Succes Isequote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag mijn eerste werkdag.Ik ben helemaal zenuwlappig.
Taartquote:
quote:
Ja, ik heb me lekker stiekum in m'n eentje geuit. Was zaterdag sinds tijden eens met m'n lief mee bij m'n zwager en gezin te eten (onze buren weetjewel). Was eventjes erg gezellig tot hun dochtertje thuiskwam en hij haar ging treiteren. Walgelijk gemene zak, tegen z'n kleine meisje. Dus net ff lekker spullensmijtend tegen hem gescholden. Dat lucht op zeg!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat straks vast omvallen.
Heeft iemand hier trouwens nog iets leuks meegemaakt of gedaan?
Wat voor dingen doet hij dan? Lijkt me toch niet helemaal normaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:56 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja, ik heb me lekker stiekum in m'n eentje geuit. Was zaterdag sinds tijden eens met m'n lief mee bij m'n zwager en gezin te eten (onze buren weetjewel). Was eventjes erg gezellig tot hun dochtertje thuiskwam en hij haar ging treiteren. Walgelijk gemene zak, tegen z'n kleine meisje. Dus net ff lekker spullensmijtend tegen hem gescholden. Dat lucht op zeg!
Jammer dat het er pas uitkomt als ie het niet hoort
Volgens mij heet dat psychische mishandeling en het is zeker niet normaal. Maar alcoholisten hebben danook niet altijd enige notie van wat binnen normaal valt. (hij kan wel 6 keer per uur schreeuwen: doe es effe normaal!)quote:Op maandag 8 januari 2007 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor dingen doet hij dan? Lijkt me toch niet helemaal normaal.
Aangezien het zowel familie als buren is zijn een aantal huishoudelijke dingen met hen verstrengeld geraakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:41 schreef Alicey het volgende:
Waarom bezoeken jullie eik dat figuur nog? ..
Wat vindt je hub daar allemaal van?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:45 schreef Causa het volgende:
[..]
Aangezien het zowel familie als buren is zijn een aantal huishoudelijke dingen met hen verstrengeld geraakt.
En m'n schoonzus en kind kunnen er ook niks aan doen. M'n nichtje hangt ook erg aan me. Ik zou het gevoel hebben dat ik haar in de steek laat anders. Maar ik bleef idd reeds weg bij de maaltijden daar en nu ik eindelijk weer eens erbij was bleek dat het dus geen haar vooruit gegaan is.
Hij vind het ook niet kloppen en soms kan hij erg chaggie van hem worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef Alicey het volgende:
Wat vindt je hub daar allemaal van?
Hmm..quote:Op maandag 8 januari 2007 15:59 schreef Causa het volgende:
[..]
Hij vind het ook niet kloppen en soms kan hij erg chaggie van hem worden.
Maar m'n lief is dan weer diep lief en goed, maar ook eenvoudig en wat boers:
"t is niet aars (anders)". Nouja en verder zijn het dikke maatjes.
Hij gebruikt m'n man, die merkt dat niet en heeft er af en toe es wat voordeel van, dus friends forever.
Ohja, en zodoende moet zwager mij ook wat te vriend zien te houden, want stel je voor dat ik met mijn gevaarlijke invloed m'n lief "terugsteel"
Tijd om op wat leuks te concentreren.quote:
Een aardappelschotel.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef Causa het volgende:
[..]
Tijd om op wat leuks te concentreren.
bv de grote vraag:
Wat maak ik als de pasta op is?![]()
Een stukje uit de Ilias, citaat van Hektor voordat hij de strijd aangaat met Achilles: "Ik zou jou kunnen grijpen (doden) of ik zou gedood kunnen worden." 't Is zo klaar als een klontje en de stijlfiguur vond ik wel mooiquote:Op maandag 8 januari 2007 16:20 schreef Causa het volgende:
hoi Trinity
Wat staat er eigenlijk in je onderschrift?
Goed idee! thnx!!quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 8 januari 2007 16:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Een stukje uit de Ilias, citaat van Hektor voordat hij de strijd aangaat met Achilles: "Ik zou jou kunnen grijpen (doden) of ik zou gedood kunnen worden." 't Is zo klaar als een klontje en de stijlfiguur vond ik wel mooi.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:53 schreef Causa het volgende:
Reya, je bent gevlogen op IRC
M'n antwoord was "nee"
Ohw, ok. Zo kwam het nl. even over.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, ik heb kausje niet ten huwelijk gevraagd![]()
Of die zwager op m'n verjaardag was (voor er nog meer speculaties komen)quote:
He, ik was al allemaal wilde dingen aan het bedenken die Reya had kunnen vragen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef Causa het volgende:
[..]
Of die zwager op m'n verjaardag was (voor er nog meer speculaties komen)
hehehequote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
He, ik was al allemaal wilde dingen aan het bedenken die Reya had kunnen vragen.
nee, ik ben het gewoon allemaal zat hierquote:
How come?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef qu63 het volgende:
nee, ik ben het gewoon allemaal zat hier
voel me nu echt f*cking klote![]()
![]()
Ik denk het wel, vooral nu ik er de baas word.quote:
Ik zou me er maar niet druk om maken, hij doet het immers al jaren en hij is nog niet dood neergevallen.quote:Banjer hoest trouwens vaker dan eens in de paar weken..
wat is er gebeurd dat je het opeens zo zat bent ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, ik ben het gewoon allemaal zat hier
voel me nu echt f*cking klote![]()
![]()
Beetje te moe om nu te vertellen en ik heb nog maar een beperkt beeld van het reilen en zeilen, maar ik heb er iig wel vertrouwen in na vandaag.quote:
Al je autoriteit gebruikt?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk het wel, vooral nu ik er de baas word.![]()
't is meer informatief dat het vaker gebeurt dan je denkt.quote:Ik zou me er maar niet druk om maken, hij doet het immers al jaren en hij is nog niet dood neergevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |