Ja, Ilona lult weer mee met Sylviaquote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik al iets gemist tussen Ilona en Sylvia?
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:48 schreef Sonique het volgende:
Waar kan ik dit terug lezen, in welke COS? De vorige?
wat zeiden ze dan ? zat op de andere streamquote:Op zondag 7 januari 2007 19:45 schreef bunnyma het volgende:
Waarom 24 uur?
Laat ze toch onmiddellijk gaan....anders bedenken zij zich.
Oh, de dames hebben Bart ook al door.
Het lijkt op een pressiemiddel om Huub eruit te krijgen. Misschien hopen ze wel dat de makers Huub alsnog eruit zetten.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:48 schreef Sonique het volgende:
JAJA, ik zou pas om 20:00 terug zijn!!
Dammit, kan iemand me bijpraten.
NL, Bart en brian gaan eruit?
Van wie komt dit, want het lijkt me net even te toevallig dat juist deze drie op hetzelfde moment kiezen om te vertrekken....
Waar kan ik dit terug lezen, in welke COS? De vorige?
Ja tuurlijk.....het zijn sukkeltjes......als je in real-life zo snel geraakt bent, ben je echt DOOD binnen een jaar.....quote:Op zondag 7 januari 2007 19:46 schreef noekje het volgende:
Die vrouwen hebben het wel leuk.
Domme domme mannen!
Ik heb ook zo m'n vermoedens, maar eerst even lezen... brbquote:Op zondag 7 januari 2007 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt op een pressiemiddel om Huub eruit te krijgen. Misschien hopen ze wel dat de makers Huub alsnog eruit zetten.
En dan met die ernstige gezichten heel bedrukt lopen doen. Stelletje schijnheilige hufters.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:45 schreef bunnyma het volgende:
Waarom 24 uur?
Laat ze toch onmiddellijk gaan....anders bedenken zij zich.
Oh, de dames hebben Bart ook al door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |