Ik denk dat Nathanael niet zo dom is dat hij het echt niet weet, maar hij heeft ook door dat hij met deze "ik ben zo schandalig behandeld door Huub" houding veel verder komt bij zijn medebewoners.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef ruby het volgende:
Zien ze nou nog niet in dat de schuld niet bij Huub ligt?
Joh, ga jij er lekker in, kunnen wij jou bashenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja maar... ja maar... als die 3 (Satanael, BoerBart en Loverboy) eruit gaan, dan heb ik alleen Natasiaaaaaaaa nog maar om te bashen. Da's ook saai.
Een ergere versie staat op het filmpje toen ze gingen duiken...Nathanael pakte Huub beet om hem zogenaamd te water te laten...daar hoor je niemand overquote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef tipsch het volgende:
wat is dit in godsnaam. dat ene duwtje blijft neergezet worden als fysiek geweld!???
ik dacht dat ie gewoon wat uit onbalance was en even leunde op nathanaelquote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef tipsch het volgende:
wat is dit in godsnaam. dat ene duwtje blijft neergezet worden als fysiek geweld!???
NL is al lang bezig om dit geheel tegen Sylvia op te zetten.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Nathanael niet zo dom is dat hij het echt niet weet, maar hij heeft ook door dat hij met deze "ik ben zo schandalig behandeld door Huub" houding veel verder komt bij zijn medebewoners.
Nathanael speelt een spel..... op alle fronten, die krijg je normaal echt niet klein met een rotopmerking over zijn moeder hoor, daar lacht hij om. Maar nu komt het hem even beter uit om te doen alsof het dramatisch is en hij erdoor tot diep in zijn zwartgeblakerde ziel in geraakt is.
Denk niet dat Bart het nog kan volhouden tot die stemmingquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael maakt het weer eens erger dan het was. Ze proberen Sylvia vast wel zo ver te krijgen dat ze Huub eruit gaat stemmen. Ze zullen het wel zo brengen dat als Sylvia belooft dat ze Huub weg gaat stemmen, dat ze dan de 24 uur weer in trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |