Eerst zien, dan geloven.......quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef smalfilm het volgende:
En Natasia misschien ook, die net aangaf het niet te trekken zonder BNB!
Ja, dan kijk ik er dus echt niet meer naar!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
Hoopgevende titel, maar ik vrees dat over 24 uur Huub de villa heeft verlaten, en niet deze drie walgelijke mannen.
Dat ziet die goed.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:23 schreef Black_king het volgende:
Huub denkt alleen maar dat het een pressiemiddel is.
Ik begin nu ook langzaam te begrijpen waarom ze nog steeds met selectierondes bezig waren...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
Hoopgevende titel, maar ik vrees dat over 24 uur Huub de villa heeft verlaten, en niet deze drie walgelijke mannen.
Maar nog geen waarheid helaas!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef noekje het volgende:
Dit is toch wel de beste topictitel ooit!
Als Huub er uit wordt gezet, lijkt me dat inderdaad een mooi moment om mijn tijd nuttiger te gaan besteden.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:23 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja, dan kijk ik er dus echt niet meer naar!
Nee maar je mag altijd dromen en hopen.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef noekje het volgende:
Dit is toch wel de beste topictitel ooit!
Eens, niet zo zeer om Huub als persoon, maar om de walgelijke stemmingmakerijquote:Op zondag 7 januari 2007 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Huub er uit wordt gezet, lijkt me dat inderdaad een mooi moment om mijn tijd nuttiger te gaan besteden.
Denk Nathanael ook wel want die had al een burnout toen hij er in kwam...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
Bart, Brian, Nathanael (en eventueel Natasia) denken het programma wel even naar hun hand te kunnen zetten door te dreigen met vertrek.
Ik hoop toch echt dat men daar "achter" niet voor valt, laat ze maar gaan, op Bart na houden ze toch hun woord niet.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef Gert het volgende:
Ik zou op dit moment wel even met DGK-redactie willen meeluisteren, wat daarl besproken wordt.
Ik vermoed dat een open lijntje is met meneer De Mol momenteel.
Klopt, dat is de consequentie.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef blomst het volgende:
Natasia wil de heren dus alleen maar in dgk houden, omdat ze anders ook niet zeker is van haar eigen plekje
Denk dat er al 3 kleurrijke types met hun koffertje klaarstaan om hun plaats te vervangenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef Gert het volgende:
Ik zou op dit moment wel even met DGK-redactie willen meeluisteren, wat daarl besproken wordt.
Ik vermoed dat een open lijntje is met meneer De Mol momenteel.
Tamara, LS en Gigageil......quote:Op zondag 7 januari 2007 19:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat er al 3 kleurrijke types met hun koffertje klaarstaan om hun plaats te vervangen
Daar ben ik niet zo zeker van, ik heb het idee dat Nathanael zich daar echt heerlijk "zichzelf" zit te zijn, op een manier die buiten het huis nooit geaccepteerd wordt.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk Nathanael ook wel want die had al een burnout toen hij er in kwam...
Waren de lijnen duidelijk getrokken, dan had Brian al thuis gezeten.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:30 schreef Black_king het volgende:
Brian : Er worden geen duidelijke lijnen getrokken. Heb jij daar behoefte aan, dan ?
Als ik aan Brian denk, kan ik alleen nog maar denken: "Hoe kan een 'mens' zó erg zijn?"quote:Op zondag 7 januari 2007 19:31 schreef ruby het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen. Helemaal top!![]()
Is Brian nou nog niet vertrokken?
Hij is te walgelijk voor woorden. Onmenselijk gewoon.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik aan Brian denk, kan ik alleen nog maar denken: "Hoe kan een 'mens' zó erg zijn?"
Het is echt ongelooflijk.
Dit wordt dan een moment van 'blijven we kijken of niet'.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:33 schreef Gert het volgende:
Huub moet naar achteren.
Dit wordt een moment van de waarheid!
"Goed gedaan Huub, nu zijn we eindelijk af van deze psychopaten. Er staan nu drie nieuwe bewoners klaar"quote:Op zondag 7 januari 2007 19:33 schreef Gert het volgende:
Huub moet naar achteren.
Dit wordt een moment van de waarheid!
Ik vrees dat dit onze laatste avond op dit subforum is, Scan. Huub krijgt dadelijk te horen dat hij de villa moet verlaten, let maar op.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Regie, kan Huub ergens in beeld. Die andere idioten heb ik wel genoeg gezien eigenlijk.
Zulke opmerkingen heb ik veel meer problemen mee: dit is geen heat of the moment opmerking, dit is gewoon een regelrechte weloverwogen (voor zover daar bij Brian sprake van kan zijn) bedreiging.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:30 schreef Judah het volgende:
Brian: "Mijn duw wordt anders... dan breekt die z'n schedel tegen de muur"
Nou maar hopen dat DGK_REDACTIE hier nu ook mee leest.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:33 schreef bunnyma het volgende:
Ik sluit me aan bij anderen, moet Huub vertrekken dan is DGK voormij voorbij.
Ben hier ook bang voorquote:Ik vrees dat dit onze laatste avond op dit subforum is, Scan. Huub krijgt dadelijk te horen dat hij de villa moet verlaten, let maar op.
Ik ben zo bang dat hij een knipoog kreeg van de redactiequote:Op zondag 7 januari 2007 19:36 schreef Black_king het volgende:
Nathanael gaat wel de leader opnemen ?????????????????
Daar moet iets aan gedaan worden. Ik zeg het niet snel, maar zo iemand mag van mij gewoon ter plekke dood vallen.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen heb ik veel meer problemen mee: dit is geen heat of the moment opmerking, dit is gewoon een regelrechte weloverwogen (voor zover daar bij Brian sprake van kan zijn) bedreiging.
Ik twijfel serieus of ik zal remmen als hij ooit voor mijn wielen komt. Zo'n kans om de wereld een betere plaats te maken krijg je niet vaak.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen heb ik veel meer problemen mee: dit is geen heat of the moment opmerking, dit is gewoon een regelrechte weloverwogen (voor zover daar bij Brian sprake van kan zijn) bedreiging.
Laat dat AUB niet waar zijn!!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat hij een knipoog kreeg van de redactie
Ja, please please....quote:Op zondag 7 januari 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
[..]
"Goed gedaan Huub, nu zijn we eindelijk af van deze psychopaten. Er staan nu drie nieuwe bewoners klaar"
Oh, dat vertsond ik niet goed.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia zei net dat Bart bovenaan de lijst stond om eruit geknikkerd te worden...
Goh...weten we meteen waarom hij zo chagerijnig was!
Volgens mij geniet hij van dit soort dingen; dramaqueen.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:35 schreef bunnyma het volgende:
Mijn hemel, Brian is niet om aan te horen.
Mute....
Ik zou niets meer eten als ik Huub wasquote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef Black_king het volgende:
Natasia zou Huub vermoord hebben. Redactie PLEASE !!!! Doodsbedreigingen !
Stop this !
Zij weet wel wat een slappe zak het is.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef farceman het volgende:
Nena zegt nu al dat Brian niet gaat, allemaal toneelspel!
100% voor mij ook.....dan verliest DGK in 1 klap haar geloofwaardigheid.....sterker nog...ik vind dat Bart, Nathanael en Brian van DGK /TIEN 24 uur bedenktijd opgelegd MOETEN krijgen nu.....quote:Op zondag 7 januari 2007 19:33 schreef bunnyma het volgende:
Ik sluit me aan bij anderen, moet Huub vertrekken dan is DGK voormij voorbij.
Daar mocht hij nog niet eens naar wijzen!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:40 schreef s0k het volgende:
Die brian kan toch ook nooit meer serieus genomen worden. Ik krijg bij hem echt het idee dat hij 10 jaar geleden nog met speren rondliep op bonaire
Ze fluisterde het tegen Nena maar het was gewoon heeeeel duidelijk te horen...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, dat vertsond ik niet goed.
Had hij daarom een baksteen in zijn maag.
Ik dacht dat hij er mee zat dat Lesley wilde dat hij eruit ging.
Dat liet zij bij de borrel tenminste duidelijk blijken.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:40 schreef demins het volgende:
Het Lijden van de Jonge Brian. Tranentrekkend!![]()
![]()
![]()
Dus Nena heeft hem goed door.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef farceman het volgende:
Nena zegt nu al dat Brian niet gaat, allemaal toneelspel!
Naar zo'n speer? Jawel hoor, met z'n oog.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
Daar mocht hij nog niet eens naar wijzen!![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou niets meer eten als ik Huub was![]()
Ik vraag 24 uur aanquote:Op zondag 7 januari 2007 19:42 schreef ruby het volgende:
Niemand van jullie (Fokkers) mag hier weg, horen jullie me?!![]()
Dan moet ie naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
Bart is gebroken, zegt ie !
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:42 schreef ruby het volgende:
Niemand van jullie (Fokkers) mag hier weg, horen jullie me?!![]()
Ja, Ilona lult weer mee met Sylviaquote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik al iets gemist tussen Ilona en Sylvia?
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:48 schreef Sonique het volgende:
Waar kan ik dit terug lezen, in welke COS? De vorige?
wat zeiden ze dan ? zat op de andere streamquote:Op zondag 7 januari 2007 19:45 schreef bunnyma het volgende:
Waarom 24 uur?
Laat ze toch onmiddellijk gaan....anders bedenken zij zich.
Oh, de dames hebben Bart ook al door.
Het lijkt op een pressiemiddel om Huub eruit te krijgen. Misschien hopen ze wel dat de makers Huub alsnog eruit zetten.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:48 schreef Sonique het volgende:
JAJA, ik zou pas om 20:00 terug zijn!!
Dammit, kan iemand me bijpraten.
NL, Bart en brian gaan eruit?
Van wie komt dit, want het lijkt me net even te toevallig dat juist deze drie op hetzelfde moment kiezen om te vertrekken....
Ja tuurlijk.....het zijn sukkeltjes......als je in real-life zo snel geraakt bent, ben je echt DOOD binnen een jaar.....quote:Op zondag 7 januari 2007 19:46 schreef noekje het volgende:
Die vrouwen hebben het wel leuk.
Domme domme mannen!
Ik heb ook zo m'n vermoedens, maar eerst even lezen... brbquote:Op zondag 7 januari 2007 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt op een pressiemiddel om Huub eruit te krijgen. Misschien hopen ze wel dat de makers Huub alsnog eruit zetten.
En dan met die ernstige gezichten heel bedrukt lopen doen. Stelletje schijnheilige hufters.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:45 schreef bunnyma het volgende:
Waarom 24 uur?
Laat ze toch onmiddellijk gaan....anders bedenken zij zich.
Oh, de dames hebben Bart ook al door.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:51 schreef Judah het volgende:
Bart: "Huub heeft gewonnen."
Brian: "Ja toch"
![]()
Vorige COS.... Het ging snel. Na het eten heeft Huub een praatje gehouden. Daarna stapten de heren op. Bart heeft 24 u via de telefoon aangevraagd. Nathanael zag iets op het scherm wat hem in het verkeerde keelgat schoot. Brian hobbelde erachteraan en probeerde Natasia nog mee te nemen....quote:Op zondag 7 januari 2007 19:48 schreef Sonique het volgende:
JAJA, ik zou pas om 20:00 terug zijn!!
Dammit, kan iemand me bijpraten.
NL, Bart en brian gaan eruit?
Van wie komt dit, want het lijkt me net even te toevallig dat juist deze drie op hetzelfde moment kiezen om te vertrekken....
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:51 schreef Judah het volgende:
Bart: "Huub heeft gewonnen."
Brian: "Ja toch"
![]()
Ik denk echt dat hij een heel hoog IQ heeft. Daarover heeft hij vast niet gelogen.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef noekje het volgende:
Ik vind het wel een oprechte jongen hoor, die Huub. Het is niet mijn type maar hij is wel oprecht. Wel mooi om te zien.
Brian ook niet, maar die gaat dan ook niet weg......quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef rooie3 het volgende:
NL heeft nog geen 24 uur aangevraagd.
Wedden dat hij niet gaat.
Dat zien ze echt niet in. Het wordt wel tijd dat de regie even de mening van buitenaf de villa ingooit. Laat maar eens zien hoe buitenstaanders het gebeuren beoordelen. Misschien dat er dan een lichtje gaat branden ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef ruby het volgende:
Zien ze nou nog niet in dat de schuld niet bij Huub ligt?
Jippieeeeeeeeequote:Op zondag 7 januari 2007 19:56 schreef Black_king het volgende:
Huub heeft gezegd dat er dus wel consequenties aan zitten, maar dat hij niet weg moet..... !!!!!!!
Volgens mij liegt hij nergens over.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij een heel hoog IQ heeft. Daarover heeft hij vast niet gelogen.
Als je het heeeeel simpel bekijkt welquote:Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef marky het volgende:
ik mag het niet zeggen natuurlijk maar dit is toch echt een beetje de enerlaatste week van BB6 Huub staat alleen en Jeroen stond ook alleen
Ik denk dat Nathanael niet zo dom is dat hij het echt niet weet, maar hij heeft ook door dat hij met deze "ik ben zo schandalig behandeld door Huub" houding veel verder komt bij zijn medebewoners.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef ruby het volgende:
Zien ze nou nog niet in dat de schuld niet bij Huub ligt?
Joh, ga jij er lekker in, kunnen wij jou bashenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja maar... ja maar... als die 3 (Satanael, BoerBart en Loverboy) eruit gaan, dan heb ik alleen Natasiaaaaaaaa nog maar om te bashen. Da's ook saai.
Een ergere versie staat op het filmpje toen ze gingen duiken...Nathanael pakte Huub beet om hem zogenaamd te water te laten...daar hoor je niemand overquote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef tipsch het volgende:
wat is dit in godsnaam. dat ene duwtje blijft neergezet worden als fysiek geweld!???
ik dacht dat ie gewoon wat uit onbalance was en even leunde op nathanaelquote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef tipsch het volgende:
wat is dit in godsnaam. dat ene duwtje blijft neergezet worden als fysiek geweld!???
NL is al lang bezig om dit geheel tegen Sylvia op te zetten.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Nathanael niet zo dom is dat hij het echt niet weet, maar hij heeft ook door dat hij met deze "ik ben zo schandalig behandeld door Huub" houding veel verder komt bij zijn medebewoners.
Nathanael speelt een spel..... op alle fronten, die krijg je normaal echt niet klein met een rotopmerking over zijn moeder hoor, daar lacht hij om. Maar nu komt het hem even beter uit om te doen alsof het dramatisch is en hij erdoor tot diep in zijn zwartgeblakerde ziel in geraakt is.
Denk niet dat Bart het nog kan volhouden tot die stemmingquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael maakt het weer eens erger dan het was. Ze proberen Sylvia vast wel zo ver te krijgen dat ze Huub eruit gaat stemmen. Ze zullen het wel zo brengen dat als Sylvia belooft dat ze Huub weg gaat stemmen, dat ze dan de 24 uur weer in trekken.
En fysiek en lichamelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt dat ze geestelijk en mentaal sterker is dan Sylvia.
NL weet echt wel wat hij allemaal gedaan heeft hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn echt zo STEKE BLIND ... onvoorstelbaar. Ze blijven er maar op hameren wat Huub gedaan heeft en niemand meer die er aan denkt wat hem al 24 dagen is aangedaan. Wat is dit voor onvoorstelbaar achterlijk volk??? Wat een mensonwaardige figuren
Hier ook!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het weer niet aanhoren, dus de streams gaan weer uit. Nog één capture.
[afbeelding]
Ja, maar dat past niet in hun straatje.....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn echt zo STEKE BLIND ... onvoorstelbaar. Ze blijven er maar op hameren wat Huub gedaan heeft en niemand meer die er aan denkt wat hem al 24 dagen is aangedaan. Wat is dit voor onvoorstelbaar achterlijk volk??? Wat een mensonwaardige figuren
Brian wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Dus Brian en Nel hebben niet eens 24 uur aangevraagd?
O, nee, tuurlijk niet.
Hij beseft nu pas wat hij net in een opwelling heeft gedaan: zijn lot aan dat van Bart verbinden. En Bart gaat écht, denk ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef ruby het volgende:
Is Brian nu aan het huilen? Boooofuckinghooooooooooo.![]()
Het is makkelijk.....Fysiek geweld......een duwtje is geen geweld.....wel fysiek.....maar geen geweld......die kleuters zijn wel zo'n kinderachtig spelletje aan het spelen.......en dan derbij .....niemand heeft gezegd dat je een Villa kunt winnen met je een jaar of twee jezelf ALLEEN gelukkig voelen......(bartjuhhh )quote:Op zondag 7 januari 2007 20:03 schreef Black_king het volgende:
Brian heeft gevraagd bij de redactie wat de grens was...... "Er is geen grens" was het antwoord.
dat was toch Bart?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Aw Brian is ongelukkig. Ik word ongelukkig als hij er nog langer in blijft.
Ik ben daar ook bang voor, ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is door bijna iedereen ook aangepakt tijdens de stemming laatst. Ze is net als Huub een beetje het pispaaltje. Het zou toch echt het meest logische zijn als zij en Huub tot het einde blijven samenspannen tegen de rest. Ik ben er alleen zo bang voor dat ze gaat zwichten
Bart grijpt dit als reden aan om eruit te gaan. Hij wilde volgens mij sowieso al weg. Allemaal vanwege Lesleyquote:Op zondag 7 januari 2007 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij beseft nu pas wat hij net in een opwelling heeft gedaan: zijn lot aan dat van Bart verbinden. En Bart gaat écht, denk ik.![]()
Bart gaat zeker echt, daar twijfel ik niet aan....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij beseft nu pas wat hij net in een opwelling heeft gedaan: zijn lot aan dat van Bart verbinden. En Bart gaat écht, denk ik.![]()
Ja, en dat is stressen voor Natasia..... dan heeft ze helemaal niemand meer die haar in het huis houdt...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
Natasia verliest drie van haar maatjes...(kots)
Jij nog hier ?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart grijpt dit als reden aan om eruit te gaan. Hij wilde volgens mij sowieso al weg. Allemaal vanwege Lesley
juistquote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef marky het volgende:
Nataaaasia kan toch ook gewoon weggaan.
Laat het niet waar zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nu komt het: Syl wordt omgeluld ...
Ik niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is door bijna iedereen ook aangepakt tijdens de stemming laatst. Ze is net als Huub een beetje het pispaaltje. Het zou toch echt het meest logische zijn als zij en Huub tot het einde blijven samenspannen tegen de rest. Ik ben er alleen zo bang voor dat ze gaat zwichten
Ze stemt straks toe met de exit van Huub... en op de avond zelf stemt ze hem er toch niet uitquote:Op zondag 7 januari 2007 20:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kunnen we nu een stream krijgen met de gedachten van Syl.
Wankelt zij of lacht ze in haar vuistje?
Oh, die met die foute spelling ?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als Nathanael gaat heb ik voor niets die fakeblog opgezet.
Niet haar kinderenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia krijgt pijn in haar hart als ze drie van haar maatjes zal moeten missen...
Dramatische kul![]()
Wij praten je wel bij......quote:Op zondag 7 januari 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor... alleen zijn de streams uit.
Ilona is goor idd. Huub moet maar zelf weggaan volgens haar. Gatver, ze gaat toch niet op hem inpraten ?!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ze weer even met het programma het nieuws willen halen moeten ze gewoon geen enkele moeite doen om Bart en Nathanael tegen te houden...laat ze gaan en zet er 2 nieuwe in...
Sylvia wil het filmpje terugzien...
Geloof dat zij de enige is die verstandig is.
Ilona is een smerige Farizeër
Word je hier ook zo agressief van? Ik kan niet meer stilzitten van ellende.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
Wie hebben het hoogste woord over de wandaden van Huub: de twee mensen die zélf ook een keer door het lint zijn gegaan: Brian en Nataasia. Wat genant zeg. Nataasia, hou alsjeblieft je valse hypocriete smoel.
Laat hem dan nog ff staan totdat Nathanael zelf al die fijne reacties heeft kunnen lezen...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als Nathanael gaat heb ik voor niets die fakeblog opgezet.
Dat zou heerlijk zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze stemt straks toe met de exit van Huub... en op de avond zelf stemt ze hem er toch niet uit![]()
Dat scenario had ik al eerder bedacht, maar is nu nog veel leuker
Het dilemma/ultimatum die NL sylvia voorschoteltquote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef Darklight het volgende:
Sylvia moet wel Huub steunen
Nu moet Syl echt kiezen voor Huub, verdoriequote:Op zondag 7 januari 2007 20:15 schreef Black_king het volgende:
Natasia begint weer met Syl-bashen: Je bent een muurbloempje.....
Ik wil bepaalde mensen dood hebben. Ik schrik van mezelf.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Word je hier ook zo agressief van? Ik kan niet meer stilzitten van ellende.![]()
Door gaan, Natasia! Dan geef je Sylvia alleen maar redenen om Huub te steunen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:15 schreef Black_king het volgende:
Natasia begint weer met Syl-bashen: Je bent een muurbloempje.....
zonder h, toch redelijk wat reacties. Stond ook op de dgk sitequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |