Wat bedoel je lieverd?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou eindelijk eens ehmm...............
Dat ga ik dan toch niet meer meemaken, want als dat er aan zit te komen, ben ik al afgehaakt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
llona: Nathanael, mag ik even een vraag tussendoor stellen?
Stel dat Huub eruit gaat, is Sylvia dan de volgende?
Domme doos.
Sylvia gaat toch niet in deze shit trappen he...
syl komt voor Huub op. Go Sylquote:
Je zal het maar bij moeten lezenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
Het gaat lekker........ 10 COS vol in 24 uur........
Nathanael zit nu wel heeeel glad te praten hoor... SYlvia lijkt het prettig te vinden dat ze serieus genomen wordt door NL. Het zou zo enorm dom zijn als ze meegaat in een stemming tegen Huub...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ga ik dan toch niet meer meemaken, want als dat er aan zit te komen, ben ik al afgehaakt.
Hoe zit dat trouwens met types als Brian en Natasia. Was is er misgegaan met dat soort types. Een soort kortsluiting in de hersens gehad ofzo? Ik begrijp niet hoe mensen zo verrot kunnen denken.
Als dat echt zo is, is het exit Huub dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef Gigageil het volgende:
Op Sylvia knap ik ook af nu.....achter de rug om van Huub nu met de Duivel aanpappen, de slet.....
OOK een weggooier dus.....![]()
![]()
![]()
Ik heb het haar nog niet horen zeggen. Volgens mij had ze het er net wel over dat ze niet in een hoekje gedreven wil worden. Misschien in andere bewoordingen, maar toch.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Sylvia inmiddels al gezegd dat ze Huub er nooit zal uitstemmen?
(ik durf zelf niet naar die stream te luisteren)
dan stop ik met kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, is het exit Huub dus.
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Sylvia inmiddels al gezegd dat ze Huub er nooit zal uitstemmen?
(ik durf zelf niet naar die stream te luisteren)
Dat zou het wel eens kunnen zijn!! Dat types als Brian en Natasia het produkt zijn van broer en zus ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:52 schreef riri het volgende:
wat een inteelt toestand in dat huis.....
Ik had wel begrepen dat ze het enigszins voor Huub opnam. Of zit ik naar een andere Sylvia te luisteren?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef Gigageil het volgende:
Op Sylvia knap ik ook af nu.....achter de rug om van Huub nu met de Duivel aanpappen, de slet.....
OOK een weggooier dus.....![]()
![]()
![]()
ze blijft het voor huub opnemen dus wij luisteren naar dezelfde sylviaquote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik had wel begrepen dat ze het enigszins voor Huub opnam. Of zit ik naar een andere Sylvia te luisteren?![]()
Zo'n stemming moet toch unaniem zijn?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nathanael zit nu wel heeeel glad te praten hoor... SYlvia lijkt het prettig te vinden dat ze serieus genomen wordt door NL. Het zou zo enorm dom zijn als ze meegaat in een stemming tegen Huub...
Ik ook, zonder twijfel. Als het in de exitronde lukt over een paar weken om Huub eruit te stemmen, is het einde DGK.quote:
In dit gesprek merk ik een duidelijke omslag......quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik had wel begrepen dat ze het enigszins voor Huub opnam. Of zit ik naar een andere Sylvia te luisteren?![]()
dan stop ik ook met kijkenquote:
Ik verwacht van nietquote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef smalfilm het volgende:
Gaat Bart er trouwens nu wel of niet uit?
Dat meen je niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef Wireless het volgende:
Yup, Sylvia is over. Huub gaat eruit.
Maarja, 1 troost, Sylvia is de volgende.
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
dan stop ik ook met kijken
offtopic: als we toch niet meer kijken trek dan maar iets gemakkelijks aan!
Doet ze echt niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef CarOnline het volgende:
Ohh Sylvia, niet doen! Je graaft je eigen graf!
Ik zit dus duidelijk op de verkeerde streamquote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef CarOnline het volgende:
Ohh Sylvia, niet doen! Je graaft je eigen graf!
Je dreigt weer door te slaan, vriend scan! Heb je wel eens op hun huidskleur gelet?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn!! Dat types als Brian en Natasia het produkt zijn van broer en zus ofzo.
Dat er daarom iets in die bovenkamers niet helemaal in orde is. Daar zit een draadje los.
ik ook, maar eigenlijk ben ik het al, ik word echt ziek van dat huub bashenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als Syl omgaat dan..dan..wordt ik heel boos!
Ja, ik snap het ook niet. Het is een soort masochisme ofzo..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik lach me echt helemaal kapot om jullie!
GA DAN WAT ANDERS DOEN!!!
ik heb helemaal geen streams maar ik ben zo bang dat ze zich inlaat met die gladde glibberquote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik zit dus duidelijk op de verkeerde stream![]()
adem in, adem uit...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ook, maar eigenlijk ben ik het al, ik word echt ziek van dat huub bashen
Hou maar op, ze komen duidelijk niet van de Veluwe dus ehm.... voordat dit weer in een oeverloos gedram over huidskleur verandertquote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef demins het volgende:
Je dreigt weer door te slaan, vriend scan! Heb je wel eens op hun huidskleur gelet?![]()
Inderdaad heel knap van ze, hoe ze zich zo weten op te stellen dat iedereen van ze walgt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:55 schreef Day het volgende:
Grappig, NL en Huub maken ruzie en uiteindelijk hebben Brian en Natasia het gedaan.![]()
Nee, sorry.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Je dreigt weer door te slaan, vriend scan! Heb je wel eens op hun huidskleur gelet?![]()
Ook dat bezorgt hartkloppingen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
adem in, adem uit...
streams een paar uurtjes uitzetten en alleen op fok! lezen.
Helpt echt !
NEEEEEEEEEEE van wat ik op fok lees word ik ook niet vrolijk, daar word ik zelfs nogggggggggg kwader van. heeft iemand een zakje ik ga zo hyperventileren van kwaadheidquote:Op zondag 7 januari 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
adem in, adem uit...
streams een paar uurtjes uitzetten en alleen op fok! lezen.
Helpt echt !
Bij mij zou hij per direct teruggestuurd worden na deze weken DGK.... dan sturen ze maar een ander.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Moet je voorstellen dat Nathanael een project leidt in je organisatie...mwaaaaaaaaaaa
Niet doen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen streams maar ik ben zo bang dat ze zich inlaat met die gladde glibber![]()
Dat maakt al niet meer uit, want dan gaan zij er dus vanuit dat agressie populair maaktquote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef Wireless het volgende:
En de kijkerspoll moet ook nog komen natuurlijk met Huub waarschijnlijk ergens in de bovenste regionen. Misschien dat dat nog in zijn voordeel werkt.
het zijn goede vragen...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niet doen.
Sylvia weet nu precies wat ze doet.
Ze vraagt heel bewust dingen aan NL.
Pfff... godzijdank. Waarom werd dat hier wel geschreven dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef Gert het volgende:
Ik heb het gesprek aanstaan, en Sylvia heeft nog niets gezegd wat ook maar in de richting komt van dat ze Huub eruit zal stemmen.
Ze laat zich ook in met die drek snot.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen streams maar ik ben zo bang dat ze zich inlaat met die gladde glibber![]()
De stem kapte het gesprek af omdat ze wel duidelijk hadden wat er loos was en Brian kreeg te horen dat 24uur aanvragen geen fles wijn bestellen is en dat hij dat voortaan niet zo maar moet doenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:03 schreef RTM1988 het volgende:
wat zei de stem?
Dat het vragen om 24 uur niet hetzelfde zou moeten zijn voor Brian als het bestellen van een fles wijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:03 schreef RTM1988 het volgende:
wat zei de stem?
beide, één op links en 1 op rechtsquote:Op zondag 7 januari 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
jeetje ik wil alle 2 de streams horen lastigggggggggggggggggggg wat moet ik kiezen
Ze praat redelijk "vriendelijk" met NL.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff... godzijdank. Waarom werd dat hier wel geschreven dan?
Als ze dat zelf niet doorheeft, dan is ze stapelgek.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sylvia is niet zo trouw aan Huub. Ze lag niet goed en ziet nu haar kans om over te stappen.
Eerlijk als ze is zal ze nog wel aan Huub denken maar ze ziet dit ook als een mogelijkheid om aansluiting te vinden bij het andere kamp. Die laten haar natuurlijk knetterhard vallen als Huub weg is.
Ja maar ik neem aan dat ze dat zelf ook wel kan bedenkenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sylvia is niet zo trouw aan Huub. Ze lag niet goed en ziet nu haar kans om over te stappen.
Eerlijk als ze is zal ze nog wel aan Huub denken maar ze ziet dit ook als een mogelijkheid om aansluiting te vinden bij het andere kamp. Die laten haar natuurlijk knetterhard vallen als Huub weg is.
Een beetje goede psycholoog leest inderdaad mee op Fok ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:07 schreef snetje het volgende:
ten eerste denk ik dat de psychologe meer op de hoogte is als men daar vermoed ....een beetje psychologe verdiept zich meer in de personen waar ze mee te maken krijgt ....die zal ook wel streams volgen ( misschien ook FOK lezen)
en post meequote:Op zondag 7 januari 2007 23:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Een beetje goede psycholoog leest inderdaad mee op Fok ja.![]()
Kan Natasia ook ff een gesprekje met de psycholoog krijgen? Effe kijken wat ze te zeggen heeft.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
natas zegt er is niets mis met brian, nena en mij![]()
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart is controlfreak
Valt me erg mee jaquote:Op zondag 7 januari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wel boeiend. Wonderlijk dat ze dit gesprek laten zien trouwens
hoezo wonderlijk? er worden toch geen schokkende dingen verteld.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht het net ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Dat eerste denk ik ook, je kan niet als psychologe onvoorbereid daarin stappen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:07 schreef snetje het volgende:
ten eerste denk ik dat de psychologe meer op de hoogte is als men daar vermoed ....een beetje psychologe verdiept zich meer in de personen waar ze mee te maken krijgt ....die zal ook wel streams volgen ( misschien ook FOK lezen)
ten tweede .... sylvia is niet gek !! N.L probeert nu haar nu nog om te lullen ....de anderen heeft hij al ingepakt .... jammer dan ! lukt hem ....hem ? de 3 heren dus ! toch niethet plannetje om huub op deze wijze eruit te krijgen zal niet lukken ...
Normaal gesproken zijn dit soort gesprekken toch wel privé.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:13 schreef Flyduck het volgende:
[..]
hoezo wonderlijk? er worden toch geen schokkende dingen verteld.
Het is heel duidelijk hoor. Bart vertelt via een kleine omweg een beetje hoe het programma gemaakt wordt en hoe er met de mensen wordt omgesprongen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:12 schreef Flyduck het volgende:
Wat een vaag gesprek van bart met de psycholoog...
Dat was toch ook allang duidelijk. Bart vat het nu alleen even samen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk hoor. Bart vertelt via een kleine omweg een beetje hoe het programma gemaakt wordt en hoe er met de mensen wordt omgesprongen.
Goh, op je pik getrapt? Betreed iemand je terrein? Misschien mag jij na bart naar de shrinkquote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Waar komen in godsnaam al die newbee's vandaan ?
Nee natuurlijk niet ( Hulde daarvoor overigens) Dit is de enige manier om de doortraptheid van deze gasten aan de wereld te tonen......gezien rechtszaken achteraf niet onverstandig.....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Zware kritiek op de programmamakers. En nog de streams niet zwart
Helemaal mee eens scanman , wel echt grote klasse dat de redactie dit laat zien maakt het verassend open eerlijk voor mijquote:Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk hoor. Bart vertelt via een kleine omweg een beetje hoe het programma gemaakt wordt en hoe er met de mensen wordt omgesprongen.
Sja, we zijn nou eenmaal wereldberoemd als de meest fantastische streamers die een goeie kijk op de zaak hebbben.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Meer dat hij min of meer gedwongen wordt dingen te doen om zo het programma gaande te houden. Dat is wat hij zegt. Doe je daar niet aan mee, dan heb je een groot probleem. Hij zegt heel veel nu... zware kritiek.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:15 schreef Miraaa het volgende:
Nee, hij krijgt een baksteen in zijn maag van dat achterbakse gelul, waar hij zelf heel de dag aan deel neemt, mevrouw.![]()
Lurkers die zich ook op zaten te vreten over de streams en nu hun ei kwijt willenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Nee, ik ben geen natasia. hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:18 schreef s0k het volgende:
[..]
Goh, op je pik getrapt? Betreed iemand je terrein? Misschien mag jij na bart naar de shrink
Dit is wel even wat anders dan dat stiekeme gedoe van BB.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:18 schreef farceman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens scanman , wel echt grote klasse dat de redactie dit laat zien maakt het verassend open eerlijk voor mij
DGK_REDACTIE respect!
Wij dachten het idd al wel, maar het wordt nu dus ook echt uitgesproken. Ze zitten nog meer aan touwtjes dan ik dacht.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat was toch ook allang duidelijk. Bart vat het nu alleen even samen.
Oh. Oke. Zouden ze wat van kunnen leren daar binnenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen natasia. hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ja, daar doelde ik eigenlijk opquote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lurkers die zich ook op zaten te vreten over de streams en nu hun ei kwijt willen![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is wel even wat anders dan dat stiekeme gedoe van BB.![]()
idd Huldequote:
10 COS in 24 uur........ DGK heeft gewoon permanent bovenaan gestaan in de Active Topicsquote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Die blijft in de plaats van Bart. Eerlijk en recht door zee die hond.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef RTM1988 het volgende:
waneer gaat benji eigenlijk weg?
Dat ookquote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
10 COS in 24 uur........ DGK heeft gewoon permanent bovenaan gestaan in de Active Topics![]()
Hier nog een. Zowiesoquote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd Hulde![]()
(nu nog normaal beeld en ik ben helemaal happy)
Maar doelt ie nou op meewerken op aandringen van "achter" of van de medebewoners?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Angelique wilde waarschijnlijk niet meewerken en zit daarom nu thuis.
Dat geeft ie dus aan, dat daar het conflict zit......quote:Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef Lieve het volgende:
. Bart moet maar eens autentiek worden
ik ben toch ondertussen geen newbie meer ??????quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Dat soort dingen doe je ook pas als je met een stel mensen zit die de moeite waard zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:23 schreef Black_king het volgende:
Bart krijgt de raad zijn frustraties uit te spreken. Ik geloof niet dat hij daar zin in heeft.
Imho: "Achter"quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar doelt ie nou op meewerken op aandringen van "achter" of van de medebewoners?
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef farceman het volgende:
Ben echt helemaal met Bart eens en daar kan hij niks aan doen en de redactie ook niet'typische gevalletje van klaar ermee. Helaas jammer maar Bart is te normaal en eerlijk persoon hiervoor
je voelt je aangesproken, dus je bent nu nog even newbequote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ben toch ondertussen geen newbie meer ??????![]()
Zoooooo voorspelbaar ditquote:
Eensch ! Maar hij heeft een ander doel. Hij realiseert zich ook dat hij dat doel niet in zijn eentje kan bereiken .....Namelijk het winnen van het spel.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe je ook pas als je met een stel mensen zit die de moeite waard zijn.
Nou, we weten met welke mensen Bart nog meer in de kooi zit.
Van achter. Ze zitten allemaal aan touwtjes.... knip je zelf die touwtjes door, dan heb je een probleem.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar doelt ie nou op meewerken op aandringen van "achter" of van de medebewoners?
Sja, maar dat zou niet echt een verrassing moeten zijn voor 'm. Je bent uiteindelijk een figurant in deze poppenkast.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van achter. Ze zitten allemaal aan touwtjes.... knip je zelf die touwtjes door, dan heb je een probleem.
Eensquote:Op zondag 7 januari 2007 23:28 schreef s0k het volgende:
Ze zouden die bewoners eigenlijk wekelijks een halfuurtje a uurtje met, om in .NL's stijl te blijven, 'to the shrink' sturen. Levert een hoop leuks op
Hij moet er echt uit gaan. Het verblijf in de gouden kooi doet hem weinig goeds. Bart is best een goede vent, maar niet in dit programma. Hij moet echt lekker verder gaan leven met Lesleyquote:Op zondag 7 januari 2007 23:27 schreef farceman het volgende:
Lesley ik meen oprecht dat je blij mag zijn met je vriend.
echt een eerlijke en slimme gast die hier heel vaak verkeerd wordt begrepen
Gewoon negeren die klootzakken...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Yo!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is wel even wat anders dan dat stiekeme gedoe van BB.![]()
En dan gaan mensen spreken...... Een vaak gebruikt truukje. Maar het geeft mensen ook inzicht in de zaken die ze zelf veranderen kunnen.....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:26 schreef schizolientje het volgende:
Slim, er valt een lange stilte, daar zijn de meeste mensen erg bang voor
Juist, dat is het probleem.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Hij moet er echt uit gaan. Het verblijf in de gouden kooi doet hem weinig goeds. Bart is best een goede vent, maar niet in dit programma. Hij moet echt lekker verder gaan leven met Lesley
Dan moeten ze mij nemenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:20 schreef schizolientje het volgende:
Laat Bartje maar lekker gaan en stuur meteen een leuke relnicht naar binnen, die mis ik hier nog, lijkt me leuk
We knowquote:Op zondag 7 januari 2007 23:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Gewoon negeren die klootzakken...
Oh ben er zelf ook een.
Kon me niet meer inhouden. Eerste postje aarzelend maar dit is verslavend.
En waar blijft die top 8.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yo!!!
Klopt, bij BB werd alles achter de schermen gehouden, en dit is right out in the open. Wel leuk voor de huis-, tuin- en keukenpsychologen onder ons. En wat gebruikt Bart veel moeilijke woorden zeg! Knap![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yo!!!
Klopt, bij BB werd alles achter de schermen gehouden, en dit is right out in the open. Wel leuk voor de huis-, tuin- en keukenpsychologen onder ons. En wat gebruikt Bart veel moeilijke woorden zeg! Knap![]()
Hij moet er idd uit want hij kan geen jarenlang toneel spelen, dat zit niet in hemquote:Op zondag 7 januari 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moet er echt uit gaan. Het verblijf in de gouden kooi doet hem weinig goeds. Bart is best een goede vent, maar niet in dit programma. Hij moet echt lekker verder gaan leven met Lesley
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 7 januari 2007 23:26 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij zit dat mens de hele dag met haar neus tegen een TFT-scherm aangedrukt thuis.....![]()
Bart Springin'tveld ?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yo!!!
Zal ze Hilary bedoelen? De volgende president van de USAquote:Op zondag 7 januari 2007 23:31 schreef s0k het volgende:
Wat zegt nena nou? achter elke slimme man zit een vrouw, en ze komt met bill clinton aan. Is dit nou een vrijbrief dat mannen slim worden van gepijpt worden?
Ze heeft best wel hersens
nahhhhhh ok danquote:Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je voelt je aangesproken, dus je bent nu nog even newbe![]()
die moet ook nog eerst bij de psycholoog langsquote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef RTM1988 het volgende:
waneer gaat benji eigenlijk weg?
nee, die andere vrouwquote:Op zondag 7 januari 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ze Hilary bedoelen? De volgende president van de USA
Dat zou een droom zijn..I love HILLARY..al is het jammer dat ze niet het charisma van Bill heeft..maar gelukkig wel zijn steun.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ze Hilary bedoelen? De volgende president van de USA
Maurice was niet zo erg toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waar blijft die top 8.
Je bent te laat trouwens. Dit was toch wel verreweg de meest verschrikkelijke reality avond ooit. En wees blij dat jij nooit in een huis hebt gezeten met zoveel asociale, achterbakse idioten. Maurice was hier nog niets bij
Nee, dat zegte hij niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:29 schreef RTM1988 het volgende:
heeft bart gezegt dat tie blijft?
was er mee bezig, was ineens ski-springen op eurosport, en toen viel de stroom uit. Heb 'em wel gesaved, dus komt nog.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waar blijft die top 8.
Je bent te laat trouwens. Dit was toch wel verreweg de meest verschrikkelijke reality avond ooit. En wees blij dat jij nooit in een huis hebt gezeten met zoveel asociale, achterbakse idioten. Maurice was hier nog niets bij
Is napraten. NL gebruikte dat metafoor al eens...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:34 schreef Black_king het volgende:
De psycholoog probeert vertraging in te bouwen. Maar eigenlijk geeft ze hem gelijk. Het is nu niet het goede moment om weg te gaan....
Hij voelt zich David tegen Goliath. Hij gelooft niet dat David ooit gewonnen heeft. Dit is een mooie metafoor !
Het is offtopic, maar ik denk dat ze echt een kans maakt. Hilary for presidentquote:Op zondag 7 januari 2007 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat zou een droom zijn..I love HILLARY..al is het jammer dat ze niet het charisma van Bill heeft..maar gelukkig wel zijn steun.
Ben je nu een illusie armer?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ergens vind ik het best erg dat we een gesprek met een psycholoog mee mogen kijken....krijg nu een veel zachtere kant van Bart te zien.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:36 schreef Day het volgende:
Ik zeg: elke maand naar de psycholoog met die bewoners!
En ook elke week een spreekuurtje voor de mensen hier op Fok!. Wij konden tenslotte ook maar moeilijk met onze agressie omgaan dit weekendquote:
Aan Nena heeft ze dan een harde dobber........"weet nie"quote:Op zondag 7 januari 2007 23:36 schreef Day het volgende:
Ik zeg: elke maand naar de psycholoog met die bewoners!
Jammer ...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Black_king het volgende:
Mijn sympathie naar Bart is gestegen! Oprecht gesprek. Hoop dat het nog een tijdje duurt....
Ik heb vandaag meer gelachen om jullie dan om de streams, als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ook elke week een spreekuurtje voor de mensen hier op Fok!. Wij konden tenslotte ook maar moeilijk met onze agressie om dit weekend![]()
Ik denk dat deze subtiele terechtwijzing niet zal aankomen!quote:
In het begin had ik ook al niet zo veel met 'm. Toch een bepaalde attitude waar ik niet zo kapot van was. En de laatste maanden (zeker toen NL het huis in ging) was het echt bar en boos.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:39 schreef ron1970 het volgende:
Dit leek veel op Bart van het begin van het programma waar ik veel symphatie voor had, maar ik weet nog niet wat ik er van moet denken. De laatste maand was ie iig een grote ......
En met 8 jaar gestuntel van Bush maakt ze nog een flinke kans ook. Alleen jammer dat men in Europa denkt dat ze vooral de "vrouw van" is en bijv. niet weet dat ze in 1974 al deel uitmaakte van de commissie die voor het Huis van Afgevaardigden de mogelijkheid tot afzetting van Richard Nixon onderzocht.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Het is offtopic, maar ik denk dat ze echt een kans maakt. Hilary for president
quote:
Dat wil hij dus wel, maar dat mag hij niet van de redactie. Dat is juist zijn probleem.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
In het begin had ik ook al niet zo veel met 'm. Toch een bepaalde attitude waar ik niet zo kapot van was. En de laatste maanden (zeker toen NL het huis in ging) was het echt bar en boos.
Misschien dat ie nu weer een beetje indamt. Tijd zal het leren.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:41 schreef dieenebart het volgende:
Ze staan als hyena's te wachten tot ze van bart te horen krijgen dat hij weg gaat. En zij dus een concurrent minder hebben
Andere inzichten, maar allebei mooi gezienquote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
En hoe de slijmbrigade aan Bart z'n lip hangt.
Gatverdamme
Het heeft ook weinig zin om een gesprek met een psycholoog aan te gaan als je niet oprecht bent. Brian had dat eerder vanavond niet door, met z'n pretentieuze bullshit.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Black_king het volgende:
Mijn sympathie naar Bart is gestegen! Oprecht gesprek. Hoop dat het nog een tijdje duurt....
Nee, sloeg op het feit dat je wilde dat het gesprek nog lang zou duren. Was ondertussen afgelopenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vond je het geen oprecht gesprek ? Ik vond Bart heel eerlijk en open. Maar ik geef je gelijk in het feit dat dat ook voor mij een openbaring qua Bart was.....
![]()
Ze verdient ook niet beter hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zijn Nena en Brian opeens weer klef zeg![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
Het gaat lekker........ 10 COS vol in 24 uur........
Wat? Dat ze er respect voor heeft als hij besluit te vertrekken?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:45 schreef Sonique het volgende:
En dat, wat Sylvia net zegt, is wat Bart wil horen...
Dat is lastig ja.... Uiteindelijk zal dit 'm opbreken waarschijnlijk en vertrekt ie alsnog.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat wil hij dus wel, maar dat mag hij niet van de redactie. Dat is juist zijn probleem.
Dat bleek vanavond wel weer ja. Ze is vandaag echt naar beneden gekelderd voor me. (Niet dat ze al zo hoog stond ofzo...quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, sloeg op het feit dat je wilde dat het gesprek nog lang zou duren. Was ondertussen afgelopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |