Nee de eerstvolgende afl. is Ep 4!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:11 schreef Toeps het volgende:
Is dat ep. 5?
Ik ook, ik lag helemaal gestrektquote:Op maandag 15 januari 2007 22:15 schreef Cerubo het volgende:
Ik zit me echt te bescheuren hier met dat lopen![]()
! Vooral die blonde die 4x viel ofzo, en die neger op het laatst
.
Volgende episode is dus 4quote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hier een lijstje met de episodes. Morgenavond wordt episode 3 uitgezonden.
* 1.1 The Girl Who Learns How To Dance(Part 1)/The Girls Go Bald(Part 2)
* 1.2 The Girl Who Is a True Miss Diva
* 1.3 The Girl Who Kissed a Roach
* 1.4 The Girl Who Kissed a Male Model
* 1.5 The Girl With Two Bad Takes
* 1.6 The Girl Who Has a Temper
* 1.7 The Girl Who Has Surgery
* 1.8 The Girl Who is a Model, Not a Masseuse
* 1.9 The Girl Who is Going to the Moon
* 1.10 The Girl Who is Rushed To The Emergency Room
* 1.11 The Girls Go to Phuket
* 1.12 The Girl Who Walked Through the Ancient City
thanx! Had t niet kunnen zien en kan zaterdag ook niet kijken!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef cinnamongirl het volgende:
En ook deze afl. is weer te zien op Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=PFjqi8up-wE
quote:Jay: Right now you kinda look like you're clunking on a mat!
Furonda: Really? What does my face look like?
Jay: Like you're clunking on a mat!
bij de jurybespreking:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:50 schreef Marvellous het volgende:
Gister was echt een leuke aflevering. Ik heb me rot gelachen om die challenge op het einde. Wel zielig voor Danielle maar ze vatte het iig sportief op. Hopelijk is ze volgende week niet meer kreupel![]()
Ik verbaas me trouwens over het feit dat Furonda er nog in zit, ze lijkt namelijk echt op een Gremlin. Die fotoshoot van haar was ook geen succes.
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:03 schreef Torio het volgende:
die opmerking van tyra over een topmodel dat tijdens een show viel, was dat over naomi?
Tuurlijk, maar dat is haar aartsrivaal, heeft ze heel vaak toegegeven in interviews.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:03 schreef Torio het volgende:
die opmerking van tyra over een topmodel dat tijdens een show viel, was dat over naomi?
tyra heeft naomi ook uitgenodigd in haar talkshow (zonder publiek).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is haar aartsrivaal, heeft ze heel vaak toegegeven in interviews.
Oh ja die schoenenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:16 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb me rot gelachen met die schoenen
dat iemand zich goed zeer zou doen was te verwachten...
Ik kon het ook niet meer laten om te kijken wie er wint....ben erg benieuwd hoe het verder gaat
waarom is die berucht?quote:
dat verklap ik niet want dat zou spoileren zijnquote:
Maar het zal vast wel te maken hebben met de eerder genoemde titel van de episode... Goed gegokt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat verklap ik niet want dat zou spoileren zijn
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
"Boet John! Joe hav toe soepport me!"
Dat is wél een spoiler. Dankjewel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:55 schreef Barby het volgende:
wowh wat zijn ze toch weer anorexia dun!! das echt nieit meer gezond hur!!. Maar ze gaan dus naar Thailand..als ik het goed heb begrepen???
kusjes Barby
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:51 schreef kruimel_20 het volgende:
hoezo berucht? (mag best in een spoiler tag hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
de conclusie hoefde nog niet getrokken te worden hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef Barby het volgende:
Sorry hoor maar ik heb echt niets hier verklapt!!! Al kijk je ff hierboven daar staan al die aflevringen en hoe ze heten. En dat ik nu weet waar Phuket ligt, daar kan ik helaas ook nieks aan doen hur ( mischien op vakantie geweest) dus ik heb hier niks zitten verklappen m aar diegene die hier alles op heeft gezt. Alsjeblieft!
Kusj Barby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is volgende week....
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
ik zit te kijken jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu ANTM-modellen bij Tyra in een modeshow vah House of Derion.
jahaaaaaaaaa!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:58 schreef ChrisJX het volgende:
Is dat hier normaal, om foto's van de volgende aflevering alvast te gaan plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |