Ik denk dat Nathanael niet zo dom is dat hij het echt niet weet, maar hij heeft ook door dat hij met deze "ik ben zo schandalig behandeld door Huub" houding veel verder komt bij zijn medebewoners.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef ruby het volgende:
Zien ze nou nog niet in dat de schuld niet bij Huub ligt?
Joh, ga jij er lekker in, kunnen wij jou bashenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja maar... ja maar... als die 3 (Satanael, BoerBart en Loverboy) eruit gaan, dan heb ik alleen Natasiaaaaaaaa nog maar om te bashen. Da's ook saai.
Een ergere versie staat op het filmpje toen ze gingen duiken...Nathanael pakte Huub beet om hem zogenaamd te water te laten...daar hoor je niemand overquote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef tipsch het volgende:
wat is dit in godsnaam. dat ene duwtje blijft neergezet worden als fysiek geweld!???
ik dacht dat ie gewoon wat uit onbalance was en even leunde op nathanaelquote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef tipsch het volgende:
wat is dit in godsnaam. dat ene duwtje blijft neergezet worden als fysiek geweld!???
NL is al lang bezig om dit geheel tegen Sylvia op te zetten.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Nathanael niet zo dom is dat hij het echt niet weet, maar hij heeft ook door dat hij met deze "ik ben zo schandalig behandeld door Huub" houding veel verder komt bij zijn medebewoners.
Nathanael speelt een spel..... op alle fronten, die krijg je normaal echt niet klein met een rotopmerking over zijn moeder hoor, daar lacht hij om. Maar nu komt het hem even beter uit om te doen alsof het dramatisch is en hij erdoor tot diep in zijn zwartgeblakerde ziel in geraakt is.
Denk niet dat Bart het nog kan volhouden tot die stemmingquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael maakt het weer eens erger dan het was. Ze proberen Sylvia vast wel zo ver te krijgen dat ze Huub eruit gaat stemmen. Ze zullen het wel zo brengen dat als Sylvia belooft dat ze Huub weg gaat stemmen, dat ze dan de 24 uur weer in trekken.
En fysiek en lichamelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt dat ze geestelijk en mentaal sterker is dan Sylvia.
NL weet echt wel wat hij allemaal gedaan heeft hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn echt zo STEKE BLIND ... onvoorstelbaar. Ze blijven er maar op hameren wat Huub gedaan heeft en niemand meer die er aan denkt wat hem al 24 dagen is aangedaan. Wat is dit voor onvoorstelbaar achterlijk volk??? Wat een mensonwaardige figuren
Hier ook!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het weer niet aanhoren, dus de streams gaan weer uit. Nog één capture.
[afbeelding]
Ja, maar dat past niet in hun straatje.....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn echt zo STEKE BLIND ... onvoorstelbaar. Ze blijven er maar op hameren wat Huub gedaan heeft en niemand meer die er aan denkt wat hem al 24 dagen is aangedaan. Wat is dit voor onvoorstelbaar achterlijk volk??? Wat een mensonwaardige figuren
Brian wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Dus Brian en Nel hebben niet eens 24 uur aangevraagd?
O, nee, tuurlijk niet.
Hij beseft nu pas wat hij net in een opwelling heeft gedaan: zijn lot aan dat van Bart verbinden. En Bart gaat écht, denk ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef ruby het volgende:
Is Brian nu aan het huilen? Boooofuckinghooooooooooo.![]()
Het is makkelijk.....Fysiek geweld......een duwtje is geen geweld.....wel fysiek.....maar geen geweld......die kleuters zijn wel zo'n kinderachtig spelletje aan het spelen.......en dan derbij .....niemand heeft gezegd dat je een Villa kunt winnen met je een jaar of twee jezelf ALLEEN gelukkig voelen......(bartjuhhh )quote:Op zondag 7 januari 2007 20:03 schreef Black_king het volgende:
Brian heeft gevraagd bij de redactie wat de grens was...... "Er is geen grens" was het antwoord.
dat was toch Bart?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Aw Brian is ongelukkig. Ik word ongelukkig als hij er nog langer in blijft.
Ik ben daar ook bang voor, ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is door bijna iedereen ook aangepakt tijdens de stemming laatst. Ze is net als Huub een beetje het pispaaltje. Het zou toch echt het meest logische zijn als zij en Huub tot het einde blijven samenspannen tegen de rest. Ik ben er alleen zo bang voor dat ze gaat zwichten
Bart grijpt dit als reden aan om eruit te gaan. Hij wilde volgens mij sowieso al weg. Allemaal vanwege Lesleyquote:Op zondag 7 januari 2007 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij beseft nu pas wat hij net in een opwelling heeft gedaan: zijn lot aan dat van Bart verbinden. En Bart gaat écht, denk ik.![]()
Bart gaat zeker echt, daar twijfel ik niet aan....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij beseft nu pas wat hij net in een opwelling heeft gedaan: zijn lot aan dat van Bart verbinden. En Bart gaat écht, denk ik.![]()
Ja, en dat is stressen voor Natasia..... dan heeft ze helemaal niemand meer die haar in het huis houdt...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
Natasia verliest drie van haar maatjes...(kots)
Jij nog hier ?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart grijpt dit als reden aan om eruit te gaan. Hij wilde volgens mij sowieso al weg. Allemaal vanwege Lesley
juistquote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef marky het volgende:
Nataaaasia kan toch ook gewoon weggaan.
Laat het niet waar zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nu komt het: Syl wordt omgeluld ...
Ik niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is door bijna iedereen ook aangepakt tijdens de stemming laatst. Ze is net als Huub een beetje het pispaaltje. Het zou toch echt het meest logische zijn als zij en Huub tot het einde blijven samenspannen tegen de rest. Ik ben er alleen zo bang voor dat ze gaat zwichten
Ze stemt straks toe met de exit van Huub... en op de avond zelf stemt ze hem er toch niet uitquote:Op zondag 7 januari 2007 20:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kunnen we nu een stream krijgen met de gedachten van Syl.
Wankelt zij of lacht ze in haar vuistje?
Oh, die met die foute spelling ?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als Nathanael gaat heb ik voor niets die fakeblog opgezet.
Niet haar kinderenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia krijgt pijn in haar hart als ze drie van haar maatjes zal moeten missen...
Dramatische kul![]()
Wij praten je wel bij......quote:Op zondag 7 januari 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor... alleen zijn de streams uit.
Ilona is goor idd. Huub moet maar zelf weggaan volgens haar. Gatver, ze gaat toch niet op hem inpraten ?!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ze weer even met het programma het nieuws willen halen moeten ze gewoon geen enkele moeite doen om Bart en Nathanael tegen te houden...laat ze gaan en zet er 2 nieuwe in...
Sylvia wil het filmpje terugzien...
Geloof dat zij de enige is die verstandig is.
Ilona is een smerige Farizeër
Word je hier ook zo agressief van? Ik kan niet meer stilzitten van ellende.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
Wie hebben het hoogste woord over de wandaden van Huub: de twee mensen die zélf ook een keer door het lint zijn gegaan: Brian en Nataasia. Wat genant zeg. Nataasia, hou alsjeblieft je valse hypocriete smoel.
Laat hem dan nog ff staan totdat Nathanael zelf al die fijne reacties heeft kunnen lezen...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als Nathanael gaat heb ik voor niets die fakeblog opgezet.
Dat zou heerlijk zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze stemt straks toe met de exit van Huub... en op de avond zelf stemt ze hem er toch niet uit![]()
Dat scenario had ik al eerder bedacht, maar is nu nog veel leuker
Het dilemma/ultimatum die NL sylvia voorschoteltquote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef Darklight het volgende:
Sylvia moet wel Huub steunen
Nu moet Syl echt kiezen voor Huub, verdoriequote:Op zondag 7 januari 2007 20:15 schreef Black_king het volgende:
Natasia begint weer met Syl-bashen: Je bent een muurbloempje.....
Ik wil bepaalde mensen dood hebben. Ik schrik van mezelf.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Word je hier ook zo agressief van? Ik kan niet meer stilzitten van ellende.![]()
Door gaan, Natasia! Dan geef je Sylvia alleen maar redenen om Huub te steunen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:15 schreef Black_king het volgende:
Natasia begint weer met Syl-bashen: Je bent een muurbloempje.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |