Wat heeft dat met autisme te maken?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Beetje te moe om nu te vertellen en ik heb nog maar een beperkt beeld van het reilen en zeilen, maar ik heb er iig wel vertrouwen in na vandaag.
Voor niks wekenlang in de stress gezeten, autist die ik ben.
Weken? je overdrijft weer eens schromelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Beetje te moe om nu te vertellen en ik heb nog maar een beperkt beeld van het reilen en zeilen, maar ik heb er iig wel vertrouwen in na vandaag.
Voor niks wekenlang in de stress gezeten, autist die ik ben.
Vier ofzo, zou ik even moeten nakijken.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:45 schreef Alicey het volgende:
Hoe oud is Banjer trouwens?
Wat doe je dan in zo'n sessie dat het zo zwaar maakt?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:53 schreef qu63 het volgende:
gewoon een heavy therapie gehad waar ik de rest van de maand wel mee bezig kan
Twee weken dan. Maar je wilt niet weten in wat voor toestand ik de afgelopen twee weken verkeerde.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weken? je overdrijft weer eens schromelijk
Owkee, was benieuwd nl. Aan zijn gedrag is het ook moeilijk af te lezen..quote:Op maandag 8 januari 2007 22:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vier ofzo, zou ik even moeten nakijken.
het was tijdens PMT en het was de bedoeling dat anderen een grens aangaven dmv een touw op de grond. Het was mijn taak om daar langs te lopen zodat de ander aan kon geven waar zijn/haar grens lag. Hierin kwam ik veel tegen doordat ik dicht langs de lijn ging, en dan anderen dat erg lastig vonden. Daarna kreeg ik ook nog te horen dat er bepaalde mensen erg op mij afgeven, omdat ik lijk op mensen uit hun omgeving. En het feit dat ik denk iets goed te doen, maar er eigenlijk veel meer kwaad mee doe. Ik weet wel dat het bij therapie hoort, maar tochquote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wat doe je dan in zo'n sessie dat het zo zwaar maakt?
Lieve qu, ik heb het een paar keer gelezen, maar ik snap het niet helemaalquote:Op maandag 8 januari 2007 22:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
het was tijdens PMT en het was de bedoeling dat anderen een grens aangaven dmv een touw op de grond. Het was mijn taak om daar langs te lopen zodat de ander aan kon geven waar zijn/haar grens lag. Hierin kwam ik veel tegen doordat ik dicht langs de lijn ging, en dan anderen dat erg lastig vonden. Daarna kreeg ik ook nog te horen dat er bepaalde mensen erg op mij afgeven, omdat ik lijk op mensen uit hun omgeving. En het feit dat ik denk iets goed te doen, maar er eigenlijk veel meer kwaad mee doe. Ik weet wel dat het bij therapie hoort, maar toch
Ik val wel iets meer op dan degene waarmee ik wasquote:
met wie was je dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik val wel iets meer op dan degene waarmee ik was![]()
Een haske knappe meid natuuwkquote:Op maandag 8 januari 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
met wie was je dan?
Me moederquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zag wel een meisje naast je maar was dat jeof was dat trinity ofzo?
quote:
Best knap omdat je me volgens mij maar op 1 meet gezien hebt. Niet dat ik er iets mee wil zeggen hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
nu weet ik niet of ik aan de goede kant gekeken heb maar t was ook heul snel
ik dacht alleen: hey volgens mij was dat livelived en toen zag ik je post hier en dacht kan niet missen
Ik ben erg goed in het onthouden en weer herkennen van gezichtenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Best knap omdat je me volgens mij maar op 1 meet gezien hebt. Niet dat ik er iets mee wil zeggen hoor![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me wel handigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben erg goed in het onthouden van gezichten
Kan wel handig zijn ja:Y wel jammer als jij mensen herkent maar zij jou nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel handigZelf heb ik dat niet echt
![]()
ging niet over jou btw ( was ook heul snel enzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Ach ja, kan gebeuren. Ik ga maar eens maffen![]()
![]()
Dit ras staat bekend als erg rustig. Dat is hij dan ook, al heeft 'ie wel eens een uitspatting.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Owkee, was benieuwd nl. Aan zijn gedrag is het ook moeilijk af te lezen..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:05 schreef Isegrim het volgende:
Hallo Causa.
Straks weer de helse spits rond Rotterdam in.
Went vanzelf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:05 schreef Isegrim het volgende:
Hallo Causa.
Straks weer de helse spits rond Rotterdam in.
Morrie Aliceyquote:
Nouja, misschien is wennen het verkeerde woord. Ik ben zelf meestal nog niet zo erg wakker dus krijg er gewoon heel weinig van mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef Causa het volgende:
[..]
Morrie Alicey
Hoe kan suks nou wennen![]()
![]()
Ws ben je niet de enige. Best wel apart, ochtendspits: duizenden suffe mensen op een hoop. What a worldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, misschien is wennen het verkeerde woord. Ik ben zelf meestal nog niet zo erg wakker dus krijg er gewoon heel weinig van mee.
Ik zie hem niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:48 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 09-01-2007 om 00:48 met als onderwerp "Maandag....."
Tja, 't is nu eenmaal iets anders dan Leeuwarden-Camminghaburen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:39 schreef miss_sly het volgende:
Ise, na 1 dag al zo over de helse spits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |