Ik vrees dat m'n nacht er één vol met nachtmerries zal zijn. Wat afschuwelijk deze mensen.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar.. nu gaan ze zitten liegen... Wie kan dit nog verdragen? Ik kan dit niet meer verdragen. Ik word echt spontaan beroerd. Wat een stelletje slappelingen zitten daar. Niemand die die asociale Natasia de mond snoert. Niemand die Brian de bek dicht slaat. Ik snap het niet meer.
Je bent niet de enige!! Ik vind het écht zielig nu.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:06 schreef Kaleddis het volgende:
Zelfs ik krijg nu de neiging om een brief te gaan schrijven, en dan Huub,om hem een hart onder de riem te steken.
('t moet niet gekker worden hoor)
Dat kan dus niet want dan is er Huub er nog.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:06 schreef Black_king het volgende:
.NL geeft bij Syl aan, dat zij de volgende is, als zij Huub niet laat gaan....
Ja!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Mag Brian dood?
Zei ze dat echt? Ik mag het toch echt hopenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Natahel gaat hem er over 3 weken uitstemmen. SYL zegt dat ze het daar niet mee eens is. YEAH
http://rapidshare.com/files/10571692/huubvsnl_4_.asx.htmlquote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef beco het volgende:
REDACTIE:
tijd om het filmpje te laten zien aan de groep
fair enough
Dat is mijn tekst!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Mag Brian dood?
Ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Mag Brian dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |