Jaap moet idd gewoon goede spullen leveren.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:53 schreef Isegrim het volgende:
De stofzuiger is vandaag zomaar doodgegaan. Hij is nog maar een half jaar oud. Okay, hij kostte nog geen 35 euro, maar er zat wel een jaar garantie op.Maar even op bezoek bij de Blokker.
Wie is Jaap nou weer?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jaap moet idd gewoon goede spullen leveren.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat heb je gauw ej, met Kerst en Oud en Nieuw
Waar zijn die foto's genomen?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:31 schreef Haushofer het volgende:
* Haushofer heeft sinds tijden weer es fatsoenlijke foto's in zn feauteauboek gezet
Daar is 'ie goed in inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:33 schreef Alicey het volgende:
Het is goed dat Banjer ademt, anders zou ik al een paar keer gedacht hebben dat-ie dooi is.
komt wel goed :aai:quote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar is 'ie goed in inderdaad.
Vandaag mijn eerste werkdag.Ik ben helemaal zenuwlappig.
Kun je nit 1 of andere zwerver sturen voor een paar euro? Ze weten toch niet hoe je eruit zietquote:Op maandag 8 januari 2007 07:27 schreef het_fokschaap het volgende:
zo naar Schiphol omdat ik misschien naar Parijs moet, misschien ook niet
Heel veel succes!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar is 'ie goed in inderdaad.
Hij heb een affaire op z'n werk?quote:Op maandag 8 januari 2007 07:38 schreef Causa het volgende:
vakantie is hier ook om.
m'n levenslief is zeer goed gehumeurd vertrokken vanmorgen.
Heel veel succesquote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Isegrim het volgende:
Tis ook de enige reden waarom ik 'overwerk'quote:
Je kunt je toch ook aan een man vergrijpen?quote:Op maandag 8 januari 2007 07:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis ook de enige reden waarom ik 'overwerk'![]()
(toch knap in een nerd-bedrijf nagenoeg zonder vrouwen)
Tuuwk, geen probleem. Alleen bij de gedachte moet ik al denken aan openspringende puisten, jampotbrillen die afvallen en het constant spuwen van feiten terwijl je er niet op zit te wachten. Aan de andere kant: Nerds zijn tegenwoordig hip!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:55 schreef Alicey het volgende:
Je kunt je toch ook aan een man vergrijpen?
Best wel knap iddquote:Op maandag 8 januari 2007 07:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis ook de enige reden waarom ik 'overwerk'![]()
(toch knap in een nerd-bedrijf nagenoeg zonder vrouwen)
quote:Op maandag 8 januari 2007 08:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk, geen probleem. Alleen bij de gedachte moet ik al denken aan openspringende puisten, jampotbrillen die afvallen en het constant spuwen van feiten terwijl je er niet op zit te wachten. Aan de andere kant: Nerds zijn tegenwoordig hip!
quote:Op maandag 8 januari 2007 08:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk, geen probleem. Alleen bij de gedachte moet ik al denken aan openspringende puisten, jampotbrillen die afvallen en het constant spuwen van feiten terwijl je er niet op zit te wachten. Aan de andere kant: Nerds zijn tegenwoordig hip!
Afkoelen zal-ie dan wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:30 schreef Causa het volgende:
Er heeft hier een kat enorm last van mauwerijen, zoveel, dat ik er ook last van begin te krijgen.
Ik overweeg hem een poosje buiten te zetten, maar het weer is niet zo fijn.
Misschien is dat het wel, dat ie om mooier weer vraagt.
Ik zal het nooit weten, want vlak voordat ik hem uit huis wilde zetten is hij gestopt.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Afkoelen zal-ie dan wel waarschijnlijk.
Waarom mauwt-ie?
Succes Isequote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Isegrim het volgende:
Taartquote:
quote:
Ja, ik heb me lekker stiekum in m'n eentje geuit. Was zaterdag sinds tijden eens met m'n lief mee bij m'n zwager en gezin te eten (onze buren weetjewel). Was eventjes erg gezellig tot hun dochtertje thuiskwam en hij haar ging treiteren. Walgelijk gemene zak, tegen z'n kleine meisje. Dus net ff lekker spullensmijtend tegen hem gescholden. Dat lucht op zeg!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat straks vast omvallen.
Heeft iemand hier trouwens nog iets leuks meegemaakt of gedaan?
Wat voor dingen doet hij dan? Lijkt me toch niet helemaal normaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:56 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja, ik heb me lekker stiekum in m'n eentje geuit. Was zaterdag sinds tijden eens met m'n lief mee bij m'n zwager en gezin te eten (onze buren weetjewel). Was eventjes erg gezellig tot hun dochtertje thuiskwam en hij haar ging treiteren. Walgelijk gemene zak, tegen z'n kleine meisje. Dus net ff lekker spullensmijtend tegen hem gescholden. Dat lucht op zeg!
Jammer dat het er pas uitkomt als ie het niet hoort
Volgens mij heet dat psychische mishandeling en het is zeker niet normaal. Maar alcoholisten hebben danook niet altijd enige notie van wat binnen normaal valt. (hij kan wel 6 keer per uur schreeuwen: doe es effe normaal!)quote:Op maandag 8 januari 2007 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor dingen doet hij dan? Lijkt me toch niet helemaal normaal.
Aangezien het zowel familie als buren is zijn een aantal huishoudelijke dingen met hen verstrengeld geraakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:41 schreef Alicey het volgende:
Waarom bezoeken jullie eik dat figuur nog? ..
Wat vindt je hub daar allemaal van?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:45 schreef Causa het volgende:
[..]
Aangezien het zowel familie als buren is zijn een aantal huishoudelijke dingen met hen verstrengeld geraakt.
En m'n schoonzus en kind kunnen er ook niks aan doen. M'n nichtje hangt ook erg aan me. Ik zou het gevoel hebben dat ik haar in de steek laat anders. Maar ik bleef idd reeds weg bij de maaltijden daar en nu ik eindelijk weer eens erbij was bleek dat het dus geen haar vooruit gegaan is.
Hij vind het ook niet kloppen en soms kan hij erg chaggie van hem worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef Alicey het volgende:
Wat vindt je hub daar allemaal van?
Hmm..quote:Op maandag 8 januari 2007 15:59 schreef Causa het volgende:
[..]
Hij vind het ook niet kloppen en soms kan hij erg chaggie van hem worden.
Maar m'n lief is dan weer diep lief en goed, maar ook eenvoudig en wat boers:
"t is niet aars (anders)". Nouja en verder zijn het dikke maatjes.
Hij gebruikt m'n man, die merkt dat niet en heeft er af en toe es wat voordeel van, dus friends forever.
Ohja, en zodoende moet zwager mij ook wat te vriend zien te houden, want stel je voor dat ik met mijn gevaarlijke invloed m'n lief "terugsteel"
Tijd om op wat leuks te concentreren.quote:
Een aardappelschotel.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef Causa het volgende:
[..]
Tijd om op wat leuks te concentreren.
bv de grote vraag:
Wat maak ik als de pasta op is?![]()
Een stukje uit de Ilias, citaat van Hektor voordat hij de strijd aangaat met Achilles: "Ik zou jou kunnen grijpen (doden) of ik zou gedood kunnen worden." 't Is zo klaar als een klontje en de stijlfiguur vond ik wel mooiquote:Op maandag 8 januari 2007 16:20 schreef Causa het volgende:
hoi Trinity
Wat staat er eigenlijk in je onderschrift?
Goed idee! thnx!!quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 8 januari 2007 16:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Een stukje uit de Ilias, citaat van Hektor voordat hij de strijd aangaat met Achilles: "Ik zou jou kunnen grijpen (doden) of ik zou gedood kunnen worden." 't Is zo klaar als een klontje en de stijlfiguur vond ik wel mooi.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:53 schreef Causa het volgende:
Reya, je bent gevlogen op IRC
M'n antwoord was "nee"
Ohw, ok. Zo kwam het nl. even over.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, ik heb kausje niet ten huwelijk gevraagd![]()
Of die zwager op m'n verjaardag was (voor er nog meer speculaties komen)quote:
He, ik was al allemaal wilde dingen aan het bedenken die Reya had kunnen vragen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef Causa het volgende:
[..]
Of die zwager op m'n verjaardag was (voor er nog meer speculaties komen)
hehehequote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
He, ik was al allemaal wilde dingen aan het bedenken die Reya had kunnen vragen.
nee, ik ben het gewoon allemaal zat hierquote:
How come?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef qu63 het volgende:
nee, ik ben het gewoon allemaal zat hier
voel me nu echt f*cking klote![]()
![]()
Ik denk het wel, vooral nu ik er de baas word.quote:
Ik zou me er maar niet druk om maken, hij doet het immers al jaren en hij is nog niet dood neergevallen.quote:Banjer hoest trouwens vaker dan eens in de paar weken..
wat is er gebeurd dat je het opeens zo zat bent ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, ik ben het gewoon allemaal zat hier
voel me nu echt f*cking klote![]()
![]()
Beetje te moe om nu te vertellen en ik heb nog maar een beperkt beeld van het reilen en zeilen, maar ik heb er iig wel vertrouwen in na vandaag.quote:
Al je autoriteit gebruikt?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk het wel, vooral nu ik er de baas word.![]()
't is meer informatief dat het vaker gebeurt dan je denkt.quote:Ik zou me er maar niet druk om maken, hij doet het immers al jaren en hij is nog niet dood neergevallen.
Wat heeft dat met autisme te maken?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Beetje te moe om nu te vertellen en ik heb nog maar een beperkt beeld van het reilen en zeilen, maar ik heb er iig wel vertrouwen in na vandaag.
Voor niks wekenlang in de stress gezeten, autist die ik ben.
Weken? je overdrijft weer eens schromelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Beetje te moe om nu te vertellen en ik heb nog maar een beperkt beeld van het reilen en zeilen, maar ik heb er iig wel vertrouwen in na vandaag.
Voor niks wekenlang in de stress gezeten, autist die ik ben.
Vier ofzo, zou ik even moeten nakijken.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:45 schreef Alicey het volgende:
Hoe oud is Banjer trouwens?
Wat doe je dan in zo'n sessie dat het zo zwaar maakt?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:53 schreef qu63 het volgende:
gewoon een heavy therapie gehad waar ik de rest van de maand wel mee bezig kan
Twee weken dan. Maar je wilt niet weten in wat voor toestand ik de afgelopen twee weken verkeerde.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weken? je overdrijft weer eens schromelijk
Owkee, was benieuwd nl. Aan zijn gedrag is het ook moeilijk af te lezen..quote:Op maandag 8 januari 2007 22:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vier ofzo, zou ik even moeten nakijken.
het was tijdens PMT en het was de bedoeling dat anderen een grens aangaven dmv een touw op de grond. Het was mijn taak om daar langs te lopen zodat de ander aan kon geven waar zijn/haar grens lag. Hierin kwam ik veel tegen doordat ik dicht langs de lijn ging, en dan anderen dat erg lastig vonden. Daarna kreeg ik ook nog te horen dat er bepaalde mensen erg op mij afgeven, omdat ik lijk op mensen uit hun omgeving. En het feit dat ik denk iets goed te doen, maar er eigenlijk veel meer kwaad mee doe. Ik weet wel dat het bij therapie hoort, maar tochquote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wat doe je dan in zo'n sessie dat het zo zwaar maakt?
Lieve qu, ik heb het een paar keer gelezen, maar ik snap het niet helemaalquote:Op maandag 8 januari 2007 22:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
het was tijdens PMT en het was de bedoeling dat anderen een grens aangaven dmv een touw op de grond. Het was mijn taak om daar langs te lopen zodat de ander aan kon geven waar zijn/haar grens lag. Hierin kwam ik veel tegen doordat ik dicht langs de lijn ging, en dan anderen dat erg lastig vonden. Daarna kreeg ik ook nog te horen dat er bepaalde mensen erg op mij afgeven, omdat ik lijk op mensen uit hun omgeving. En het feit dat ik denk iets goed te doen, maar er eigenlijk veel meer kwaad mee doe. Ik weet wel dat het bij therapie hoort, maar toch
Ik val wel iets meer op dan degene waarmee ik wasquote:
met wie was je dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik val wel iets meer op dan degene waarmee ik was![]()
Een haske knappe meid natuuwkquote:Op maandag 8 januari 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
met wie was je dan?
Me moederquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zag wel een meisje naast je maar was dat jeof was dat trinity ofzo?
quote:
Best knap omdat je me volgens mij maar op 1 meet gezien hebt. Niet dat ik er iets mee wil zeggen hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
nu weet ik niet of ik aan de goede kant gekeken heb maar t was ook heul snel
ik dacht alleen: hey volgens mij was dat livelived en toen zag ik je post hier en dacht kan niet missen
Ik ben erg goed in het onthouden en weer herkennen van gezichtenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Best knap omdat je me volgens mij maar op 1 meet gezien hebt. Niet dat ik er iets mee wil zeggen hoor![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me wel handigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben erg goed in het onthouden van gezichten
Kan wel handig zijn ja:Y wel jammer als jij mensen herkent maar zij jou nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel handigZelf heb ik dat niet echt
![]()
ging niet over jou btw ( was ook heul snel enzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Ach ja, kan gebeuren. Ik ga maar eens maffen![]()
![]()
Dit ras staat bekend als erg rustig. Dat is hij dan ook, al heeft 'ie wel eens een uitspatting.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Owkee, was benieuwd nl. Aan zijn gedrag is het ook moeilijk af te lezen..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:05 schreef Isegrim het volgende:
Hallo Causa.
Straks weer de helse spits rond Rotterdam in.
Went vanzelf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:05 schreef Isegrim het volgende:
Hallo Causa.
Straks weer de helse spits rond Rotterdam in.
Morrie Aliceyquote:
Nouja, misschien is wennen het verkeerde woord. Ik ben zelf meestal nog niet zo erg wakker dus krijg er gewoon heel weinig van mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef Causa het volgende:
[..]
Morrie Alicey
Hoe kan suks nou wennen![]()
![]()
Ws ben je niet de enige. Best wel apart, ochtendspits: duizenden suffe mensen op een hoop. What a worldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, misschien is wennen het verkeerde woord. Ik ben zelf meestal nog niet zo erg wakker dus krijg er gewoon heel weinig van mee.
Ik zie hem niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:48 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 09-01-2007 om 00:48 met als onderwerp "Maandag....."
Tja, 't is nu eenmaal iets anders dan Leeuwarden-Camminghaburen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:39 schreef miss_sly het volgende:
Ise, na 1 dag al zo over de helse spits?
Ja nou. als we maar niet weer van die februaristormen krijgen. Niet alles ligt even stevig in m'n tuintjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef Alicey het volgende:
Poehee, wat een wind. De Erasmusbrug heb ik zelfs moeten lopen.
Jij hebt idd een vrij open tuin.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja nou. als we maar niet weer van die februaristormen krijgen. Niet alles ligt even stevig in m'n tuintje
Tja, maar dat kun je verwachten natuurlijk in de Randstad...als ze er nu al zo over denkt, gaat ze het nog zwaar krijgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, 't is nu eenmaal iets anders dan Leeuwarden-Camminghaburen.
Er lopen heel veel mensen te snotteren en verkouden te zijn!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:28 schreef -Trinity- het volgende:
Ik voel me best wel verkouden weer. Echt zo'n verstopt hoofd
.
Het is niet alleen de randstad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, maar dat kun je verwachten natuurlijk in de Randstad...als ze er nu al zo over denkt, gaat ze het nog zwaar krijgen
Ach, ze went er vast wel aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, maar dat kun je verwachten natuurlijk in de Randstad...als ze er nu al zo over denkt, gaat ze het nog zwaar krijgen
quote:
Ik vind het ook geen winters weer nu hoor.. Eerder herfstachtig..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:38 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit geheel winterklaar gemaakt btw. Maar het werd ook niet winters. Ik doe wel wat extra m'n best na de winter.
opknapsequote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:28 schreef -Trinity- het volgende:
Ik voel me best wel verkouden weer. Echt zo'n verstopt hoofd
.
Ik geef je gelijk maar tochquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:39 schreef miss_sly het volgende:
* Causa vind dat ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen winters weer nu hoor.. Eerder herfstachtig..
De katten bij mij thuis zijn overgeschakeld naar de hersendode mode.. Die beesten slapen zo wat de hele dag.. Om jaloers op te worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:48 schreef Causa het volgende:
[..]
* Causa vind dat ook.
Volgens mij denken m'n katten ook dat het herfst is
oh lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
De katten bij mij thuis zijn overgeschakeld naar de hersendode mode.. Die beesten slapen zo wat de hele dag.. Om jaloers op te worden.
Ik weet niet of mijn werkgever het waardeert als ik de hele dag lig te slapen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:00 schreef Causa het volgende:
[..]
oh lekker
Dat heb ik ook, wil je ook een paar van m'n tabletjes?
Mijn katten ook niet. Die hebben het heen en weer tussen deuren die ik voor ze moet openenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn werkgever het waardeert als ik de hele dag lig te slapen.
Luikjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:07 schreef Causa het volgende:
[..]
Mijn katten ook niet. Die hebben het heen en weer tussen deuren die ik voor ze moet openen
Succes!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:08 schreef Causa het volgende:
Ik ga me voor het eerst sinds dagen aan een broodontbijt wagen. maagje zegt iets van nou vooruit dan
ging goedquote:
niks daarvan. Ik houd het graag in de handquote:
Tja, dan moet je maar wennen aan een loopbaan als cipier.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:01 schreef Causa het volgende:
[..]
niks daarvan. Ik houd het graag in de hand![]()
Mooi zo!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:58 schreef Causa het volgende:
[..]
ging goed
ik had het wel een beetje warm gemaakt voor de zekerheid
Dan is het nu theetijd![]()
Heb ik tenminste nog een beetje nut in deze wereldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar wennen aan een loopbaan als cipier.
De katten denken daar vast anders over.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:22 schreef Causa het volgende:
[..]
Heb ik tenminste nog een beetje nut in deze wereld![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
De katten denken daar vast anders over.
Weer een begrafenis?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:39 schreef Causa het volgende:
[..]
denkwereld van katten
![]()
sjipssjips, ik heb het meerijden naar een begravenis afgewezen, er van uitgaande dat ik het niet ging redden. Nu belt net m'n moeder uit hun auto en besef ik dat ik toch mee had gewilt/kunt![]()
Ja, 96 ofzo en al vele jaren ernstig altzheimer, maarja, dat doet er verders niet toe.quote:
Ik vind dat er wel toe doen.. Een natuurlijke dood is een stuk prettiger dan andere manieren van sterven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:42 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja, 96 ofzo en al vele jaren ernstig altzheimer, maarja, dat doet er verders niet toe.
Oh, jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel toe doen.. Een natuurlijke dood is een stuk prettiger dan andere manieren van sterven.
Waarom dat laatste? Althans, ik neem aan dat die connectie niet zomaar minder is geworden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:48 schreef Causa het volgende:
Ohja! bij de hervormde gemeente hier vertrekt de pastor. Zijn veel diepdroevige dingen gebeurd (ik heb het me erg aangetrokken) en er is nogalwat scheefgegroeit.
Mogelijk wordt het tijd om m'n connecties met die kerk te verbreken.
Nee, true.. Dat blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:51 schreef Causa het volgende:
[..]
Oh, jaop die manier doet het er idd toe.
Ik bedoelde meer in de trant van dat maakt het niet minder definitief, of serieus, of minder functie of waarde hebben afscheid te gaan nemen.
Nou, het uitgebreide zal ik even achterwege laten, maar er was iets aan die pastor (dat is een treetje minder gestudeerd dan dominee) dat me deed terugkomen in de hervormde kerk na al veel jaren bij de vaisnava's te hebben rondgelopen(tenslotte is Jezus nog altijd m'n belangrijkste meester), en nu hij gaat.. sja...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom dat laatste? Althans, ik neem aan dat die connectie niet zomaar minder is geworden?
oh, nouja never mind.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:03 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik snap het verhaal geloof ik niet helemaal Causa.
En de week erop scoren in de toetsweekquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:32 schreef miss_sly het volgende:
Er lopen heel veel mensen te snotteren en verkouden te zijn!
Beterschap, rustig aan, want vrijdag moet je mooi zijn
Die treinen hier zijn net sardientjesblikken. Vanmorgen kon ik zitten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik slaap juist minder goed met mijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Af en toe missen zal best gezond zijn, maar het is gewoon niet leuk en ik slaap zeker de eerste nacht altijd minder goed. Het is niet anders...binnenkort moet ie weer een week weg.
Als het goed is, komt hij vandaag terug![]()
1e klas reizen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die treinen hier zijn net sardientjesblikken. Vanmorgen kon ik zitten.
Als het hem vrijdag niet lukt kun je toch de boel afblazen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Hoeveel pech kan een mens precies hebben?De financieel adviseur van mijn koper heeft de zaken aan de koper verkeerd voorgespiegeld. Vorige week had hij de koper verteld dat de hypotheek 99% zeker was. Toen heeft de koper getekend. Vandaag kwam het bericht dat de aanvraag is afgewezen. Oftewel, mijn huis is voor de derde maal waarschijnlijk niet verkocht. Serieus, ik snap er helemaal geen flikker meer van en ik ben ziedend. Ik weet alleen niet op wie, want ik kan alleen maar afgaan op wat mijn makelaar me vertelt en in mijn makelaar heb ik zo langzamerhand weinig vertrouwen meer. De koper gaat donderdagavond naar een andere adviseur in de hoop dat een andere verstrekker hem wel accepteert.
![]()
![]()
![]()
Ik ben er inmiddels zo ongeveer letterlijk ziek van.
Fuckquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:12 schreef Isegrim het volgende:
...
Ik ben er inmiddels zo ongeveer letterlijk ziek van.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Alicey het volgende:
Banjer volgt kut. Alle mannen zijn ook hetzelfde.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Alicey het volgende:
Hoe gaat het met huizenjacht? Of loop ik nu heel erg achter?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:09 schreef livEliveD het volgende:
Hallo!
Banjer mauwt niet. Hij mieuwt. Zielige piepjes zijn het. Hij reageert er trouwens op als je dat nabootst.quote:
Dan wordt de hele boel sowieso afgeblazen, want dan kan hij dus geen hypotheek krijgen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het hem vrijdag niet lukt kun je toch de boel afblazen?
Jouw kut of die van Roosje?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Alicey het volgende:
Hmm en ik dan,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Alicey het volgende:
Wijsheidquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Alicey het volgende:
Lief!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zie hem niet?
Mja, ik vind het ook een beetje vaag omschreven maar komt erop neer dat er mensen zijn die je niet even geweldig vonden als je dacht. Dat zal altijd zo blijven, en da's lekker hun probleem, want jij bent wèl leuk. En nou niet meer over inzitten.
Dat laatste merk ik nu ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Banjer mauwt niet. Hij mieuwt. Zielige piepjes zijn het. Hij reageert er trouwens op als je dat nabootst.
Niet zeuren dan dus.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met deze baan kan ik dat wel betalen.
Ik heb meer markt om 'aan te boren'quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb jou nog niet langdurig in een omgeving met een vrouw geobserveerd.
Had je al kennis gemaakt met het belastingstelsel hierquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste merk ik nu ja.
Volgens mij is je kater verliefd.
Hamerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik slaap juist minder goed met mijnnaast me.
Hij slaapt nogal onrustig. Maar ik heb het er voor over.
Nou, hij meer met Roosje dan Roosje met hem, maar ze doet niet lelijk tegen hem wanneer hij de hele tijd achter haar aan loopt of inspecteert. Ringo en hij maken nog wel ruzie, maar al met al een stuk minder heftig. Ze mauwen zelfs tegen elkaar ipv blazen en jengelen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]Zijn Roosje en hij vriendjes geworden? En Ringo dan?
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:05 schreef Reya het volgende:
Hmmm, door de wekker heengeslapen?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:37 schreef Sitethief het volgende:Reya, Liesje, livEliveD, Trinity, miss_sly, Ise.
Moguh allemaal, iemand kofie?
*inschenkt*quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan wel wat extra koffie gebruiken vandaag.
Ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Alicey het volgende:
Kan wel wat extra koffie gebruiken vandaag.
Als ik dan uitgeslapen zou zijn zou ik het nog wel ok vinden, maar ik ben juist brak enzo.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef Bensel het volgende:
middag.. kwou dat ik me een keer versliep..ls je dan toch al te laat komt, kun je beter maar goed te laat komen zeg ik dan
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:54 schreef Causa het volgende:
Triggershot!![]()
En klaar is de stortbui weer.
Voordeel van zulke buien is dat ze maar kort duren en dat ik nu zeker weet dat ik niet even in de tuin ga werken.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:45 schreef Causa het volgende:
wow! Wat een takkeweer ineens!De hele dag al
Nee dat begint in februari maart pas weer. Ik wilde wat bodembedekkers verzorgen enzo. maarja. geeft nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
![]()
Ben je iets aan het planten dan?
joh? echt mooi weer was het niet, maar leek er toch op dat hier alles in 1 keer viel.quote:
Net was het wel even echt noodweer toch.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef Causa het volgende:
[..]
joh? echt mooi weer was het niet, maar leek er toch op dat hier alles in 1 keer viel.
Het zal in Rotterdam beter verdeeld zijn denk ik
Goed punt, maar dromen is okquote:
Zal wel leerzaam geweest gok ik zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Net mijn laatste les gehad.
Conflicthantering
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou, hij meer met Roosje dan Roosje met hem, maar ze doet niet lelijk tegen hem wanneer hij de hele tijd achter haar aan loopt of inspecteert. Ringo en hij maken nog wel ruzie, maar al met al een stuk minder heftig. Ze mauwen zelfs tegen elkaar ipv blazen en jengelen.
Nou eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zal wel leerzaam geweest gok ik zo![]()
![]()
![]()
Dat heb ik nou ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel ja![]()
![]()
. Ik was er ook behoorlijk goed in
. In de rol van bemiddelaar dan. Zodra ik er zelf bij betrokken ben gaan alle remmen los
.
Ik wou het eigenlijk niet zeggen..quote:
Ik ben ook goed in de rol van bemiddelaar. Na afloop van een poging zijn beide partijen boos op mij en kunnen ze het samen weer helemaal vinden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel ja![]()
![]()
. Ik was er ook behoorlijk goed in
. In de rol van bemiddelaar dan. Zodra ik er zelf bij betrokken ben gaan alle remmen los
.
arrogant is toch altijd te?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben te arrogant werd vandaag gezegd.
Ach ja, leuk is het nooit, maar soms is het nou eenmaal noodzakelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben ook goed in de rol van bemiddelaar. Na afloop van een poging zijn beide partijen boos op mij en kunnen ze het samen weer helemaal vinden.![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben te arrogant werd vandaag gezegd.
We hebben het vooral veel gehad over welke stijl mensen hanteren bij conflicten. Je kan bijvoorbeeld conflicten vermijden, of juist de ander confronteren. Of je kan in een conflict erg toegevelijk zijn of juist vechten om je gelijk. Beste tip was eigenlijk dat niet één bepaalde stijl de juiste stijl is. Soms is het gewoon beter een conflict te vermijden en soms is het juist goed op te komen voor je belangen. Dus eigenlijk moet je alle stijlen kunnen hanteren om met verschillende conflicten om te kunnen gaanquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben ook goed in de rol van bemiddelaar. Na afloop van een poging zijn beide partijen boos op mij en kunnen ze het samen weer helemaal vinden.![]()
Als ik er zelf middenin zit ben ik echt de allerlaatste die de ander gelijk zal gevenquote:Persoonlijk ben ik ook niet handig met conflicten.. Kan dan ook lastig en onredelijk zijn.
zoiets heb ik hier dus ook gedaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
We hebben het vooral veel gehad over welke stijl mensen hanteren bij conflicten. Je kan bijvoorbeeld conflicten vermijden, of juist de ander confronteren. Of je kan in een conflict erg toegevelijk zijn of juist vechten om je gelijk. Beste tip was eigenlijk dat niet één bepaalde stijl de juiste stijl is. Soms is het gewoon beter een conflict te vermijden en soms is het juist goed op te komen voor je belangen. Dus eigenlijk moet je alle stijlen kunnen hanteren om met verschillende conflicten om te kunnen gaan.
Eigenlijk kan je aan de mate van belangrijkheid van het conflict een stijl kiezen. Dus als het conflict voor jou persoonlijk niet zo belangrijk is dan kan je er beter niet te veel energie aan besteden. Waarom zou je? Maar als het gaat om iets waarbij je eigen belangen bedreigd worden kan het juist nuttig zijn je erg assertief op te stellen.
Aldus.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:59 schreef Haushofer het volgende:
Zonet boete voor zonder licht fietsen. En ik had die kenkerlichtjes gewoon in mijn binnenzak natuurlijk
Een klasgenoot die altijd overal geld in ziet. Ik geef bijles, en nu begon de leraar tegen mij dat 'ie nog een leerling had. Toen riep hij door de klas "10 euro per uur plus bonussen en ik doe het!", toen riep ik terug "Daar heb je hersens niet eens voor." Anders was hij namelijk wel gevraagd om bijles te geven. Toen vond 'ie mij arrogant en uit de hoogte doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Alicey het volgende:
arrogant is toch altijd te?
maar wie vond het en waarom?
Ook nog met de mededeling "We waren net van plan om te stoppen. Als je 2 minuten later was gekomen waren we er niet meer"? Zoiets heb ik nu al 2 keer gehad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:59 schreef Haushofer het volgende:
Zonet boete voor zonder licht fietsen. En ik had die kenkerlichtjes gewoon in mijn binnenzak natuurlijk
Hoe werkt dat eigenlijk daar, heb je 1 peut of een heleboel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 10-01-2007 om 23:35 met als onderwerp "woensdag"
Een beetje neerbuigend is het wel, maar daar vraagt-ie gewoon om als-ie er doorheen schreeuwt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Een klasgenoot die altijd overal geld in ziet. Ik geef bijles, en nu begon de leraar tegen mij dat 'ie nog een leerling had. Toen riep hij door de klas "10 euro per uur plus bonussen en ik doe het!", toen riep ik terug "Daar heb je hersens niet eens voor." Anders was hij namelijk wel gevraagd om bijles te geven. Toen vond 'ie mij arrogant en uit de hoogte doen.
kon je niet vluchten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:59 schreef Haushofer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |