Bart gaat zeker echt, daar twijfel ik niet aan....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij beseft nu pas wat hij net in een opwelling heeft gedaan: zijn lot aan dat van Bart verbinden. En Bart gaat écht, denk ik.![]()
Ja, en dat is stressen voor Natasia..... dan heeft ze helemaal niemand meer die haar in het huis houdt...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
Natasia verliest drie van haar maatjes...(kots)
Jij nog hier ?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart grijpt dit als reden aan om eruit te gaan. Hij wilde volgens mij sowieso al weg. Allemaal vanwege Lesley
juistquote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef marky het volgende:
Nataaaasia kan toch ook gewoon weggaan.
Laat het niet waar zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 20:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nu komt het: Syl wordt omgeluld ...
Ik niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is door bijna iedereen ook aangepakt tijdens de stemming laatst. Ze is net als Huub een beetje het pispaaltje. Het zou toch echt het meest logische zijn als zij en Huub tot het einde blijven samenspannen tegen de rest. Ik ben er alleen zo bang voor dat ze gaat zwichten
Ze stemt straks toe met de exit van Huub... en op de avond zelf stemt ze hem er toch niet uitquote:Op zondag 7 januari 2007 20:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kunnen we nu een stream krijgen met de gedachten van Syl.
Wankelt zij of lacht ze in haar vuistje?
Oh, die met die foute spelling ?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als Nathanael gaat heb ik voor niets die fakeblog opgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |