Hahaha, nee niet écht opeten gekkie, hij blijft wel leven! Ik bedoel gewoon goed verdedigen, wees maar gerust!quote:
Mênquote:Op maandag 29 januari 2007 17:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Hahaha, nee niet écht opeten gekkie, hij blijft wel leven! Ik bedoel gewoon goed verdedigen, wees maar gerust!
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Lazovic vrijgesproken.. Onbegrijpelijk.
Hehe lolquote:Op maandag 29 januari 2007 17:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Hahaha, nee niet écht opeten gekkie, hij blijft wel leven! Ik bedoel gewoon goed verdedigen, wees maar gerust!
Op El Akchaouiquote:Op maandag 29 januari 2007 19:49 schreef NMGN23 het volgende:
Dit is toch niet te geloven! Waar letten die lui in Zeist op?
Eindelijk eens een goede pauzeactquote:Op maandag 29 januari 2007 22:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
Busta Rhymes voor 2,5 jaar naar NEC, ben benieuwd.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:16 schreef Strooper het volgende:
[..]
Eindelijk eens een goede pauzeact![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
Busta Rhymes voor 2,5 jaar naar NEC, ben benieuwd.
Aan 1 bokser hebben we wel genoegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:15 schreef DeVinger het volgende:
Ik noem een lazovic
Jep. (Net als Huntelaar trouwens)quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef DeVinger het volgende:
Hij komt officieel toch uit de jeugdopleiding van De Graafschap?
Mario luistert goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:27 schreef EKterror het volgende:
Volgend jaar Van Beukering halen, ik blijf erbij.
Dat geldt andersom even goedquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:19 schreef Virus het volgende:
Ik ben totaal niet voor Vitesse maar er stroomt soms best wat leuks door uit hun jeugd. En NEC profiteerd er hartelijk van mee.
brrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:21 schreef Posdnous het volgende:
Denneboom ging bijna naar PSV volgens ForzaNEC.nl.
quote:NEC vroeg PSV te veel voor droeve Denneboom
1/2/2007 8 :12
Een dag wachten op groen licht uit Newcastle leverde niets op. The Magpies geen nieuwe spits, PSV geen Luque, en NEC vroeg te veel voor een alternatief: Romano Denneboom.
Omdat een gebrek aan daadkracht bij Newcastle zich aftekende, schoof PSV voorzichtig ook andere opties naar voren. Denneboom gold als potentiële alternatief.
'Het is heel jammer, want we hadden eigenlijk een akkoord met Newcastle over Luque, maar omdat de voorzitter dwars ging liggen, is het toch niet doorgegaan', zegt technisch manager Stan Valckx in De Telegraaf.
'Denneboom was inderdaad een optie, maar bij nader inzien wilden wij voor een speler van die categorie niet zoveel geld uitgeven', refereert Valckx aan de prijs die NEC neerlegde in Eindhoven.
Voor Denneboom was het afketsen van een transfer naar PSV een flinke domper. 'Ik ben ontzettend verdrietig', zegt de aanvaller in De Telegraaf. 'PSV bood me een goed contract voor anderhalf jaar, maar NEC wilde me niet laten gaan voor de afkoopsom van een half miljoen euro die PSV wilde betalen.'
'Ik vind dat PSV een uitstekende aanbieding heeft gedaan. Als NEC tegen degradatie gespeeld zou hebben, dan had ik het begrepen dat NEC me niet wilde laten gaan, maar nu niet.'
haha inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:09 schreef Mark het volgende:
Het is nog steeds niet zeker wat hij wil. De ene week tekent hij bij, dan wil hij weer weg. Lijkt wel een vrouw
Alleen nu kan het niet meer volgens mij. de transferperiode is toch voorbij?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:09 schreef Mark het volgende:
Het is nog steeds niet zeker wat hij wil. De ene week tekent hij bij, dan wil hij weer weg. Lijkt wel een vrouw
Dat wel, maar zijn contract loopt ook af, en het is onduidelijk wat hij volgend seizoen wilquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Alleen nu kan het niet meer volgens mij. de transferperiode is toch voorbij?
die retard hoef ik nie hoorquote:
quote:Tegenover Voetbalzone.nl reageerde Denneboom teleurgesteld, maar begripvol: "Ik had graag de overstap naar PSV gemaakt maar ik begrijp dat NEC deze keuze heeft moeten maken. Ik ben teleurgesteld over het feit dat ik deze kans nu niet heb kunnen grijpen maar ik ben een professional en zet mij dus 100% in voor NEC."
quote:NEC is hofleverancier van het Nederlands elftal onder 21 jaar. KNVB-coach Hans Schrijver selecteerde vier spelers van de Nijmeegse club. Het gaat om verdediger Mark Otten, middenvelder Ferne Snoyl, aanvaller Rutger Worm en nieuwkomer Lorenzo Davids. Oranje onder 21 speelt volgende week woensdag een oefeninterland tegen Denemarken. De wedstrijd wordt gespeeld in het Polman Stadion in Almelo. (Omroep Gelderland)
quote:Looijen: Afketsen ligt aan PSV
Door: Chiron | Gepubliceerd: Vandaag 15:08 | Laatst bewerkt: Vandaag 15:08 | 1 reactie
Leen Looyen, technisch directeur van NEC, legt de schuld van het niet doorgaan van de transfer van Romano Denneboom bij PSV.
Als zij me drie dagen eerder bellen met de mededeling dat zij in Denneboom een alternatief zien voor Luque, kan ik actie ondernemen om hem te vervangen. Ik zeg je dat, wanneer PSV dat gedaan had, Romano nu bij PSV had gezeten. Nu konden we niet accoord gaan.
NEC had geen tijd om een vervanger aan te trekken. We hadden vier opties: Van Beukering, Slory, Cairo en Amoah. Die laatste was al onderweg, maar het kon allemaal niet doorgaan.
forzanec.nl
gelukkig is hij denk ik niet zo gek , netzoals Stijn Vreven .quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Amoah. Dat zou ik wel smerig hebben gevonden
..
een inkopertjequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:09 schreef Mark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |