Jaap moet idd gewoon goede spullen leveren.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:53 schreef Isegrim het volgende:
De stofzuiger is vandaag zomaar doodgegaan. Hij is nog maar een half jaar oud. Okay, hij kostte nog geen 35 euro, maar er zat wel een jaar garantie op.Maar even op bezoek bij de Blokker.
Wie is Jaap nou weer?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jaap moet idd gewoon goede spullen leveren.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat heb je gauw ej, met Kerst en Oud en Nieuw
Waar zijn die foto's genomen?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:31 schreef Haushofer het volgende:
* Haushofer heeft sinds tijden weer es fatsoenlijke foto's in zn feauteauboek gezet
Daar is 'ie goed in inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:33 schreef Alicey het volgende:
Het is goed dat Banjer ademt, anders zou ik al een paar keer gedacht hebben dat-ie dooi is.
komt wel goed :aai:quote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar is 'ie goed in inderdaad.
Vandaag mijn eerste werkdag.Ik ben helemaal zenuwlappig.
Kun je nit 1 of andere zwerver sturen voor een paar euro? Ze weten toch niet hoe je eruit zietquote:Op maandag 8 januari 2007 07:27 schreef het_fokschaap het volgende:
zo naar Schiphol omdat ik misschien naar Parijs moet, misschien ook niet
Heel veel succes!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar is 'ie goed in inderdaad.
Hij heb een affaire op z'n werk?quote:Op maandag 8 januari 2007 07:38 schreef Causa het volgende:
vakantie is hier ook om.
m'n levenslief is zeer goed gehumeurd vertrokken vanmorgen.
Heel veel succesquote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Isegrim het volgende:
Tis ook de enige reden waarom ik 'overwerk'quote:
Je kunt je toch ook aan een man vergrijpen?quote:Op maandag 8 januari 2007 07:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis ook de enige reden waarom ik 'overwerk'![]()
(toch knap in een nerd-bedrijf nagenoeg zonder vrouwen)
Tuuwk, geen probleem. Alleen bij de gedachte moet ik al denken aan openspringende puisten, jampotbrillen die afvallen en het constant spuwen van feiten terwijl je er niet op zit te wachten. Aan de andere kant: Nerds zijn tegenwoordig hip!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:55 schreef Alicey het volgende:
Je kunt je toch ook aan een man vergrijpen?
Best wel knap iddquote:Op maandag 8 januari 2007 07:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis ook de enige reden waarom ik 'overwerk'![]()
(toch knap in een nerd-bedrijf nagenoeg zonder vrouwen)
quote:Op maandag 8 januari 2007 08:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk, geen probleem. Alleen bij de gedachte moet ik al denken aan openspringende puisten, jampotbrillen die afvallen en het constant spuwen van feiten terwijl je er niet op zit te wachten. Aan de andere kant: Nerds zijn tegenwoordig hip!
quote:Op maandag 8 januari 2007 08:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk, geen probleem. Alleen bij de gedachte moet ik al denken aan openspringende puisten, jampotbrillen die afvallen en het constant spuwen van feiten terwijl je er niet op zit te wachten. Aan de andere kant: Nerds zijn tegenwoordig hip!
Afkoelen zal-ie dan wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:30 schreef Causa het volgende:
Er heeft hier een kat enorm last van mauwerijen, zoveel, dat ik er ook last van begin te krijgen.
Ik overweeg hem een poosje buiten te zetten, maar het weer is niet zo fijn.
Misschien is dat het wel, dat ie om mooier weer vraagt.
Ik zal het nooit weten, want vlak voordat ik hem uit huis wilde zetten is hij gestopt.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Afkoelen zal-ie dan wel waarschijnlijk.
Waarom mauwt-ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |