met of zonder spoilers?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef eleganza het volgende:
deze site kwam ik tegen, over antm, zitten ook fotoshoots in![]()
http://www.antm.co.nr/
Ik vind dit n beetje tell-sell achtig uitzien :p Althans de before foto's..quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:32 schreef Torio het volgende:
De make-over foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eens!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:23 schreef Adelante het volgende:
Kari en Gina
Jademaar die blijft er lang in voor de amusementswaarde
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:25 schreef Torio het volgende:
ik vind wendy serieus de lelijkste minst mooie kandidaat in antm-history![]()
Da's in, jeweets.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:36 schreef Elvi het volgende:
Ik vind t net een alien...
Ik wel, maar dan wel met ander haarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:26 schreef supkaa het volgende:
Maar ik snap t niet helemaal met Jade, zelfs als je dr onaangename persoonlijkheid wegdenkt vind ik dr geen model-material
Stomme zet dat ze haar vanaf cycle 5 hebben vervangen door die zouteloze Twiggy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een lijstje met de episodes. Morgenavond wordt episode 3 uitgezonden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:14 schreef Liejannuh het volgende:
Het wordt vanavond uitgezonden op RTL 5 om 20.00 uur.
De aflevering is: The girl who is a true miss diva. Is dat een herhaling of een nieuwe?
Janice is echt zo'n überbitch! Altijd opmerkingen over meisjes die te dik zijn!quote:
Hilarische wijfquote:Op zondag 14 januari 2007 15:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Janice is echt zo'n überbitch! Altijd opmerkingen over meisjes die te dik zijn!![]()
Maar toch is het een tof wijf![]()
(zie vorig topic, toen had ik dit lijstje ook gepostquote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hier een lijstje met de episodes. Morgenavond wordt episode 3 uitgezonden.
* 1.1 The Girl Who Learns How To Dance(Part 1)/The Girls Go Bald(Part 2)
* 1.2 The Girl Who Is a True Miss Diva
* 1.3 The Girl Who Kissed a Roach
* 1.4 The Girl Who Kissed a Male Model
* 1.5 The Girl With Two Bad Takes
* 1.6 The Girl Who Has a Temper
* 1.7 The Girl Who Has Surgery
* 1.8 The Girl Who is a Model, Not a Masseuse
* 1.9 The Girl Who is Going to the Moon
* 1.10 The Girl Who is Rushed To The Emergency Room
* 1.11 The Girls Go to Phuket
* 1.12 The Girl Who Walked Through the Ancient City
The Janice Dickinson Modeling Agencyquote:Op zondag 14 januari 2007 15:55 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Hilarische wijf![]()
Ze was een van de redenen dat ik naar ANTM keek. Ik heb gehoord dat ze haar eigen show heeft in Amerika. Lijkt me zeker wel relax![]()
Janice is idd zo lekker fout dat het weer goed isquote:Op zondag 14 januari 2007 15:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Janice is echt zo'n überbitch! Altijd opmerkingen over meisjes die te dik zijn!![]()
Maar toch is het een tof wijf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef Ephemera het volgende:
Wat een heerlijke serie is dit toch. Ik hou speciaal de maandagavond voor vrij.
Ik ben alleen zo dom geweest om stiekem op te zoeken wie de winnaar is gewordenDat verpest toch wel beetje het kijkplezier
Ik kijk altijd meteen wie de winnares is geworden, dan kijk je met heel andere ogen naar de beoordelingen en weet je meteen dat die veelal nergens over gaan. Zeker als je het weet ga je toch sterk twijfelen of het niet vantevoren al vaststaat wie er gaat winnen. Ik vind de serie er trouwens niet minder leuk door hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
haha heb ik ook altijd gedaan, om me geestelijk voor te bereiden op de winnaresquote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik kijk altijd meteen wie de winnares is geworden, dan kijk je met heel andere ogen naar de beoordelingen en weet je meteen dat die veelal nergens over gaan. Zeker als je het weet ga je toch sterk twijfelen of het niet vantevoren al vaststaat wie er gaat winnen. Ik vind de serie er trouwens niet minder leuk door hoor![]()
Ik hou me in, ik hou me in, ik hou me in.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef Sharapova het volgende:
[..]
haha heb ik ook altijd gedaan, om me geestelijk voor te bereiden op de winnaresen om teleurstellingen van favorieten die afvallen te voorkomen.
maar nu voor het eerst niet gedaan.... *trots*![]()
you're so totally right chrisquote:
Voor degenen die zich niet kunnen beheersen maar tussen spoiler tags..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef brando het volgende:
En verzoekje: wie kan me helpen aan de link naar de tweede aflevering (de aflevering na de "grote groep aflevering" dus) op youtube? Als ik "America's Next Topmodel (cycle) 6" invoer, krijg ik aflevering 9 te zien, zag ik snel... (heb maar even vergeten welk model in beeld stond - herkende haar sowieso niet, gelukkig).
Op ANTM cycle 6 - episode 2 zoeken werkt ook niet... ik krijg dan ##^**( gezichten te zien uit verdere afleveringen...
Ik vind haar wel grappig.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef Roi het volgende:
wtf dat aziatische kind is echt gek!(/dom)
Ik kwam echt niet meer bij.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:17 schreef parselmouth het volgende:
Daniella die nog langs dat gordijn kroop, rofl
Dat die jury daar dan ook zit met zo'n stalen gezicht...
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef Jerruh het volgende:
Geweldig!
Inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Danielle steeds leuker worden, en die stem van haar..is so Getto, geinig![]()
agreed!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef parselmouth het volgende:
Wat die Furonda er trouwens in doet is me een raadsel, scharminkelig hoofdje met een erg slechte huid.
Ja, dat is mij ook een raadselquote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wat die Furonda er trouwens in doet is me een raadsel, scharminkelig hoofdje met een erg slechte huid.
Kari had tenminstequote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef Barby het volgende:
Zij is niet extreem dun enzo, kzeg niet dat ze dik is maar dit is een wat beter formaat dan alle andere models daar.Kvind het heel jammer...
Bedoel je Yaya? Die had in het begin inderdaad schuurpapier op d'r hoofd zitten.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook een raadsel![]()
Ze heeft een [afbeelding] hoofd vorm en haar huid is niet dat je zegt the best.
Maar dat je geen gave huid hoeft te hebben is al in eerdere cylces geen probleem geweest, ben ff haar naam kwijt. Maar haar huid knapte met elke aflevering super op en op het laatst had ze een perzikhuidje... vraag me af wat ze heeft gekregen van de deskundigen daar![]()
Haha, inderdaad precies als dat alien-plaatjequote:Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook een raadsel![]()
Ze heeft een [afbeelding] hoofd vorm en haar huid is niet dat je zegt the best.
Maar dat je geen gave huid hoeft te hebben is al in eerdere cylces geen probleem geweest, ben ff haar naam kwijt. Maar haar huid knapte met elke aflevering super op en op het laatst had ze een perzikhuidje... vraag me af wat ze heeft gekregen van de deskundigen daar![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
oow en ik zie net op deze site ; http://www.blackchandelie(...)ing-Cockroach/Detail
Je kunt zo'n kakkerlak levend! kopen met van die geweldigestrass-steentjes erop
![]()
.... omg wie koopt zoiets
![]()
De kleding op de site vind ik dan wel weer leuk![]()
Vroeg me trouwens af of dat niet valt onder de noemer dierenmishandeling..quote:Op maandag 15 januari 2007 23:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
oow en ik zie net op deze site ; http://www.blackchandelie(...)ing-Cockroach/Detail
Je kunt zo'n kakkerlak levend! kopen met van die geweldigestrass-steentjes erop
![]()
.... omg wie koopt zoiets
![]()
De kleding op de site vind ik dan wel weer leuk![]()
Vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vroeg me trouwens af of dat niet valt onder de noemer dierenmishandeling..
Zeker wel!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vroeg me trouwens af of dat niet valt onder de noemer dierenmishandeling..
slingerend aan een riempje is tot daaraan toe, maar gezoend worden door Jade wens je de lelijkste kakkerlak nog niet toe.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:15 schreef Marty het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af.
Ik ben geen fan van kakkerlakken, maar ik vind dit best zielig voor die beestjes!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef Argento het volgende:
[..]
slingerend aan een riempje is tot daaraan toe, maar gezoend worden door Jade wens je de lelijkste kakkerlak nog niet toe.
de dierenshoot is altijd leuk! Dit jaar is ie vooral mooi!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:23 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja inderdaad, dat stomme gedoe met die kakkerlak! Maar goed elk seizoen zit er wel iets met een beest in (als ik me niet vergis bijvoorbeeld een vogelspin, krokodil) En ik vind het onwijs jammer dat ze die chinees (heet ze gina?) er niet uitgegooid hebben..
ik heb datzelfde probleemquote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef Ephemera het volgende:
Wat een heerlijke serie is dit toch. Ik hou speciaal de maandagavond voor vrij.
Ik ben alleen zo dom geweest om stiekem op te zoeken wie de winnaar is gewordenDat verpest toch wel beetje het kijkplezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |