beeld is ontstaan van wat wel en niet mag. Maar, helaas voor jou, snap ik het maar al te goed.quote:De derde optie is dat jij het niet snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |