Hoezo is dat een mysterie dan? Accepteert hij ook vrienden ofzo? Want die krabbels die komen gewoon binnen, daar hoeft hij zelf niks aan te doen toch ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef MrJones het volgende:
[edit]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:53 schreef zagreb het volgende:
worden er ook helderzienden ingeschakeld? misschien dat zij iets kunnen "zien"/voelen"....?
ja, hoop geven zonder enige aanleidingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:53 schreef zagreb het volgende:
worden er ook helderzienden ingeschakeld? misschien dat zij iets kunnen "zien"/voelen"....?
Geil jij op andermans ellende ofzo?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:12 schreef zagreb het volgende:
Is er niets méér bekend inmiddels????
heb er geen woorden voor.....
ouders van Daen en vriendin....sterkte....ik weet niet wat te zeggen....:-(
doen we dat niet allemaal?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geil jij op andermans ellende ofzo?
Ben gisteren zelf uit ziekenhuis gekomen, dus geen nieuws gehoord.quote:
I'll take that as a YES then...quote:Ben gisteren zelf uit ziekenhuis gekomen, dus geen nieuws gehoord.
Als jij mijn berichten leest, zou je kunnen lezen hoe ik (zelf een moeder van een zoon van 20) meeleef.
Dat het me niet loslaat!!!!
Dat ik oprecht geinteresseerd ben en niet GEIL OP ANDERMANS ELLENDE, zoals jij dit zo mooi en diplomatisch kan verwoorden.
Ik denk dat je niet helemaal spoort, maar dat terzijde...
ook mensen zoals jij kunnen een forum bezoeken.![]()
![]()
![]()
![]()
hehehehe Helderziendenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:53 schreef zagreb het volgende:
B L O ?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef zagreb het volgende:
heel veel..... maar toen zat jij nog op de B.L.O.
De vraag is hoeveel zaken zijn er opgelost dankzij helderzienden.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef zagreb het volgende:
Dat zal wereldwijd gezien op 1 hand te tellen zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
hehehehe Helderzienden![]()
Hoeveel zaken zijn er al opgelost door helderzienden![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef zagreb het volgende:
zie je wel dat jehet niet snapt?
Vind je het gek?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:45 schreef zagreb het volgende:
PDF] VOORZIENINGEN VOOR KINDEREN MET ONTWIKKELINGSSTOORNISSENBestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
in BLO type 1 en 4 à 5 in BLO, type 2, bij de laatste groep ... schoolopleiding behoort en die niet te verklaren is vanuit mentale retardatie of ...
Lidwoorden zijn trouwens lastig he? Het is HET B.L.O.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef zagreb het volgende:
En om in de oudejaarssfeer te blijven: op een hand waarmee met vuurwerk is gestuntquote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zal wereldwijd gezien op 1 hand te tellen zijn.
Ik ben er niet in thuis, maar ik weet dat het voor kan komen.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:49 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
En om in de oudejaarssfeer te blijven: op een hand waarmee met vuurwerk is gestunt![]()
Doen ze aan "No Cure No Pay"?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:55 schreef zagreb het volgende:
Wat heb je te verliezen?
Maak dat maar eens hardquote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef zagreb het volgende:
heel veel
Zoals ik al zei, maak dat maar hard, en dan heb ik het niet over iets dan je een keer op SBS hebt gezienquote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef zagreb het volgende:
nou ja ik weet nu niet z 1,2,3 zaken op te noemen, maar er zijn wel eens paragnosten op tv geweest, die het van te voren al hadden gezegd, waar een misdrijf zich had afgespeeld, of waar een bepaalde persoon zich bevond. Het kon er 5 a 10 meter naast zijn, maar soms bleken bepaalde ingevingen toch te kloppen.
iets wat ik nog niet eerder meegemaakt heb, jaloezie onder "nabestaanden"quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef zagreb het volgende:
ook ik vraag aan mensen en bekenden ook op internet of zij iets weten....
Dat het mij niet loslaat is duidelijk.
Maar ik snap er niks van dat toch nog veel mensen zeggen "wie" Daen Hopman"???
Ik kan er bijna boos om worden...Lezen mensen niet aandachtig, kan het ze niet schelen als ze zelf geen slachtoffer zijn...ik begrijp echt niets van mensen.....
Ook dat er niets meer gemeld wordt.
wel over de vermissing van een meisje (een week) maar niets over Daen.
P.r de Vries zat vanavond in Boulevard....ik hoopte om maar één reden, maar nee hoor....
Nog steeds sterkte voor de vrienden en ouders.
get a lifequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef zagreb het volgende:
ook ik vraag aan mensen en bekenden ook op internet of zij iets weten....
Dat het mij niet loslaat is duidelijk.
Maar ik snap er niks van dat toch nog veel mensen zeggen "wie" Daen Hopman"???
Ik kan er bijna boos om worden...Lezen mensen niet aandachtig, kan het ze niet schelen als ze zelf geen slachtoffer zijn...ik begrijp echt niets van mensen.....
Ook dat er niets meer gemeld wordt.
wel over de vermissing van een meisje (een week) maar niets over Daen.
P.r de Vries zat vanavond in Boulevard....ik hoopte om maar één reden, maar nee hoor....
Nog steeds sterkte voor de vrienden en ouders.
Precies, een beetje wind er zijn meer doden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:08 schreef MikeyMo het volgende:
ja alsof de hele wereld moet stil staan omdat er een gozer verdwenen is
als we allemaal van die kneuzen zonder sociaal leven zijn kunnen we ook nooit Daan gezien hebben. Dus waarom probeer je het uberhauptquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:47 schreef zagreb het volgende:
OMG. wat kunnen jullie toch een verhaal uit zijn verband rukken zeg.
Ik heb het niet over jalouzie gehad.....
En maak je niet druk, heb echt wel een leven hoor!!
Begin me namelijk af te vragen als je sociaal zo met weinig e.q. behept bent of je dan zelf wel leeft.
maar ik vind het wel grappig hoor, zijn er mensen op fok die een leven hebben? (uitzonderingen daargelaten) FOK is hun leven. Vandaar de gefrustreerde reacties vaak.
Joh, t maakt niet uit, ooit wordt je volwassen.
ik ga het ook niet meer uitleggen, wat denk je daarvan.
heb wel wat anders te doen. Moet nog mijn reis naar New York boeken, naar Jordanie, mijn dochter krijgt een baby mijn zoon heeft een mentaliteit waarbij jullie vergeleken een slap aftreksel zijn van een vullisbak enverder zal ik het hier bij laten, hebben julllie ook nog wat te doen vandaag.![]()
![]()
![]()
Als jij nou eens even je kop houdt en lekker moedertje gaat spelen, dan gaan wij dit topic wel afmaken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:25 schreef zagreb het volgende:
deze site begon in eerste instantie over de vermissing van een jongen Daen genaamd. dus.
de reacties die er op volgen slaan kant noch wal.
ik ben ook niet degene die aan JULLIIE heeft gevraagd of JULLIE Daen hebben gezien, ik heb alleen maar geschreven dat ik in mijn omgeving hier en daar een opmerking heb gemaakt m.b.t. nieuws over Daen....en dat ik het heel erg vind dat hij nog niet gevonden is, ik leef me in in de gevoelens van zijn vrienden en ouders die de wanhoop nabij moeten zijn. En dat jullie gevallen gaan vergelijken zo van een storm geeft meer doden, dat is nu even niet aan de orde.
Dit topic gaat namelijk over DAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Misschien dat het niet zo'n gek idee is om jezelf eens in een ander te kunnen verplaatsten?
Wat een moeite zeg.
Hele topics over kunstnagels, of over GTST en dáárover wordt allemaal normaal gecommuniceerd, maar als er iets emotioneels aan de hand is, gaat iedereen ineens heel stoer doen. Wist ik wel....
als je het dan al wist hea....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:25 schreef zagreb het volgende:
deze site begon in eerste instantie over de vermissing van een jongen Daen genaamd. dus.
de reacties die er op volgen slaan kant noch wal.
ik ben ook niet degene die aan JULLIIE heeft gevraagd of JULLIE Daen hebben gezien, ik heb alleen maar geschreven dat ik in mijn omgeving hier en daar een opmerking heb gemaakt m.b.t. nieuws over Daen....en dat ik het heel erg vind dat hij nog niet gevonden is, ik leef me in in de gevoelens van zijn vrienden en ouders die de wanhoop nabij moeten zijn. En dat jullie gevallen gaan vergelijken zo van een storm geeft meer doden, dat is nu even niet aan de orde.
Misschien dat het niet zo'n gek idee is om jezelf eens in een ander te kunnen verplaatsten?
Wat een moeite zeg.
Hele topics over kunstnagels, of over GTST en dáárover wordt allemaal normaal gecommuniceerd, maar als er iets emotioneels aan de hand is, gaat iedereen ineens heel stoer doen. Wist ik wel....
idd!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:46 schreef MikeyMo het volgende:
het enige wat dit topic nog mist is Daen
En dus niet over jouquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:25 schreef zagreb het volgende:
Met een oudere dame of heer, en komt uitgewoond terug.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:17 schreef MikeyMo het volgende:
Daen zit gewoon op Aruba
Moedertje spelen, kan je niet, dat bén je of dat ben je niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als jij nou eens even je kop houdt en lekker moedertje gaat spelen, dan gaan wij dit topic wel afmaken.
Die Dean ken ik niet, heb 5 jaar in haarlem gewoond en ben vorig jaar terug verhuist naar Friesland.
Van de lcihtfabriek weet ik niet veel, behalve dat er alleen maar breezAhs zaten.
Ik denk dat we gewoon lekker de politie hun werk moeten laten doen. En niet dat elke meeleefkneus gaat moeilijk doen. Het is al erg genoeg voor de mensen die echt wat met die jongen hadden. En laat de rest zich er dan lekker buiten houden.
dan heb je een discussie op het internet, en dan ga je het maar op de man spelenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:29 schreef zagreb het volgende:
en vlinder, misschien moet jij je avator veranderen in nijlpaard, zo aan je metaliteit en maat schoen te zien.![]()
ga jij eens lekker een hobby zoeken ofzo, en laat die user met rust.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:37 schreef zagreb het volgende:
ze heeft ook een geleende baby op haar schoot.... vandaar dat "moedetje spelen"...![]()
Ga eens voor een intercity liggen met je kansloos gedrag. Tering hey.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:40 schreef zagreb het volgende:
ik hoef ook geen enkele kans. die werd me al ontnomen toen ik mijn kop moest houden. nou doei.... fijne dag nog.![]()
![]()
goed lezen muts!!!!mijn berichten gingen primair over DAEN!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ga jij eens lekker een hobby zoeken ofzo, en laat die user met rust.
dit topic gaat over iemand die nog steeds vermist is, niet jouw grieven.
Vertel wel even waar je heen gaat aub.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:40 schreef zagreb het volgende:
ik hoef ook geen enkele kans. die werd me al ontnomen toen ik mijn kop moest houden. nou doei.... fijne dag nog.![]()
![]()
Ja precies. Dan kunnen we er alvast rekening mee houden dat je misschien minder media aandacht krijgt als daen, mocht je vermist rakenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vertel wel even waar je heen gaat aub.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies. Dan kunnen we er alvast rekening mee houden dat je misschien minder media aandacht krijgt als daen, mocht je vermist raken
Oh schat..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:35 schreef zagreb het volgende:
ik denk dat vlinder haar schoenlepel niet kan vinden.![]()
quote:'Lichaam Daen Hopman vermoedelijk gevonden'
Uitgegeven: 19 januari 2007 15:07
Laatst gewijzigd: 19 januari 2007 15:17
AMSTERDAM - De politie heeft een stoffelijk overschot gevonden in het water achter discotheek De Lichtfabriek in Haarlem, zo meldt Campus TV vrijdag. Tegenover het studententv-station verklaarde de politie dat het lichaam vermoedelijk van de vermiste Daen Hopman is.
Het onderzoeksteam doet vooralsnog geen verdere mededelingen over de vermissingszaak.
Ach.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ach.![]()
Hoe triest ook, ik hoop dat dit hem idd is en dat er voor z'n familie en vrienden een eind aan die onzekerheid is gekomen.
Bron: nu.nlquote:Lichaam Daen Hopman gevonden
Uitgegeven: 19 januari 2007 15:07
Laatst gewijzigd: 19 januari 2007 16:14
AMSTERDAM - De politie heeft vrijdagmiddag het stoffelijk overschot van Daen Hopman gevonden in Haarlem. Het lichaam werd rond 13.40 uur gevonden in het water van de Industriehaven, ter hoogte van de Ingenieur Lelyweg, meldt de politie. De 19-jarige student uit het Noord-Hollandse Bennebroek werd sinds nieuwjaarsnacht vermist.
De jongen was met vrienden naar een feest in de Haarlemse Lichtfabriek geweest. Kort na middernacht werd hij dronken uit de feestruimte verwijderd. Sindsdien was hij vermist. De politie doet nog geen uitspraken over de doodsoorzaak.
daar dacht ik dus ook aan,maar dan wat subtielerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:46 schreef A_L_N_F het volgende:
die zal er lekker uitzien na 3 weken te hebben gerot in het water.
voornamelijk een beetje bleek denk ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:46 schreef A_L_N_F het volgende:
Wat dacht je van nogal opgezwollen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
voornamelijk een beetje bleek denk ik
eerder flink opgezwollen en te goor om aan te zien. Ik wilde een plaatje posten,maar ik heb me bedachtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
voornamelijk een beetje bleek denk ik
ik vermoed dat hij erg zat was, gevallen oid is en plons het water inquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:58 schreef BossFight het volgende:
Wat ik me dan af vraag is of dit dan een misdrijf is, of hij gewoon met zijn zatte harses verdronken is. Dat laatste zou wel erg sneu zijn voor familie enzo die drie weken allerlei dingen door hun hoofd hebben laten spoken.
boven waterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef Vlindur het volgende:
nou ja. Blij dat ie boven water is..
Mocht dit zo zijn, dan kan ik nog niet het minste beetje medelijden met hem hebben. Echt niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij erg zat was, gevallen oid is en plons het water in
Is dat het enige dat je te melden hebt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:46 schreef A_L_N_F het volgende:
Denk dat iedereen in z'n leven wel eens ladderzat is geweest, dit is gewoon stomme pech.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:15 schreef BossFight het volgende:
[..]
Mocht dit zo zijn, dan kan ik nog niet het minste beetje medelijden met hem hebben. Echt niet.
Als je je zo lam zuipt dat je niet meer wat je doet, in het water donderd en vervolgens verzuipt ben je gewoon moederneukend lomp.![]()
Nee mocht het zo zijn dat hij zelf het water in is gevallen of misschien zelfs wel gesprongen dan is dat dat heel erg lomp, niet stomme pech, maar HEEL ERG LOMP!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk dat iedereen in z'n leven wel eens ladderzat is geweest, dit is gewoon stomme pech.
Lekker makkelijk vanachter je pc-tje he sukkeltje.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:22 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee mocht het zo zijn dat hij zelf het water in is gevallen of misschien zelfs wel gesprongen dan is dat dat heel erg lomp, niet stomme pech, maar HEEL ERG LOMP!
Als je niet tegen veel drank kan moet je niet zoveel zuipen.
Snotneus? Je bent twee jaar ouder dan ik, doe niet zo uit de hoogte.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lekker makkelijk vanachter je pc-tje he sukkeltje.
Makkelijk oordelen over mensen en situatie's, lekker kort door de bocht.
Nee, dat is pas LOMP, snotneus.
Uiteindelijk kan niemand tegen veel drank, of jij wel wil je zeggen?
Dus? Dan blijft het toch eigen schuld?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lekker makkelijk vanachter je pc-tje he sukkeltje.
Makkelijk oordelen over mensen en situatie's, lekker kort door de bocht.
Nee, dat is pas LOMP, snotneus.
Uiteindelijk kan niemand tegen veel drank, of jij wel wil je zeggen?
Grappig hoe jij jezelf tegenspreekt in amper 2 zinnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef BossFight het volgende:
[..]
Mijn mening is gewoon dat als dit zijn eigen schuld is, het gewoon erg lomp is en niet domme pech, pech is een lekke band, je bus missen of je portomonee kwijt raken. Verzuipen omdat je met je dronken kop in het water gevallen bent, is gewoon lomp.
Okay WIJSNEUS, dan mag JIJ mij vertellen wat precies aan die twee zinnen zo tegenstrijdig is!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Grappig hoe jij jezelf tegenspreekt in amper 2 zinnen.![]()
Maar goed, fijn dat sommige mensen de hele situatie behoorlijk grappig vinden. Hebben ze ook eens wat te lachen, toppie hoor.![]()
én een beetje zijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het drinken wel ja, maar in het water belanden kan ik niet geloven, DUS stomme pech en een ongeluk.
niet dus,anders had je niet gepostquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef zagreb het volgende:
ik ben er al lang mee gestopt om me nog met dit topic te bemoeien..
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef zagreb het volgende:
alsof er sprake is van schuld.
alsof die jongen dit allemaal van te voren heeft kunnen weten!!!!
het gaat hier niet om schuld, het gaat er om dat die jongen moge rusten in vrede.... en iedereen die van hem houdt de kracht hebben om door te gaan.
bah ik word kotsmissellijk vam al die conclusies wiens schuld het is.
Het is vreselijk, dát is het!!!!
en toch blijven posten heaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef zagreb het volgende:
ik ben er al lang mee gestopt om me nog met dit topic te bemoeien
Jezus, ik begrijp dat er een wachtlijst bij het Riagg is maarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef zagreb het volgende:
dit soort reacties maakt het dus gewoon rellen, hè, je haalt je eigen betrokkenheid ermee onderuit, maar goed...quote:
zagreb, volgens mij was jij degene die begon met de schuld leggen bij de portier van de uitgaansgelegenheid of vergis ik me nu....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef zagreb het volgende:
alsof er sprake is van schuld.
alsof die jongen dit allemaal van te voren heeft kunnen weten!!!!
het gaat hier niet om schuld, het gaat er om dat die jongen moge rusten in vrede.... en iedereen die van hem houdt de kracht hebben om door te gaan.
Het is vreselijk, dát is het!!!!
Milagro, ik heb dat al aangehaald in een vorige reactie.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef zagreb het volgende:
ik ben er al lang mee gestopt om me nog met dit topic te bemoeien, de reacties waren dermate onbenullig en zo zonder respect voor Daen, echt gte grof voor woorden.
Heb me helaas mee laten slepen door aanvallen gedrag van enige fokkers, maar gelukkig weet ik zelf datmijn intentie goed was.
Ik vind het vreselijk wat er met die jongen is gebeurd. 19 jaar!!!!
Ik wens alle vrienden en familie van Daen heel vee sterkte om dit tekunnen dragen....
De intentie van Hitler was in zijn ogen ook goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:34 schreef zagreb het volgende:
[..]
maar als je de strekking van mijn berichten bekijkt zie je dat mijn intentie goed was/is.![]()
zal best, maar door je getetter lijkt het tegendeel, alsof je eigen issues aan het projecteren bent , en sowieso als je praat over respect hebben , dan is dat getetter zelf ook weinig respectvol.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:34 schreef zagreb het volgende:
[..]
Milagro, ik heb dat al aangehaald in een vorige reactie.
Sommigen kunnen je dingen ontlokken, stom van me er op in te gaan, maar als je de strekking van mijn berichten bekijkt zie je dat mijn intentie goed was/is.![]()
Nou en of.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:36 schreef Demarest het volgende:
En zo vangt 2007 voor de familie Hopman aan met een majeure gebeurtenis in negatieve zin.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
zagreb, volgens mij was jij degene die begon met de schuld leggen bij de portier van de uitgaansgelegenheid of vergis ik me nu....
er worden dagelijks mensen vermist, kinderen, ouderen, en alles er tussen in, niet alle gevallen krijgen dezelfde voor jou zichtbare aandacht, nu is er toevallig dit topic en dus zie jij dit geval, en zie je reacties van mensen die er niet zo door geraakt zijn als jij doet voorkomen ( je reageert zo fel, dat ik zelf vermoed dat je boosheid heel ergens anders vandaan komt, maar goed).
als je daar niet tegen kan, dat niet iedereen even geraakt is door bepaalde gebeurtenissen, moet je beter wegblijven van openbare fora.
ik ben alleen boos op mensen die oneerbiedige uitlatingen doen m.b.t. een slachtoffer en/of ongeluk.Laat dan grofheden zoals "verzopen" of "komt uitgewoond terug uit Aruba" achterwege.
en waarom zeg je dáár niks over.
ze zijn er als de kippen bij om iets belachelijk te maken of het zo te draaien dat je ongeveer niet meer begrijpt hoe dit soort volslagen gekke dingen gezegd kunnen worden.
Ik zou zeggen, mensen die het leuk vinden om de relschopper uit te hangen, dat ben IK zeker niet, laat die lekker opzouten. Dit forum is er om je mening te geven, maar wel gebaseerd op gevoelens (zuivere) of feiten.
Dat over die ordebewaarders, vind ik nog steeds. Waarom ben je anders ordebewaarder?
Ja duh!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:38 schreef milagro het volgende:
[..]
dat anderen in jouw ogen lakoniek reageren, we zijn niet allemaal hetzelfde, gelukkig maar en we kunnen ons nu eenmaal niet laten raken door iedere tragische gebeurtenis die ons toevallig ter ore komt, anders heb je geen leven zelf meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |