He zut, ik heb niet gekeken waar ze stonden...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Hotlinking kan niet bij Imageshack naar Fok.
Wat wel altijd goed werkt is bijv. Photobucket.com.
Nee hoor, ik vind het haar van Sara geweldig! En dat van Molly Sue idd ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:43 schreef Uccella het volgende:
Ben waarschijnlijk de enige, maar vond Sara's haar echt cool geworden. En dat van Molly Sue ook!
Nee, ze moet er juist in blijven!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:57 schreef ioor het volgende:
Ik vind die Jade echt onuitstaanbaar, van mij mag zij er alleen al om haar arrogantie uit.
Agree.. had T al in t Vorige toPic gezegd, maar die moet echt gewoon auditie gaan doen voor baywatch... zie iig geen model in r... Oke, ze kan zowel onschuldig als sexy op een foto staan.. dat kan elke Lolita volgens mij..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:09 schreef Ladyxima het volgende:
Kari lijkt net een playmate vind ik, komt vooral door dr lippen denk ik
ja ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar staan nou de foto's van die volgende aflevering in dit topic? Die moeten gewoon lekker tussen IMG-tags in dit topic hoorZe zijn zo leuk
Die lippen zijn zowat misvormdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:09 schreef Ladyxima het volgende:
Kari lijkt net een playmate vind ik, komt vooral door dr lippen denk ik
Ze staan in het vorige topic. Dus als iemand met teveel tijd ze hier wil neerzettenquote:
Nou dan zul je mij hier niet meer vinden. Het is toch niet leuk als je foto's ziet van de volgende afleveringen? daardoor is niks meer een verassing.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:09 schreef Marty het volgende:
Ik heb ze weer weggehaald in mijn post in het vorige deel.
Maar ik zie het probleem niet?![]()
Dit deden we de vorige cycles ook en ik dacht dat we hadden afgesproken het dit keer ook weer gewoon te doen...
de vorige seizoenen is het ook zo gegaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou dan zul je mij hier niet meer vinden. Het is toch niet leuk als je foto's ziet van de volgende afleveringen? daardoor is niks meer een verassing.
Ja, maar dan is het toch gewoon leuk om alleen de foto's van deze week te laten zien? Kun je lang genoeg naar kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de vorige seizoenen is het ook zo gegaan
ik vind het juist leuk om de foto´s al te zien
in de afleveringen word dat niet zo heel veel tijd aan besteed
dan scroll je er toch snel langs?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:14 schreef superhero87 het volgende:
Nou dan zul je mij hier niet meer vinden. Het is toch niet leuk als je foto's ziet van de volgende afleveringen? daardoor is niks meer een verassing.
Kun je ook linkjes bijzettenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:21 schreef Copycat het volgende:
Moet deze discussie echt elke cycle weer tot in den treure herhaald worden?
Aan de foto's kun je niets aflezen, maar je kunt er wel lekker over lullen tussen afleveringen door.
Mmm... je vergeet Furonda in het kots rijtje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan scroll je er toch snel langs?
ik vind het wel leuk om ze al te zien. En buitenom die foto's gebeurt er toch nog meer dan genoeg in de afleveringen wat nog wel een verrassing is. Maar goed, op de linkjes klikken kan ook.
Nenna, Mollie Sue en Brooke zijn m'n favorieten.
Met Leslie op een 4e plaats. De rest vind ik maar weer bagger. Gina, en Jadehoezo edgy? Gewoon lelijk. Wendy was wel opgeknapt met haar metamorfose.
Waar kan ik gespoiled worden over de uitslag van deze cycle trouwens?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
De foto's van afgelopen aflevering staan in de OP.
Hier: America's Next Top Model-spoilers serie 5, 6 n 7!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:36 schreef n00cL30n het volgende:
Waar kan ik gespoiled worden over de uitslag van deze cycle trouwens?
Thnx!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier: America's Next Top Model-spoilers serie 5, 6 n 7!
Doe maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef Marty het volgende:
Als jullie allemaal de foto's van volgende week willen zien (zoals we altijd gedaan hebben) dan heb ik wel even tijd om ze hier neer te zetten.
Zeg het maar...
Ik zeg plaatsen die hap!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef Marty het volgende:
Als jullie allemaal de foto's van volgende week willen zien (zoals we altijd gedaan hebben) dan heb ik wel even tijd om ze hier neer te zetten.
Zeg het maar...
neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef Marty het volgende:
Zeg het maar...
quote:
idd, doe dat danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef Flurrie het volgende:
Ďk vond het idd een slim idee om de linkjes naar de foto's neer te zetten.
Degene die de foto's wil zien klikken op de link, degene die het niet wil zien scrollen er voorbij.
ik zie het niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:32 schreef Jerruh het volgende:
moet je trouwens es naar dat linkerbeen van jade kijken...
Het lijkt net of het verkeerd om staatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:32 schreef Jerruh het volgende:
moet je trouwens es naar dat linkerbeen van jade kijken...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik zie het niet?
Bedankt voor de foto's, ik vind ze gaaf!! Ben heel benieuwd naar de aflevering, tis echt een onwijs leuk thema!
Ik dacht alleen dat Sara Heidi was
aaah zo, dat is haar rechterbeenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]
check die voet van haar, de stand ervan...
Mennn.. dat is gewoon onnatuurlijk!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]
check die voet van haar, de stand ervan...
Ik dacht van Little Red Riding Hood a.k.a. Roodkapje!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat Sara Heidi was
dat was lachen ja wat die lekkere fotograaf zei (kan ff niet op zijn naam komen...hoe slecht als échte die hard kijker haha)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:10 schreef Scandalous het volgende:
Jade needs to get laid![]()
Dat haar van Sara is juist leuk, maar er moet altijd iemand zeiken over de makeover natuurlijk...
Egwel, ze zat te janken aan de telefoonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat was lachen ja wat die lekkere fotograaf zei (kan ff niet op zijn naam komen...hoe slecht als échte die hard kijker haha)
maarre ik vond dat Sara niet heel erg zat te zeiken over dr haar, ze zei het wel maar Jade zeikt meer en in de andere serie was cassandra ook echt een pain in the ass wat betreft de make-overs. Dan viel Sara nog wel mee vond ik.
er wordt niks gespoilerd, behalve foto's. nog niet duidelijk wie er uit is, ook niet wie de jury slecht of goed vind, alleen de foto's. je weet zelfs niet wat de shoot gaat inhouden. Waarom die foto's worden gepubliceerd is omdat er in het topic daardoor bijna de gehele week discussie is, mensen kunnen alvast speculeren en erover praten, daar waar vroeger de topics na een aflevering meteen stil vielen. We hebben deze discussie in dit topic al vaker gevoerd, maar bijna iedereen vond het juist leuk om te fotos van de week erop al te zien en iedereen is er nu ook leuk over bezig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:23 schreef Elseetje het volgende:
Jammer dat er weer perse foto's van de volgende aflevering moeten worden geplaatst. Kan ik wéér niet meelezen in een ANTM topic. Ik dacht dat de spoiler topics er waren voor mensen die hun nieuwsgierigheid niet konden bedwingen. Is er dan helemaal geen topic voor mensen die gewoon de afleveringen week na week willen volgen? Ah zucht, laat ook maar... Ik ben kennelijk één van de weinige die niet houd van de spoilercultuur die de meeste mensen aanhangen (amerikaanse series op internet kijken, en dan zeuren dat er niks te zien is op de nederlandse tv 'want die ken ik al'. Maar dat is compleet offtopic, ik weet het, mea culpa)
sinds upn veranderd is (overgenomen door) in cwtv, zijn de foto's een stuk moeilijker terug te vinden...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef Elvi het volgende:
Vorig seizoen waren er ook nog meteen close-ups van de gezichten. Die mis ik nu wel een beetje
Van mij moet ze er juist vanwege haar arrogantie in blijven. Leuk amusement. Bovendien breekt ze vanzelf wel een keerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:57 schreef ioor het volgende:
Ik vind die Jade echt onuitstaanbaar, van mij mag zij er alleen al om haar arrogantie uit.
Ben je helemaal met je eens Jerruh, ook al volg ik ANTM pas sinds cycle 3 of 4 (ik weet het al niet meer), ik vind het op deze manier ook veel leukerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er wordt niks gespoilerd, behalve foto's. nog niet duidelijk wie er uit is, ook niet wie de jury slecht of goed vind, alleen de foto's. je weet zelfs niet wat de shoot gaat inhouden. Waarom die foto's worden gepubliceerd is omdat er in het topic daardoor bijna de gehele week discussie is, mensen kunnen alvast speculeren en erover praten, daar waar vroeger de topics na een aflevering meteen stil vielen. We hebben deze discussie in dit topic al vaker gevoerd, maar bijna iedereen vond het juist leuk om te fotos van de week erop al te zien en iedereen is er nu ook leuk over bezig.
Hoef je niet meteen zo overdreven te gaan jammeren hoor...
Sorry, het is Leslie... Ben hier wat vfeller op, omdat een heleboel mensen dezelfde fout ook maken met mijn voornaam. (Ook Leslie dus.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:50 schreef vencodark het volgende:
Wat een rare foto's. Ik zie liever normale houdingen dan dat gevlieg.![]()
Maare vind Lesly, Nnenna en Gina er wel het beste opstaan. Voor de rest maar vaag hoor.
Foei! Dat is natuurlijk Nigel... Wat een heerlijke down to earth gast is dat..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat was lachen ja wat die lekkere fotograaf zei (kan ff niet op zijn naam komen...hoe slecht als échte die hard kijker haha)
[..]
quote:We don't want to hear your excuses Jade. Just except it!
Dan zeg ik tegen jou dat het feller is, niet 'veller'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sorry, het is Leslie... Ben hier wat veller op, omdat een heleboel mensen dezelfde fout ook maken met mijn voornaam. (Ook Leslie dus.)
Sorry, zal de fout noooooooit meer maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sorry, het is Leslie... Ben hier wat vfeller op, omdat een heleboel mensen dezelfde fout ook maken met mijn voornaam. (Ook Leslie dus.)
LoLz... Geeft nix.. droogt wel weer op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, zal de fout noooooooit meer maken.![]()
met of zonder spoilers?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef eleganza het volgende:
deze site kwam ik tegen, over antm, zitten ook fotoshoots in![]()
http://www.antm.co.nr/
Ik vind dit n beetje tell-sell achtig uitzien :p Althans de before foto's..quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:32 schreef Torio het volgende:
De make-over foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eens!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:23 schreef Adelante het volgende:
Kari en Gina
Jademaar die blijft er lang in voor de amusementswaarde
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:25 schreef Torio het volgende:
ik vind wendy serieus de lelijkste minst mooie kandidaat in antm-history![]()
Da's in, jeweets.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:36 schreef Elvi het volgende:
Ik vind t net een alien...
Ik wel, maar dan wel met ander haarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:26 schreef supkaa het volgende:
Maar ik snap t niet helemaal met Jade, zelfs als je dr onaangename persoonlijkheid wegdenkt vind ik dr geen model-material
Stomme zet dat ze haar vanaf cycle 5 hebben vervangen door die zouteloze Twiggy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een lijstje met de episodes. Morgenavond wordt episode 3 uitgezonden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:14 schreef Liejannuh het volgende:
Het wordt vanavond uitgezonden op RTL 5 om 20.00 uur.
De aflevering is: The girl who is a true miss diva. Is dat een herhaling of een nieuwe?
Janice is echt zo'n überbitch! Altijd opmerkingen over meisjes die te dik zijn!quote:
Hilarische wijfquote:Op zondag 14 januari 2007 15:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Janice is echt zo'n überbitch! Altijd opmerkingen over meisjes die te dik zijn!![]()
Maar toch is het een tof wijf![]()
(zie vorig topic, toen had ik dit lijstje ook gepostquote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hier een lijstje met de episodes. Morgenavond wordt episode 3 uitgezonden.
* 1.1 The Girl Who Learns How To Dance(Part 1)/The Girls Go Bald(Part 2)
* 1.2 The Girl Who Is a True Miss Diva
* 1.3 The Girl Who Kissed a Roach
* 1.4 The Girl Who Kissed a Male Model
* 1.5 The Girl With Two Bad Takes
* 1.6 The Girl Who Has a Temper
* 1.7 The Girl Who Has Surgery
* 1.8 The Girl Who is a Model, Not a Masseuse
* 1.9 The Girl Who is Going to the Moon
* 1.10 The Girl Who is Rushed To The Emergency Room
* 1.11 The Girls Go to Phuket
* 1.12 The Girl Who Walked Through the Ancient City
The Janice Dickinson Modeling Agencyquote:Op zondag 14 januari 2007 15:55 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Hilarische wijf![]()
Ze was een van de redenen dat ik naar ANTM keek. Ik heb gehoord dat ze haar eigen show heeft in Amerika. Lijkt me zeker wel relax![]()
Janice is idd zo lekker fout dat het weer goed isquote:Op zondag 14 januari 2007 15:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Janice is echt zo'n überbitch! Altijd opmerkingen over meisjes die te dik zijn!![]()
Maar toch is het een tof wijf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef Ephemera het volgende:
Wat een heerlijke serie is dit toch. Ik hou speciaal de maandagavond voor vrij.
Ik ben alleen zo dom geweest om stiekem op te zoeken wie de winnaar is gewordenDat verpest toch wel beetje het kijkplezier
Ik kijk altijd meteen wie de winnares is geworden, dan kijk je met heel andere ogen naar de beoordelingen en weet je meteen dat die veelal nergens over gaan. Zeker als je het weet ga je toch sterk twijfelen of het niet vantevoren al vaststaat wie er gaat winnen. Ik vind de serie er trouwens niet minder leuk door hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
haha heb ik ook altijd gedaan, om me geestelijk voor te bereiden op de winnaresquote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik kijk altijd meteen wie de winnares is geworden, dan kijk je met heel andere ogen naar de beoordelingen en weet je meteen dat die veelal nergens over gaan. Zeker als je het weet ga je toch sterk twijfelen of het niet vantevoren al vaststaat wie er gaat winnen. Ik vind de serie er trouwens niet minder leuk door hoor![]()
Ik hou me in, ik hou me in, ik hou me in.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef Sharapova het volgende:
[..]
haha heb ik ook altijd gedaan, om me geestelijk voor te bereiden op de winnaresen om teleurstellingen van favorieten die afvallen te voorkomen.
maar nu voor het eerst niet gedaan.... *trots*![]()
you're so totally right chrisquote:
Voor degenen die zich niet kunnen beheersen maar tussen spoiler tags..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef brando het volgende:
En verzoekje: wie kan me helpen aan de link naar de tweede aflevering (de aflevering na de "grote groep aflevering" dus) op youtube? Als ik "America's Next Topmodel (cycle) 6" invoer, krijg ik aflevering 9 te zien, zag ik snel... (heb maar even vergeten welk model in beeld stond - herkende haar sowieso niet, gelukkig).
Op ANTM cycle 6 - episode 2 zoeken werkt ook niet... ik krijg dan ##^**( gezichten te zien uit verdere afleveringen...
Ik vind haar wel grappig.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef Roi het volgende:
wtf dat aziatische kind is echt gek!(/dom)
Ik kwam echt niet meer bij.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:17 schreef parselmouth het volgende:
Daniella die nog langs dat gordijn kroop, rofl
Dat die jury daar dan ook zit met zo'n stalen gezicht...
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef Jerruh het volgende:
Geweldig!
Inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Danielle steeds leuker worden, en die stem van haar..is so Getto, geinig![]()
agreed!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef parselmouth het volgende:
Wat die Furonda er trouwens in doet is me een raadsel, scharminkelig hoofdje met een erg slechte huid.
Ja, dat is mij ook een raadselquote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wat die Furonda er trouwens in doet is me een raadsel, scharminkelig hoofdje met een erg slechte huid.
Kari had tenminstequote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef Barby het volgende:
Zij is niet extreem dun enzo, kzeg niet dat ze dik is maar dit is een wat beter formaat dan alle andere models daar.Kvind het heel jammer...
Bedoel je Yaya? Die had in het begin inderdaad schuurpapier op d'r hoofd zitten.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook een raadsel![]()
Ze heeft een [afbeelding] hoofd vorm en haar huid is niet dat je zegt the best.
Maar dat je geen gave huid hoeft te hebben is al in eerdere cylces geen probleem geweest, ben ff haar naam kwijt. Maar haar huid knapte met elke aflevering super op en op het laatst had ze een perzikhuidje... vraag me af wat ze heeft gekregen van de deskundigen daar![]()
Haha, inderdaad precies als dat alien-plaatjequote:Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook een raadsel![]()
Ze heeft een [afbeelding] hoofd vorm en haar huid is niet dat je zegt the best.
Maar dat je geen gave huid hoeft te hebben is al in eerdere cylces geen probleem geweest, ben ff haar naam kwijt. Maar haar huid knapte met elke aflevering super op en op het laatst had ze een perzikhuidje... vraag me af wat ze heeft gekregen van de deskundigen daar![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
oow en ik zie net op deze site ; http://www.blackchandelie(...)ing-Cockroach/Detail
Je kunt zo'n kakkerlak levend! kopen met van die geweldigestrass-steentjes erop
![]()
.... omg wie koopt zoiets
![]()
De kleding op de site vind ik dan wel weer leuk![]()
Vroeg me trouwens af of dat niet valt onder de noemer dierenmishandeling..quote:Op maandag 15 januari 2007 23:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
oow en ik zie net op deze site ; http://www.blackchandelie(...)ing-Cockroach/Detail
Je kunt zo'n kakkerlak levend! kopen met van die geweldigestrass-steentjes erop
![]()
.... omg wie koopt zoiets
![]()
De kleding op de site vind ik dan wel weer leuk![]()
Vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vroeg me trouwens af of dat niet valt onder de noemer dierenmishandeling..
Zeker wel!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vroeg me trouwens af of dat niet valt onder de noemer dierenmishandeling..
slingerend aan een riempje is tot daaraan toe, maar gezoend worden door Jade wens je de lelijkste kakkerlak nog niet toe.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:15 schreef Marty het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af.
Ik ben geen fan van kakkerlakken, maar ik vind dit best zielig voor die beestjes!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef Argento het volgende:
[..]
slingerend aan een riempje is tot daaraan toe, maar gezoend worden door Jade wens je de lelijkste kakkerlak nog niet toe.
de dierenshoot is altijd leuk! Dit jaar is ie vooral mooi!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:23 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja inderdaad, dat stomme gedoe met die kakkerlak! Maar goed elk seizoen zit er wel iets met een beest in (als ik me niet vergis bijvoorbeeld een vogelspin, krokodil) En ik vind het onwijs jammer dat ze die chinees (heet ze gina?) er niet uitgegooid hebben..
ik heb datzelfde probleemquote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef Ephemera het volgende:
Wat een heerlijke serie is dit toch. Ik hou speciaal de maandagavond voor vrij.
Ik ben alleen zo dom geweest om stiekem op te zoeken wie de winnaar is gewordenDat verpest toch wel beetje het kijkplezier
Nee de eerstvolgende afl. is Ep 4!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:11 schreef Toeps het volgende:
Is dat ep. 5?
Ik ook, ik lag helemaal gestrektquote:Op maandag 15 januari 2007 22:15 schreef Cerubo het volgende:
Ik zit me echt te bescheuren hier met dat lopen![]()
! Vooral die blonde die 4x viel ofzo, en die neger op het laatst
.
Volgende episode is dus 4quote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hier een lijstje met de episodes. Morgenavond wordt episode 3 uitgezonden.
* 1.1 The Girl Who Learns How To Dance(Part 1)/The Girls Go Bald(Part 2)
* 1.2 The Girl Who Is a True Miss Diva
* 1.3 The Girl Who Kissed a Roach
* 1.4 The Girl Who Kissed a Male Model
* 1.5 The Girl With Two Bad Takes
* 1.6 The Girl Who Has a Temper
* 1.7 The Girl Who Has Surgery
* 1.8 The Girl Who is a Model, Not a Masseuse
* 1.9 The Girl Who is Going to the Moon
* 1.10 The Girl Who is Rushed To The Emergency Room
* 1.11 The Girls Go to Phuket
* 1.12 The Girl Who Walked Through the Ancient City
thanx! Had t niet kunnen zien en kan zaterdag ook niet kijken!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef cinnamongirl het volgende:
En ook deze afl. is weer te zien op Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=PFjqi8up-wE
quote:Jay: Right now you kinda look like you're clunking on a mat!
Furonda: Really? What does my face look like?
Jay: Like you're clunking on a mat!
bij de jurybespreking:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:50 schreef Marvellous het volgende:
Gister was echt een leuke aflevering. Ik heb me rot gelachen om die challenge op het einde. Wel zielig voor Danielle maar ze vatte het iig sportief op. Hopelijk is ze volgende week niet meer kreupel![]()
Ik verbaas me trouwens over het feit dat Furonda er nog in zit, ze lijkt namelijk echt op een Gremlin. Die fotoshoot van haar was ook geen succes.
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:03 schreef Torio het volgende:
die opmerking van tyra over een topmodel dat tijdens een show viel, was dat over naomi?
Tuurlijk, maar dat is haar aartsrivaal, heeft ze heel vaak toegegeven in interviews.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:03 schreef Torio het volgende:
die opmerking van tyra over een topmodel dat tijdens een show viel, was dat over naomi?
tyra heeft naomi ook uitgenodigd in haar talkshow (zonder publiek).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is haar aartsrivaal, heeft ze heel vaak toegegeven in interviews.
Oh ja die schoenenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:16 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb me rot gelachen met die schoenen
dat iemand zich goed zeer zou doen was te verwachten...
Ik kon het ook niet meer laten om te kijken wie er wint....ben erg benieuwd hoe het verder gaat
waarom is die berucht?quote:
dat verklap ik niet want dat zou spoileren zijnquote:
Maar het zal vast wel te maken hebben met de eerder genoemde titel van de episode... Goed gegokt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat verklap ik niet want dat zou spoileren zijn
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
"Boet John! Joe hav toe soepport me!"
Dat is wél een spoiler. Dankjewel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:55 schreef Barby het volgende:
wowh wat zijn ze toch weer anorexia dun!! das echt nieit meer gezond hur!!. Maar ze gaan dus naar Thailand..als ik het goed heb begrepen???
kusjes Barby
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:51 schreef kruimel_20 het volgende:
hoezo berucht? (mag best in een spoiler tag hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
de conclusie hoefde nog niet getrokken te worden hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef Barby het volgende:
Sorry hoor maar ik heb echt niets hier verklapt!!! Al kijk je ff hierboven daar staan al die aflevringen en hoe ze heten. En dat ik nu weet waar Phuket ligt, daar kan ik helaas ook nieks aan doen hur ( mischien op vakantie geweest) dus ik heb hier niks zitten verklappen m aar diegene die hier alles op heeft gezt. Alsjeblieft!
Kusj Barby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is volgende week....
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
ik zit te kijken jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu ANTM-modellen bij Tyra in een modeshow vah House of Derion.
jahaaaaaaaaa!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:58 schreef ChrisJX het volgende:
Is dat hier normaal, om foto's van de volgende aflevering alvast te gaan plaatsen
Hoezo dat nou weer?? Het enige wat je aan de foto's kunt zien is het thema van de fotoshoot.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Help me ff onthouden dat ik het volgende deel niet meer bezoek dan
Ik vind het ook vreemd dat dat zo maar kan. Maar goed, die discussie win je niet. Heb ik al ondervonden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tjeezus kloon, het begint behoorlijk iritant te worden nu.quote:
Wie is Nima?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:39 schreef Muis006 het volgende:
Brabant. Even een vraagje: is Nima aangekomen? Je zag haar (geloof ik?) 2 afleveringen terug en ik kan me echt niet herinneren dat ze zo'n figuur had. Of ligt het aan mij/de jurk die ze aanhad?
Je bedoelt Naima? Dat is de winnares van Cycle 4. Ze zag er inderdaad niet zo goed uit, al kwam dat ook door die rare positiejurk die ze droeg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:39 schreef Muis006 het volgende:
Brabant. Even een vraagje: is Nima aangekomen? Je zag haar (geloof ik?) 2 afleveringen terug en ik kan me echt niet herinneren dat ze zo'n figuur had. Of ligt het aan mij/de jurk die ze aanhad?
Nope. Eva heeft wel twee Applebottoms Jeans campagnes gehad, en verdient flimk. Maar eerder in de hoedanigheid als commercieel model/celeb. Nicole heeft een ad voor Covergirl Eyewear gedaan, samen met Tiiu (=bekend model). Naima is gewoon compleet kansloos, Yoanna heeft een eigen programma over mode op The CW, en doet het dus best oke, maar niet als model.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:19 schreef Tezz het volgende:
half OT: weet iemand of 1 van de vorige winaressen is doorgebroken als model? Ik zie namelijk nooit meer iets van ze. Komt misschien omdat ik gewoon in Brabant woon en niet in The States, maar toch!
Pleaaaaase, ik wil 't weten, wil je dat tussen spoilertags zetten?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Deze serie brengt overigens wél een groot succes voort, al zeg ik niet wie dat is, en of het al dan niet de winnaar is. Deze meid doet allerhande Vogue's en zou wel eens een van de beste ANTM'ers ooit kunnen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Is het, is hetTja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry dacht dat het om de uitslag alleen ging.... Volgende keer maar ff wat beter lezen.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Wat leuk, dat waren precies mijn favorieten!! Vooral Elyze vond ik erg leuk, maar ook van Ann zag je dat ze het wel in zich had (kwam er toen niet altijd uit ,maar toch!)quote:Succesvol als model zijn Elyse (Parijs, Hong Kong, overal eigenlijk, en in Hong Kong is ze echt een beroemd model), en Ann, die wat wegzet in Milaan, en laatst een Ray-Ban ad heeft gehad. Verder zijn er niet zo veel sucessen.
Hoezo, dan kun je dat van nu af aan gewoon niet meer doen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ann is ook gewoon kut neergezet in de serie. Zo post ze zelf mee op FORT, en legt ze uit dat sommige dingen heel anders zijn gegaan. De ruzie met Eva waren er bijvoorbeeld 2, die aan elkaar zijn gemonteerd. Je ziet ook gewoon verschil in kleding als je goed oplet. Ook op de shoots waren sommige foto's echt niet haar "best shot". Op de YJ stinger shoot (met dat vliegtuig) was ze helemaal niet de hele tijd op haar gezicht aan het gaan, dat waren alleen de laatste paar frames, als experiment...quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat leuk, dat waren precies mijn favorieten!! Vooral Elyze vond ik erg leuk, maar ook van Ann zag je dat ze het wel in zich had (kwam er toen niet altijd uit ,maar toch!)
Op de officiele site is een youtube filmpje te bezichtigen:quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:55 schreef milagro het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)d_Contest.html?p=4,1
was dit niet het meisje waarvan "velen" hier niet begrepen waarom zij gewonnen had destijds?
zo zie je maar
jaja, niet ANTM , maar toch semi on topic
Dankjewel! Leuk om te lezen ! (wel jammer voor de meiden dat ze niet het effect bereikten wat ze wilden, maar toch!).quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nope. Eva heeft wel twee Applebottoms Jeans campagnes gehad, en verdient flimk. Maar eerder in de hoedanigheid als commercieel model/celeb. Nicole heeft een ad voor Covergirl Eyewear gedaan, samen met Tiiu (=bekend model). Naima is gewoon compleet kansloos, Yoanna heeft een eigen programma over mode op The CW, en doet het dus best oke, maar niet als model.
Succesvol als model zijn Elyse (Parijs, Hong Kong, overal eigenlijk, en in Hong Kong is ze echt een beroemd model), en Ann, die wat wegzet in Milaan, en laatst een Ray-Ban ad heeft gehad. Verder zijn er niet zo veel sucessen.
Deze serie brengt overigens wél een groot succes voort, al zeg ik niet wie dat is, en of het al dan niet de winnaar is. Deze meid doet allerhande Vogue's en zou wel eens een van de beste ANTM'ers ooit kunnen worden.
Ben bang dat die bijna allemaal te oud zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:51 schreef kruimel_20 het volgende:
ze moet echt iets aan d'r tanden doen... of d'r mond dicht houden...
Wel leuk voor haar dat ze gewonnen heeft !
Deed uit ANTM er ook 1 mee? (het was toch model of the world??)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:55 schreef milagro het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)d_Contest.html?p=4,1
was dit niet het meisje waarvan "velen" hier niet begrepen waarom zij gewonnen had destijds?
zo zie je maar
jaja, niet ANTM , maar toch semi on topic
Zou inderdaad wel gaaf zijn. (Maar dan moet ze wel wat vaker "eightteen" antwoorden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:54 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Wat ontzettend gaaf! Ik vind haar niet bijster bijzonder, maar ze is wel een typisch model! Hopelijk wordt zij na tulpen en drugs ons nieuwe exportmiddel
![]()
Nineteen intussenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel gaaf zijn. (Maar dan moet ze wel wat vaker "eightteen" antwoorden.
Zelfs daar mag ze nog 18 op antwoorden als het aan de grap ligt.quote:
Het is nog waar ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Miss J heeft een mooier lichaam (sowieso zn benen).
Furonda heeft echt een fucking lelijke huid. Nicole vind k ook baggerlelijk. Jade is ook ronduit lelijk maar brengt wel leven in de brouwerij.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:39 schreef supkaa het volgende:
[..]
Het is nog waar ook![]()
Als je Furonda zo in de serie ziet en als je n foto van d'r ziet, dat is echt een wereld van verschil..
Mollie sue is momenteel ook mijn favorietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Furonda heeft echt een fucking lelijke huid. Nicole vind k ook baggerlelijk. Jade is ook ronduit lelijk maar brengt wel leven in de brouwerij.
Mollie Sue vind ik hemels.
Helemaal mee eens. Heb echt zin om haar een gruwelijke schop onder d'r kont te geven. Elke keer zegt ze: "Volgende keer gaat het beter, ik ben nu te onzeker." Elke keer!!! Aaaaargh!quote:Op maandag 22 januari 2007 22:19 schreef Xennia het volgende:
Hoop dat Gina eruit gaat vandaag, haar onzekerheid is vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |