ben benieuwd of ze ook Bart uitzendenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef bitwizard het volgende:
prachtig om dit gesprek te kunnen volgen, dit soort dingen maakt het streamen toch waardevol
Hij is echt gek.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef Meneermax het volgende:
ow god, nou is het allemaal vanwege een blackout...
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef bitwizard het volgende:
prachtig om dit gesprek te kunnen volgen, dit soort dingen maakt het streamen toch waardevol
Dan zit hij hier goed, want hij is hier geboren!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, dit is een legitieme reden om iemand terug naar zijn land te sturen !
Dat is dus het meest erge aan alles. Je weet nu al dat je naar een film zit te kijken met een ontzettend FOUT einde.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe Sylvia en Huub dit uithouden. Dit kan nooit lang meer doorgaan lijkt me.
*kuch*quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef koekjesmonstertje het volgende:
OEKOELOEKOE'S: BRYAN --> LOVERS ---> NATASIA, NENA
EERLIJK: SYLVIA, HUUB
FARISEER: ILONA
NORMAAL: BART
![]()
Wat zei Brian zoeven tegen Huub, dat hij een mentalboy was?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef Black_king het volgende:
Ah.... Brian haalt zijn vader erbij..... Weer een bron van buiten. Die jongen heeft geen eigen mening.
is dat ff kut.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zit hij hier goed, want hij is hier geboren!
Zet Nenan ook maar bij eerlijk en normaal behalve dan dat ze met die loverboy omgaat en hem niet (goed) doorzietquote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef koekjesmonstertje het volgende:
OEKOELOEKOE'S: BRYAN --> LOVERS ---> NATASIA, NENA
EERLIJK: SYLVIA, HUUB
FARISEER: ILONA
NORMAAL: BART
![]()
Hoi dayquote:Op zondag 7 januari 2007 22:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zit hij hier goed, want hij is hier geboren!
Ik geloof er geen ene reet van. Nathanael is gewoon op zijn fouten gewezen en herhaalt misschien wat de redactie hem heeft verweten. Maar hij is nog niet echt heel erg slecht. Dat zijn Brian en Natasia wel. Die verdienen de naam 'mens' niet eens.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach Scanman met Brian en Natasia heb je gelijk dat zijn gewoon echt grotendeels slechte mensen(en niet omdat het alochtonen zijn!)
Met .NL moet je er toch betje doorheen kijken denk ik , vergist zich beetje in zijn rol die hij neerzet. Ik geloof hem echt als hij zegt dat hij zich vergiost heeeft in incasseringvermogen van Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |