get a lifequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef zagreb het volgende:
ook ik vraag aan mensen en bekenden ook op internet of zij iets weten....
Dat het mij niet loslaat is duidelijk.
Maar ik snap er niks van dat toch nog veel mensen zeggen "wie" Daen Hopman"???
Ik kan er bijna boos om worden...Lezen mensen niet aandachtig, kan het ze niet schelen als ze zelf geen slachtoffer zijn...ik begrijp echt niets van mensen.....
Ook dat er niets meer gemeld wordt.
wel over de vermissing van een meisje (een week) maar niets over Daen.
P.r de Vries zat vanavond in Boulevard....ik hoopte om maar één reden, maar nee hoor....
Nog steeds sterkte voor de vrienden en ouders.
Precies, een beetje wind er zijn meer doden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:08 schreef MikeyMo het volgende:
ja alsof de hele wereld moet stil staan omdat er een gozer verdwenen is
als we allemaal van die kneuzen zonder sociaal leven zijn kunnen we ook nooit Daan gezien hebben. Dus waarom probeer je het uberhauptquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:47 schreef zagreb het volgende:
OMG. wat kunnen jullie toch een verhaal uit zijn verband rukken zeg.
Ik heb het niet over jalouzie gehad.....
En maak je niet druk, heb echt wel een leven hoor!!
Begin me namelijk af te vragen als je sociaal zo met weinig e.q. behept bent of je dan zelf wel leeft.
maar ik vind het wel grappig hoor, zijn er mensen op fok die een leven hebben? (uitzonderingen daargelaten) FOK is hun leven. Vandaar de gefrustreerde reacties vaak.
Joh, t maakt niet uit, ooit wordt je volwassen.
ik ga het ook niet meer uitleggen, wat denk je daarvan.
heb wel wat anders te doen. Moet nog mijn reis naar New York boeken, naar Jordanie, mijn dochter krijgt een baby mijn zoon heeft een mentaliteit waarbij jullie vergeleken een slap aftreksel zijn van een vullisbak enverder zal ik het hier bij laten, hebben julllie ook nog wat te doen vandaag.![]()
![]()
![]()
Als jij nou eens even je kop houdt en lekker moedertje gaat spelen, dan gaan wij dit topic wel afmaken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:25 schreef zagreb het volgende:
deze site begon in eerste instantie over de vermissing van een jongen Daen genaamd. dus.
de reacties die er op volgen slaan kant noch wal.
ik ben ook niet degene die aan JULLIIE heeft gevraagd of JULLIE Daen hebben gezien, ik heb alleen maar geschreven dat ik in mijn omgeving hier en daar een opmerking heb gemaakt m.b.t. nieuws over Daen....en dat ik het heel erg vind dat hij nog niet gevonden is, ik leef me in in de gevoelens van zijn vrienden en ouders die de wanhoop nabij moeten zijn. En dat jullie gevallen gaan vergelijken zo van een storm geeft meer doden, dat is nu even niet aan de orde.
Dit topic gaat namelijk over DAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Misschien dat het niet zo'n gek idee is om jezelf eens in een ander te kunnen verplaatsten?
Wat een moeite zeg.
Hele topics over kunstnagels, of over GTST en dáárover wordt allemaal normaal gecommuniceerd, maar als er iets emotioneels aan de hand is, gaat iedereen ineens heel stoer doen. Wist ik wel....
als je het dan al wist hea....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:25 schreef zagreb het volgende:
deze site begon in eerste instantie over de vermissing van een jongen Daen genaamd. dus.
de reacties die er op volgen slaan kant noch wal.
ik ben ook niet degene die aan JULLIIE heeft gevraagd of JULLIE Daen hebben gezien, ik heb alleen maar geschreven dat ik in mijn omgeving hier en daar een opmerking heb gemaakt m.b.t. nieuws over Daen....en dat ik het heel erg vind dat hij nog niet gevonden is, ik leef me in in de gevoelens van zijn vrienden en ouders die de wanhoop nabij moeten zijn. En dat jullie gevallen gaan vergelijken zo van een storm geeft meer doden, dat is nu even niet aan de orde.
Misschien dat het niet zo'n gek idee is om jezelf eens in een ander te kunnen verplaatsten?
Wat een moeite zeg.
Hele topics over kunstnagels, of over GTST en dáárover wordt allemaal normaal gecommuniceerd, maar als er iets emotioneels aan de hand is, gaat iedereen ineens heel stoer doen. Wist ik wel....
idd!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:46 schreef MikeyMo het volgende:
het enige wat dit topic nog mist is Daen
En dus niet over jouquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:25 schreef zagreb het volgende:
Met een oudere dame of heer, en komt uitgewoond terug.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:17 schreef MikeyMo het volgende:
Daen zit gewoon op Aruba
Moedertje spelen, kan je niet, dat bén je of dat ben je niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als jij nou eens even je kop houdt en lekker moedertje gaat spelen, dan gaan wij dit topic wel afmaken.
Die Dean ken ik niet, heb 5 jaar in haarlem gewoond en ben vorig jaar terug verhuist naar Friesland.
Van de lcihtfabriek weet ik niet veel, behalve dat er alleen maar breezAhs zaten.
Ik denk dat we gewoon lekker de politie hun werk moeten laten doen. En niet dat elke meeleefkneus gaat moeilijk doen. Het is al erg genoeg voor de mensen die echt wat met die jongen hadden. En laat de rest zich er dan lekker buiten houden.
dan heb je een discussie op het internet, en dan ga je het maar op de man spelenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:29 schreef zagreb het volgende:
en vlinder, misschien moet jij je avator veranderen in nijlpaard, zo aan je metaliteit en maat schoen te zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |