Inderdaad, hij heeft ook niet bepaald een clean-sheet of zo. Maar goed, dan moet Wisgerhof hem maar opeten. Zoals hij dat ook deed met Huntelaar, Charisteas en Alves.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Lazovic vrijgesproken.. Onbegrijpelijk.

Hahaha, nee niet écht opeten gekkie, hij blijft wel leven! Ik bedoel gewoon goed verdedigen, wees maar gerust!quote:

Mênquote:Op maandag 29 januari 2007 17:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Hahaha, nee niet écht opeten gekkie, hij blijft wel leven! Ik bedoel gewoon goed verdedigen, wees maar gerust!

quote:Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Lazovic vrijgesproken.. Onbegrijpelijk.
Hehe lolquote:Op maandag 29 januari 2007 17:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Hahaha, nee niet écht opeten gekkie, hij blijft wel leven! Ik bedoel gewoon goed verdedigen, wees maar gerust!

Op El Akchaouiquote:Op maandag 29 januari 2007 19:49 schreef NMGN23 het volgende:
Dit is toch niet te geloven! Waar letten die lui in Zeist op?

Eindelijk eens een goede pauzeactquote:Op maandag 29 januari 2007 22:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
Busta Rhymes voor 2,5 jaar naar NEC, ben benieuwd.

quote:Op maandag 29 januari 2007 22:16 schreef Strooper het volgende:
[..]
Eindelijk eens een goede pauzeact![]()

quote:Op maandag 29 januari 2007 22:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
Busta Rhymes voor 2,5 jaar naar NEC, ben benieuwd.

Aan 1 bokser hebben we wel genoegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:15 schreef DeVinger het volgende:
Ik noem een lazovic

Jep. (Net als Huntelaar trouwens)quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef DeVinger het volgende:
Hij komt officieel toch uit de jeugdopleiding van De Graafschap?
Mario luistert goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:27 schreef EKterror het volgende:
Volgend jaar Van Beukering halen, ik blijf erbij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |