Welnee joh..die gooit geen 10.000 euro weg.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
Gaat Bart nu nog weg?
Welk filmpje?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef beco het volgende:
REDACTIE:
tijd om het filmpje te laten zien aan de groep
fair enough
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Welnee joh..die gooit geen 10.000 euro weg.
Ze wil niet in een hoek gedreven worden.....quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom doet Sylvia zo moeilijk over de slaapplaats voor Huub?
Ik kan me ook nioet herinneren dat ik ooit zo'n ongelooflijke hekel aan mensen heb gehad. Natasia, Nathanael en Brian zijn drie personen die je de meest walgelijke zaken toewenst. De woede die Huub gisteren voelde heb ik op dit moment volgens mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef Kaleddis het volgende:
Echt zeldzaam hoe pissed ik hier zit te zijn![]()
Ik ook, ik heb letterlijk (en lieg hier niet) een hartslag van 110 ofzo met die Natasia en Brian opmerkingen naar Huub toe...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef Kaleddis het volgende:
Echt zeldzaam hoe pissed ik hier zit te zijn![]()
Ga je nu weer roken?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me ook nioet herinneren dat ik ooit zo'n ongelooflijke hekel aan mensen heb gehad. Natasia, Nathanael en Brian zijn drie personen die je de meest walgelijke zaken toewenst. De woede die Huub gisteren voelde heb ik op dit moment volgens mij.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me ook nioet herinneren dat ik ooit zo'n ongelooflijke hekel aan mensen heb gehad. Natasia, Nathanael en Brian zijn drie personen die je de meest walgelijke zaken toewenst. De woede die Huub gisteren voelde heb ik op dit moment volgens mij.![]()
Ze willen niet meer naast Huub de verschrikkelijke liggen. Die jongen wordt behandeld alsof hij Ted Bundy zelf is.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef Michellee het volgende:
Waarom worden de bedden opnieuw ingedeeld?
Ik zit wel aan de chips, maar ik weet niet of je dat door de speakers kunt horen.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:13 schreef Black_king het volgende:
Eerst Brian naar de psycholoog....
Jezus, wie vreet die chips zo goor ???
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik zit wel aan de chips, maar ik weet niet of je dat door de speakers kunt horen.
Wat zou Brian dan gaan doen? Slaan? Dag Brian.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huubje naar Brian, vriendelijke tik op de schouder, duwtje
"Goed dat je even aangaf dat ik je niet moet aanraken"
Dat is ook echt wel iets waar ik me zorgen over maak als die mensen straks weer in het echte leven staan. Bepaalde mensen zullen echt beveiliging nodig hebben volgens mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb letterlijk (en lieg hier niet) een hartslag van 110 ofzo met die Natasia en Brian opmerkingen naar Huub toe...
Echt TE erg dit... Ze zouden zich moet schamen. Echt...
Zij gaan ECHT een kutleven krijgen als ze het huis verlaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |