bullshitquote:Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef Sonique het volgende:
Wat lult brian?
toch nog iemand die geen vlekken voor de ogen heeft, hoi, was het gezellig op de streams vanavond ?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Goh Scan, 2 maanden terug was Nena het nog helemaal voor je!
Doe normaal man, denk aan je bloeddruk!![]()
Denk allemaal een beetje aan je hart a.u.b.! Het is maar een tv-programma!![]()
Die gaat straks nog vragen : "Dus ik mag een geweer kopen , maar er niet mee schieten ?"quote:Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef F04 het volgende:
Brian vind de grens moeilijk die de programmamakers opgeven.
Gooi die streams uit en neem wat lekkers te drinken. Ga een stuk lopen met de hond ofzo. Dat is echt de enige manier. Ik heb in 6 edities BB in NL en een paar in Duitsland nog nooit zo'n stelletje meegemaakt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het te erg voor woorden
Haha hij is zelf aggressief.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef Sonique het volgende:
Wat lult brian?
Wat, staat dat daar niet ???quote:Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef schizolientje het volgende:
De psycholoog is gearriveerd. Brian heeft als eerste een gesprek en daarna volgt Bart. De Antilliaan kwam echter al snel op zijn besluit terug. Hij wilde een ‘statement’ maken, maar had niet verwacht dat hij De Gouden Kooi zomaar mocht verlaten. Heet dat dan van een koude kermis thuiskomen?
van de Talpa site, moet hij toch die 24 u in beraad??
Waarop zij zegt, maar je kunt toch ook je eigen grenzen bepalen ?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef F04 het volgende:
Brian vind de grens moeilijk die de programmamakers opgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |