Dat maakt al niet meer uit, want dan gaan zij er dus vanuit dat agressie populair maaktquote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef Wireless het volgende:
En de kijkerspoll moet ook nog komen natuurlijk met Huub waarschijnlijk ergens in de bovenste regionen. Misschien dat dat nog in zijn voordeel werkt.
het zijn goede vragen...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niet doen.
Sylvia weet nu precies wat ze doet.
Ze vraagt heel bewust dingen aan NL.
Pfff... godzijdank. Waarom werd dat hier wel geschreven dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef Gert het volgende:
Ik heb het gesprek aanstaan, en Sylvia heeft nog niets gezegd wat ook maar in de richting komt van dat ze Huub eruit zal stemmen.
Ze laat zich ook in met die drek snot.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen streams maar ik ben zo bang dat ze zich inlaat met die gladde glibber![]()
De stem kapte het gesprek af omdat ze wel duidelijk hadden wat er loos was en Brian kreeg te horen dat 24uur aanvragen geen fles wijn bestellen is en dat hij dat voortaan niet zo maar moet doenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:03 schreef RTM1988 het volgende:
wat zei de stem?
Dat het vragen om 24 uur niet hetzelfde zou moeten zijn voor Brian als het bestellen van een fles wijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:03 schreef RTM1988 het volgende:
wat zei de stem?
beide, één op links en 1 op rechtsquote:Op zondag 7 januari 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
jeetje ik wil alle 2 de streams horen lastigggggggggggggggggggg wat moet ik kiezen
Ze praat redelijk "vriendelijk" met NL.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff... godzijdank. Waarom werd dat hier wel geschreven dan?
Als ze dat zelf niet doorheeft, dan is ze stapelgek.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sylvia is niet zo trouw aan Huub. Ze lag niet goed en ziet nu haar kans om over te stappen.
Eerlijk als ze is zal ze nog wel aan Huub denken maar ze ziet dit ook als een mogelijkheid om aansluiting te vinden bij het andere kamp. Die laten haar natuurlijk knetterhard vallen als Huub weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |