Oh, dat vertsond ik niet goed.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia zei net dat Bart bovenaan de lijst stond om eruit geknikkerd te worden...
Goh...weten we meteen waarom hij zo chagerijnig was!
Volgens mij geniet hij van dit soort dingen; dramaqueen.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:35 schreef bunnyma het volgende:
Mijn hemel, Brian is niet om aan te horen.
Mute....
Ik zou niets meer eten als ik Huub wasquote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef Black_king het volgende:
Natasia zou Huub vermoord hebben. Redactie PLEASE !!!! Doodsbedreigingen !
Stop this !
Zij weet wel wat een slappe zak het is.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef farceman het volgende:
Nena zegt nu al dat Brian niet gaat, allemaal toneelspel!
100% voor mij ook.....dan verliest DGK in 1 klap haar geloofwaardigheid.....sterker nog...ik vind dat Bart, Nathanael en Brian van DGK /TIEN 24 uur bedenktijd opgelegd MOETEN krijgen nu.....quote:Op zondag 7 januari 2007 19:33 schreef bunnyma het volgende:
Ik sluit me aan bij anderen, moet Huub vertrekken dan is DGK voormij voorbij.
Daar mocht hij nog niet eens naar wijzen!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:40 schreef s0k het volgende:
Die brian kan toch ook nooit meer serieus genomen worden. Ik krijg bij hem echt het idee dat hij 10 jaar geleden nog met speren rondliep op bonaire
Ze fluisterde het tegen Nena maar het was gewoon heeeeel duidelijk te horen...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, dat vertsond ik niet goed.
Had hij daarom een baksteen in zijn maag.
Ik dacht dat hij er mee zat dat Lesley wilde dat hij eruit ging.
Dat liet zij bij de borrel tenminste duidelijk blijken.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:40 schreef demins het volgende:
Het Lijden van de Jonge Brian. Tranentrekkend!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |