waarom is die berucht?quote:
dat verklap ik niet want dat zou spoileren zijnquote:
Maar het zal vast wel te maken hebben met de eerder genoemde titel van de episode... Goed gegokt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat verklap ik niet want dat zou spoileren zijn
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
"Boet John! Joe hav toe soepport me!"
Dat is wél een spoiler. Dankjewel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:55 schreef Barby het volgende:
wowh wat zijn ze toch weer anorexia dun!! das echt nieit meer gezond hur!!. Maar ze gaan dus naar Thailand..als ik het goed heb begrepen???
kusjes Barby
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:51 schreef kruimel_20 het volgende:
hoezo berucht? (mag best in een spoiler tag hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
de conclusie hoefde nog niet getrokken te worden hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef Barby het volgende:
Sorry hoor maar ik heb echt niets hier verklapt!!! Al kijk je ff hierboven daar staan al die aflevringen en hoe ze heten. En dat ik nu weet waar Phuket ligt, daar kan ik helaas ook nieks aan doen hur ( mischien op vakantie geweest) dus ik heb hier niks zitten verklappen m aar diegene die hier alles op heeft gezt. Alsjeblieft!
Kusj Barby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is volgende week....
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
ik zit te kijken jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu ANTM-modellen bij Tyra in een modeshow vah House of Derion.
jahaaaaaaaaa!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:58 schreef ChrisJX het volgende:
Is dat hier normaal, om foto's van de volgende aflevering alvast te gaan plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |