1 2 3 | Vitesse 7 10 2 27 18 NEC 2 10 7 18 27 |
mooie derby dus!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
3-2
Veel drama en hier en daar wat gebroken benen.
Opengesplerte wenkbrouwen en opgezwolle lippen.
Hopelijk ook nog een paar gescheurde enkelbanden.
Ik denk dat het niet gebeurt, of de schorsing van onze sympathieke back moet opgeheven wordenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef Grimm het volgende:
[..]
ik hoop 't, kan ik me neef weer een leuk smsje sturen
Nee maar ik heb serieus geen idee wat de uitslag wordt, kan echt alle kanten op voor mijn gevoelquote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef hoM3r het volgende:
1-0, door een blunder van de keeper van nec op een vrij waardeloze inzet van Sansoni, ik denk zo rond de 88e minuut.
De kranten zullen het gaan betitelen als een zwaar tegenvallende derby, de Vitesse fans zullen het betitelen als 1 van mooiste wedstrijden in de geschiedenis. De nec fans zullen uiteraard enorm balen, weer lukt het niet in Arnhem te winnen. Ze zullen huilen dat het niet eerlijk is omdat Vitesse failliet had moeten zijn.
ja, fuck ja..quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet gebeurt, of de schorsing van onze sympathieke back moet opgeheven worden![]()
Blijf van die paddestoeletjes af man, fantast.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nee maar ik heb serieus geen idee wat de uitslag wordt, kan echt alle kanten op voor mijn gevoel![]()
Idd, overduidelijk dat ODW slaag gaat krijgen van Vitesse.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Blijf van die paddestoeletjes af man, fantast.![]()
Als er nou iets fout gaat met de afbouwquote:Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Idd, overduidelijk dat ODW slaag gaat krijgen van Vitesse.
Maar even serieus, staan er nog rellen gepland?
Anders zal er wel weer niks gebeuren , meer verbaal.quote:Snel ombouwen na concert Shakira
De medewerkers van Gelredome wacht ’s nachts na het concert van Shakira op zaterdag 3 februari een race tegen de klok. Voor zondagmiddag half een moet het stadion zijn omgebouwd, omdat dan Vitesse-NEC wordt gespeeld. „In een nacht de boel ombouwen hebben we vaker gedaan”, zegt Gelredome- directeur Jasper van Amstel. „Maar door alle extra veiligheidsmaatregelen voor de derby moeten we flink aan de slag.” Het concert van Shakira is uitverkocht.
Gelderlander
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Maar even serieus, staan er nog rellen gepland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |