abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45512169
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef zagreb het volgende:
alsof er sprake is van schuld.
alsof die jongen dit allemaal van te voren heeft kunnen weten!!!!
het gaat hier niet om schuld, het gaat er om dat die jongen moge rusten in vrede.... en iedereen die van hem houdt de kracht hebben om door te gaan.
bah ik word kotsmissellijk vam al die conclusies wiens schuld het is.
Het is vreselijk, dát is het!!!!
zagreb, volgens mij was jij degene die begon met de schuld leggen bij de portier van de uitgaansgelegenheid of vergis ik me nu....

er worden dagelijks mensen vermist, kinderen, ouderen, en alles er tussen in, niet alle gevallen krijgen dezelfde voor jou zichtbare aandacht, nu is er toevallig dit topic en dus zie jij dit geval, en zie je reacties van mensen die er niet zo door geraakt zijn als jij doet voorkomen ( je reageert zo fel, dat ik zelf vermoed dat je boosheid heel ergens anders vandaan komt, maar goed).

als je daar niet tegen kan, dat niet iedereen even geraakt is door bepaalde gebeurtenissen, moet je beter wegblijven van openbare fora.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45512429
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef zagreb het volgende:
ik ben er al lang mee gestopt om me nog met dit topic te bemoeien, de reacties waren dermate onbenullig en zo zonder respect voor Daen, echt gte grof voor woorden.
Heb me helaas mee laten slepen door aanvallen gedrag van enige fokkers, maar gelukkig weet ik zelf datmijn intentie goed was.
Ik vind het vreselijk wat er met die jongen is gebeurd. 19 jaar!!!!
Ik wens alle vrienden en familie van Daen heel vee sterkte om dit tekunnen dragen....
Milagro, ik heb dat al aangehaald in een vorige reactie.
Sommigen kunnen je dingen ontlokken, stom van me er op in te gaan, maar als je de strekking van mijn berichten bekijkt zie je dat mijn intentie goed was/is.
pi_45512467
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:34 schreef zagreb het volgende:

[..]

maar als je de strekking van mijn berichten bekijkt zie je dat mijn intentie goed was/is.
De intentie van Hitler was in zijn ogen ook goed.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:36:43 #127
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_45512469
En zo vangt 2007 voor de familie Hopman aan met een majeure gebeurtenis in negatieve zin.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_45512519
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:34 schreef zagreb het volgende:

[..]

Milagro, ik heb dat al aangehaald in een vorige reactie.
Sommigen kunnen je dingen ontlokken, stom van me er op in te gaan, maar als je de strekking van mijn berichten bekijkt zie je dat mijn intentie goed was/is.
zal best, maar door je getetter lijkt het tegendeel, alsof je eigen issues aan het projecteren bent , en sowieso als je praat over respect hebben , dan is dat getetter zelf ook weinig respectvol.

dat anderen in jouw ogen lakoniek reageren, we zijn niet allemaal hetzelfde, gelukkig maar en we kunnen ons nu eenmaal niet laten raken door iedere tragische gebeurtenis die ons toevallig ter ore komt, anders heb je geen leven zelf meer
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45512532
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:36 schreef Demarest het volgende:
En zo vangt 2007 voor de familie Hopman aan met een majeure gebeurtenis in negatieve zin.
Nou en of.

En ik hoop dat vrienden en familie van hem dit topic niet onder ogen komen.
pi_45512574
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:25 schreef milagro het volgende:

[..]

zagreb, volgens mij was jij degene die begon met de schuld leggen bij de portier van de uitgaansgelegenheid of vergis ik me nu....

er worden dagelijks mensen vermist, kinderen, ouderen, en alles er tussen in, niet alle gevallen krijgen dezelfde voor jou zichtbare aandacht, nu is er toevallig dit topic en dus zie jij dit geval, en zie je reacties van mensen die er niet zo door geraakt zijn als jij doet voorkomen ( je reageert zo fel, dat ik zelf vermoed dat je boosheid heel ergens anders vandaan komt, maar goed).

als je daar niet tegen kan, dat niet iedereen even geraakt is door bepaalde gebeurtenissen, moet je beter wegblijven van openbare fora.

ik ben alleen boos op mensen die oneerbiedige uitlatingen doen m.b.t. een slachtoffer en/of ongeluk.Laat dan grofheden zoals "verzopen" of "komt uitgewoond terug uit Aruba" achterwege.
en waarom zeg je dáár niks over.
ze zijn er als de kippen bij om iets belachelijk te maken of het zo te draaien dat je ongeveer niet meer begrijpt hoe dit soort volslagen gekke dingen gezegd kunnen worden.
Ik zou zeggen, mensen die het leuk vinden om de relschopper uit te hangen, dat ben IK zeker niet, laat die lekker opzouten. Dit forum is er om je mening te geven, maar wel gebaseerd op gevoelens (zuivere) of feiten.
Dat over die ordebewaarders, vind ik nog steeds. Waarom ben je anders ordebewaarder?
pi_45512805
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:38 schreef milagro het volgende:

[..]

dat anderen in jouw ogen lakoniek reageren, we zijn niet allemaal hetzelfde, gelukkig maar en we kunnen ons nu eenmaal niet laten raken door iedere tragische gebeurtenis die ons toevallig ter ore komt, anders heb je geen leven zelf meer
Ja duh!

Maar als het je niet boeit hoef je ook nog niet meteen te reageren, toch?
En grof worden en grapjes maken heeft weinig te maken met dat het je niet raakt o.i.d, ik lig ook geen seconde wakker van het gebeurde, maar voel nog niet de neiging opkomen eens lekker te gaan liggen zieken.
  Moderator vrijdag 19 januari 2007 @ 18:56:19 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_45512939
dicht

het loopt voor geen meter (triest) en het is dubbel (wilde ik op zich wel door de vingers zien)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')