Dat ookquote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
10 COS in 24 uur........ DGK heeft gewoon permanent bovenaan gestaan in de Active Topics![]()
Hier nog een. Zowiesoquote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd Hulde![]()
(nu nog normaal beeld en ik ben helemaal happy)
Maar doelt ie nou op meewerken op aandringen van "achter" of van de medebewoners?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Angelique wilde waarschijnlijk niet meewerken en zit daarom nu thuis.
Dat geeft ie dus aan, dat daar het conflict zit......quote:Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef Lieve het volgende:
. Bart moet maar eens autentiek worden
ik ben toch ondertussen geen newbie meer ??????quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Waar komen in godsnaam al die newbee's vandaan ?
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Dat soort dingen doe je ook pas als je met een stel mensen zit die de moeite waard zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:23 schreef Black_king het volgende:
Bart krijgt de raad zijn frustraties uit te spreken. Ik geloof niet dat hij daar zin in heeft.
Imho: "Achter"quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar doelt ie nou op meewerken op aandringen van "achter" of van de medebewoners?
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef farceman het volgende:
Ben echt helemaal met Bart eens en daar kan hij niks aan doen en de redactie ook niet'typische gevalletje van klaar ermee. Helaas jammer maar Bart is te normaal en eerlijk persoon hiervoor
je voelt je aangesproken, dus je bent nu nog even newbequote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ben toch ondertussen geen newbie meer ??????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |