Ja nou. als we maar niet weer van die februaristormen krijgen. Niet alles ligt even stevig in m'n tuintjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef Alicey het volgende:
Poehee, wat een wind. De Erasmusbrug heb ik zelfs moeten lopen.
Jij hebt idd een vrij open tuin.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja nou. als we maar niet weer van die februaristormen krijgen. Niet alles ligt even stevig in m'n tuintje
Tja, maar dat kun je verwachten natuurlijk in de Randstad...als ze er nu al zo over denkt, gaat ze het nog zwaar krijgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, 't is nu eenmaal iets anders dan Leeuwarden-Camminghaburen.
Er lopen heel veel mensen te snotteren en verkouden te zijn!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:28 schreef -Trinity- het volgende:
Ik voel me best wel verkouden weer. Echt zo'n verstopt hoofd
.
Het is niet alleen de randstad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, maar dat kun je verwachten natuurlijk in de Randstad...als ze er nu al zo over denkt, gaat ze het nog zwaar krijgen
Ach, ze went er vast wel aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, maar dat kun je verwachten natuurlijk in de Randstad...als ze er nu al zo over denkt, gaat ze het nog zwaar krijgen
quote:
Ik vind het ook geen winters weer nu hoor.. Eerder herfstachtig..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:38 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit geheel winterklaar gemaakt btw. Maar het werd ook niet winters. Ik doe wel wat extra m'n best na de winter.
opknapsequote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:28 schreef -Trinity- het volgende:
Ik voel me best wel verkouden weer. Echt zo'n verstopt hoofd
.
Ik geef je gelijk maar tochquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:39 schreef miss_sly het volgende:
Ise, na 1 dag al zo over de helse spits?
* Causa vind dat ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen winters weer nu hoor.. Eerder herfstachtig..
De katten bij mij thuis zijn overgeschakeld naar de hersendode mode.. Die beesten slapen zo wat de hele dag.. Om jaloers op te worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:48 schreef Causa het volgende:
[..]
* Causa vind dat ook.
Volgens mij denken m'n katten ook dat het herfst is
oh lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
De katten bij mij thuis zijn overgeschakeld naar de hersendode mode.. Die beesten slapen zo wat de hele dag.. Om jaloers op te worden.
Ik weet niet of mijn werkgever het waardeert als ik de hele dag lig te slapen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:00 schreef Causa het volgende:
[..]
oh lekker
Dat heb ik ook, wil je ook een paar van m'n tabletjes?
Mijn katten ook niet. Die hebben het heen en weer tussen deuren die ik voor ze moet openenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn werkgever het waardeert als ik de hele dag lig te slapen.
Luikjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:07 schreef Causa het volgende:
[..]
Mijn katten ook niet. Die hebben het heen en weer tussen deuren die ik voor ze moet openen
Succes!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:08 schreef Causa het volgende:
Ik ga me voor het eerst sinds dagen aan een broodontbijt wagen. maagje zegt iets van nou vooruit dan
ging goedquote:
niks daarvan. Ik houd het graag in de handquote:
Tja, dan moet je maar wennen aan een loopbaan als cipier.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:01 schreef Causa het volgende:
[..]
niks daarvan. Ik houd het graag in de hand![]()
Mooi zo!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:58 schreef Causa het volgende:
[..]
ging goed
ik had het wel een beetje warm gemaakt voor de zekerheid
Dan is het nu theetijd![]()
Heb ik tenminste nog een beetje nut in deze wereldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar wennen aan een loopbaan als cipier.
De katten denken daar vast anders over.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:22 schreef Causa het volgende:
[..]
Heb ik tenminste nog een beetje nut in deze wereld![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
De katten denken daar vast anders over.
Weer een begrafenis?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:39 schreef Causa het volgende:
[..]
denkwereld van katten
![]()
sjipssjips, ik heb het meerijden naar een begravenis afgewezen, er van uitgaande dat ik het niet ging redden. Nu belt net m'n moeder uit hun auto en besef ik dat ik toch mee had gewilt/kunt![]()
Ja, 96 ofzo en al vele jaren ernstig altzheimer, maarja, dat doet er verders niet toe.quote:
Ik vind dat er wel toe doen.. Een natuurlijke dood is een stuk prettiger dan andere manieren van sterven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:42 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja, 96 ofzo en al vele jaren ernstig altzheimer, maarja, dat doet er verders niet toe.
Oh, jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel toe doen.. Een natuurlijke dood is een stuk prettiger dan andere manieren van sterven.
Waarom dat laatste? Althans, ik neem aan dat die connectie niet zomaar minder is geworden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:48 schreef Causa het volgende:
Ohja! bij de hervormde gemeente hier vertrekt de pastor. Zijn veel diepdroevige dingen gebeurd (ik heb het me erg aangetrokken) en er is nogalwat scheefgegroeit.
Mogelijk wordt het tijd om m'n connecties met die kerk te verbreken.
Nee, true.. Dat blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:51 schreef Causa het volgende:
[..]
Oh, jaop die manier doet het er idd toe.
Ik bedoelde meer in de trant van dat maakt het niet minder definitief, of serieus, of minder functie of waarde hebben afscheid te gaan nemen.
Nou, het uitgebreide zal ik even achterwege laten, maar er was iets aan die pastor (dat is een treetje minder gestudeerd dan dominee) dat me deed terugkomen in de hervormde kerk na al veel jaren bij de vaisnava's te hebben rondgelopen(tenslotte is Jezus nog altijd m'n belangrijkste meester), en nu hij gaat.. sja...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom dat laatste? Althans, ik neem aan dat die connectie niet zomaar minder is geworden?
oh, nouja never mind.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:03 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik snap het verhaal geloof ik niet helemaal Causa.
En de week erop scoren in de toetsweekquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:32 schreef miss_sly het volgende:
Er lopen heel veel mensen te snotteren en verkouden te zijn!
Beterschap, rustig aan, want vrijdag moet je mooi zijn
Die treinen hier zijn net sardientjesblikken. Vanmorgen kon ik zitten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:39 schreef miss_sly het volgende:
Ise, na 1 dag al zo over de helse spits?
Ik slaap juist minder goed met mijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Af en toe missen zal best gezond zijn, maar het is gewoon niet leuk en ik slaap zeker de eerste nacht altijd minder goed. Het is niet anders...binnenkort moet ie weer een week weg.
Als het goed is, komt hij vandaag terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |