Lurkers die zich ook op zaten te vreten over de streams en nu hun ei kwijt willenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Waar komen in godsnaam al die newbee's vandaan ?
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Nee, ik ben geen natasia. hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:18 schreef s0k het volgende:
[..]
Goh, op je pik getrapt? Betreed iemand je terrein? Misschien mag jij na bart naar de shrink
Dit is wel even wat anders dan dat stiekeme gedoe van BB.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:18 schreef farceman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens scanman , wel echt grote klasse dat de redactie dit laat zien maakt het verassend open eerlijk voor mij
DGK_REDACTIE respect!
Wij dachten het idd al wel, maar het wordt nu dus ook echt uitgesproken. Ze zitten nog meer aan touwtjes dan ik dacht.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat was toch ook allang duidelijk. Bart vat het nu alleen even samen.
Oh. Oke. Zouden ze wat van kunnen leren daar binnenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen natasia. hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ja, daar doelde ik eigenlijk opquote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lurkers die zich ook op zaten te vreten over de streams en nu hun ei kwijt willen![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is wel even wat anders dan dat stiekeme gedoe van BB.![]()
idd Huldequote:
10 COS in 24 uur........ DGK heeft gewoon permanent bovenaan gestaan in de Active Topicsquote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Waar komen in godsnaam al die newbee's vandaan ?
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Die blijft in de plaats van Bart. Eerlijk en recht door zee die hond.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef RTM1988 het volgende:
waneer gaat benji eigenlijk weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |