Hoezo is dat een mysterie dan? Accepteert hij ook vrienden ofzo? Want die krabbels die komen gewoon binnen, daar hoeft hij zelf niks aan te doen toch ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef MrJones het volgende:
[edit]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:53 schreef zagreb het volgende:
worden er ook helderzienden ingeschakeld? misschien dat zij iets kunnen "zien"/voelen"....?
ja, hoop geven zonder enige aanleidingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:53 schreef zagreb het volgende:
worden er ook helderzienden ingeschakeld? misschien dat zij iets kunnen "zien"/voelen"....?
Geil jij op andermans ellende ofzo?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:12 schreef zagreb het volgende:
Is er niets méér bekend inmiddels????
heb er geen woorden voor.....
ouders van Daen en vriendin....sterkte....ik weet niet wat te zeggen....:-(
doen we dat niet allemaal?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geil jij op andermans ellende ofzo?
Ben gisteren zelf uit ziekenhuis gekomen, dus geen nieuws gehoord.quote:
I'll take that as a YES then...quote:Ben gisteren zelf uit ziekenhuis gekomen, dus geen nieuws gehoord.
Als jij mijn berichten leest, zou je kunnen lezen hoe ik (zelf een moeder van een zoon van 20) meeleef.
Dat het me niet loslaat!!!!
Dat ik oprecht geinteresseerd ben en niet GEIL OP ANDERMANS ELLENDE, zoals jij dit zo mooi en diplomatisch kan verwoorden.
Ik denk dat je niet helemaal spoort, maar dat terzijde...
ook mensen zoals jij kunnen een forum bezoeken.![]()
![]()
![]()
![]()
hehehehe Helderziendenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:53 schreef zagreb het volgende:
B L O ?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef zagreb het volgende:
heel veel..... maar toen zat jij nog op de B.L.O.
De vraag is hoeveel zaken zijn er opgelost dankzij helderzienden.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef zagreb het volgende:
Dat zal wereldwijd gezien op 1 hand te tellen zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
hehehehe Helderzienden![]()
Hoeveel zaken zijn er al opgelost door helderzienden![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef zagreb het volgende:
zie je wel dat jehet niet snapt?
Vind je het gek?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:45 schreef zagreb het volgende:
PDF] VOORZIENINGEN VOOR KINDEREN MET ONTWIKKELINGSSTOORNISSENBestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
in BLO type 1 en 4 à 5 in BLO, type 2, bij de laatste groep ... schoolopleiding behoort en die niet te verklaren is vanuit mentale retardatie of ...
Lidwoorden zijn trouwens lastig he? Het is HET B.L.O.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef zagreb het volgende:
En om in de oudejaarssfeer te blijven: op een hand waarmee met vuurwerk is gestuntquote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zal wereldwijd gezien op 1 hand te tellen zijn.
Ik ben er niet in thuis, maar ik weet dat het voor kan komen.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:49 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
En om in de oudejaarssfeer te blijven: op een hand waarmee met vuurwerk is gestunt![]()
Doen ze aan "No Cure No Pay"?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:55 schreef zagreb het volgende:
Wat heb je te verliezen?
Maak dat maar eens hardquote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef zagreb het volgende:
heel veel
Zoals ik al zei, maak dat maar hard, en dan heb ik het niet over iets dan je een keer op SBS hebt gezienquote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef zagreb het volgende:
nou ja ik weet nu niet z 1,2,3 zaken op te noemen, maar er zijn wel eens paragnosten op tv geweest, die het van te voren al hadden gezegd, waar een misdrijf zich had afgespeeld, of waar een bepaalde persoon zich bevond. Het kon er 5 a 10 meter naast zijn, maar soms bleken bepaalde ingevingen toch te kloppen.
iets wat ik nog niet eerder meegemaakt heb, jaloezie onder "nabestaanden"quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef zagreb het volgende:
ook ik vraag aan mensen en bekenden ook op internet of zij iets weten....
Dat het mij niet loslaat is duidelijk.
Maar ik snap er niks van dat toch nog veel mensen zeggen "wie" Daen Hopman"???
Ik kan er bijna boos om worden...Lezen mensen niet aandachtig, kan het ze niet schelen als ze zelf geen slachtoffer zijn...ik begrijp echt niets van mensen.....
Ook dat er niets meer gemeld wordt.
wel over de vermissing van een meisje (een week) maar niets over Daen.
P.r de Vries zat vanavond in Boulevard....ik hoopte om maar één reden, maar nee hoor....
Nog steeds sterkte voor de vrienden en ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |