quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:54 schreef Causa het volgende:
Triggershot!![]()
En klaar is de stortbui weer.
Voordeel van zulke buien is dat ze maar kort duren en dat ik nu zeker weet dat ik niet even in de tuin ga werken.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:45 schreef Causa het volgende:
wow! Wat een takkeweer ineens!De hele dag al
Nee dat begint in februari maart pas weer. Ik wilde wat bodembedekkers verzorgen enzo. maarja. geeft nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
![]()
Ben je iets aan het planten dan?
joh? echt mooi weer was het niet, maar leek er toch op dat hier alles in 1 keer viel.quote:
Net was het wel even echt noodweer toch.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef Causa het volgende:
[..]
joh? echt mooi weer was het niet, maar leek er toch op dat hier alles in 1 keer viel.
Het zal in Rotterdam beter verdeeld zijn denk ik
Goed punt, maar dromen is okquote:
Zal wel leerzaam geweest gok ik zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Net mijn laatste les gehad.
Conflicthantering
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou, hij meer met Roosje dan Roosje met hem, maar ze doet niet lelijk tegen hem wanneer hij de hele tijd achter haar aan loopt of inspecteert. Ringo en hij maken nog wel ruzie, maar al met al een stuk minder heftig. Ze mauwen zelfs tegen elkaar ipv blazen en jengelen.
Nou eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zal wel leerzaam geweest gok ik zo![]()
![]()
![]()
Dat heb ik nou ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel ja![]()
![]()
. Ik was er ook behoorlijk goed in
. In de rol van bemiddelaar dan. Zodra ik er zelf bij betrokken ben gaan alle remmen los
.
Ik wou het eigenlijk niet zeggen..quote:
Ik ben ook goed in de rol van bemiddelaar. Na afloop van een poging zijn beide partijen boos op mij en kunnen ze het samen weer helemaal vinden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel ja![]()
![]()
. Ik was er ook behoorlijk goed in
. In de rol van bemiddelaar dan. Zodra ik er zelf bij betrokken ben gaan alle remmen los
.
arrogant is toch altijd te?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben te arrogant werd vandaag gezegd.
Ach ja, leuk is het nooit, maar soms is het nou eenmaal noodzakelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben ook goed in de rol van bemiddelaar. Na afloop van een poging zijn beide partijen boos op mij en kunnen ze het samen weer helemaal vinden.![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben te arrogant werd vandaag gezegd.
We hebben het vooral veel gehad over welke stijl mensen hanteren bij conflicten. Je kan bijvoorbeeld conflicten vermijden, of juist de ander confronteren. Of je kan in een conflict erg toegevelijk zijn of juist vechten om je gelijk. Beste tip was eigenlijk dat niet één bepaalde stijl de juiste stijl is. Soms is het gewoon beter een conflict te vermijden en soms is het juist goed op te komen voor je belangen. Dus eigenlijk moet je alle stijlen kunnen hanteren om met verschillende conflicten om te kunnen gaanquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben ook goed in de rol van bemiddelaar. Na afloop van een poging zijn beide partijen boos op mij en kunnen ze het samen weer helemaal vinden.![]()
Als ik er zelf middenin zit ben ik echt de allerlaatste die de ander gelijk zal gevenquote:Persoonlijk ben ik ook niet handig met conflicten.. Kan dan ook lastig en onredelijk zijn.
zoiets heb ik hier dus ook gedaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
We hebben het vooral veel gehad over welke stijl mensen hanteren bij conflicten. Je kan bijvoorbeeld conflicten vermijden, of juist de ander confronteren. Of je kan in een conflict erg toegevelijk zijn of juist vechten om je gelijk. Beste tip was eigenlijk dat niet één bepaalde stijl de juiste stijl is. Soms is het gewoon beter een conflict te vermijden en soms is het juist goed op te komen voor je belangen. Dus eigenlijk moet je alle stijlen kunnen hanteren om met verschillende conflicten om te kunnen gaan.
Eigenlijk kan je aan de mate van belangrijkheid van het conflict een stijl kiezen. Dus als het conflict voor jou persoonlijk niet zo belangrijk is dan kan je er beter niet te veel energie aan besteden. Waarom zou je? Maar als het gaat om iets waarbij je eigen belangen bedreigd worden kan het juist nuttig zijn je erg assertief op te stellen.
Aldus.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:59 schreef Haushofer het volgende:
Zonet boete voor zonder licht fietsen. En ik had die kenkerlichtjes gewoon in mijn binnenzak natuurlijk
Een klasgenoot die altijd overal geld in ziet. Ik geef bijles, en nu begon de leraar tegen mij dat 'ie nog een leerling had. Toen riep hij door de klas "10 euro per uur plus bonussen en ik doe het!", toen riep ik terug "Daar heb je hersens niet eens voor." Anders was hij namelijk wel gevraagd om bijles te geven. Toen vond 'ie mij arrogant en uit de hoogte doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Alicey het volgende:
arrogant is toch altijd te?
maar wie vond het en waarom?
Ook nog met de mededeling "We waren net van plan om te stoppen. Als je 2 minuten later was gekomen waren we er niet meer"? Zoiets heb ik nu al 2 keer gehad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:59 schreef Haushofer het volgende:
Zonet boete voor zonder licht fietsen. En ik had die kenkerlichtjes gewoon in mijn binnenzak natuurlijk
Hoe werkt dat eigenlijk daar, heb je 1 peut of een heleboel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 10-01-2007 om 23:35 met als onderwerp "woensdag"
Een beetje neerbuigend is het wel, maar daar vraagt-ie gewoon om als-ie er doorheen schreeuwt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Een klasgenoot die altijd overal geld in ziet. Ik geef bijles, en nu begon de leraar tegen mij dat 'ie nog een leerling had. Toen riep hij door de klas "10 euro per uur plus bonussen en ik doe het!", toen riep ik terug "Daar heb je hersens niet eens voor." Anders was hij namelijk wel gevraagd om bijles te geven. Toen vond 'ie mij arrogant en uit de hoogte doen.
kon je niet vluchten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:59 schreef Haushofer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |