En ik heb genoeg van Natasia.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef Black_king het volgende:
Natasia heeft genoeg van Huub. Syl houdt zich stil.....
ja idd,quote:Op zondag 7 januari 2007 21:59 schreef Black_king het volgende:
Brian is bedreigingen aan het uiten...... Stenigen !!
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:59 schreef petraa het volgende:
kan DGK redaktie zich er nu even mee bemoeien
want ik vind dit echt niet kunnen
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:00 schreef demins het volgende:
NU moeten ze GVD ingrijpen!
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:00 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand kort uitleggen wat er is gebeurd?
Ik vrees dat m'n nacht er één vol met nachtmerries zal zijn. Wat afschuwelijk deze mensen.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar.. nu gaan ze zitten liegen... Wie kan dit nog verdragen? Ik kan dit niet meer verdragen. Ik word echt spontaan beroerd. Wat een stelletje slappelingen zitten daar. Niemand die die asociale Natasia de mond snoert. Niemand die Brian de bek dicht slaat. Ik snap het niet meer.
Je bent niet de enige!! Ik vind het écht zielig nu.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:06 schreef Kaleddis het volgende:
Zelfs ik krijg nu de neiging om een brief te gaan schrijven, en dan Huub,om hem een hart onder de riem te steken.
('t moet niet gekker worden hoor)
Dat kan dus niet want dan is er Huub er nog.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:06 schreef Black_king het volgende:
.NL geeft bij Syl aan, dat zij de volgende is, als zij Huub niet laat gaan....
Ja!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Mag Brian dood?
Zei ze dat echt? Ik mag het toch echt hopenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Natahel gaat hem er over 3 weken uitstemmen. SYL zegt dat ze het daar niet mee eens is. YEAH
http://rapidshare.com/files/10571692/huubvsnl_4_.asx.htmlquote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef beco het volgende:
REDACTIE:
tijd om het filmpje te laten zien aan de groep
fair enough
Dat is mijn tekst!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Mag Brian dood?
Ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Mag Brian dood?
Welnee joh..die gooit geen 10.000 euro weg.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
Gaat Bart nu nog weg?
Welk filmpje?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef beco het volgende:
REDACTIE:
tijd om het filmpje te laten zien aan de groep
fair enough
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Welnee joh..die gooit geen 10.000 euro weg.
Ze wil niet in een hoek gedreven worden.....quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom doet Sylvia zo moeilijk over de slaapplaats voor Huub?
Ik kan me ook nioet herinneren dat ik ooit zo'n ongelooflijke hekel aan mensen heb gehad. Natasia, Nathanael en Brian zijn drie personen die je de meest walgelijke zaken toewenst. De woede die Huub gisteren voelde heb ik op dit moment volgens mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef Kaleddis het volgende:
Echt zeldzaam hoe pissed ik hier zit te zijn![]()
Ik ook, ik heb letterlijk (en lieg hier niet) een hartslag van 110 ofzo met die Natasia en Brian opmerkingen naar Huub toe...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef Kaleddis het volgende:
Echt zeldzaam hoe pissed ik hier zit te zijn![]()
Ga je nu weer roken?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me ook nioet herinneren dat ik ooit zo'n ongelooflijke hekel aan mensen heb gehad. Natasia, Nathanael en Brian zijn drie personen die je de meest walgelijke zaken toewenst. De woede die Huub gisteren voelde heb ik op dit moment volgens mij.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me ook nioet herinneren dat ik ooit zo'n ongelooflijke hekel aan mensen heb gehad. Natasia, Nathanael en Brian zijn drie personen die je de meest walgelijke zaken toewenst. De woede die Huub gisteren voelde heb ik op dit moment volgens mij.![]()
Ze willen niet meer naast Huub de verschrikkelijke liggen. Die jongen wordt behandeld alsof hij Ted Bundy zelf is.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef Michellee het volgende:
Waarom worden de bedden opnieuw ingedeeld?
Ik zit wel aan de chips, maar ik weet niet of je dat door de speakers kunt horen.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:13 schreef Black_king het volgende:
Eerst Brian naar de psycholoog....
Jezus, wie vreet die chips zo goor ???
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik zit wel aan de chips, maar ik weet niet of je dat door de speakers kunt horen.
Wat zou Brian dan gaan doen? Slaan? Dag Brian.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huubje naar Brian, vriendelijke tik op de schouder, duwtje
"Goed dat je even aangaf dat ik je niet moet aanraken"
Dat is ook echt wel iets waar ik me zorgen over maak als die mensen straks weer in het echte leven staan. Bepaalde mensen zullen echt beveiliging nodig hebben volgens mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb letterlijk (en lieg hier niet) een hartslag van 110 ofzo met die Natasia en Brian opmerkingen naar Huub toe...
Echt TE erg dit... Ze zouden zich moet schamen. Echt...
Zij gaan ECHT een kutleven krijgen als ze het huis verlaten...
was in bb ook altijd zo, stelletje bluffersquote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef Flyduck het volgende:
wedden dat er niemand uitgaat...
Geen drank geen fun.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
Geen drank ?
Waarom worden wij ook gestraft ??
Goh Scan, 2 maanden terug was Nena het nog helemaal voor je!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Nu springt die hoer met haar benen om Brian heen
Dat denk ik ook: er gaat niemand uit.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef Flyduck het volgende:
wedden dat er niemand uitgaat...
Die zou ik zo toespreken dat hij uit zichzelf uit het bovenste raam van de villa springt met een touw om zijn nek.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
Je zal maar die psycholoog zijn. Dan mag je naar de gouden kooi om met Brian te praten.
Goed gezien. Maar een ommedraai van Bart hoeven we niet te verwachtenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef ruby het volgende:
NL zoekt maar weer bevestiging... Bart antwoordt even niet.
Bij Bart is het echt, ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:17 schreef Sonique het volgende:
Toch twijfel ik of het spel is van Bart...
Bij bart speelt het al veel langer dit. De rest is alleeen van vanavond...
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:18 schreef Sonique het volgende:
Huub wordt bij deze tot Menno omgedoopt...
Ik heb de streams om di ereden al uitgezet. Het is het niet waard. Maar ik kan het niet genoeg zeggen: wat eenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Goh Scan, 2 maanden terug was Nena het nog helemaal voor je!
Doe normaal man, denk aan je bloeddruk!![]()
Denk allemaal een beetje aan je hart a.u.b.! Het is maar een tv-programma!![]()
Hij gaat geen eens.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:18 schreef smalfilm het volgende:
Oh leuk, gesprek volgen met de psycholoog
bullshitquote:Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef Sonique het volgende:
Wat lult brian?
toch nog iemand die geen vlekken voor de ogen heeft, hoi, was het gezellig op de streams vanavond ?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Goh Scan, 2 maanden terug was Nena het nog helemaal voor je!
Doe normaal man, denk aan je bloeddruk!![]()
Denk allemaal een beetje aan je hart a.u.b.! Het is maar een tv-programma!![]()
Die gaat straks nog vragen : "Dus ik mag een geweer kopen , maar er niet mee schieten ?"quote:Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef F04 het volgende:
Brian vind de grens moeilijk die de programmamakers opgeven.
Gooi die streams uit en neem wat lekkers te drinken. Ga een stuk lopen met de hond ofzo. Dat is echt de enige manier. Ik heb in 6 edities BB in NL en een paar in Duitsland nog nooit zo'n stelletje meegemaakt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het te erg voor woorden
Haha hij is zelf aggressief.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef Sonique het volgende:
Wat lult brian?
Wat, staat dat daar niet ???quote:Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef schizolientje het volgende:
De psycholoog is gearriveerd. Brian heeft als eerste een gesprek en daarna volgt Bart. De Antilliaan kwam echter al snel op zijn besluit terug. Hij wilde een ‘statement’ maken, maar had niet verwacht dat hij De Gouden Kooi zomaar mocht verlaten. Heet dat dan van een koude kermis thuiskomen?
van de Talpa site, moet hij toch die 24 u in beraad??
Waarop zij zegt, maar je kunt toch ook je eigen grenzen bepalen ?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef F04 het volgende:
Brian vind de grens moeilijk die de programmamakers opgeven.
Ik heb 'm nu ook een tijdje op mute staan, en dat werkt heerlijk rustgevend.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de streams om di ereden al uitgezet. Het is het niet waard. Maar ik kan het niet genoeg zeggen: wat een
v e r s c h r i k k e l i j k e mensen. Wat een smerig stelletje.
Ik zei, kleuter. Misschien moet ik ook maar spycholoog wordenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef Sonique het volgende:
Brian z'n redenatie komt kinderlijk over op de psycholoog!!!
Hey laat dat eiland een beetje leuk blijven daar!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:26 schreef Gigageil het volgende:
Brian kan beter emigreren naar Bonaire, want ik heb de neiging dithypocriete geval anders eigenhandig terug te trappen met zijn armoedige familie erbij.....
![]()
![]()
Doen ze toch altijd..het is geen psychiaterquote:Op zondag 7 januari 2007 22:26 schreef ron1970 het volgende:
Who een psycholoog die terugpraat,, chapeau
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooi die streams uit en neem wat lekkers te drinken. Ga een stuk lopen met de hond ofzo. Dat is echt de enige manier. Ik heb in 6 edities BB in NL en een paar in Duitsland nog nooit zo'n stelletje meegemaakt.
Ach Scanman met Brian en Natasia heb je gelijk dat zijn gewoon echt grotendeels slechte mensen(en niet omdat het alochtonen zijn!)quote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooi die streams uit en neem wat lekkers te drinken. Ga een stuk lopen met de hond ofzo. Dat is echt de enige manier. Ik heb in 6 edities BB in NL en een paar in Duitsland nog nooit zo'n stelletje meegemaakt.
ben benieuwd of ze ook Bart uitzendenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef bitwizard het volgende:
prachtig om dit gesprek te kunnen volgen, dit soort dingen maakt het streamen toch waardevol
Hij is echt gek.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef Meneermax het volgende:
ow god, nou is het allemaal vanwege een blackout...
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef bitwizard het volgende:
prachtig om dit gesprek te kunnen volgen, dit soort dingen maakt het streamen toch waardevol
Dan zit hij hier goed, want hij is hier geboren!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, dit is een legitieme reden om iemand terug naar zijn land te sturen !
Dat is dus het meest erge aan alles. Je weet nu al dat je naar een film zit te kijken met een ontzettend FOUT einde.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe Sylvia en Huub dit uithouden. Dit kan nooit lang meer doorgaan lijkt me.
*kuch*quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef koekjesmonstertje het volgende:
OEKOELOEKOE'S: BRYAN --> LOVERS ---> NATASIA, NENA
EERLIJK: SYLVIA, HUUB
FARISEER: ILONA
NORMAAL: BART
![]()
Wat zei Brian zoeven tegen Huub, dat hij een mentalboy was?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef Black_king het volgende:
Ah.... Brian haalt zijn vader erbij..... Weer een bron van buiten. Die jongen heeft geen eigen mening.
is dat ff kut.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zit hij hier goed, want hij is hier geboren!
Zet Nenan ook maar bij eerlijk en normaal behalve dan dat ze met die loverboy omgaat en hem niet (goed) doorzietquote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef koekjesmonstertje het volgende:
OEKOELOEKOE'S: BRYAN --> LOVERS ---> NATASIA, NENA
EERLIJK: SYLVIA, HUUB
FARISEER: ILONA
NORMAAL: BART
![]()
Hoi dayquote:Op zondag 7 januari 2007 22:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zit hij hier goed, want hij is hier geboren!
Ik geloof er geen ene reet van. Nathanael is gewoon op zijn fouten gewezen en herhaalt misschien wat de redactie hem heeft verweten. Maar hij is nog niet echt heel erg slecht. Dat zijn Brian en Natasia wel. Die verdienen de naam 'mens' niet eens.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach Scanman met Brian en Natasia heb je gelijk dat zijn gewoon echt grotendeels slechte mensen(en niet omdat het alochtonen zijn!)
Met .NL moet je er toch betje doorheen kijken denk ik , vergist zich beetje in zijn rol die hij neerzet. Ik geloof hem echt als hij zegt dat hij zich vergiost heeeft in incasseringvermogen van Huub.
Daar is idd geen twijfel over mogelijk volgens mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is echt gek.
Hij is zelf het grootste gevaar die daar rondloopt.
no way ! vergis je niet in N.L ...die heeft dit allemaal van tevoren al uitgedacht ! die weet precies welke knopjes hij bij wie moet indrukken ! tis een heel vies naar eng mannetje !quote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach Scanman met Brian en Natasia heb je gelijk dat zijn gewoon echt grotendeels slechte mensen(en niet omdat het alochtonen zijn!)
Met .NL moet je er toch betje doorheen kijken denk ik , vergist zich beetje in zijn rol die hij neerzet. Ik geloof hem echt als hij zegt dat hij zich vergiost heeeft in incasseringvermogen van Huub.
mag ik helpen ??? gooien we de sleutel weg kan ie nooit meer loslopenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef ruby het volgende:
Ik kan dat domme geneuzel van Brian niet meer aanhoren.
Hij is gek en moet preventief opgesloten worden. Dank u.
Slaap lekker. Ik ga nog even door, op eigen risico.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Truste mensen, ik ga de raad van Scanman opvolgen![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
Ik moet zelf geloof ik ook naar een psycholoog: na een minuutje Brian moest ik de mediaplayer trillend weer afsluiten, met heftige visualisaties van stoeptegels die met kracht tegen zijn hoofd worden geslingerd.![]()
God wat KOTS ik op die walgelijke klootzak.
Goed bekeken, want dat geouwehoer van Brian is helemaal deprimerend. De psycholoog pakt hem nauwelijks aan vind ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Truste mensen, ik ga de raad van Scanman opvolgen![]()
Eens, maar wat heeft .NL nu echt misgedaan? Behalve grappige blog en het negeren?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ene reet van. Nathanael is gewoon op zijn fouten gewezen en herhaalt misschien wat de redactie hem heeft verweten. Maar hij is nog niet echt heel erg slecht. Dat zijn Brian en Natasia wel. Die verdienen de naam 'mens' niet eens.
Dan gaat het richting dwangverpleging............quote:Op zondag 7 januari 2007 22:34 schreef demins het volgende:
Een beetje psycholoog adviseert DGK om Brian vanavond nog te laten opnemen!![]()
Die denkt, laat maar lullen. Kansloos figuur.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed bekeken, want dat geouwehoer van Brian is helemaal deprimerend. De psycholoog pakt hem nauwelijks aan vind ik.
Wat is je IP ?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand de streams op mijn kantoor blokkeren. Ik ben verslaafd.
Wat een heerlijke avond.
Ja, het is wel heel erg dit weekend.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand de streams op mijn kantoor blokkeren. Ik ben verslaafd.
Wat een heerlijke avond.
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de streams om di ereden al uitgezet. Het is het niet waard. Maar ik kan het niet genoeg zeggen: wat een
v e r s c h r i k k e l i j k e mensen. Wat een smerig stelletje.
Chemische peeling lijkt me doeltreffenderquote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Nena was dan ging ik me nu uren en uren lang onder de douche staan schoon schrobben. Je moet er toch niet aan denken dat dat stuk stront aan je heeft gezeten.![]()
Dat wordt moeilijk, welke stream kiezen we dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Nena was dan ging ik me nu uren en uren lang onder de douche staan schoon schrobben. Je moet er toch niet aan denken dat dat stuk stront aan je heeft gezeten.![]()
Nee, Sylvia is hun grote vriendin, totdat Huub er uitgestemd is.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
Sylvia komt even staan roken bij het groepje Bart, Ilona en Nathanael.... "Verstoor ik iets??"![]()
In drievoud gelijk: "Nee hoor"
je gaat me toch niet zeggen dat hij dat bewust doet he. Straks beweer je nog dat hij zelfstandig kan nadenken.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian twitched als hij confrontabele botsingen ziet
Afgeschreven dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian:
Ik houd van het we en niet van het tegen.
Ik ben nog steeds we maar zijn de anderen dat ook?
Damn, deep shit, nogmaals, snapje
Ik denk dat ze de injectienaalden al klaar heeft liggen in haar koffertje.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Kan het ook dat de psychologe nu tot de conclusie komt dat Brian echt meteen in dwangbuis moet worden afgevoerd, uit zelfbescherming en die van de andere bewoners? Want dat moet toch haast wel.
Die vuile smeerlap liegt alles aan elkaar vast.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nu zegt Brian dat Huub zei dat de kop van de moeder van NL eraf getrokken moest worden
Het is alleen maar erger geworden. Veel erger.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia is de enige die de hele situatie enigszins begrijpt maar ze durft het niet echt hardop te zeggen.
Ik irriteer me kapot aan dat hele zooi!
Ik heb het ook dagen/ weken daarom niet meer gekeken.
Zo hebben ze op de Antillen een heeeeeeeeel eigen vocabulaire...Vaak verzinnen ze de woorden ter plekke!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef Gigageil het volgende:
Die idioot vindt nog wel es nieuwe woorden uit
Grofschalig![]()
![]()
![]()
![]()
Quatsch!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Psychologe zegt ik wil je helpen met je problemen van vroeger, je oerpijn. Beetje foute opmerking, oer wil zeggen voor zijn geboorte alsof het in zijn genen zit dat hij agressief zit.![]()
Ja Brian is echt kort van memoryquote:Op zondag 7 januari 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ja Brian, de kinderen keken ook naar jouw scheldpartijen... Of is meneer dat al weer kwijt??
Wanneer gaan we nou eindelijk eens ehmm...............quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |