Eerst zien, dan geloven.......quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef smalfilm het volgende:
En Natasia misschien ook, die net aangaf het niet te trekken zonder BNB!
Ja, dan kijk ik er dus echt niet meer naar!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
Hoopgevende titel, maar ik vrees dat over 24 uur Huub de villa heeft verlaten, en niet deze drie walgelijke mannen.
Dat ziet die goed.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:23 schreef Black_king het volgende:
Huub denkt alleen maar dat het een pressiemiddel is.
Ik begin nu ook langzaam te begrijpen waarom ze nog steeds met selectierondes bezig waren...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
Hoopgevende titel, maar ik vrees dat over 24 uur Huub de villa heeft verlaten, en niet deze drie walgelijke mannen.
Maar nog geen waarheid helaas!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef noekje het volgende:
Dit is toch wel de beste topictitel ooit!
Als Huub er uit wordt gezet, lijkt me dat inderdaad een mooi moment om mijn tijd nuttiger te gaan besteden.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:23 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja, dan kijk ik er dus echt niet meer naar!
Nee maar je mag altijd dromen en hopen.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef noekje het volgende:
Dit is toch wel de beste topictitel ooit!
Eens, niet zo zeer om Huub als persoon, maar om de walgelijke stemmingmakerijquote:Op zondag 7 januari 2007 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Huub er uit wordt gezet, lijkt me dat inderdaad een mooi moment om mijn tijd nuttiger te gaan besteden.
Denk Nathanael ook wel want die had al een burnout toen hij er in kwam...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
Bart, Brian, Nathanael (en eventueel Natasia) denken het programma wel even naar hun hand te kunnen zetten door te dreigen met vertrek.
Ik hoop toch echt dat men daar "achter" niet voor valt, laat ze maar gaan, op Bart na houden ze toch hun woord niet.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef Gert het volgende:
Ik zou op dit moment wel even met DGK-redactie willen meeluisteren, wat daarl besproken wordt.
Ik vermoed dat een open lijntje is met meneer De Mol momenteel.
Klopt, dat is de consequentie.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef blomst het volgende:
Natasia wil de heren dus alleen maar in dgk houden, omdat ze anders ook niet zeker is van haar eigen plekje
Denk dat er al 3 kleurrijke types met hun koffertje klaarstaan om hun plaats te vervangenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef Gert het volgende:
Ik zou op dit moment wel even met DGK-redactie willen meeluisteren, wat daarl besproken wordt.
Ik vermoed dat een open lijntje is met meneer De Mol momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |